Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Jestli k tomu něco můžu - u Štěrby jsem utratil asi 150t za kola + nějaký hadry a byl jsem maximálně spokojený - je to komorní krámek s individuálním přístupem, prostě žadná hyper super krávovina = pokud tam člověk nemele krávoviny tak se nedočká stejné zpětné vazby

 

Naopak v PekSportu alias Intersportu alias Specialized to je trošku smutnější - naposledy jsem tam byl, když to byl Intersport a pokud tam je stále 50% pubertálního personálu tak je to fakt šeď a nuda

 

*cyklistice zdar - já už na to kadím :)

 

Urcite to nejsou blbci a v cloveku, ktery tam utrati vic nez 100 k dokazi vzbudit dojem, ze byl na spravnem miste. Takovych kramku je vic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na moje kochacie vylety ala "baba s nusi" stacia, myslim, bohate a carbon mi na ocelaka nesmie :sad01_anim: ... samozrejme ocakavam, ze nejaky ten zjazdik zvladnem s jednym, maximalne dvomi prstami na pake ako doteraz. Uvidime, ako sadnu paky tvarovo, hranate Hayesy mi vyhovovali, ale ani tie Avidy nevyzeraju zle.

Co sa tyka MAGov, nie su to klasicke HFX, vo svojej dobe top-trieda a keby to v nich neruplo doma, tak ich vozim az kym mi nerupnu niekde pri zjazde. Spokojnost s nimi velka, bezudrzbove brzdy, DOTku som menil za cely cas len raz tusim, nezavzdusnovali sa, neprehrievali, nevadli ... proste fajn kus asi :)

 

Jsem to asi popleta :) CR mají seřízení vzdálenosti páky od řídítek, ale i vzdálenosti desek od kotouče, tzn že si můžeš nastavit délku kroku. R nemají. Na netu a u prodejců je hodně OEM verzí, takže je v označování trochu guláš, to uznávám. A k MAGu, já ty brzdy velmi dobře znám, nějaký ten týden jsem je servisoval, a zepár mi jich už za ty roky rukama prošlo. To, že jsi s nima neměl problém je opravdu spíš otázka jednoho kusu. :D Pajšl mají v zásadě stejný jako HFX9, ale tělo je z magnezia (slitina a je do něj namóglovaná vložka). Hayesy ve své době sice celekm dobře brzdily, ale ke konstrukci, životnosti, nehledě na estetickou stránku věci a kvalitu provedení, mám trochu jiný názor...

 

No a jinak Elixir R chválím, sice mají pořád takový trochu gumový náběh, ale brzdí dobře, hodně, čitelně, páka mě osobně ideálně sedne do ruky, snad jen tělo by mohlo být kompaktnější, jezdil jsem je naposled úplně nové a nezajeté s 203 kotoučem na BigHitu a vyjma prvních cca 100m brzdily prakticky naplno. Dál mi vadí taková typická vlastnost snad všech brzd (snad krom Code) a to vakl už na nové páce. Vanutí jsem si nevšiml i přes to, že první dvě jízdy jsem po roce a půl na neznáme trati, využíval brzdy více než hojně :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je tu tolik "kolařů", třeba mi někdo poradí. Uvažuji o skládacím kole. Vím, že to nejsou žádné zázraky, ale v kočárkárně kolo nechávat nechci a rvát ho "na stojáka" do malého výrahu taky ne. Nejsem žádný sportovec, prostě chci něco "á la paní radová kolem rybníka". Určitě by nemělo být za 100 000 Kč, ale jestli bude stát 10 nebo 15 000 Kč řešit nebudu. Hlavně, pokud je to aspoň trochu možné, bych chtěl co nejvyšší řidítka, ideálně tak 50 cm nad úrovní sedla - právě pro způsob jízdy "paní radová". Vím, že skalní kolaři to zavrhnou (není se možné opřít do pedálů do kopce), ale mě z klasického způsobu jízdy bolí záda.

Zaujala mě kola Dahon (ale klidně si nechám doporučit i něco jiného), jsou někde v Praze k vyzkoušení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem to asi popleta :) CR mají seřízení vzdálenosti páky od řídítek, ale i vzdálenosti desek od kotouče, tzn že si můžeš nastavit délku kroku. R nemají. Na netu a u prodejců je hodně OEM verzí, takže je v označování trochu guláš, to uznávám. A k MAGu, já ty brzdy velmi dobře znám, nějaký ten týden jsem je servisoval, a zepár mi jich už za ty roky rukama prošlo. To, že jsi s nima neměl problém je opravdu spíš otázka jednoho kusu. :D Pajšl mají v zásadě stejný jako HFX9, ale tělo je z magnezia (slitina a je do něj namóglovaná vložka). Hayesy ve své době sice celekm dobře brzdily, ale ke konstrukci, životnosti, nehledě na estetickou stránku věci a kvalitu provedení, mám trochu jiný názor...

 

No a jinak Elixir R chválím, sice mají pořád takový trochu gumový náběh, ale brzdí dobře, hodně, čitelně, páka mě osobně ideálně sedne do ruky, snad jen tělo by mohlo být kompaktnější, jezdil jsem je naposled úplně nové a nezajeté s 203 kotoučem na BigHitu a vyjma prvních cca 100m brzdily prakticky naplno. Dál mi vadí taková typická vlastnost snad všech brzd (snad krom Code) a to vakl už na nové páce. Vanutí jsem si nevšiml i přes to, že první dvě jízdy jsem po roce a půl na neznáme trati, využíval brzdy více než hojně :D

 

Tie CRka poznam, len videl som ich len s carbonovou pakou, tak som to hned zavrhol, nova by ma pri zlomeni stala majlant ... inac stelung tej vzdialenosti dosiek by mohol byt fajn, lenze som zase nehodlal investovat prachy do niecoho, co nevyuzijem a tiez som na nete cital niekde recenziu, ze to az taka ultra vychytavka nie je. Uvidime cez vikend, skratim hadice a skusim odtestovat.

A tie MAGy, co sa zazracne opravili, pojdu do archivu, pokusat s nimi stastie uz asi nebudem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je tu tolik "kolařů", třeba mi někdo poradí. Uvažuji o skládacím kole. Vím, že to nejsou žádné zázraky, ale v kočárkárně kolo nechávat nechci a rvát ho "na stojáka" do malého výrahu taky ne. Nejsem žádný sportovec, prostě chci něco "á la paní radová kolem rybníka". Určitě by nemělo být za 100 000 Kč, ale jestli bude stát 10 nebo 15 000 Kč řešit nebudu. Hlavně, pokud je to aspoň trochu možné, bych chtěl co nejvyšší řidítka, ideálně tak 50 cm nad úrovní sedla - právě pro způsob jízdy "paní radová". Vím, že skalní kolaři to zavrhnou (není se možné opřít do pedálů do kopce), ale mě z klasického způsobu jízdy bolí záda.

Zaujala mě kola Dahon (ale klidně si nechám doporučit i něco jiného), jsou někde v Praze k vyzkoušení?

 

Dahon je čína, poměrně dobrá řekl bych a v tvém cenovém rámci bych ani nic jiného nevolil. V Praze nevím, nikdy jsem nikde nebyl, ale zkus tady .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie CRka poznam, len videl som ich len s carbonovou pakou, tak som to hned zavrhol, nova by ma pri zlomeni stala majlant ... inac stelung tej vzdialenosti dosiek by mohol byt fajn, lenze som zase nehodlal investovat prachy do niecoho, co nevyuzijem a tiez som na nete cital niekde recenziu, ze to az taka ultra vychytavka nie je. Uvidime cez vikend, skratim hadice a skusim odtestovat.

A tie MAGy, co sa zazracne opravili, pojdu do archivu, pokusat s nimi stastie uz asi nebudem

 

Ultra vychytávka to je, recenzent je vůl :D Ale je pravda, že třeba s tím pokroutíš nejspíš jen jendou a pak to tak necháš... Po pravdě se to dá využít třeba ve sjezdu, podle toho jak máš gumový ruce si tím můžeš ulevit, když namontuješ nový desky a ono ti to chytá, tak se tím můžeš spasit... já tuhle blbost blahořečím, ale je fakt, jsou to gramy navíc :D Právě v OEM verzích se CRka dodávají s kovovou páčkou a není to až zase taková darda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pardon, tohle asi uplne nechapu. Teatime, malokdo si precte vrsek vlakna a jeste vzacnejsi je, ze na nej zareaguje. Jsi vzacna vyjimka.

 

Sem prostě nepochopitelnej, budu se muset učit komunikovat ve virtuálním prostoru. Píšeš: "Ach jo, Teatime. Cekal vasnivou diskuzi...a nakonec tohle. Takova v zasade souhlasna reakce..."

Takže sem zklamal, že sem nerozjel flame.

 

Já zas teď nechápu Tvůj odkaz na vršek vlákna. Ale Tvůj příspěvek beru jako poklonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je tu tolik "kolařů", třeba mi někdo poradí. Uvažuji o skládacím kole. Vím, že to nejsou žádné zázraky, ale v kočárkárně kolo nechávat nechci a rvát ho "na stojáka" do malého výrahu taky ne. Nejsem žádný sportovec, prostě chci něco "á la paní radová kolem rybníka". Určitě by nemělo být za 100 000 Kč, ale jestli bude stát 10 nebo 15 000 Kč řešit nebudu. Hlavně, pokud je to aspoň trochu možné, bych chtěl co nejvyšší řidítka, ideálně tak 50 cm nad úrovní sedla - právě pro způsob jízdy "paní radová". Vím, že skalní kolaři to zavrhnou (není se možné opřít do pedálů do kopce), ale mě z klasického způsobu jízdy bolí záda.

Zaujala mě kola Dahon (ale klidně si nechám doporučit i něco jiného), jsou někde v Praze k vyzkoušení?

 

Tohle by mělo odpovídat požadovanému stylu jízdy:

 

http://www.citybikes.cz

 

Jestli tam mají něco skládacího pohledej, prosím, sám, já jsem na zoufale pomalém připojení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  

 

Colnago je super, ale český dovozce je osel.  

 

I kdybych ho chtěl koupit (jako že na něj nemám) tak bych si ho od někud dovezl. U dovezeného kola je servis prakticky stejný jako u kupovaného zde, při koupi takto drahého kola bych se tím neřídil. Jediný průser je reklamace. Kolo na zkoušku bych si taky představoval jinak než tyto dva stroje :D Nebo bych si ho napřed aspoň půjčil na zkoušku.

 

 

 

Myslíš si, že opravdu nemá smysl kupovat kolo v Čechách ? Nemám žádný problém dovést ho třeba přímo z Itálie.

 

Obě kola jsem si samozřejmě půjčil, ale jen od kamarádů, takže jsem na nich moc nanajel. Na Colnagu jen asi 500km a na druhém okolo 300. Myslím, že to stačí.

 

Jako bývalý profi sportovec mám spoustu kontaktů, takže jsem si chtěl původně koupit DEROSU King3 za solidní peníze, ale fakt nevím jestli mě to bude fest brát. 

Myslím si, že z následným prodejem bych měl asi problém a nejsem žádná charita, abych prodělal kalhoty, to se mi zdárně povedlo v hodinkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako bývalý profi sportovec mám spoustu kontaktů, takže jsem si chtěl původně koupit DEROSU King3 za solidní peníze, ale fakt nevím jestli mě to bude fest brát.

 

Hele bez urážky..ale asi moc nechápu proč děláš takový hrozný tajnosti s tim co jsi teda dělal za sport když máš pak potřebu nám to připomenout v každym druhym postu, že jsi bejvalej profík..

Jinak to Colnago je super, nic moc lepšího se asi stejně sehnat nedá. Já chvilku jezdil na C40 a měl jsem to kolo fakt rád, nebylo tak brutálně tvrdý jako konkurence v týhle kategorii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože jsem blb a nedávám si pozor na hubu.

 

Nestraš že jsi bejvalej fotbalista. :D:D:D

 

Ale teď vážně, pokud můžeš jít do výrazné slevy jinde, což není vůbec problém, u nás nejsou ani kola nijak levná, tak to udělej, to riziko bych jí klidně bral. Já kupuju i kola z druhé ruky a neměl jsem nikdy zásadní problém. Jinak u silnice počítej při prodeji se ztrátou a to dost značnou. Colnago se dost často vyskytuje třeba i nové na cyklobazaru.cz a jinde, já sám bych ho ale nekoupil, podle mě je to moc "pozávodnicku" vyrobený, raděj bych volil něco pohodlnějšího. Určitě vyzkoušej Spešla Roubaix a Gianta TCR Advanced, já vím že to není Italia a "smrdí to" ale ti taliáni mi co se komfortu a svezení v čechách přijdou tak trochu nahoře huj, vespod fuj. Je to fakt jako šutr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestraš že jsi bejvalej fotbalista. Posted Image:D:D

 

Ale teď vážně, pokud můžeš jít do výrazné slevy jinde, což není vůbec problém, u nás nejsou ani kola nijak levná, tak to udělej, to riziko bych jí klidně bral. Já kupuju i kola z druhé ruky a neměl jsem nikdy zásadní problém. Jinak u silnice počítej při prodeji se ztrátou a to dost značnou. Colnago se dost často vyskytuje třeba i nové na cyklobazaru.cz a jinde, já sám bych ho ale nekoupil, podle mě je to moc "pozávodnicku" vyrobený, raděj bych volil něco pohodlnějšího. Určitě vyzkoušej Spešla Roubaix a Gianta TCR Advanced, já vím že to není Italia a "smrdí to" ale ti taliáni mi co se komfortu a svezení v čechách přijdou tak trochu nahoře huj, vespod fuj. Je to fakt jako šutr.

 

Ono jak říkám, ani to Colnago nemusí bejt nutně tvrdý. Záleží na modelu..třeba ta C40 byla příjemná, žádnej kámen. C50 by na tom měla být podobně (karbon lepenej do karbon spojek). Je fakt že ty monokokový konstrukce asi budou tvrdý hodně. Ačkoli ten Giant TCR Advanced na kterym jsem toho najezdil docela dost, byl i jako monokok celkem příjemnej. Akorát byl hroznej rozdíl jestli byla ta přední vidle celokarbon nebo byl ten krk hliníkovej.

Takže jestli je možnost, doporučuju od Colnaga vyzkoušet i tu C50..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dahon je čína, poměrně dobrá řekl bych a v tvém cenovém rámci bych ani nic jiného nevolil. V Praze nevím, nikdy jsem nikde nebyl, ale zkus tady .

 

a doporučil bys něco jiného? Kdyby to mělo být řekněme do 30 a stálo to fakt za to, tak bych to taky zkousl. Já zatím koukal na www.azub.cz (ten ale není v Praze :( ) a zdá se mi, že ta řidítka jsou tak plus mínus na úrovni sedla, ale já chci prostě "chopper" :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono jak říkám, ani to Colnago nemusí bejt nutně tvrdý. Záleží na modelu..třeba ta C40 byla příjemná, žádnej kámen. C50 by na tom měla být podobně (karbon lepenej do karbon spojek). Je fakt že ty monokokový konstrukce asi budou tvrdý hodně. Ačkoli ten Giant TCR Advanced na kterym jsem toho najezdil docela dost, byl i jako monokok celkem příjemnej. Akorát byl hroznej rozdíl jestli byla ta přední vidle celokarbon nebo byl ten krk hliníkovej.

Takže jestli je možnost, doporučuju od Colnaga vyzkoušet i tu C50..

 

Ony hlavně značky typu Giant a podobně dělají rámy ve 4 modifikacích, od extrému pro závodníky po pohodlný - dědkovský. Od Colnaga je to spíš nářadí. Jasně že to neplatí paušálně, ale tohle zmíněné kolo mě přišlo jako šutr. Jestli monokok nebo lepený z dílů - v tom bych úplně problém tuhosti neviděl - spíš jde o to jak je to celé vymyšleno, nadizjanováno, jak jsou tažena vlákna a z čeho jsou, kolik vrstev - tohle je doslova alchymie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a doporučil bys něco jiného? Kdyby to mělo být řekněme do 30 a stálo to fakt za to, tak bych to taky zkousl. Já zatím koukal na www.azub.cz (ten ale není v Praze :( ) a zdá se mi, že ta řidítka jsou tak plus mínus na úrovni sedla, ale já chci prostě "chopper" :D

 

Patriku, v tomto ti já vážně moc neporadím, prostě to neznám. V Holandsku, v Anglii a tak se podobná kola prodávají docela dost, pro Tebe bude asi nejlepší zajít do zmíněné prodejny nebo jiné a na místě se s těmi lidmi dohodnout, nechat si poradit. Jízda s řídítky extrémně vysoko není ale nijak příjemná a asi to bude mít i vliv na složitelnost kola. Jinak řídítka by se dala snad i vyměnit za vyšší.

 

Zkus ještě : tady tady tady

 

Edit: Pokud chceš chopper tak doporučuju jednoznačně Electra!

Upraveno uživatelem B.F.G.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestraš že jsi bejvalej fotbalista. :D:D:D

 

Ale teď vážně, pokud můžeš jít do výrazné slevy jinde, což není vůbec problém, u nás nejsou ani kola nijak levná, tak to udělej, to riziko bych jí klidně bral. Já kupuju i kola z druhé ruky a neměl jsem nikdy zásadní problém. Jinak u silnice počítej při prodeji se ztrátou a to dost značnou. Colnago se dost často vyskytuje třeba i nové na cyklobazaru.cz a jinde, já sám bych ho ale nekoupil, podle mě je to moc "pozávodnicku" vyrobený, raděj bych volil něco pohodlnějšího. Určitě vyzkoušej Spešla Roubaix a Gianta TCR Advanced, já vím že to není Italia a "smrdí to" ale ti taliáni mi co se komfortu a svezení v čechách přijdou tak trochu nahoře huj, vespod fuj. Je to fakt jako šutr.

 

Na otázku nebudu reagovat, slíbil jsem sám sobě, že o slovu sport z mé strany na speciálně na tohle fóru nepadne ani slovo. Nebudu vás tím otravovat.

 

Dostanu hodně velkou slevu, víš nejspíš sám, jak jsou ceny cyklozboží napalené. Bál jsem se jedině servisu, pokud si však myslíš, že je to buřt, tak na to kašlu a udělám si kratký výlet.

Můžu si vybrat speciálně z italských značek a je jedno v podstatě jedno z kterých. Nechceš mi třeba nějakou doporučit ?

 

 

 

Slyšel jsem, že KUOTA nemá tvrdé rámy.

 

 

 

Upraveno uživatelem Columbus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...