Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Nesmíš věřit všemu, co vidíš , byl to předváděcí let pro zákazníka na výstavě v Hradci, kde součástí  byla ukázka plánování letu. :photo:

 

 

 Ano,  FLPN je znázorněn zde z LKPR:

 

post-14379-0-81529700-1425149855_thumb.jpg

 

 

Ale přitom je letadlo v LKHK:

 

post-14379-0-90980300-1425150112_thumb.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z PLR do MLR jel jsem přes ČSSR,
SNB mé DKW si stoplo na TK.
Mé DKW SPZ ABT 25 - 50
musí teďka na GO do ČSAO.

OHC či OHV či co má to DKW,
potřebuje z NDR nová šoupátka.
Jsem RNDr. CSc. z ČVUT v Praze 2,
v ČSAO v Praze 3 já mám tlačenku.

Tohle IA VHJ dělá kromě DKW
BMW a NSU, KDF i MG.
Za dvě LP KTO DKW mám na GO,
když dostanu na ČVUT syna Kelblové.

Kelblová z OPBH mistrovi ČSAO
dá do bytu PVC a teplou "há dvě ó".
Vystavené na LVT PVC však přiveze
skladníkovi DKP šofér V3S.

Všechno dopadne OK za lístky na FOK,
šofér ČSAD má o Schumanna zájem.
Mistr od ČSAO známou má na PKO,
její bratr v OÚNZ dělá sestřičku.

V OÚNZ na WC mistr chytil TBC,
musí na RTG, EKG a EEG.
Spojení ČSAO-ČVUT-OPBH-
-ČSAD-FOK přerušilo se.

RNDr. CSc. z ČVUT dá DKW
SPZ ABT 25-50 do šrotu.
Z ČSSR do MLR z ČVUT RNDr.
musí chudák s ČSAD nebo s ČSD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martine, jen pro doplnění, pro ty co nejsou IN, APU je vlastně další motor v letadle, který je v ocasní části letadla a slouží k pohonu napájení , klimatizace a startování motorů.

Chlapi, děkuju moc a jsem rád, že jsem se konečně dozvěděl, co je to v ocasu letadla...vždycky mi vrtalo hlavou, že tam musí být motor (ač mi nedávalo smysl jaký a k čemu) a vždy jsem to všem ukazoval a každý si ťukal na čelo, že jsem blázen, že pořadovky mají jen motory pod křídly, max před ocasem na trupu ... Tak teď už budu za frajera, páč jim budu moci říct, že tam motor je a k čemu slouží .

 

Jinak parádní fotky a info... Byl jsem létat na trenažeru Boeingu na Zličíně a  byl to velký zážitek (teda jen do 45 minuty, kdy se mi udělalo mdlo (i na simulátoru) a já zjistil, že jsem suchozemská krysa asi nadosmrti, protože bleju na jachtě a blil bych i za kniplem...no, aspoň ušetřím za nákladného koníčka, si zase na druhou stranu říkám...ale štve mě to :D ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Pilatus je dobrý brko.

 

Jinak taky nechápu, co je na tom bezpečnýho. Řítíte rychlosti 900km/h, obaleni tenkým duralovým plechem a hořlavou kapalinou, v -60°C bez kysliku a pod sedadlem 10km hloubka. :-D

 

Chodíš po zemeguli, pod tebou tenká škrupina, pod ktorou sa dejú divné veci. Popritom sa svižne rútiš vesmírom. Nič pre slabé povahy. A padáky tiež nedávajú :)

Upraveno uživatelem McStinger
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cesta charlotte - mnichov s lufthansou. Normalne sa im vyhybam ale toto bola nutnost, prakticky som chcel zdrhnut pred vlnou zleho pocasia a celkovo som uz chcel byt doma.

 

Sedacky v tych ich lietadlach su mimoriadny omyl, to je hlavny dovod preco nelietam s Lufthansou. Takze som si dal sedadlo pri ulicke, bolavym pravym ramenom do ulicky, nech mam kam precuhovat. Predposledny rad. Vedla mna pri okienku mala miesto tradicne odporna hildegarda v kozenych gatach, s ritou rozlohy dolneho saska a toaletnym ruksacikom v ktorom sa da odniest bezny rodinny nakup aj s kartonom dobreho piva. Ruksacik si drbla pod nohy (neskor mi v zapale argumentov vysvetlila ze ho musi mat pri sebe lebo tam ma osobne potreby "na toaletu a tak", co sa da pochopit. Karboska a teplovzdusna pistol zas nejake miesto zaberu) a uz na runwayi zacal picung ze je tam tesno a ma malo miesta. Po vzlete zacala riesit tento problem so stewardkami, ktore sa jej najprv milym, potom nemeckym sposobom snazili vysvetlit ze jej mozu ponuknut ine miesto, ale ona ho odmieta, a ze lietadlo je plne. Teta ale bola dost vytrvala a furt picovala, seriozne asi dve hodiny. Sluchatka s ANC odvadzali dost dobru pracu. Dokonca som strpel ked mala potrebu citat noviny v plnej sirke ako v kaviarni, pricom ich mala rozlozene aj cez moj monitor. Ale ked uz ma zacala dost agresivne udierat laktom tak som musel zakrocit a razne jej vysvetlit jak sa veci maju. Zenu som pod krkom este nedrzal ale dost veci prospelo ze bola vykrmena a podla jej reakcie na tento druh komunikacie asi aj zvyknuta. Proste sklapla a bolo dve hodiny ticho.

 

Cakal som ze ma budu stewardi perovat za hrubost ale zjavne boli vsetci na mojej strane a seriozne sa pozerali inam. Niekedy sa ten rúsky pryzvuk v angľičťiňe zide..

 

Dalsie 4h boli jedna suvisla turbulencia. Z filmu ktory som si nechal na zaver (whiplash) mi uslo 20 minut. Let do viedne meskal hodinu.

 

Proste niekedy by to clovek radsej soferoval :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cesta charlotte - mnichov s lufthansou. Normalne sa im vyhybam ale toto bola nutnost, prakticky som chcel zdrhnut pred vlnou zleho pocasia a celkovo som uz chcel byt doma.

 

Sedacky v tych ich lietadlach su mimoriadny omyl, to je hlavny dovod preco nelietam s Lufthansou. Takze som si dal sedadlo pri ulicke, bolavym pravym ramenom do ulicky, nech mam kam precuhovat. Predposledny rad. Vedla mna pri okienku mala miesto tradicne odporna hildegarda v kozenych gatach, s ritou rozlohy dolneho saska a toaletnym ruksacikom v ktorom sa da odniest bezny rodinny nakup aj s kartonom dobreho piva. Ruksacik si drbla pod nohy (neskor mi v zapale argumentov vysvetlila ze ho musi mat pri sebe lebo tam ma osobne potreby "na toaletu a tak", co sa da pochopit. Karboska a teplovzdusna pistol zas nejake miesto zaberu) a uz na runwayi zacal picung ze je tam tesno a ma malo miesta. Po vzlete zacala riesit tento problem so stewardkami, ktore sa jej najprv milym, potom nemeckym sposobom snazili vysvetlit ze jej mozu ponuknut ine miesto, ale ona ho odmieta, a ze lietadlo je plne. Teta ale bola dost vytrvala a furt picovala, seriozne asi dve hodiny. Sluchatka s ANC odvadzali dost dobru pracu. Dokonca som strpel ked mala potrebu citat noviny v plnej sirke ako v kaviarni, pricom ich mala rozlozene aj cez moj monitor. Ale ked uz ma zacala dost agresivne udierat laktom tak som musel zakrocit a razne jej vysvetlit jak sa veci maju. Zenu som pod krkom este nedrzal ale dost veci prospelo ze bola vykrmena a podla jej reakcie na tento druh komunikacie asi aj zvyknuta. Proste sklapla a bolo dve hodiny ticho.

 

Cakal som ze ma budu stewardi perovat za hrubost ale zjavne boli vsetci na mojej strane a seriozne sa pozerali inam. Niekedy sa ten rúsky pryzvuk v angľičťiňe zide..

 

Dalsie 4h boli jedna suvisla turbulencia. Z filmu ktory som si nechal na zaver (whiplash) mi uslo 20 minut. Let do viedne meskal hodinu.

 

Proste niekedy by to clovek radsej soferoval :)

no tvl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...