Přejít na obsah

Servis


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 312
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ahoj,

 

potřeboval bych poradit, jak se upevňuje trubka (tunel) nebo jak to nazvat ... pro hřídel korunky do pouzdra Sport II, to se tam taky lisuje? chtěl jsem ji vyměnit, jenže je tam vůle. Buď je malá a nebo se musí nějakým postupem upevnit? Díky 

Nevím jaká velká vůle tam je, ale jsou upevňovací lepidla po tyto případy.

Např. Loctite 601.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roztemovaná? To sloo slyším prvně? 

Jsi mne rozasmál po ránu, že neznáš. To slovo mi táta říkal jako malému klukovi "ti roztemuju zadek" :lol2:

No co také od něj chtít, vyučen jako jemný mechanik na měřících strojích u Josefa Friče.

Promiň :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Dobrý den,

už asi dva roky sbírám Primky a moc bych si chtěl nějaké zkusit opravit.

Neporadil byste mi někdo, kde by se dala koupit nějaká srozumitelná

knížka, jak se to naučit?

Momentálně mám před sebou hodinky ze sedmdesátých let, masivní, se

zeleným ciferníkem, jako zlaté a chtěl bych alespoň vyjmout strojek, abych

mohl pouzdro vyčistit, ale nevím jak na to.

Strojek je uložen v plastovém kroužku. Po výrobě šroubováčku se mi podařilo

odstranit dva šroubečky s podložkami, ale drží to za korunku.

Neporadili byste?

Jeden hodinář zde uvedl příměr s autoservisem. Má samozřejmě

pravdu, přesto bych byl rád za každou radu.

Mám velkou chuť se to naučit. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

taky zkouším,

 

tady  je něco 

http://www.antik-hovorka.cz/obchod/demontaz-a-montaz-hodinek-prim-kal-68-937.html

 

a tady jeden ze členů udělal parádní popis rozborky a sborky strojku kal.68 i  s fotkama

http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/16211-rozborka-cal68/

 

Určitě najdeš i něco dalšího...

Upraveno uživatelem Miroslávek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je sice pěknej návod, ale je tam jedna zásadní chyba. Kotva se tam při skládání strojku nedává jako první, ale skoro jako předposlední před setrvačkou s můstkem. 

Protože nejdřív složíš soukolí ,natahování  s perovníkem, skusíš jestli se kola otáčejí bez větších vůlí a hladce což s namontovanou kotvou nelze..  Jirka

Upraveno uživatelem Jiří9
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leze z nich chrom? Co s tím proboha děláš? Normálně chrom vydrží desítky let, čuňátkům a lidem se špínou na prstech (kterými obrušují chrom při natahování) pak jednotky let. Jestli tobě mizí chrom před očima, pak není chyba v tom chromu, ale v tobě. A to se pak neptaj nás, jak se staráme, ale ptej se sebe, co je toho příčinou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši já to možná vidím horší, než jaké to je e skutečnosti :) mám už na některých hodinkách jeté hrany a zdá se mi to horší a horší, ale na druhou stranu když to srovnám s fotkami z doby koupě, tak žádnou významnou jměnu stavu nevidím :) k hodinkám se chovám dobře, střídám jich dost, takže na ruku se dostanou sporadicky, i tak bych ale jejich stav nechtěl zhoršovat.

 

Zároveň nerez u primek mlc nemusím - sice jsou pěkné, ale mám prostě raději původní stav.

 

Proto by mě zajímalo, jestli zvlášť u hodinek, kde už je vrstva chromu dost narušená a na hranách ztenčená, že v podstatě chrom přechází plynule v mosaz, pomůže hodinky čas od času nějak ošetřit, aby zbytečně pot na hodinkách nereagoval nebo něco podobného (opláchnout pouzdro, otřít nebo cokoli jiného - nevím, proto se ptám).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...