Sedlin Odesláno 3. dubna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. dubna 2013 Jsem si vědom některých fotografických děl v pravém slova smyslu od zdejších členů disponujících vyvinutějším citem a zdatnější technikou pro pořizování opravdu nádherných fotek. Ačkoli je zřejmé, že bych promo fota hodinek dělat nemohl, dovoluji si i přesto vytvořit foto-vlákno pro mě, jako chrono mlíčňáka, top divers hodinek Crepas Cayman 3000 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jencekgs Odesláno 3. dubna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. dubna 2013 Ty hodinky jsou prostě boží. A fotky máš taky super Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Odesláno 3. dubna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. dubna 2013 Hezký fotky, díky.To klenutý sklíčko se fakt povedlo, vypadá to skvěle. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 3. dubna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. dubna 2013 Hodinky krásný, fotky jakbysmet, jdi si dát vítězného panáka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
st1g Odesláno 3. dubna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. dubna 2013 Moc povedené fotky a hodinky jsou to velmi hezké Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bradda Odesláno 3. dubna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. dubna 2013 Moc hezký fotky! Gratuluji ke skvělým hodinkám Dovoluji si přidat odkaz vlákna na WUS, kde člen BrandonS uveřejnil též pár úžasných fotek http://forums.watchuseek.com/f74/crepas-cayman-3-3%3D6-839628-2.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 4. dubna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. dubna 2013 Moc pěkný. Škoda, že mi tady na fóru utekly. Nevíte někdo, nebudou dodělávat nějaké kusy? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...