Přejít na obsah

HUMOR [2006-2020]


Doporučené příspěvky

Na druhou stranu musím říct ANO, min. polovina věcí, které se učí ve škole se učí zcela zbytečně. Spousta z chemie a biologie, pokročilá matematika apod. jsou věci, které jsou většině lidí k ničemu. Byl bych zde pro jasou dobrovolnost v zaměření. Pro mě třeba jsou různí láčkovci, rozmnožování rostlin apod. oblast, kterou nikdy nepoužiju. Na druhou stranu kvadratické a integrální rovnice mě bavily a jistou dobu jsem je i využíval v praxi.

Souhlasím, že by bylo potřeba zahájit výuku finanční gramotnosti, mediální orientace apod.

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 12:37, Pavelpu27 napsal:

 

Moje řeč. Nejhorší je, že když jsem byl mladej, zakazoval jsem si řeči, jako "ty mladý dneska....". A hop, už je to tady. A protože jsem to chtěl pochopit, šel jsem aktivně na workshop o nových médiích, kde youtubeři měli dost prostoru. A závěr? Pořád to vůbec nechápu. V naprostý většině mi to připadá jako nová varianta Horsta Fuchse.

Ja bych se asi mohl oznacit za mladeho a taky to vubec nechapu :) mozna je to tim, ze jsem nikdy moc nehral na pocitaci, coz je asi vetsina obsahu. Ale youtube jako kanal se mi libi a libi se mi i ta nezavislost, kterou to ma. Zase u tech youtuberu mi to prijde aspon proaktivnejsi, nez pouhe sledovani televize. Ordinaci apod. to totiz taky nechapu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.novinky.cz/krimi/400151-policiste-chytili-na-d11-nejpomalejsi-vozidlo-v-historii-ridici-hrozi-pokuta-pul-milionu.html

 

Určo to patří sem. Jede z Polska, chytnou ho až na dálnici ( jistě velká honička ) a uvede, že jede do Znojma- chlapec si chtěl asi přes Prahu udělat celodenní výlet navíc, jinak nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je ale hrozne hloupej nazor, ze mi to neda na nej nezareagovat. Povazuju za naprosto spravne, ze se maji zaci ucit co nejsirsimu spektru veci. Je naprosto normani mit nejaky alespon zakladni prehled o svete. Navic pokud by se nektere, dle tveho nazoru zbytecne, veci neucily, tak by zak nemel sanci zjistit, co ho muze bavit. A klidne bychom mohli prijit o noveho Heyrovskeho, Holeho ci nekoho jineho, kdo by mohl byt realne uzitecny celemu svetu. Navic matika, fyzika a chemie by se mely ucit mnohem vic, protoze jinak budou lidi strasne hloupi a naleti na kazdou blbost. Tyhle predmety uci premyslet a maji ti dat zaklad toho, abys dokazal rozlisit, co je a co neni mozne.

  V 11. 4. 2016 v 12:47, Pavelpu27 napsal:

Na druhou stranu musím říct ANO, min. polovina věcí, které se učí ve škole se učí zcela zbytečně. Spousta z chemie a biologie, pokročilá matematika apod. jsou věci, které jsou většině lidí k ničemu. Byl bych zde pro jasou dobrovolnost v zaměření. Pro mě třeba jsou různí láčkovci, rozmnožování rostlin apod. oblast, kterou nikdy nepoužiju. Na druhou stranu kvadratické a integrální rovnice mě bavily a jistou dobu jsem je i využíval v praxi.

Souhlasím, že by bylo potřeba zahájit výuku finanční gramotnosti, mediální orientace apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 16:10, Baldic napsal:

Tohle je ale hrozne hloupej nazor, ze mi to neda na nej nezareagovat. Povazuju za naprosto spravne, ze se maji zaci ucit co nejsirsimu spektru veci. Je naprosto normani mit nejaky alespon zakladni prehled o svete. Navic pokud by se nektere, dle tveho nazoru zbytecne, veci neucily, tak by zak nemel sanci zjistit, co ho muze bavit. A klidne bychom mohli prijit o noveho Heyrovskeho, Holeho ci nekoho jineho, kdo by mohl byt realne uzitecny celemu svetu. Navic matika, fyzika a chemie by se mely ucit mnohem vic, protoze jinak budou lidi strasne hloupi a naleti na kazdou blbost. Tyhle predmety uci premyslet a maji ti dat zaklad toho, abys dokazal rozlisit, co je a co neni mozne.

Domnívám se, že právě tyto názory zahánějí školou povinné děti, zoufalé z objemů učiva, které jejich rodiče vstřebávat nemuseli, do postojů pasivní rezistence.  A jejich neméně zoufalé kantory k pochopení, že by měli dávat předem najevo, z čeho budou příští hodinu zkoušet. Tím pádem se celá generace učí používat mozky jako krátkodobé úložiště naprosto nepochopitelných informací, které slouží pouze k využití při postupu do další etapy studií. Okamžitě po vyzkoušení či testu se paměť automaticky promazává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 16:10, Baldic napsal:

Tohle je ale hrozne hloupej nazor, ze mi to neda na nej nezareagovat. Povazuju za naprosto spravne, ze se maji zaci ucit co nejsirsimu spektru veci. Je naprosto normani mit nejaky alespon zakladni prehled o svete. Navic pokud by se nektere, dle tveho nazoru zbytecne, veci neucily, tak by zak nemel sanci zjistit, co ho muze bavit. A klidne bychom mohli prijit o noveho Heyrovskeho, Holeho ci nekoho jineho, kdo by mohl byt realne uzitecny celemu svetu. Navic matika, fyzika a chemie by se mely ucit mnohem vic, protoze jinak budou lidi strasne hloupi a naleti na kazdou blbost. Tyhle predmety uci premyslet a maji ti dat zaklad toho, abys dokazal rozlisit, co je a co neni mozne.

Netvrdím, že se o ničem z toho nemají dozvědět nic, ale nemyslím si, že každý sedmák potřebuje rozeznat nahosemenné rostliny a vyjmenovat kroužkovce. Naopak si myslím, že by měl vědět, jak si spočítat úrok z půjčky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 16:48, Pavelpu27 napsal:

Netvrdím, že se o ničem z toho nemají dozvědět nic, ale nemyslím si, že každý sedmák potřebuje rozeznat nahosemenné rostliny a vyjmenovat kroužkovce. Naopak si myslím, že by měl vědět, jak si spočítat úrok z půjčky.

 

Myslím, že to záleží na tom, jak jsou osvícení kantoři a jak reagují na měnící se prostředí. Třeba u nás mají finanční gramotnost, besídky o kyberšikaně a spoustu užitečných věcí (ale dle mého stále i dost balastu). No a pak je tu rodina - ne všechno lze nechat na školu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 17:17, Traveller napsal:

Myslím, že to záleží na tom, jak jsou osvícení kantoři a jak reagují na měnící se prostředí. Třeba u nás mají finanční gramotnost, besídky o kyberšikaně a spoustu užitečných věcí (ale dle mého stále i dost balastu). No a pak je tu rodina - ne všechno lze nechat na školu.

Naprosto souhlasím. Amen.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 16:35, straspol napsal:

Domnívám se, že právě tyto názory zahánějí školou povinné děti, zoufalé z objemů učiva, které jejich rodiče vstřebávat nemuseli, do postojů pasivní rezistence.  A jejich neméně zoufalé kantory k pochopení, že by měli dávat předem najevo, z čeho budou příští hodinu zkoušet. Tím pádem se celá generace učí používat mozky jako krátkodobé úložiště naprosto nepochopitelných informací, které slouží pouze k využití při postupu do další etapy studií. Okamžitě po vyzkoušení či testu se paměť automaticky promazává.

Jake zoufale objemy uciva? Vzdyt se pozadavky na zaky neustale snizuji. Stejne tak nechapu pozadavek na to, aby kantor rekl predem, z ceho bude zkouset. Mas prece umet vsechno a ne jen posldni dve hodiny. A prave tim, ze bys mel umet vsechno si prece lip veci zapamatujes. Musis se to realne naucit jen jednou a pak to staci udrzovat. Zadne kratkodobe nadrceni a brzke zapomenuti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 16:48, Pavelpu27 napsal:

Netvrdím, že se o ničem z toho nemají dozvědět nic, ale nemyslím si, že každý sedmák potřebuje rozeznat nahosemenné rostliny a vyjmenovat kroužkovce. Naopak si myslím, že by měl vědět, jak si spočítat úrok z půjčky.

VIce mene souhlasim. Nicmene i tak je uzitecne umet pojmenovat rostliny, zvirata a stromy kolem sebe. Nerikam, ze musis vedet, jaka rostlina je nahosemenna a jaka je krytosemenna. Ale i to ma svou logiku. O matimatice jsem psal uz vys. Ta je u nas na hrozne tragicke urovni.

Ale myslim, ze zaci by meli mit i ten zaklad z chemie, fyziky ci biologie, aby umeli pochopit, jake neuveritelne stupidni argumenty pouzivaji odpurci GMO ci jadra a kde naopak stoji nesouhlasne nazory za uvazenou.

 

Sem se uplne krasne hodi komentar jednoho astronoma k kreacionismu.

"... just because I dont agree with something is no reason to take if off the bookshelf as far as I am concerned. In fact it is probably more reason to have it on the bookshelf because the things I agree with, you know,  I probably already know quite lot about them already. Things that I disagree with, you know, if I am gonna argue effectively against creationism is rather important I have some understanding about what creationists actually say. And in that sense it is probably more important to have that book on the bookshelf than any of the other books."

Tim rika, ze ackoli se neco vubec nehodi k jeho praci ci specializaci, tak je presto uzitecne vedet i o vecech mimo svuj obor. A s tim se neda nez souhlasit.

Upraveno uživatelem Baldic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 17:39, Baldic napsal:

Jake zoufale objemy uciva? Vzdyt se pozadavky na zaky neustale snizuji. Stejne tak nechapu pozadavek na to, aby kantor rekl predem, z ceho bude zkouset. Mas prece umet vsechno a ne jen posldni dve hodiny. A prave tim, ze bys mel umet vsechno si prece lip veci zapamatujes. Musis se to realne naucit jen jednou a pak to staci udrzovat. Zadne kratkodobe nadrceni a brzke zapomenuti.

Z čeho usuzuješ že se nároky snižují?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 18:14, straspol napsal:

Z čeho usuzuješ že se nároky snižují?

Videls ty maturitni pisemky? Vidim, co na me alma mater orezali. Pisemky jsou ted casto formou testu, kdy nepotrebujes znat vubec nic a kdyz mas trochu stesti nebo nedej boze dokazes vyloucit uplny nesmysl, tak jednoduse projdes. Za mych let se zasadne hodnotil postup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 11. 4. 2016 v 18:30, Baldic napsal:

Videls ty maturitni pisemky? Vidim, co na me alma mater orezali. Pisemky jsou ted casto formou testu, kdy nepotrebujes znat vubec nic a kdyz mas trochu stesti nebo nedej boze dokazes vyloucit uplny nesmysl, tak jednoduse projdes. Za mych let se zasadne hodnotil postup.

Já reagoval na toto :

 

,,Jake zoufale objemy uciva? Vzdyt se pozadavky na zaky neustale snizuji."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...