Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravíčko pánové. Chci si pořídit nové hodinky a tak jsem zabrousil na toto forum a každý den co ho čtu nacházím nové a nové modely. Jsem student a tak se poohlížím se primárně po Seiko 5. Dneska mi padli do oka Baby Monstra ale zároveň si kladu otázku jestli se nevyplatí tu tisícovku přidat a pořídit si rovnou Black Monstra. Black monstra mi příjdou designově přitažlivější i když ty baby taky nejsou špatné. Byl bych rád za jakékoli rozdily v kalibrech, postřehy a rady (jsem automaty neposkvrněný jedinec). Jinak skvělé forum a přítelkyně už mě začíná považovat za blázna Posted Image

Odesláno

Ahoj, šel bych rovnou do normálních Monster. Za těch pár korun navíc nebudeš mít pětku na cifru, plný dýnko = vyšší vodotěsnost. Baby maj průhled, ale kalibr nic moc kochačka. Jinak teda kalibr maj stejnej. Osobně bych si koupil lehce jetý monstra tady na fóru. Budeš to mít o pár korun levnější a časem je stejně pustíš dál a budeš hledat něco lepšího (pokud se po koupi hned nevypaříš). Na jetejch nebudeš tolik tratnej. Kdybys chtěl přeci jen nový, podívej se sem, je to levnější a navíc s origo krabičkou.

Odesláno

Jdi do normálních black monster, rozhodně jsou designově hezčí. Kalibry jsou v obou hodinkách totožné. Ale pokud se ti více líbí ty baby monstra, tak chybu s nimi také neuděláš.

Pokud by ti nevadilo mít hodinky z druhé ruky, tak bych je tady poptal, jestli je někdo neprodá.

Odesláno

Jdi do normálních black monster, rozhodně jsou designově hezčí. Kalibry jsou v obou hodinkách totožné. Ale pokud se ti více líbí ty baby monstra, tak chybu s nimi také neuděláš.

Pokud by ti nevadilo mít hodinky z druhé ruky, tak bych je tady poptal, jestli je někdo neprodá.

Posted Image
Odesláno