railmaster Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Nedávno penzionovaný veliteľ vládnej letky pochádza od nás, občas chodí na chalupu. Inak stále lieta s vládnym špeciálom. Ak ho vystriehnem, zistím aké hodinky on a jeho kolegovia používajú. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 1. května 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Hoši, vidím že se nám diskuze opět díky několika jedincům, kteří nepochopili podstatu mého původního příspěvku pěkně zamotala. Svůj příspěvek jsem napsal po zralé úvaze a po nějakém stráveném čase na tomto fóru, kde již svou první návštěvou (rozhodujíce se co koupit) jsem byl docela nemyle překvapen místní antibreitlingovskou klikou, což jsem považoval za pro mě nepochopitelnou věc a to hlavně zde kde by lidé měli mít rádi hodinky které jsou něčím jiné něž běžný průměr. Čili ještě jednou, celá reakce vznikla na výpady těch, kteří vidí ve zpracování číselníků firmy Breitling nic neříkající přeplácaný a nepřehledný kýč. Filozofií této firmy byla a je synergie s letectvím a je jedno nakolik v dnešní době se jedná o PR a tato firma dokázala přinést několik převratných vynálezů, které ve své době byly pro piloty užitečné a s toho těží dodnes je to tradice a pýcha na to co jednou dokázali a tím i odlišení od všech ostatních, což jim i dnes, kdy není třeba tyto údaje využívat, vytváří dobrý prodejní artikl. Proto argumenty např od JJ jsou naprosto nesmyslné, je to stejné jako bych argumentoval nesmyslností hodinek na zápěstí v dnešní době hodin na každém rohu a na každém mobilu. Jde o tradici a i za 100 let budou existovat lidé, kteří hodinky budou nosit z jiného důvodu než jen pro čas samotný. Všemi těmi odkazy v mém prvním příspěvku jsem chtěl poukázat na velké nedorozumění a zejména nepochopení velké části lidí navštěvující toto fóru ohledně firmy Breitling. Na žádném jiném fóru v zahraničí jsem se nesetkal s tak oportunistickými názory jako zde a jediné vysvětlení je nepochopení. Nepochopení základní věci kdy ve světě ukazatelů času existuje společnost, která v minulosti dala hodinkám nový rozměr a ti kteří tento rozměr potřebovali ho ocenili a z toho tak jako plno jiných firem z tohoto rozměru žije dál, i když již v dnešní době není tato funkce zcela využívána, tak zůstala zachována. Je to prostě udržení tradice a kořenů, tak jako bude mít Lamborghini ve znaku býka původně pocházejícího z jejich traktorů, tak Breitling bude vyrábět hodinky s logaritmickým pravítkem přesto že je to v dnešní době většinou nanic. Jedná se o poselství minulosti. Připojené odkazy dále potvrzují to, že pokud by hodinky Breitling byly tak nepřehledné jak píší někteří zdejší přispěvatelé, tak by těžko byly používány ve výzbroji pilotů výše zmíněných zemí. Je jasné že se jedná i o PR, ale ruku na srdce, proč si dávat na ruku něco by bylo k ničemu že... Hodinky prostě k pilotovi patří a měly by být pilotní a něco vystihovat z jeho profese, je to jeho talisman. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 1. května 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Vztah Breitling vs. letectví krásně vystihnul jeden zdejší člen v časopisu VTM (3/2007). Dovolím si citovat: \"MAJÍ KŘÍDLA? Pro stolní piloty naprostá nezbytnost, skuteční piloti se pobaveně smějí.\" Přijde mi to geniálně vyjádřené. Krátce, výstižně, poeticky (a z mého pohledu i pravdivě). Z toho si vem, Diskutére, příklad Teď sis naběhnul na vidle http://forum.chronomag.cz/viewtopic.php?id=1050 Tady vidíš, jak je škodlivé nepročítat staré příspěvky. Teda midloch, až se někdy potkáme, mám u tebe aspoň dvě piva. Dneska ti tu z nudy dělám advokáta Samozřejmě že ho máš u mě, připadám si zde jako bojovník s větrnými mlýny, neustále podsouvám další a další argumenty o zdejším nepochopení Breitlingu a neustále narážím na zarytý odpor. Díky za advokacii :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milis Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Znal jsem chlapíka, ten byl ve Wartburg klubu a na varťáky nedal dopustit. Naštěstí tenkrát ještě nebyl ten internet.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 1. května 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 TO HCIQ: ,,Omlouvám se, ale nechápu. Povolání jako povolání.,, sorry ale o povolání původní premisa nebyla, byla o nepochopení původní a přetrvávající filozofie Breitlingu a o účelnosti jejich produktů... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Diskutér Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Nepodceňuj, midlochu, schopnost kolegů, mít a prezentovat vlastní názor. Za sebe píši, že současná produkce Breitling (až na řídké, takřka legendární výjimky) je pro mne absolutně nepřijatelná. Nezapomeň, že dokonale profláknutá luneta, přílišný akcent na barevnost či využívání nepochopitelných manýr (viz např. římské číslice na "leteckých" hodinkách vzdalují jinak technicky dokonalou produkci (v tom můžeš být klidný) ze zornéího úhlu řady zájemnců o hodinky. Na podobné kýčové houpačce balancuje i Rolex. Jenže ten, narozdíl od Breitling si nehraje na spasitele nebe, a naopak akcentuje otevřeně své zaměření na život v luxusu. Mně, narozdíl od tebe, naopak velmi mile překvapila vyspělost kolegů v hodnocení breitling... myslím, žes se svou umanutostí do Breitling zde v menšině. Tak prosím, pochop, že ne každý musí sdílet tvé nadšení... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paullus Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Znal jsem chlapíka, ten byl ve Wartburg klubu a na varťáky nedal dopustit. Naštěstí tenkrát ještě nebyl ten internet.. Tudíž ve shodě s tetou Kateřinou z Jirotkova Saturnina lze dospět k závěru, že každá liška chválí svůj ocas (koneckonců obdobně si počínají i pornoherci při castingu). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klobadysek Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Znal jsem chlapíka, ten byl ve Wartburg klubu a na varťáky nedal dopustit. Naštěstí tenkrát ještě nebyl ten internet.. Tudíž ve shodě s tetou Kateřinou z Jirotkova Saturnina lze dospět k závěru, že každá liška chválí svůj ocas (koneckonců obdobně si počínají i pornoherci při castingu). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasW Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Já nechápu, proč se tolik hádáte. JE TO VŠECHNO JEN MARKETING. Omega s 007, Rolex s golfisty, Breitling s letadly, Rodania s Dakarem, Oris s formulí1 nebo třeba H3/Traser/Luminox s jednotkami Navy Seals ... Každá ta firma nějak do toho musí našroubovat něco z toho oboru, aby to mělo logiku - těžko se dá marketingově využít vztah třeba (vymyslím si) Zenithu s motosportem, když žádný neexistuje, tak to nejde propagovat. Co na tom, že někdy je ten vztah hodně umělý (prostě se rozhodnou že nasypou nějaké peníze do marketingu v určitém oboru a zkusí oslovit ten segment trhu, který to sleduje). A někdy to má opravdu reálné základy. Takže Breitling tuším sponzoruje nějakou tu letku akrobatických letadel apod. A určitě jsou piloti, kteří je třeba dostanou a další, kteří si je koupí. Ale co jsem slyšel, tak příslušníci speciálních jednotek se jen smějí lidem, kteří nosí Luminoxy, protože "jsou to hodinky speciálních jednotek". Možná někdy byly ale jako jedny z mnoha. Většina z nich se spokojí s obyčejnými Timexy. To samé jezdci a piloti na Dakaru. Myslíte že opravdu používají "oficiální hodinky rallye"? Ani náhodou. Ve většině případů uvidíte že mají docela odporný ale vysoce praktický outdoorový hodinky Suunto. Je to prostě jen marketing a propagace a vůbec mi to nepřijde špatný, když se to dělá dobře. Je to součástí image té značky. Není na tom nic špatného ale nesmí se to brát moc vážně. Pak totiž člověk zjistí, že hodinky speciálních jednotek vyzkoušené a prověřené v boji a zařazené do nepovinné výstroje určitých armádních složek (volná citace z reklamy) jsou docela příjemný laminátový hodinky s perfektně svítícími indexy ale které se při prvním šnorchlování uvolní z ruky, protože jejich kaučukový řemínek navržený pro obojživelné operace (opět volná citace) je navržený idiotem, který nepochopil, že potápěčské hodinky mají mít dva pořádné pojistné kroužky (nebo jak se tomu říká), jinak se uvolní a nebo pod vodou ztratí. Nemluvě o tom, že speciální hodinky pro podvodní operace nemají šroubovací korunku a tím pádem jsou asi spotřebním materiálem a nebo se nepočítá, že by jejich nositel dlouho nějaké hodinky potřeboval? Je to přátelé marketing a v případě Breitlingu dokonale zvládnutý. Podívejte se na jejich knížky Chronolog nebo jak tomu říkají. Bomba. Naprosto prvotřídní. Koukněte na reklamu Rolexu. Chápete že polovina úspěchu Tiger Woodse je v jeho hodinkách? Já to z té reklamy doslova cítím. To je profesionální přístup. Chválím. Líbí se mi to? Líbí se mi ten výrobek? Tak fajn, je to moje věc ale nemusím to nutit ostatním a nebo je přesvědčovat že reklama a marketing je pravda. Něco pravda bude - asi že Tiger když dostane zaplaceno příslušný balík, tak na turnajích fakt bude nosit Rolexy. Aby ne. Já bych je taky nosil a klidně zlatý, když mi někdo ročně pošle na účet milion dolarů. Ale vybral by si je sám, kdyby mu za to neplatili? Neberte to tak vážně. Každému se líbí něco jiného a úkolem marketingového oddělení je najít správné lidi a vsunout jim ten image a reklamní experti mají za úkol to profesionálně zvládnout tak, že tomu uvěříte a když je to všechno dobře udělaný, tak si ten cílový zákazník vybere právě ty hodinky a ne konkurenční. Nic víc. Myslí si někdo z vás že tajní agenti nosí fakt Omegy? A taky si myslíte, že v nich mají laser a 100m lano? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 to TomasW: Docela dobrá úvaha, je Tiger Woods nepropaguje Rolexy, ale Tag Heuer. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Diskutér Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 TomášiW, zeptej se kolegy midlocha ten údajně nosí Breitling Ale nevím, jestli je to tajnej letec Napsal jsi to pěkně, ovšem akcentuješ jen ten marketing, o vizualitu ses neotřel, a v tom já spatřuji hlavní problém, tu jejich profláknutou lunetu, římské číslice na leteckých hodinkách, barevné subdialy... Prosím, dělej v textu odstavce, jinak se to špatně čtě. A ten Tiger... ten je spjatej s TAG Heuer. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyber Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 to TomasW: Docela dobrá úvaha, je Tiger Woods nepropaguje Rolexy, ale Tag Heuer. Pod tu úvahu se taky podepíšu. Je to přesný, jinak TW v minulosti....http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9C00E4D6173AF93BA15756C0A961958260 takže i když dnes TAGy.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 to TomasW: Docela dobrá úvaha, je Tiger Woods nepropaguje Rolexy, ale Tag Heuer. Pod tu úvahu se taky podepíšu. Je to přesný, jinak TW v minulosti....http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9C00E4D6173AF93BA15756C0A961958260 takže i když dnes TAGy.... Jo, jo, byl to sice Rolex, ale pro značku Tudor a skončilo to v roce 2002. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasW Odesláno 1. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2007 Omlouvám se za formátování, psal jsem to na smartphonu. Jasně že to bylo zaměřené na reklamu, design je věc jiná, tam je to hodně těžký a asi by dost dobře nešlo prodávat zlatý a ultra přeplácaný hodinky posázený diamanty lidem, kteří vyznávají vojenský styl. Věřím tomu, že tohle mají dobře zvládnuté a asi vědí, kdo jsou jejich zákazníci a co si žádají.. A je hodně subjektivní to posuzovat ale kdyby to nefungovalo (= neprodávalo se), tak by určitě design změnili. Tigera jsem psal jako příklad. Fakt si nepamatuju, kdo propaguje Rolex a kdo Tagy. Dřív byl Rolex = tenis, Tag Heuer = motosport. Dneska asi zkouší každý výrobce urvat něco z jiných trhů, kde dřív nebyli aktivní. Nakonec ještě před pár lety nebylo spojení Nike a golf vůbec představitelné a dneska je to zavedená značka. A to jsou věci, které se přímo při sportu používají (mininálně třeba boty). Kdo opravdu potřebuje při nějakém sportu hodinky? Potápeč - ano, jistě. Koupí si co? Cokoliv co bude fakt fungovat. Horolezec potřebuje hodinky? Asi ano. Koupí si nejspíš hodinky s barometrem a výškoměrem aby viděl třeba změnu tlaku.. Pár příkladů. Ale skoro nic z toho se nepoužívá v propagaci lifestylových značek. Ve specializovaném katalogu to pochopitelně najdete. Ale podle mě je skoro všechno ostatní jen lifestyle a ne životní nutnost. Tam, kde se na něco člověk musí opravdu spolehnout, použije profesionální techniku. Ještě že alespoň některé firmy dělají ty věci poctivě a věřím tomu, že když si koupím Omegy, tak se s nimi potápět dá.. Čtu to teď po sobě a nejsem si jistý, jestli to tak vyznělo, jak jsem to myslel. Chtěl jsem jen říct, že profesionálně odvedený marketing se projeví třeba i tak, že to někteří lidí vezmou za součást svého životního stylu. A takovou práci chválím a vůbec mi to nevadí a neodsuzuju to. Někdo není letec ale líbí se mu ten "životní styl kolem letadel a letectví" a tak si udělá radost a koupí hodinky, které mu to připomínají. No a co? Někdo má rád military styl a tak si nekoupí nůž, který je určený pro lovce ale asi si koupí nůž, který mu navodí pocit že má nástroj používaný armádou. Ale vůbec není důležité, jestli se skutečně v armádě používá nebo ne. Je to styl. A hodinky podle mě jsou víc o stylu než cokoliv jiného. Design je jedna věc a to je záležitost vkusu ale značka a její pověst jsou rozhodně ovlivněný i marketingem té které firmy. Takže bych si třeba Rolex nekoupil, ani kdybych nevěděl co s penězma, protože se mi styl té firmy vůbec nelíbí - i když design některých hodinek nemusí být nutně špatný. Ale i když se mi líbí Oris, přijde mi že jejich marketing míří pořád moc do segmentu F1 nebo já si to takhle spojuji a to není zase můj styl, tak kdybych váhal, třeba i tohle bude rozhodovat. Denně přijdu do styku se spoustou lidí a všimnu si, co mají za hodinky. K někomu prostě ten Breitling patří, stejně jako k někomu jinému bych přiřadil zlatý rolexy. A když na mě čas od času vykouknou nostalgický XXL letecký IWC, tak si řeknu, že mě třeba majitel překvapuje, protože zrovna jeho bych tipoval na Tag Heuer nebo Omegy, protože nosí obvykle business oblek a čekal bych něco jiného. Docela to sedí i s autem kterým lidi jezdí, oblékáním atd. T. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 2. května 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2007 Z dnešního pohledu plně souhlasím s TomasW, jde o marketing o dokonale zvládnutý marketing a styl. Celé toto vlákno vzniklo jako reakce na až nepochopitelné a nesmyslné výpady proti čemukoliv co nese nápis Breitling. Smyslem bylo ukázat že současná podstata této značky plně vychází z minulosti a číselníky z grafy mají prostě určitou funkci a ne jak pořád dokola zde čtu o přeplácanosti a kýčovosti. Chápu že zatvrzelým odpůrcům (nechápu proč) se nelíbí to že pro tyto funkce mají oblibu u pilotů a to přesto že jejich využití je dnes sporadické, ale přesto možné, ale je to fakt a nic na tom nezmění snahy to zesměšňovat. TO Diskutér: zvkl jsem si na tvoje slovní průjemy a rádoby znalecké posudky nereagovat, ale co se týče současné produkce tak přestože jsou tam barevné číselníky tak si uvědom že se jedná o evoluci plně funkčních nástrojů, které si kupují i normální lidé a co se týče otočné lunety tak díky Breilingu za to, používám ji při každém grilování PS: Nejsem letec a v letadle mě hlavně zajímá co bude k jídlu, hodinky si tady všichni kupujeme kvůli pocitu a pokud někdo nesmyslně napadá značku kterou mám na ruce tak napadá můj pocit. :cool: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elloco Odesláno 2. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2007 Já si myslím, že s gumovým řemínkem jsou dost nenápadný... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 2. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2007 Z dnešního pohledu plně souhlasím s TomasW, jde o marketing o dokonale zvládnutý marketing a styl. Celé toto vlákno vzniklo jako reakce na až nepochopitelné a nesmyslné výpady proti čemukoliv co nese nápis Breitling. Smyslem bylo ukázat že současná podstata této značky plně vychází z minulosti a číselníky z grafy mají prostě určitou funkci a ne jak pořád dokola zde čtu o přeplácanosti a kýčovosti. Chápu že zatvrzelým odpůrcům (nechápu proč) se nelíbí to že pro tyto funkce mají oblibu u pilotů a to přesto že jejich využití je dnes sporadické, ale přesto možné, ale je to fakt a nic na tom nezmění snahy to zesměšňovat. TO Diskutér: zvkl jsem si na tvoje slovní průjemy a rádoby znalecké posudky nereagovat, ale co se týče současné produkce tak přestože jsou tam barevné číselníky tak si uvědom že se jedná o evoluci plně funkčních nástrojů, které si kupují i normální lidé a co se týče otočné lunety tak díky Breilingu za to, používám ji při každém grilování PS: Nejsem letec a v letadle mě hlavně zajímá co bude k jídlu, hodinky si tady všichni kupujeme kvůli pocitu a pokud někdo nesmyslně napadá značku kterou mám na ruce tak napadá můj pocit. :cool: Já B. neodsuzuji. Je sice dost hodinek, které mě oslovují více, ale i dost těch, které mě oslovují méně. Jen nechápu, proč je neobhajuješ stylem třeba: "Líbí se mi, protože mám rád velké masivní hodinky. Chci tam mít hodně čísel, protože mi to připomíná, že jsem měl ve škole jedničku z matematiky. Zároveň podle nich sázím čísla ve Sportce. Potřebuji certifikaci. Chci mít na ruce pořádný kus železa a výraznou lunetou...". Tohle bych chápal, obhajuješ design, který Ti je blízký. Ale Ty pořád píšeš o jakémsi pofidérním vztahu hodinek k letectví. Proč? To je to, čemu nerozumím. To se Ti líbí jen proto, že je nosí letci? Copak to je jediný důvod, že ho tu pořád tak zmiňuješ? Letci mají prý ocelové ptáky Ale nemyslím, že hodinky Ti k tomu pomohou Zkus Viagru Někdo obdivuje Lenina, někdo sportovce, někdo zpěváky, někdo třeba Rocca S. Co ty? Obdivuješ letce globálně nebo jen nějakého konkrétního? Jako že Tě bezpečně dopravil s rodinou na dovolenou a nespadl s Vámi? Nebo jaký je ten důvod? Omlouvám se za tenhle hloupý příspěvek, ale na hloupé téma nelze reagovat jinak. To tu můžeme zakládat vlákna o každé značce hodinek a dohadovat se o tom, proč se někomu nelíbí či líbí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyber Odesláno 2. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2007 to TomasW: Docela dobrá úvaha, je Tiger Woods nepropaguje Rolexy, ale Tag Heuer. Pod tu úvahu se taky podepíšu. Je to přesný, jinak TW v minulosti....http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9C00E4D6173AF93BA15756C0A961958260 takže i když dnes TAGy.... Jo, jo, byl to sice Rolex, ale pro značku Tudor a skončilo to v roce 2002. ...psal jsem " i když dnes TAGy..." třeba to za rok, za dva bude někdo jiný kdo mu dá víc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klobadysek Odesláno 2. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2007 Midlochu nechapu smysl zakladani takoveho apologetickeho vlakna a uz vubec ne ohaneni se marketigovymi tlachy. Jednou se ti ty hodinky libi, jsi o nich presvedceny a jsi vitany na tomto foru. Ja jsem rad ze mas co si tve srdce preje a ze jsi fandou teto znacky, to prinasi ruznorodost do fora. Vezmi si priklad ze Safiho ten prakticky "tahne" japonske forum. Nove modely, technologie, doporuceni prodejci, historie. Ale nejaka povidani z B. brozury ty me neinspiruji. Nevim jestli me timto zaradis do "Antibreitlingovske kliky", ale znacka ktera pouziva zlato a diamanty na "INSTRUMENTS FOR PROFESSIONALS" uz asi tak uplne o nastrojich pro profesionaly nebude. Take nechapu proc napriklad modely AEROMARINE vypadaji prakticky stejne jako rada WINDRIDER. Jedna rada zduraznuje urceni pro potapece druha ma byt urcena pro piloty. Design prakticky stejny, ze by potapeci potrebovali stejne hodinky jako piloti? Pro me to hovori o designove ustrnulosti. Ja jsem katalog Breitlingu precetl od A do Z a musim rici, ze je to vsechno na jedno kopyto. A krome elektronickych vychytavek Superquartz a te vysilacky v rade PROFESSIONAL jsem tam nenasel z hodinarskeho hlediska nic extra, jen serizene ETY. Kdyz jsem pak vzal do ruky katalog IWC tak jsem byl v uplne jinem svete. Jen se prosimte kvuli tomu co pisu nerozohnuj, nechci se tim dotkout tveho vyberu ani tveho vkusu. Vsimni si ze nepouzivam slvova cingrlaka, kolotoce a podobner jako jini, toto je muj nazor. Budu rad kdyz sem budes prispivat a vice nas seznamovat s kvalitnimi produkty Breitlingu, ale zapoment na styl PR. Dik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 2. května 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2007 Ja souhlasim s Midlochem ve spouste veci ohledne Breitlingu. Osobne je to take muj "lovemark" a tajne si myslim na model Chronomatic. Ale to, ze zde na foru funguje silna antiB klika, bych tolik neresil. Kazdy ma jiny vkus a "vo tom to je" :-)! Urazet nektere modely a jejich majitele by se asi nemelo. Nicmene Midlochuv temer az fanaticky styl obhajoby je zde take povestny a verim, ze si zde obhaji temer cokoli :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se