Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 23. 11. 2012 v 10:37, montemar napsal:

sluchátka, co jsem si objednal, mi vůbec nevyhovují.. prostě nemůžu mít špunty, bolí mě z nich uši.. :(

.. mohu je vrátit, když jsem porušil obal? papírová krabice je už nepoužitelná.

 

 

 

obal a nebo neporušený obal je obezlička od prodejců nemajíc oporu v zákoně.:sad01_anim:

Odesláno (upraveno)

ba dokonce ti nemůžou ani ze zákona účtovat žádný poplatek za porušený obal.. což si třeba alza účtuje bez mrknutí oka ale stačí se s nima poháda a poleví

 

 

 

 

my to přijímáme bez řeší..tedy pokud to není holcí strojek ze kterýho ještě čouhaj chlupy

 

 

Upraveno uživatelem FrantisekH
Odesláno (upraveno)

jo, snad to bude v poho, odečtou si jen poštovný a jedny použitý silikonový nástavce. no, budu měnit za jiný sluchátka, dražší, takže kšeft jim nezkazím :)

 

to františek : prosímtě, značka elektrabregenz je v pračkách dobrá? cenově je to tak mezi siemensem a miele... a kvalitou?

 

/např. typ na 8kg, třída A -60%, 700.-?/

Upraveno uživatelem montemar
Odesláno
  V 25. 11. 2012 v 13:06, montemar napsal:

jo, snad to bude v poho, odečtou si jen poštovný a jedny použitý silikonový nástavce. no, budu měnit za jiný sluchátka, dražší, takže kšeft jim nezkazím :)

 

to františek : prosímtě, značka elektrabregenz je v pračkách dobrá? cenově je to tak mezi siemensem a miele... a kvalitou?

 

/např. typ na 8kg, třída A -60%, 700.-?/

 

po pravdě o téhle značce slyšim prvně, značka se do ČR nedováží, takže pokud nebydlíš v Rakousku tak bych na ní už jen z důvodu nemožnosti záručního servisu v CZ uplně zapoměl

 

 

 

 

 

O kvalitě přístrojů mluvit nemůžu, opravdu značku neznam...nikde jsem o té značce na webu nic nenašel..nevim...muj pocit je takovej, že je to obrandovaný nějaký Turecko pro rakušáky

 

 

 

 

jen ještě připomenu, že Bosch a SIemens nají při koupi do 15.12 u některých produktů tovární záruku pět let...

 

 

Odesláno (upraveno)
  V 7. 11. 2012 v 6:45, Horhe napsal:

Ještě se vrátím k těm odvlhčovačům, jelikož je to u nás doma celkem aktuální téma. Má cenu kupovat něco takovýho, nebo je má smysl si připlatit a koupit něco takovýho? Nevyjde to ve výsledku nastejno?

 

Přiblížím situaci, stará sudeťácká vila rok 1860, přízemí, celkem vysoká vlhkost, za nábytkem se vyskytuje plíseň, hlavně po delších deštích. Když jsme dali nová okna, vlhkost v bytě je 60 - 70% Ženě se zdá, že má malá dýchací problémy (chrápe hůř než já) a já, jako alergik, se doma necítím úplně nejlíp.

 

Případě byste doporučili něco úplně jinýho?

 

Pochopil jsem z dalších postů, že nad nějakým kopáním asi neuvažuješ nicméně bych případně popřemýšlel o sanační omítce. Loni jsme dělali vnějšek domu (1898, rekonstrukce 70. léta) nad kamennou podezdívkou, první zima bez známek vlhkosti a popraskání. Letos jsem ještě dělal chodby mezi byty a kolem sklepa, dále kolem dveří do ulice kde je dost vody (mimo jiné od aut).

Nejdřív sházíš omítku až na cihly, vyškrábneš mezery a necháš schnout (tzn ty cihly fakt musí být suché), potom (do větších děr sanační plnivo, asi 800kč/pytel) sanační jádrovku i štuk. Je s tím relativně dost práce ale výsledky dobré. Je na to nicméně potřeba odborník, já jsem to dělal s chlapem, který posledních 15 let mistroval ve firmě, která dělá jen sanačky.

Tak jen jsem ti to chtěl nabídnout jako možnost :)

 

Edit: Samozřejmě po vyschnutí nejdřív nástřik. Nicméně o ten postup tu jde asi nejméně.

Upraveno uživatelem Trojan
Odesláno
  V 25. 11. 2012 v 14:26, Trojan napsal:

Pochopil jsem z dalších postů, že nad nějakým kopáním asi neuvažuješ nicméně bych případně popřemýšlel o sanační omítce.

 

nicméně pokud jsi neodstranil příčinu vlhkosti, je to řešení jen na pár let...

Odesláno

No pokud jsem to pochopil dobře, tak bez změny územního plánu ani na déle potřebovat řešení nebude... Nějaké komplexní řešení je o jiných penězích a já tomu ani nerozumím.

Odesláno

Nepískuje tady někdo v okolí prahy 9 -10 ? potřeboval bych nechat opískovat, popřípadě nakomaxitovat jeden bazmeg :-) Popřípadě doporučit firmu ,který to benude trvat rok.

 

Díky

Odesláno (upraveno)
  V 23. 11. 2012 v 10:56, long napsal:

obal a nebo neporušený obal je obezlička od prodejců nemajíc oporu v zákoně.:sad01_anim:

když už říkáš a) tak nezapomínej říct taky b a to že v zákoně se o obalu výslovně nic nepíše (pokud se tedy nejedná o dvd, hudbu a hru kdy porušením obalu nárok na vrácení zaniká) ale v §53 OZ odst 10 je napsáno cituji " Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží..." což v praxi znamená že pokud poničíš obal a prodejce má prokazatelně (což opravdu má) náklady s tím že musí sehnat nový obal nebo prodat bez obalu se slevou tak náklady ti odečte z ceny zboží kterou ti vrací.

Upraveno uživatelem SCIFI
Odesláno
  V 26. 11. 2012 v 8:34, SCIFI napsal:

" Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží..."

 

Podle mě je skutečně vynaloženým nákladem například poštovné zdarma při nějaké výši objednávky (pokud se při vrácení peněz dostaneš pod tu hranici pro free shipping ) nebo něco takového.

Důležité tam je to "spojených s vrácením zboží" - tzn né s jeho dalším prodejem. To je můj názor jako juristického samouka (permanentně se hádám s nějakým obchodem), nicméně se mohu optat sestry či švagra.

 

Po mě tohle ale nikdy nechtěli. Minule to byl bojler kterej jsem z Mallu i do Mallu táhl ručně - podle toho vypadala krabice. Týpek u přepážky to vůbec neřešil.

Odesláno
  V 26. 11. 2012 v 16:57, Trojan napsal:

Podle mě je skutečně vynaloženým nákladem například poštovné zdarma při nějaké výši objednávky (pokud se při vrácení peněz dostaneš pod tu hranici pro free shipping ) nebo něco takového.

Důležité tam je to "spojených s vrácením zboží" - tzn né s jeho dalším prodejem. To je můj názor jako juristického samouka (permanentně se hádám s nějakým obchodem), nicméně se mohu optat sestry či švagra.

Po mě tohle ale nikdy nechtěli. Minule to byl bojler kterej jsem z Mallu i do Mallu táhl ručně - podle toho vypadala krabice. Týpek u přepážky to vůbec neřešil.

je to přesně naopak jak říkáš. přesně tohle to znamená a běžně ti to započítají ale klidně se může stát že ne. někomu se nechce hádat o pár stovek ale vžij se do kůže prodejce. pro malý obchody by tohle mohlo být velice nepříjemný kdyby si někdo něco "pujčoval" a vracel neustále bez obalu. zeptej se koho chceš :guitar:
Odesláno

scifi jelikoz pracuju v internetovem obchodnictvi jiz vic jak devet let musim te vyvest z omylu. prodejce si muze narokovat jen uvedeni vyrobku do puvodniho stavu a obal muze byt poskozen v principu jakkoli...obchpd ma pravo vsak objednavku neplnit v pripade ze ma dukazne podezreni ze kupujici si vyrobek kupuje aby svou cinnosti obchod poskodil....jakekoli uctovani casty za poskozeny obal a pod je nezakone. .

Odesláno
  V 26. 11. 2012 v 18:31, FrantisekH napsal:
uctovani casty za poskozeny obal a pod je nezakone. .

tak trochu vím o čem mluvím ale to je asi fuk. z omylu jsi mě nevyvedl a já se o to u tebe ani snažit nebudu. je dobře že se tak staráte o zákazníky
Odesláno
  V 26. 11. 2012 v 21:48, SCIFI napsal:

tak trochu vím o čem mluvím ale to je asi fuk. z omylu jsi mě nevyvedl a já se o to u tebe ani snažit nebudu. je dobře že se tak staráte o zákazníky

 

 

 

 

doporučuji obrátit se na SOS (sdružení ochrany spotřebitelů), kteří ti danou problematiku vysvětlí.

 

 

 

 

 

To že obchody typu alzy si si naúčtou tři stovky za přeřízlou izolepu a zákazníci jim to v klidu žerou a lepí je věc jiná.

 

 

 

 

 

 

 

  • Zboží vraťte pokud možno v původním nepoškozeném obalu (není závadou poškození obalu úměrné poškození v důsledku vybalení věci). Zboží vraťte pokud možno bez zjevných známek užívání a pokud možno nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)

 

 

 

 

Toto samozřejmě platí jen pro koupi B2C nikoli B2B kde žádné takové zákonné právo neexistuje...

 

 

Odesláno (upraveno)

Pánové, poprosil bych o pracovně - právní radu: Přítelkyně ukončuje pracovní poměr k 31.12. Na výplatnici má ještě 30 dní dovolený, 10 převedeno z loňska, 20 z letoška. Zaměstnavatel jí tvrdí, že může proplatit jenom těch 20 dní z letoška, že když si doteď těch 10 dní nevybrala, má smůlu. Já bych řekl že kecá, že co je na vejplatnici, to by měla dostat, když je to furt letos..? Tj. podle mě - buďto jí dá do konce měsíce volno (což už je nereálný), nebo musí proplatit všechno, ne?

Děkuji uctivě, byl-li by odkaz, bude to ještě lepší.

Upraveno uživatelem Micey

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...