Duke650 Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. března 2007 Máš recht, tím pádem i love merida :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leclerc Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. března 2007 Můj "Kubánec". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. března 2007 BTW jak jseš spokojenej s Fortisama? Je to B-42 Flieger? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leclerc Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. března 2007 to Duke650: Je to B-42 Diver. Moc spokojenej nejsem - půjdou na druhou reklamaci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. března 2007 TREK 8700 komplet carbon, osazení komplet SHIMANO Deore XTR, přední vidlice Manitou kombinová, jeto zhruba 3x až 5x, v součastné době rozebráno, skvělá investice , za ty prachy by byly moc pěkné hodinky, ovšem byly by ............. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filipes Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 to: Filipes Koukám , že na té Meridě máš Maxxis Ignitor, stejný vzorek jako Dy-No-My-Te. Já je musel sundat. Když byly nafoukané hodně, tak žebřiňák a když málo, tak se to nedalo utáhnout. Ale do bláta super. Škoda, že musím do lesa jet pár km po silnici, takže musím volit kompromis. Jelikož jezdím podobně jako kolegové Ypo a Spiderer = ne mnoho, tak pláště (vzorek) neřeším, foukám na 4 - 4.5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 Leclerc ach jo, a co dělají nebo nedělají že je s nima taková lapálie? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 a nechcete se někdo bajku zbavit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 To SNOW jo jo člověk si udělá radost pořízením supr nadupané mašiny a pak na to jen smutně kouká (takto jsem jednu celou sezonu čučel na nablejskané Campagnolo na silničce, zaparkované v ložnici vedle postele - ten rok neujelo ani metr....) jinak jeden známý na staré plečce v kopcích s oblibou deklasuje (některé) bikery s drahým hardwarem a dost se tím baví. No jo jenže on na rozdíl od mnohých z nás má čas jezdit každý den Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJ Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 jinak jeden známý na staré plečce v kopcích s oblibou deklasuje (některé) bikery s drahým hardwarem a dost se tím baví. No jo jenže on na rozdíl od mnohých z nás má čas jezdit každý den Tímhle jsem se dobře bavil první a druhý rok v NL, kdy jsem ještě byl jakž takž ve formě (na střední škole jsem jezdil přes 10kkm ročně, později už méně, ale přece jen), tedy až na ty kopce pochopitelně ;-) Vždycky jsem se na horském kole přilepil k pár lidem, co tu trénují na silnicích a pak jsem se kochal tím jejich překvapením, když viděli, že jsem po 10km neodpadl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chico Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 taky jsem stastnym majitelem kannona Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spiderer Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 To SNOW jo jo člověk si udělá radost pořízením supr nadupané mašiny a pak na to jen smutně kouká (takto jsem jednu celou sezonu čučel na nablejskané Campagnolo na silničce, zaparkované v ložnici vedle postele - ten rok neujelo ani metr....) jinak jeden známý na staré plečce v kopcích s oblibou deklasuje (některé) bikery s drahým hardwarem a dost se tím baví. No jo jenže on na rozdíl od mnohých z nás má čas jezdit každý den Me na tom spis stve to, ze jsem na stary plecce za 5k jezdil skoro porad, kolikrat za rok treba okolo 15000 km, pak jsem koupil novy kolo, na nem se behem 14 dni vysekal a pak uz nic moc.. :-(( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník milosklikar Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 to chico: krasavec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chico Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 to chico: krasavec je zvlastni, ze mam uplne stejne symptomy jako ostatni, taky dokud jsem mel kolo za par k, tak jsem jezdil jak divej a tahle dva roky stara vecicka / kupovana s predsevzetim ze toho najezdim jeste vic / se drzi spis doma Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mnovace Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 To chápu je to drahé kolo a je potřeba ho šetřit a opečovávat, kdyby se nějak poškodilo byla by to škoda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leclerc Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 Všem šťastným majitelům "kannonů" blahopřeju - jsou to krásný kola. Jednoduchý, dobrá geometrie a jsou lehký díky tý vidlici (Head Shock?). Taky, jako ostatní, kolo nějak zanedbávám. Minulá sezóna byla absolutní fiasko. Ani nehodlám zdělovat kolik kilometrů. Ono to taky moc o ničem nevypovídá. Docela podstatný je na čem a kde to člověk najel. V okolí mám jednu štěrkovou cestičku, podél řeky, asi padesát kilometrů - a ta se dá sfouknout za dvě hoďky. Ale také tu mám spoustu ani né cest, které mají taky padesát kilometrů, ale s převýšením okolo 1500 metrů - a to je jiný kafe... Dnes to venku vypadalo docela jarně, tak bude asi na čase oprášit kolo, vyměnit brzdové destičky, brzdovou kapalinu a asi koupit nový plášť... to bude zase balík! A co Vy, taky máte na kole větší "amortizaci" než u auta??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník milosklikar Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 Všem šťastným majitelům "kannonů" blahopřeju - jsou to krásný kola. Jednoduchý, dobrá geometrie a jsou lehký díky tý vidlici (Head Shock?). Taky, jako ostatní, kolo nějak zanedbávám. Minulá sezóna byla absolutní fiasko. Ani nehodlám zdělovat kolik kilometrů. Ono to taky moc o ničem nevypovídá. Docela podstatný je na čem a kde to člověk najel. V okolí mám jednu štěrkovou cestičku, podél řeky, asi padesát kilometrů - a ta se dá sfouknout za dvě hoďky. Ale také tu mám spoustu ani né cest, které mají taky padesát kilometrů, ale s převýšením okolo 1500 metrů - a to je jiný kafe... Dnes to venku vypadalo docela jarně, tak bude asi na čase oprášit kolo, vyměnit brzdové destičky, brzdovou kapalinu a asi koupit nový plášť... to bude zase balík! A co Vy, taky máte na kole větší "amortizaci" než u auta??? Jelikož využívám převážně auto služební tak tutově dej sem foto tvýho "cannona" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chico Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 To chápu je to drahé kolo a je potřeba ho šetřit a opečovávat, kdyby se nějak poškodilo byla by to škoda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník milosklikar Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 Když už jsme u těch bajků, používám sporttester Sigma Sport, kromě pulsu měří i čas (u těch mých spíše vedlejší funkce).Stačily udělat za dva měsíce 7minut dopředu( quartz!). Tak doufám, že podobně neměří i puls.... edit: model PC 15 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boo-beek Odesláno 25. března 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2007 Chm, teď jezdím na starým GT, ani za foto nestojí:-) (Komplet LX). V dohledné době snad pořídím minimálně jetý GF Sugar, stáří sice asi 4 roky, ale najeto cca. 1500 km Mix XTR/XT, hydrauliky Hayes (víc v tuhle chvíli ještě nevím), vpředi Marzocchi Bomber (T2? - docela drsná enduro vidlice na to, že kolo je koncipováno na marton , šla by pryč), vzadu snad nějaká Vanilla? A pokud by to nevyšlo, tak obdobně vybavené a staré a jeté Kanón Jekkyl, akorát vepředu je samozřejmě tovární vidlice Lefty:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky