TLD Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Marty, si myslim, ze jim to trosku uniklo a jeste tam urcite bude nejaka moznost fixace. Takto jak to je , je to opravdu na nic. Dobrej postreh Bobisek, koukni na kola od Salsy. To je asi to nej v cestovnich kolech. Akorat si myslim, ze nejedou v karbonu. Nevim
Rifik Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 To RB se mi líbí moc :-) lepší by byla ale jiná barva, ta šedá (nebo co to je) je taková pošmourná.
Návštěvník Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Ja to nejak nechapu, kdyz evidentne nechces zavodni kolo (aby Te nebolely zada atd .) tak proc na nej potrebujes karbon a tak vysokou vybavu ?? V tomhle pripade mi to prijde jako vyhozene prachy, samozrejme Tvoje vec. Je to asi jako by sis koupil toho nejvyssiho cannondale za 260 a pak s nim jezdil po cyklostezkach,aspon moji optikou teda ale ja teda vubec nechapu tu kategorii mestske kolo nad 30
Marty35 Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Marty, si myslim, ze jim to trosku uniklo a jeste tam urcite bude nejaka moznost fixace. Ono se mi celkově tažení bovdenů úplně spodem nelíbí. Jasně, jiných variant vedení tam moc není... To prověšení je jen bonbonek navíc...
spineshank Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 tak ty bowdeny spodem má více značek,není to ale úplně ideální takto
Gustaf Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 já je mám taky spodem...a nějak mě to neva...nebo by mělo?
Bobisek Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Ja to nejak nechapu, kdyz evidentne nechces zavodni kolo (aby Te nebolely zada atd .) tak proc na nej potrebujes karbon a tak vysokou vybavu ?? V tomhle pripade mi to prijde jako vyhozene prachy, samozrejme Tvoje vec. Je to asi jako by sis koupil toho nejvyssiho cannondale za 260 a pak s nim jezdil po cyklostezkach,aspon moji optikou teda ale ja teda vubec nechapu tu kategorii mestske kolo nad 30 Já ale nechci jezdit po cyklostezkách, nemám problém najet 150 km (loni po lesních cestách na HT), jen jsem prostě spíše občasný jezdec a ty silnice v okolí také nejsou vyžehlené jak na TdF. Jestliže má třeba Specialized asi pět řad silniček a ve všech jsou kola od relativně levných po drahá, tak jistě ne všechny řady jsou stejně "závodní" a rozdíl bude spíše ve využití než kvalitě. S cenou máš pravdu, ale stejně tak bych místo Rolexu mohl nosit Certiny, to je přece tady věčná písnička. Nějak doufám, že i nezávodní kolo za 70 pojede lépe než nezávodní kolo za 20, byť to druhé by mi jistě také v zásadě stačilo
Marty35 Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 (upraveno) Gustaf: Jen mi to takhle moc neštymuje, nic racionálního v tom nehledej. Každému to vyhovuje jinak.. Edit: vlastně, nedrží se tam víc bordel? Ne že by mi to ňák extra na fullu vadilo Upraveno 13. dubna 2016 uživatelem Marty35
TLD Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Ja to mam taky spodem, ale bez pruvesu. Mam tam jeste ,,sponku´´ a ta to drzi. Todle je na urvani.Nemam rad bowdeny v ramu, je to na pikacu s udrzbou a kdyz prdne lanko na projizdce, tak se skoro nahranej.
Návštěvník Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Já ale nechci jezdit po cyklostezkách, nemám problém najet 150 km (loni po lesních cestách na HT), jen jsem prostě spíše občasný jezdec a ty silnice v okolí také nejsou vyžehlené jak na TdF. Jestliže má třeba Specialized asi pět řad silniček a ve všech jsou kola od relativně levných po drahá, tak jistě ne všechny řady jsou stejně "závodní" a rozdíl bude spíše ve využití než kvalitě. S cenou máš pravdu, ale stejně tak bych místo Rolexu mohl nosit Certiny, to je přece tady věčná písnička. Nějak doufám, že i nezávodní kolo za 70 pojede lépe než nezávodní kolo za 20, byť to druhé by mi jistě také v zásadě stačilo Vůbec jsem se Tě nechtěl dotknout ohledně těch cyklostezek. Ohledně ceny to neříkám, za kola se vyplatí ty peníze nechat, stejně jako za hodinky. Chápu, že člověk dá peníze za design atd...ale ty komponenty a řešení váhy +- 1 kg (karbon) u kol, které už ze své geometrie nejsou určeny k závodní cyklistice, to je to co nechápu. 150 km na HT to je třeba pro mě trápení Nechci Ti kazit radost z kola a ani do Tebe rýpat, spíš mě to zajímalo. Já ten pohled mám asi trochu jiný, protože jsem nějakou dobu závodil a pořád celkem jezdím. Jo a záda a zadek bolí vždycky jenom první 1000km
Marty35 Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Ja to mam taky spodem, ale bez pruvesu. Mam tam jeste ,,sponku´´ a ta to drzi. Todle je na urvani.Nemam rad bowdeny v ramu, je to na pikacu s udrzbou a kdyz prdne lanko na projizdce, tak se skoro nahranej.No já každopádně bo náhradní nevozím
Gustaf Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Ja to mam taky spodem, ale bez pruvesu. Mam tam jeste ,,sponku´´ a ta to drzi. Todle je na urvani.Nemam rad bowdeny v ramu, je to na pikacu s udrzbou a kdyz prdne lanko na projizdce, tak se skoro nahranej.taky je tam mám prisponkovany, takže pohoda jo, bahno se tam drží, ale uschne...někde drncnu a vono to odpadá...
TLD Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Marty, ja taky ne, ale rika se to tak ne
Marty35 Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Fuj, jsem se normálně lek že to fakt běžně vozíte... Dostals mě
spineshank Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 já je mám taky spodem...a nějak mě to neva...nebo by mělo?já myslím že by mělo
schipe Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 (upraveno) Bobisek: Pokud chceš kolo se silniční geometrií, ale nechceš jezdit jen po hezkých silnicích tak jedině gravel bike nebo cyklokrosku. Jak jsi spal ohledně Specialized a jejich řadách silniček, tak NENÍ pravda, že by jejich zaměření bylo jiné. Silnička za 20.000 je pořád stejná silnička svým určením jako za 160.000. Jenom jde o použitý materiál a výbavu. Posed je na všech podobný, protože mají i podobné geometrie. Něco k posedu a bolesti zad. Největším omylem je si automaticky myslet, že když jsem na kole více vzpřímený, tak nebolí záda. Základem je kvalitní posed, který začíná u sedla!! a nastavením pozice na sedátku. Největší bolesti zad jsou způsobeny právě špatnou šířkou a pozicí sedla. Kdy při jízdě na sedle nesedíš celou vahou, ale přenášíš hodně váhy na ruce. A i na ultra závodní silničče můžeš mít turistický posed. Není to žádný problém! Druhou stránkou věci je, jak na tom budeš vypadat Pokud by jsi přece jenom tíhnul k čisté silničce, tak bych doporučil Specialized Roubaix. Mají vyřešené tlumení v rámu. Samozřejmě v rámci možností K tomu galusky 25 mm a bude to celkem pohodlná silnička, která snese i hrubší zacházení v podobě cyklostezek, ale ne lehkého terénu! Téma je to hodně rozsáhlé a dobře vybrat zabere hodně času. Pokud budeš mít zájem, tak písni SZ a můžeme se spojit a poklábosit. Rád ti s výběrem pomůžu. Upraveno 13. dubna 2016 uživatelem schipe
Gustaf Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 já myslím že by mělo tak jo, pokazdy když pojedu, tak si budu říkat, jak mě to kua vadí :D
Bobisek Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Bobisek: Pokud chceš kolo se silniční geometrií, ale nechceš jezdit jen po hezkých silnicích tak jedině gravel bike nebo cyklokrosku. Jak jsi spal ohledně Specialized a jejich řadách silniček, tak NENÍ pravda, že by jejich zaměření bylo jiné. Silnička za 20.000 je pořád stejná silnička svým určením jako za 160.000. Jenom jde o použitý materiál a výbavu. Posed je na všech podobný, protože mají i podobné geometrie. Něco k posedu a bolesti zad. Největším omylem je si automaticky myslet, že když jsem na kole více vzpřímený, tak nebolí záda. Základem je kvalitní posed, který začíná u sedla!! a nastavením pozice na sedátku. Největší bolesti zad jsou způsobeny právě špatnou šířkou a pozicí sedla. Kdy při jízdě na sedle nesedíš celou vahou, ale přenášíš hodně váhy na ruce. A i na ultra závodní silničče můžeš mít turistický posed. Není to žádný problém! Druhou stránkou věci je, jak na tom budeš vypadat Pokud by jsi přece jenom tíhnul k čisté silničce, tak bych doporučil Specialized Roubaix. Mají vyřešené tlumení v rámu. Samozřejmě v rámci možností K tomu galusky 25 mm a bude to celkem pohodlná silnička, která snese i hrubší zacházení v podobě cyklostezek, ale ne lehkého terénu! Téma je to hodně rozsáhlé a dobře vybrat zabere hodně času. Pokud budeš mít zájem, tak písni SZ a můžeme se spojit a poklábosit. Rád ti s výběrem pomůžu. Díky za rady. Ohledně zaměření jsem to asi blbě napsal, ale jestli to chápu u tebe dobře, tak říkáme to samé. Tj. že Roubaix za 30 tisíc bude svým zaměřením podobný jako Roubaix za 120, ale ty se budou lišit od řady Tarmac. Vyrazím se dnes podívat k Jarretovi a doufám se posunu někam dále, případně bych potom napsal SZ.
schipe Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Díky za rady. Ohledně zaměření jsem to asi blbě napsal, ale jestli to chápu u tebe dobře, tak říkáme to samé. Tj. že Roubaix za 30 tisíc bude svým zaměřením podobný jako Roubaix za 120, ale ty se budou lišit od řady Tarmac. Vyrazím se dnes podívat k Jarretovi a doufám se posunu někam dále, případně bych potom napsal SZ. On Specialized je v tomhle ohledu dost speciální. Roubaix i Tarmac jsou geometrií i zaměřením čistokrevné silničky. Jen Roubaix - už podle jeho jména je jasné - je zaměřen na, řekněme, rozmlácenou silnici a kostky. Gravel je už určen na polní a lesní cesty, ale s rychlostí silničky. I jeho pohodlí je jinde, než u zmíněného Roubaix. Ve tvém případě bych se zaměřil na české výrobce. Superior, Pells a pak německý Ghost. Mají vlastní vývoj a dělají opravdu špičkové produkty za ceny o 40% nižší než zahraniční konkurence.
Bert Odesláno 13. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2016 Taaaaak, paráda, demo časovkářská žiletka už na mne čeká v Německu. Nechápu, proč si Kamil myslí, že si na ní rozbiju ústa :-)
Doporučené příspěvky