Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 98
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

težko říct, pořád tu slyším v poslední době ódy na kiu nebo hjundéé...ale jediné co je na tom fajn je podle mě lákavá cena a super zaruka skoro až do smrti, je pravdou že v posledních 4 letech mílovými kroky zlepšili design, ale dávám přednost němčourům.....nebo pravému japončíkovi. Co třeba yaris? Moje mamina si vybrala toto, je to sice dražší, ale jelikož to bude doma 10let tak si člověk rád připlatil. Já osobně bych do H ani K nešel, ale sto lidí sto chutí, tak at dobře vybereš.

post-7459-0-67624600-1398031184_thumb.jpg

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak a je hotovo - díky všem za názory a tipy.

 

Auto nevypadá špatně, jen když jsem ho vezl domu, tak jsem měl pocit, že je zatažená ruční brzda...

post-3263-0-95061600-1399055134_thumb.jpg

Odesláno (upraveno)

To mi rikali i ve Skodovce i v Mercedesu. Myslim, ze dnes je to uz i pravda. Kdyby to tak nebylo a zvysovalo to opotrebeni a pocet zarucnich oprav, tak by to delali, protoze by to davalo smysl a vyplatilo by se to. Doba spon, okovku a neopracovanych povrchu, ktere se dobrousily az po prvnich 1000 kilometrech je myslim pryc. Vymena oleje u novych aut po par tisicich kilometrech je jako V-Power. Neuskodis a nejvetsim prinosem je ten dobry pocit hrdeho majitele.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno

To jsem čekal. Dělají to tak skoro všechny automobilky, ale nevěř tomu.

2 x nebo 3x 30000 a můžeš se jít klouzat... Spousta výrobců se po zkušenostech ze záručních a tzv. kulančních oprav a výměn opět pokorně vrací k výměnám po 15-20000 km...

Odesláno

Servisku ještě nemáme, ta bude až s techničákem a RZ, takže nevím. Ale myslím že říkali něco o 20k km nebo roce, což bude při manželčině nájezdu naše varianta.

Akorát prodejce mi říkal, ať manželka auto spíše šetří - no a proti tomu servisák, že ho má občas ze začátku pořádně protáhnout...?

Odesláno

Jakmile se auto dostatečně zahřeje (motor a převodovka) tak tomu "šlapat co to dá" ať se auto naučí jezdit. Ne nadarmo se říká, že poznáš auto, se kterým jezdila ženská nebo nějaký důchodce. Že je líné a musí se "rozjezdit".

Co se týče výměny oleje po 15.000km na místo 30.000 nic tím nezkazíš, spíš naopak.

Odesláno

Ktery vyrobce ma dneaka interval 15000? Fakt je jich spousta?

Renault/Dacia/Lada/Nissan se rádi vrátili k 15-20 tis. Subaru/Suzulki/Toyota - předepsáno 15.000 km u většiny typů. Honda 15-20000 Ono to většina těch Longlife řídkých olejů nedávala a navíc časté přerušování jízdy a studené starty dost výrazně zkracuje intervaly výměn, třeba i na polovinu. 

Odesláno

Ať jsou dnešní tolerance sebelepší, tak si na sebe jednotlivé součástky musí zvyknout a přirozeně se usadit. Menšími vůlemi syrových dílů dochází k většímu zahřívání, kde vlivem nejednotného teplotního rozpínání různých materiálů, (litina, hliník) může dojít ke kolizi.

Výměnu oleje po 1.000 - 1.500 km bych stoprocentně absolvoval. Mikročástice z prvootěru tam budou s absolutní jistotou.

A proč to automobilky nedoporučují? Nechtějí odradit případného zákazníka, který by byl již dopředu otráven z okamžité "komplikace" a dovolí si zariskovat, protože vědí, že většinou to projde.

Odesláno

No líná ta 1,4 je strašně, to jsem nečekal - ale jsem zblblej 2,0 TDI. A to mi prodejce tvrdil, že mezi 1,4 a zákaldní 1,6 takovej rozdíl neni.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...