Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

nj pak se nediv že to řízneš ale....prostě jedině Snake Skin a Double Defence má toto u švábů řešený

 

Přesně tak.

LiteSkin RaR jsem měl na kole tak 300km (byly tam od výrobce) a šly rovnou do koše.

Nasadil jsem RoR dopředu RaR dozadu, oba SnakeSkin (+TLR) a vydržely nějakých 2000km a neřeším defekty a proříznutí...akorát RaR vzadu už je úplně sjetý, tak tam teď dám RoR (zase EVO, SS, TLR), uvidím, co a kolik vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tam měl Evo a byla nacata na několika místech....plast za 1100 a vydržel prd

Co znamená načatá? Proříznutá přes kord nebo jen ta vnější guma? Jestli vnější guma, tak neřešit a jezdit :)

Btw. EVO je parametr o směsi a ne odolnosti - můžeš mít EVO LiteSkin, Snake Skin i Double Defense

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co znamená načatá? Proříznutá přes kord nebo jen ta vnější guma? Jestli vnější guma, tak neřešit a jezdit :)

Btw. EVO je parametr o směsi a ne odolnosti - můžeš mít EVO LiteSkin, Snake Skin i Double Defense

mám tam vepředu NN EVO LS a vzadu teď RaRo Performance. Načatá tak, že už byla vidět v plášti mírná boule...prořízej pášť a byly vidět nějaký vlákna...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám tam vepředu NN EVO LS a vzadu teď RaRo Performance. Načatá tak, že už byla vidět v plášti mírná boule...prořízej pášť a byly vidět nějaký vlákna...

EVO jsou tri ruzne smesi gumy super sedi v terennu jsou hodne lehke a zaze se rychle sjizdi a je nachylny na proriznuti je to takovej papir Performance zakladni smes pomaleji se sjizdi a jsou trosku klouzavejsi ja je jezdiv kevlaru uz nekolik sezon a jeste jsem ho nikdy neproriznul :-) nejlepsi varianta je SnkeSkin zesileny bok proti prorezani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi a vy všichni jezdíte tubeless? Jaké to má výhody oproti klasické duši? Já mám od koupě pláště Schwalbe Rocket Ron evo liteskin, na které si stěžovat nemůžu a uvnitř klasika duše. Asi ale i kdybych chtěl bezduše tak mám smůlu, na tubeless musí být přizpůsobeny i ráfky, je tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi a vy všichni jezdíte tubeless? Jaké to má výhody oproti klasické duši? Já mám od koupě pláště Schwalbe Rocket Ron evo liteskin, na které si stěžovat nemůžu a uvnitř klasika duše. Asi ale i kdybych chtěl bezduše tak mám smůlu, na tubeless musí být přizpůsobeny i ráfky, je tak?

na rafek nalepis specialni pasku das tomu urcene ventilky nalepis mliko a jedes :-) ja vozim dusi kevlarove RR performanace a menit je nebudu za me nejlepsi plaste co jśem kdy jezdil co se tyce bezduse na zavody super mensi tlaky lepsi prilnavost k podkladu koreny kameny jasne a hlavne mensi dirky mlliko zalepi ale jak se udela vetsi rira v plasti stejne musis hodit dusi opravu defektu bez lepeni max 5 min a to se pujdu jeste vycurat :-)

http://www.mojekolo.cz/no-tubes-ventilek-universal-35mm

http://www.mojekolo.cz/no-tubes-vlozka-do-rafku-10y-x-25mm

http://www.mojekolo.cz/no-tubes-tmel-pint-473ml

Upraveno uživatelem kupko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja osobne nejsem gramar, tak nejvetsi vyhodu vidim v tom, ze muzes vozit nizoucky tlaky a pak v tom, ze kdyz nekde chytnes trn nebo kousek vetve, tak to mliko to udrzi. Ja to mam 50/50, protoze ten zadek nejdem schopnej vymenit :) Uz rok :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo teď jsem se dočetl, že třeba Rubena dělá nějaký tubeless kit i na obyč ráfky, lepí se to nějak páskou atd. Ale na to jsem moc línej, tak na to kašlu :-D Zatím jezdím bez defektu, přitom převážně v lese na kořenech. Asi to moc šetřím :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo teď jsem se dočetl, že třeba Rubena dělá nějaký tubeless kit i na obyč ráfky, lepí se to nějak páskou atd. Ale na to jsem moc línej, tak na to kašlu :-D Zatím jezdím bez defektu, přitom převážně v lese na kořenech. Asi to moc šetřím :-)

o par prispevku vyse jsem dal odkazy na vse potrebne :-) da se to pouzit na kazdej typ rafku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi a vy všichni jezdíte tubeless? Jaké to má výhody oproti klasické duši? Já mám od koupě pláště Schwalbe Rocket Ron evo liteskin, na které si stěžovat nemůžu a uvnitř klasika duše. Asi ale i kdybych chtěl bezduše tak mám smůlu, na tubeless musí být přizpůsobeny i ráfky, je tak?

Bezduše jezdím tak někdy od roku 2002. Nejdřív normální UST, teď TLR s mlíkem a zpět k duším by mě nikdo nedostal :)

Ráfky: skoro všechny ráfky,co se teď vyrábějí (ještě jednou: skoro) jdou použít na bezduše - potřebuješ jen pásku (třeba NoTubes), ventilky (dobrý jsou třeba DT Swiss nebo Effetto) a mlíko (vozím teď ZeroFlats)... a pláště. U ráfku je dobrý, aby měl žlábek, kam zaskočí patka TLR pláště (ale jde to i bez toho, jen je větší riziko, že ho někde zuješ).

 

Výhoda: moc neřešíš propichy (mlíko zalepí samo) a hlavně můžeš mít nižší tlaky a přitom necvakneš duši.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...