Dalidvoo Odesláno 25. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 25. ledna 2012 Má někdo skusenosti s hodinkami invicta?? A jake? Uvažuji o koupi potapek ala rolex
Radimk Odesláno 26. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 26. ledna 2012 To víš, že má. Jen si to tu projdi a pročti. Ve zkratce: Starší dobrý, nová kolekce nic moc..Vše tu je k dohledání,.
Dawid Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 Dobrý den. Jsem začátečník a chci koupit Invicty. Vybral jsem si model, který je v kombinaci se zlatými prvky. výrobce sice uvádí, že se jedná o zlato, ale bojím se, zda se nezačne časem loupat. Co myslíte? Děkuji za radu.
kuncák7 Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 V 9. 6. 2015 v 18:18, Dawid napsal: Dobrý den. Jsem začátečník a chci koupit Invicty. Vybral jsem si model, který je v kombinaci se zlatými prvky. výrobce sice uvádí, že se jedná o zlato, ale bojím se, zda se nezačne časem loupat. Co myslíte? Děkuji za radu.Zacne. Nechces si neco tady precist,nez zbrkle vyberes?
Návštěvník Mitak Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 V 9. 6. 2015 v 18:18, Dawid napsal: Jsem začátečník a chci koupit Invicty.Počkej, dokud nepřestaneš být začátečník a do té doby žádné Invicty nekupuj.
Pitris.k Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 Hod sem odkaz na hodinky, které sis vybral. Možná Ti někdo navrhne něco jiného, lepšího s podobným designem a v oné cenové relaci.
Tondaa73 Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 Není všechno zlato, co se třpytí.... :-)