Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Tak jsem se po nějaké době zase podíval do Anglie, tentokrát Beford. Bylo fajn přípomenout si anglické bary a puby, projít se po Highstreet, dát si Fish and chips polité octem J ( mě to fak tchutná ).
Na ulicích byli k vidění kromě běžných aut i hodně pěkné a silné stroje, jelikož nedaleko je nekolik závodních okruhů,které vlastní bývalý pilot F1 Johathan Palmer. Můžete si poddohledem zkušených instruktorů vyzkoušet několik hodně rychlých vozítek. Mimochodem, jako instruktor tady pracoval i L. Hamilton.

post-18261-0-93499500-1441791682_thumb.jpg

post-18261-0-31576400-1441791699_thumb.jpg

post-18261-0-38589200-1441791710_thumb.jpg

post-18261-0-53003900-1441791782_thumb.jpg

post-18261-0-96868200-1441791799_thumb.jpg

post-18261-0-44428000-1441791820_thumb.jpg

post-18261-0-89997600-1441791835_thumb.jpg

post-18261-0-52840300-1441791868_thumb.jpg

post-18261-0-01099000-1441791882_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ondrej71
Odesláno (upraveno)

Poštěstilo se mi také strávit zde jeden úžasný den a vyzkoušet si celkem 8 různých strojů. Moony byly  i toho J

 

Jako první jsem zkoušel Caterham 7 Superlight

Caterhams have featured at PalmerSpornce the beginning, and with good reason: even though the design of this seminal sports car dates back almost six decades, few vehicles come close to its power-to-weight ratio, raw speed, and reflex-responsive controllability.

We exercise these cars on our tailor-made East circuit, where they tackle the track in a series of spectacular slides...

Top Speed:

130 mph

0-60mph:

4.8 secs

Power:

286 bhp/tonne

Transmission:

6-speed manual

 Nádhera  - žádné posilovače, syrové závodní auto tak jak v něm jezdili generace závodníků před námi.

post-18261-0-23273000-1441791935_thumb.jpg

post-18261-0-16993100-1441791962_thumb.jpg

 

 

 

Další na řadě bylo BMW M4 GP

Our new M4s have been stripped of their interior luxuries and equipped with uprated brakes and lowered, stiffened suspension to provide phenomenal on track performance. With a race-bred 3 litre twin turbo engine, a 7 speed paddle shift gearbox and a race-prepared chassis, the result is an incredible driving experience,with controllable rear-wheel-drive powerslides there for you to enjoy!

Top Speed:

185 mph

0-60mph:

3.9 secs

Engine:

3 Litre Twin Turbo

Power:

425 bhp

Transmission:

7-speed paddleshift

 

Tady se ukázalo,že na zadokolky fakt nejsem zvyklý a zvládnout a využít potenciál tohoto auta se mi moc nedařilo, ale jízda skvělá. 

 

post-18261-0-87177600-1441792019_thumb.jpg

post-18261-0-64229400-1441792031_thumb.jpg

post-18261-0-06934100-1441791977_thumb.jpg

 

 

Následovalo několik kol na místě spolujezdce vedle závodního pilota v tomto Jaguáru. Něco šíleného, dojel jsem, vyprázdnil se a šel na další stanoviště :)

post-18261-0-57643800-1441792068_thumb.jpg

 

Upraveno uživatelem Ondrej71
Odesláno (upraveno)

A pak přišlo  to, na co jsem se těšil nejvíce  - Formule 3000. Oproti řízení auta něco totálně jíného, od tvrdého posezu, nebo spíše polehu, strašně blízko u sebe umístěných pedálů až po hodně husté zrychlení...

Driving our new F3000 single seater is the closest you'll get to experiencing an F1 car. Powered by a 3 litre V6 engine, with 250bhp at 6500 rpm, big slick tyres and a six-speed paddle gearshift, it still accelerates hard as it blasts past 100mph. On our fabulous, revised West circuit, this is performance driving at its exalted best.

Top Speed:

170 mph

0-60mph:

3.2 secs

Engine:

3.0 litre V6 with 250bhp

Transmission:

6-speed paddleshift

 

post-18261-0-53644400-1441792145_thumb.jpg

 

post-18261-0-14994600-1441792167_thumb.jpg

post-18261-0-80389500-1441792183_thumb.jpg

post-18261-0-88203900-1441792197_thumb.jpg

post-18261-0-95396200-1441792214_thumb.jpg

 

 

 

Následoval Jaguar JP ? LM

Our stunning Palmer Jaguar JP-LM bombards you with all the sensations of a Le Mans racer. It's as focussed as any machine can be and provides the most sublime driving experience - with an instructor alongside to help you extract all its mind-blowing performance. It's the nearest thing to jumping into an LMP prototype and heading off round the famous Circuit de la Sarthe at Le Mans

Top Speed:

165 mph

0-60mph:

3.5 secs

Engine:

3.0 litre V6

Power:

250 bhp

Transmission:

6-speed paddleshif

 

Pro mne asi nejhůře ovladatelné auto, a první se kterým  se mi povedl skončit mimo trať.  Naštěstí bez zranění lidí nebo auta :)

post-18261-0-12221200-1441792257_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ondrej71
Odesláno (upraveno)

Následovalo výborné a zábavné vozítko ? Ariel Atom 3

Using only the bare essentials for ultra low weight, the Atom is powered by Honda's superb i-VTEC engine, which screams to 8000 rpm. With our 'PalmerSport' six speed paddle shift gearbox, changes take just 0.05 of a second. And 0-60 is a 3 second blur! Driving this riot of a machine is a raw, intoxicating experience that leaves you grinning from ear to ear.

 

Top Speed:

145 mph

0-60mph:

3.2 secs

Engine:

2.0L Honda

Power:

245 bhp/torque 210Nm

Transmission:

6-speed paddleshift

 

Nádhera, tohle auto jsem si užil fakt hodně a povedlo si mi neskončit mimo trať, což pár mých kolegů nedalo :)

 

post-18261-0-49358000-1441792314_thumb.jpg

post-18261-0-44286800-1441792334_thumb.jpg

post-18261-0-47360400-1441792347_thumb.jpg

 

 

Následovaly měřené testy obratnosti v tomhle skvělém vozítku s ručním  řazením bez pádel -  super.

 post-18261-0-67272700-1441792375_thumb.jpg

 

 

A na závěr jsem si vyzkoušel jízdu v landroveru  - terén,jízda ve vodě, na rampě, testy šikovnosti  - jízda po kládách, v náklonu apod. Koukněte sem na fotky a video

http://www.palmersport.com/our-cars/land-rover-defender.aspx

 

 

If you're hoping our Defenders will give you time to relax between racing cars - think again. Unless you apply as much skill, concentration and bravery as you do on the track you'll have no chance of successfully negotiating your way down rockstrewn paths, through rivers and up slopes you'll barely believe even a 4x4 could scale.

Approach Angle:

50 degrees

Departure Angle:

50 degrees

Wading Depth:

500mm

Drive System:

4 WD with dual range and locking centre differentia

 

post-18261-0-88914400-1441792440_thumb.jpg

post-18261-0-00840400-1441792455_thumb.jpg

Skvěý zážitek, budu si muset nějakého staršího Lanďáka pořídit :)

 

To je vše :)

 

Upraveno uživatelem Ondrej71
Odesláno

Jeden zážitek za druhým jak tak koukám, paráda a doufám, že sis to pořádně užil, ale jak to vypadá, tak ano.

Odesláno
  V 9. 9. 2015 v 10:44, Bells napsal:

Jeden zážitek za druhým jak tak koukám, paráda a doufám, že sis to pořádně užil, ale jak to vypadá, tak ano.

 

 

  V 9. 9. 2015 v 17:37, LovecK napsal:

Tak a ted si me vazne velmi emotivne rozrusil! - cti nas*ral... ;) ted vazne, parada a vypada to, ze sis to uzil!

 

 

  V 9. 9. 2015 v 19:03, Michal444 napsal:

WOW, parada... toto ja mozem... este by som doporucil ako dalsi level let v akrobatickom lietadle / +6G a -4,5G / :)

 

 

  V 9. 9. 2015 v 19:14, Micey napsal:

Ty jedno prase, supr, závist a paráda. Arielem jsem se vzdycky chtel svizt..

Mimo jine:)

 

 

  V 9. 9. 2015 v 20:08, siwi napsal:

...a já až doteď znal Ariel jen jako zaniklou značku anglických motocyklů.

 

Kluci, byla to paráda, zážitek neskutečný :)

Odesláno (upraveno)

Moony..

Moje osudové hodinky..

Mám je potřetí ..

 

Chosé mi nasadil brouka do hlavy s SMP 300 master coaxial. Strašně se mi líbi.

ALE.. NEco by muselo z kola ven, Expy nebo Moony. A jak tak koukám, ani jedny se mi prodávat nechce , jsou dokonalé!

Expy jsou Nej univerzaly.

A Moony ... No jen se na podívejte :)

post-18261-0-80456800-1442091118_thumb.jpg

post-18261-0-80490000-1442091135_thumb.jpg

post-18261-0-28579300-1442091151_thumb.jpg

post-18261-0-32612000-1442091162_thumb.jpg

post-18261-0-33015600-1442091173_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ondrej71
Odesláno
  V 12. 9. 2015 v 20:54, Ondrej71 napsal:

Moony..

Moje osudové hodinky..

Mám je potřetí ..

 

Chosé mi nasadil brouka do hlavy s SMP 300 master coaxial. Strašně se mi líbi.

ALE.. NEco by muselo z kola ven, Expy nebo Moony. A jak tak koukám, ani jedny se mi prodávat nechce , jsou dokonalé!

Expy jsou Nej univerzaly.

A Moony ... No jen se na podívejte :)

A neprodám je, jsou super !

Odesláno
  V 14. 9. 2015 v 13:53, LovecK napsal:

No... Jsem rad zes to rozchodil! Aspon zatim... ;)

 

Jj, zatím ok :). Ale ty SMP budou muset být, časem

 

 

  V 14. 9. 2015 v 14:02, Micey napsal:

A jejej. Asi tušim, dle poznámky výše, kam to s milým Rolexem začíná spět:)

Naštěstí to spěje jen k tomu, že jsem si ověřil, že bez Expů teda fakt nee :)

 

 

  

  V 14. 9. 2015 v 14:16, VintageLover napsal:

Až teď jsem Ondro narazil na Tvé autozážitky, a to muselo být teda něco. Snad poreferuješ osobně. :)  :cheers:

Byl to skvělý zážitek, pokecame, mám i nejaka videa přímo z jízd - ze 4 různých kamer
Odesláno

Úžasné vlákno, díky za něj. I když nevím, co na Moonech vidíte. Úvod vlákna a chronovývoj autora, mi pomohl uvědomit si, jaké mám štěstí, že jsem z toho vypadl, střídám svých 8 hodinek, nenosím (ale neprodám) 5 jiných a po dalších netoužím. No,snad kromě Fortisů B-42 Flieger Chrono, které jsem už měl a stýská se mi a  teď jsem taky koupil troje PRIMky, ale nekupte 50 let staré, ale nikdy neprodané a nenošené hodinky, které šly přímo z továrny do sbírky. A taky bych nutně potřeboval ty natuněné PRIMky Snow-red, co se tu už několikrát prodávaly, tak dlouho jsem vždy váhal až mi je někdo vyfoukl. Ale jinak držím chronomagorství na uzdě...

Ta auta co si autor vyzkoušel, no krása. Také jsem v životě v lecčems seděl, něco vlastnil (teď už jen nádhernou MX-5 s příběhem), měl jsem a stále mám tu čest řídit zajímavá i hodně rychlá auta, měl jsem v životě pár období "automagorství", ale u takovéhle akce bych se obával znovunakažení a recidivy, což by mohlo špatně dopadnout. Takže nezávidím. No.... jen fakticky majinko....:-):-). 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...