Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Doporučené příspěvky

Odesláno

Marty, si myslim, ze jim to trosku uniklo a jeste tam urcite bude nejaka moznost fixace. Takto jak to je , je to opravdu na nic. Dobrej postreh :)

Bobisek, koukni na kola od Salsy. To je asi to nej v cestovnich kolech. Akorat si myslim, ze nejedou v karbonu. Nevim

Odesláno

Ja to nejak nechapu, kdyz evidentne nechces zavodni kolo (aby Te nebolely zada atd .) tak proc na nej potrebujes karbon a tak vysokou vybavu ?? V tomhle pripade mi to prijde jako vyhozene prachy, samozrejme Tvoje vec. Je to asi jako by sis koupil toho nejvyssiho cannondale za 260 a pak s nim jezdil po cyklostezkach,aspon moji optikou teda :) ale ja teda vubec nechapu tu kategorii mestske kolo nad 30 :)

Odesláno

Marty, si myslim, ze jim to trosku uniklo a jeste tam urcite bude nejaka moznost fixace. 

Ono se mi celkově tažení bovdenů úplně spodem nelíbí. Jasně, jiných variant vedení tam moc není... 

To prověšení je jen bonbonek navíc... :)

Odesláno

Ja to nejak nechapu, kdyz evidentne nechces zavodni kolo (aby Te nebolely zada atd .) tak proc na nej potrebujes karbon a tak vysokou vybavu ?? V tomhle pripade mi to prijde jako vyhozene prachy, samozrejme Tvoje vec. Je to asi jako by sis koupil toho nejvyssiho cannondale za 260 a pak s nim jezdil po cyklostezkach,aspon moji optikou teda :) ale ja teda vubec nechapu tu kategorii mestske kolo nad 30 :)

 

Já ale nechci jezdit po cyklostezkách, nemám problém najet 150 km (loni po lesních cestách na HT), jen jsem prostě spíše občasný jezdec a ty silnice v okolí také nejsou vyžehlené jak na TdF.

 

Jestliže má třeba Specialized asi pět řad silniček a ve všech jsou kola od relativně levných po drahá, tak jistě ne všechny řady jsou stejně "závodní" a rozdíl bude spíše ve využití než kvalitě.

 

S cenou máš pravdu, ale stejně tak bych místo Rolexu mohl nosit Certiny, to je přece tady věčná písnička. Nějak doufám, že i nezávodní kolo za 70 pojede lépe než nezávodní kolo za 20, byť to druhé by mi jistě také v zásadě stačilo :)

Odesláno (upraveno)

Gustaf: Jen mi to takhle moc neštymuje, nic racionálního v tom nehledej.  :cheers:  Každému to vyhovuje jinak..

 

Edit: vlastně, nedrží se tam víc bordel? Ne že by mi to ňák extra na fullu vadilo

Upraveno uživatelem Marty35
Odesláno

Ja to mam taky spodem, ale bez pruvesu. Mam tam jeste ,,sponku´´ a ta to drzi. Todle je na urvani.

Nemam rad bowdeny v ramu, je to na pikacu s udrzbou a kdyz prdne lanko na projizdce, tak se skoro nahranej.

Odesláno

Já ale nechci jezdit po cyklostezkách, nemám problém najet 150 km (loni po lesních cestách na HT), jen jsem prostě spíše občasný jezdec a ty silnice v okolí také nejsou vyžehlené jak na TdF.

 

Jestliže má třeba Specialized asi pět řad silniček a ve všech jsou kola od relativně levných po drahá, tak jistě ne všechny řady jsou stejně "závodní" a rozdíl bude spíše ve využití než kvalitě.

 

S cenou máš pravdu, ale stejně tak bych místo Rolexu mohl nosit Certiny, to je přece tady věčná písnička. Nějak doufám, že i nezávodní kolo za 70 pojede lépe než nezávodní kolo za 20, byť to druhé by mi jistě také v zásadě stačilo :)

Vůbec jsem se Tě nechtěl dotknout ohledně těch cyklostezek. Ohledně ceny to neříkám, za kola se vyplatí ty peníze nechat, stejně jako za hodinky. Chápu, že člověk dá peníze za design atd...ale ty komponenty a řešení váhy +- 1 kg (karbon) u kol, které už ze své geometrie nejsou určeny k závodní cyklistice, to je to co nechápu. 150 km na HT to je třeba pro mě trápení :D Nechci Ti kazit radost z kola a ani do Tebe rýpat, spíš mě to zajímalo. Já ten pohled mám asi trochu jiný, protože jsem nějakou dobu závodil a pořád celkem jezdím. Jo a záda a zadek bolí vždycky jenom první 1000km :D 

Odesláno

Ja to mam taky spodem, ale bez pruvesu. Mam tam jeste ,,sponku´´ a ta to drzi. Todle je na urvani.

Nemam rad bowdeny v ramu, je to na pikacu s udrzbou a kdyz prdne lanko na projizdce, tak se skoro nahranej.

No já každopádně bo náhradní nevozím  :D

Odesláno

Ja to mam taky spodem, ale bez pruvesu. Mam tam jeste ,,sponku´´ a ta to drzi. Todle je na urvani.

Nemam rad bowdeny v ramu, je to na pikacu s udrzbou a kdyz prdne lanko na projizdce, tak se skoro nahranej.

taky je tam mám prisponkovany, takže pohoda :) jo, bahno se tam drží, ale uschne...někde drncnu a vono to odpadá...:D
Odesláno (upraveno)

Bobisek: Pokud chceš kolo se silniční geometrií, ale nechceš jezdit jen po hezkých silnicích tak jedině gravel bike nebo cyklokrosku. Jak jsi spal ohledně Specialized a jejich řadách silniček, tak NENÍ pravda, že by jejich zaměření bylo jiné. Silnička za 20.000 je pořád stejná silnička svým určením jako za 160.000. Jenom jde o použitý materiál a výbavu. Posed je na všech podobný, protože mají i podobné geometrie.

 

Něco k posedu a bolesti zad. Největším omylem je si automaticky myslet, že když jsem na kole více vzpřímený, tak nebolí záda. Základem je kvalitní posed, který začíná u sedla!! a nastavením pozice na sedátku. Největší bolesti zad jsou způsobeny právě špatnou šířkou a pozicí sedla. Kdy při jízdě na sedle nesedíš celou vahou, ale přenášíš hodně váhy na ruce. A i na ultra závodní silničče můžeš mít turistický posed. Není to žádný problém! Druhou stránkou věci je, jak na tom budeš vypadat :lol2:

 

Pokud by jsi přece jenom tíhnul k čisté silničce, tak bych doporučil Specialized Roubaix. Mají vyřešené tlumení v rámu. Samozřejmě v rámci možností :) K tomu galusky 25 mm a bude to celkem pohodlná silnička, která snese i hrubší zacházení v podobě cyklostezek, ale ne lehkého terénu!

 

Téma je to hodně rozsáhlé a dobře vybrat zabere hodně času. Pokud budeš mít zájem, tak písni SZ a můžeme se spojit a poklábosit. Rád ti s výběrem pomůžu.  

Upraveno uživatelem schipe
Odesláno

Bobisek: Pokud chceš kolo se silniční geometrií, ale nechceš jezdit jen po hezkých silnicích tak jedině gravel bike nebo cyklokrosku. Jak jsi spal ohledně Specialized a jejich řadách silniček, tak NENÍ pravda, že by jejich zaměření bylo jiné. Silnička za 20.000 je pořád stejná silnička svým určením jako za 160.000. Jenom jde o použitý materiál a výbavu. Posed je na všech podobný, protože mají i podobné geometrie.

 

Něco k posedu a bolesti zad. Největším omylem je si automaticky myslet, že když jsem na kole více vzpřímený, tak nebolí záda. Základem je kvalitní posed, který začíná u sedla!! a nastavením pozice na sedátku. Největší bolesti zad jsou způsobeny právě špatnou šířkou a pozicí sedla. Kdy při jízdě na sedle nesedíš celou vahou, ale přenášíš hodně váhy na ruce. A i na ultra závodní silničče můžeš mít turistický posed. Není to žádný problém! Druhou stránkou věci je, jak na tom budeš vypadat :lol2:

 

Pokud by jsi přece jenom tíhnul k čisté silničce, tak bych doporučil Specialized Roubaix. Mají vyřešené tlumení v rámu. Samozřejmě v rámci možností :) K tomu galusky 25 mm a bude to celkem pohodlná silnička, která snese i hrubší zacházení v podobě cyklostezek, ale ne lehkého terénu!

 

Téma je to hodně rozsáhlé a dobře vybrat zabere hodně času. Pokud budeš mít zájem, tak písni SZ a můžeme se spojit a poklábosit. Rád ti s výběrem pomůžu.  

 

Díky za rady. Ohledně zaměření jsem to asi blbě napsal, ale jestli to chápu u tebe dobře, tak říkáme to samé. Tj. že Roubaix za 30 tisíc bude svým zaměřením podobný jako Roubaix za 120, ale ty se budou lišit od řady Tarmac.

 

Vyrazím se dnes podívat k Jarretovi a doufám se posunu někam dále, případně bych potom napsal SZ.

Odesláno

Díky za rady. Ohledně zaměření jsem to asi blbě napsal, ale jestli to chápu u tebe dobře, tak říkáme to samé. Tj. že Roubaix za 30 tisíc bude svým zaměřením podobný jako Roubaix za 120, ale ty se budou lišit od řady Tarmac.

 

Vyrazím se dnes podívat k Jarretovi a doufám se posunu někam dále, případně bych potom napsal SZ.

 

 

On Specialized je v tomhle ohledu dost speciální. Roubaix i Tarmac jsou geometrií i zaměřením čistokrevné silničky. Jen Roubaix - už podle jeho jména je jasné - je zaměřen na, řekněme, rozmlácenou silnici a kostky. Gravel je už určen na polní a lesní cesty, ale s rychlostí silničky. I jeho pohodlí je jinde, než u zmíněného Roubaix.

 

Ve tvém případě bych se zaměřil na české výrobce. Superior, Pells a pak německý Ghost. Mají vlastní vývoj a dělají opravdu špičkové produkty za ceny o 40% nižší než zahraniční konkurence. 

Odesláno

Taaaaak, paráda, demo časovkářská žiletka už na mne čeká v Německu. Nechápu, proč si Kamil myslí, že si na ní rozbiju ústa :-)

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...