Přejít na obsah

Panerai servis


bruno7

Doporučené příspěvky

@Tomsn Díky za referát - když to čtu tak jsem fakt rád že u 572 mi stihla záruka vypršet dřív, než mi při šikmém nátahu začala pozlobívat spojka u dvoupatrového pérovníku P4000. Problém sice dostatečně řešil winder s vodorovnou osou, ale (u zde mnohokrát zaslouženě blahořečeného šéfkouzelníka v ONYXu) tehdy vyšla náprava + "malý servis" s přetěsněním levněji než výše popisované 2-3 výlety z Brna do Prahy. Nechci to co Tě potkalo s kousnutým rotorem zlehčovat, protože v případě potřeby atypických náhradních dílů by bylo všecko složitější. Ale co jsem viděl tak u rozumně zaběhnutých strojků šlo vesměs o banální drobnosti, kdy stačilo něco přiohnout, vyčistit, promáznout a nebo vyměnit konfekční komponentu, než aby hodinky "v prémiové záruce" musely obrazně oběhnout půl zeměkoule a výrobce (a potažmo Ty jako kupující) musel živit zástup nóbl obchodníků, špeditérů, celníků, pilotů, točvolantů a dalších pijavic, které Ti s klidem vrátí neopravené a jako bonus doškrábané hodinky :skull:

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 7. 2024 v 13:33, ATOM napsal:

To je jako si tu koupit VW a jezdit s nim na servis pouze do Nemecka 😁 Prodavat to jo, ale servisovat ne 😁

Atome, podstatu situace jsi nepochopil. V Česku by rádi servisovali, ale nesmí. Viz. příspěvek můj a ragu. Příšte, prosím, neschovávej své nepříliš fundované názory za dementní smajlíky. Věř mi, nepomůže to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Bert napsal:

Atome, podstatu situace jsi nepochopil. V Česku by rádi servisovali, ale nesmí. Viz. příspěvek můj a ragu. Příšte, prosím, neschovávej své nepříliš fundované názory za dementní smajlíky. Věř mi, nepomůže to.

Tomu ja rozumim. Myslel jsem to tak jako prodavejte VW a neservisujte, to jen u nas. A dement jsi ty, chytraku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Campino napsal:

Keď značka predáva hodinky za ceny Rolexu, žiaľ v značne nižšej technologickej kvalite, o udržatelnosti hodnoty škoda hovoriť, tak by som iný prístup servisu ani neočakával😏

Nj PAMky se mi hlavně libí vizuálně, ale můžeš mi přenechat Air-Kingy Martine 🙂

Upraveno uživatelem Tomsn
  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, Tomsn napsal:

Nj PAMky se mi hlavně libí vizuálně, ale můžeš mi přenechat Air-Kingy Martine 🙂

😀😀😀to by sa ti Tome páčilo😉nepopieram že Pam má vizuálne gule, ale tento fakt pre mňa nie je predpokladom na ich kúpu, jednoducho vzhľadom na ich cenu je to sakra málo🙂pritom všeobecne prehliadané AK sú pre mňa, technicky aj vizuálne, fantastické hodinky a mám ich moc rád😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aktualizace: 10.7.2024 jsem byl opět v Car, hodinky si natočili, nafotili a budou posílat do Mnichova opět s lepším infem na záruční opravu vol2

@Bert Ohledně servisu PAM u AD, tak aktuálně můžou bez odeslání do Mnichova lokálně opravovat ETY a inhouse ne. Warranty musí posílat všechny, ale to u ETy už asi akt nebude :)

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
  • po 4 týdnech...

Pochybuju, že bych je takto ukecal, ale v tomto případě už bezpředmětné :)

Akt dnes: 23.8.2024 přišel mail z Panerai z Mnichova skrz Caroll.

Dear  Sir/Madam,

 

 

Our full attention has been given to the return of your Officine Panerai timepiece in our workshop. We would like to offer our sincere apologies for any inconvenience caused.

Upon receipt your watch was immediately entrusted to our Master Watchmaker for a thorough analysis. We are pleased to inform you that we will perform the below intervention(s) under the terms of our warranty.

Your personal feedback was noted as follows:

- Repair As Needed, oscilating weight is stuck

Therefore, we are glad to offer you :

Complete Service

This service aims at restoring the mechanical  functions as well  as the water  resistance of  the watch. It

includes all necessary works on both the case and the movement, such as the dismantling, ult ra-sound cleaning and full overhauling. The watch is reassembled with new seals, the movement parts are lubricated and the rate adjusted before undergoing our quality controls.

The approximate completion time will be 4 week(s) depending on availability of parts and final quality control.

We remain at your disposal should you have any fu rther questions. We thank you for your continued trust and valued custom.

 

Yours faithfully,

 

Officine Panerai International Customer Service

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je k tomu ještě celková cena na listu z Mnichova (strana 2 pod timto textem) -za complete serv and rep za 0 ojro.

V mailu od Car je napsáno kompletní oprava v rámci záruky, ale třeba me překvapí jinak :D

Jinak ty texty podle mého nikdo snad nepíše a je to tupé skládání vzorů dohromady…

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
V 23. 8. 2024 v 18:54, Tomsn napsal:

Je k tomu ještě celková cena na listu z Mnichova (strana 2 pod timto textem) -za complete serv and rep za 0 ojro.

V mailu od Car je napsáno kompletní oprava v rámci záruky, ale třeba me překvapí jinak :D

Jinak ty texty podle mého nikdo snad nepíše a je to tupé skládání vzorů dohromady…

Tom

Jsem si jist, že po kompletním servise konečně půjdou tak jak mají 👍 Je to stres, ale zároveň fantastické hodinky kde se to prostě může stát, jako u každé jiné značky.... jen to měli udělat hned na poprvé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...