Přejít na obsah

Servis NOMOS Glashütte


filo-boxer

Doporučené příspěvky

V prosinci loňského roku manželce vypadly její Tangente z ruky na kamennou dlažbu. Odpadla sekundová ručka a později jsem si všiml, že tři nožičky pouzdra jsou vykřivené. Fakt nechápu jak se jí to povedlo. Strojek běžel normálně. 

 

post-3194-0-76262700-1424611629_thumb.jpg

 

Bylo jasné, že je třeba opravy a protože hodinky jsou z roku 2009, rozhodl jsem se opravu spojit s velkým servisem přímo u výrobce. Mrknul jsem na stránky Nomosu, zjistil vše potřebné, hodinky dobře zabalil a poslal.

 

Asi za deset dní mi přišel mejl z Glashütte, kde potvrzují převzetí hodinek a s nabídkou opravy/servisu a příslušnou cenou. Ta se shodovala s tím co je uvedeno na jejich stránkách.

 

http://www.nomos-store.com/FAQ/Service/

 

post-3194-0-48162000-1424610839_thumb.jpg

 

Obratem jsem odpověděl, že to teda beru, ať se do toho pustí. V mejlu byla uvedena doba opravy osm týdnů. Ale neuplynulo ještě ani šest týdnů a opravené hodinky byly doma. Zabalené v pěkné krabičce s leštícím hadříkem, účtem a orazítkovanou servisní knížkou. Jsou pěkně přeleštěné, nožky narovnané, mají novou korunku, sekundovka je na svém místě. Prostě vše jak má být, žádný prach či otisky prstů pod sklíčkem, nebo škrábance na pouzdře.

 

post-3194-0-48662500-1424610951_thumb.jpg

 

post-3194-0-97182800-1424611946_thumb.jpg

 

post-3194-0-03983500-1424610972_thumb.jpg

 

post-3194-0-59975900-1424610985_thumb.jpg

 

post-3194-0-35381000-1424610997_thumb.jpg

 

post-3194-0-84652800-1424611016_thumb.jpg

 

post-3194-0-49295900-1424611036_thumb.jpg

 

Suma sumárum jsem bez výhrady spokojený jak s komunikací, průběhěm i celkovým výsledkem servisu. Ještě dodám, že v Nomosu hodinky opravili a poslali zpět aniž by ode mne viděli jediný cent. Takže omluvte mě, jdu zaplatit.   

 

 

 

  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po 4 týdnech...
  • po měsících...
Tak i já se podělím o svou zkušenost. Ta je taková smíšená, ale s dobrým koncem.
Moje 5 let starý Cluby Datum dělaly asi minutu do plusu denně, takže servis byl nutnej. Dlouho jsem to odkládal, protože se mi nechtělo to řešit a hlavně jsem nechtěl bejt 6 tejdnů bez nich. Nakonec jsem se ale v létě rozhoupal a poslal přes PPL hodinky do Glashutte. Hodinky dorazily v pohodě, napsal jsem průvodní dopis, ve kterym jsem uvedl všechno podstatný. Za pár dní mi přišel dopis zpátky, ať potvrdim objednávku. Tak jsem jim napsal mail, že už si nemusíme hrát na starou školu a že teda jo, že to beru.
Tak se do toho dali.
Po zhruba šesti tejdnech jsem jim napsal, že už to nemůžu vydržet, tak jak to teda vypadá. Odpověděli hned, že hodinky jsou teď zrovna na několika denním měření přesnosti a že budou hotový za pár dní. Tak jsem se zaradoval, napsal jim, že se pro ně zastavim osobně o víkendu, a začal plánovat výlet.
Sobota. Vyrazili jsme se slečnou do Glashutte, já celej natěšenej, protože už se mi po hodinkách fakt stejskalo. Dokonce mi slečna zabavila druhý Cluby, který jsem pořídil na absťák. :D
Vlezli jsme do toho jejich obchůdku, slečna milá všechno, vyndala hodinky, já je dal natěšeně na ruku, raduju se, ale najednou koukám, že minutová ručka je blbě nasazená. Nebyla v jedný rovině s cifrem a sklem, ale směrem od středu cifru se přibližovala ke sklu. Jako na první pohled to nebylo vidět, ale pro chronomagora věc zcela zásadní, prostě jsem si toho všimnul. Tak jsem začal dělat haló, že se jako hrozně omlouvám, ale že takhle si ty hodinky vzít nemůžu a že ať to teda nějak vyřešej. Slečna se omluvila, začervenala, sbalila hodinky a řekla Viedersehen.
Já nasranej, slečna smutná, že já nasranej. Naštěstí je hned naproti muzeum hodinek, takže jsem se celkem rychle uklidnil a pak jsme jeli domu.
Pro sichr jsem ještě radši napsal o svym problému mail do servisu, kdyby to náhodou slečna zapařila. Nezapařila, v servisu všechno věděli a omlouvali se až na půdu.
Že prej nechápou, jak se to stalo, ale že to daj během pár dní do pucu.
Já samozřejmě nezapomněl zdůraznit, že jsem zcela zbytečně nějakejch 300 kiláků, že jako muzeum sice hezký, ale vyhozený prachy. Tak slečna ze servisního se hned nabídla, že poštu mi samozřejmě účtovat nebudou a že mi k tomu přidaj ještě nějakej dárek, abych nebyl smutnej.
Po nějakejch 4 dnech zavolal kurýr a přinesl balík DHL. Když jsem si ho přebíral, přišlo mi trošku divný, že v něm ty věci tak nějak lítaj, nejsou nijak zabalený, uchycený nebo něco. Ale samozřejmě jsem nad tim v danou chvíli nepřemejšlel.
Letěl jsem ke stolu, vytáhnul kudlu a balík rozbalil. Už na první pohled ty věci vevnitř vypadaly nějak pomuchlaně. Řikal jsem si hm, tak naslibovali dárky a poslali vyřazený klumpy ze skladu, který už se nedaj prodat. Rozervanej bloček a pero v pomuchlanym obalu? Jenže pak jsem si všimnul toho, že i ta dřevěná nomosácká krabice na hodinky je rozštíplá. A to tak že dost. Krve by se ve mně nedořezal. Hodinky ale byly vevnitř zabalený v hadříku a naštěstí úplně v cajku. Seřídil jsem je, natáhnul a řekl si, že zkontroluju čas za nějakou chvilku, jestli neni strojek rozhozenej. Naštěstí nebyl a neni. Jinak by ten příběh pravděpodobně nabral ještě úplně jinej směr.
Nicméně vytočenej, co mi to jako přišlo za šrot a v něm moje milovaný hodinky, napsal jsem vostřejší mail mý starý známý slečně ze servisního oddělení. Už v tu dobu to bylo mailový vlákno asi o 30 položkách. Přiložil jsem fotky šrotu a odeslal.
Slečna odpověděla po pár hodinách, já pořád nasranej, ale srdíčko mi zjihlo, když jsem čet, jak je z toho taky celá nesvá.
Požádala mě o víc fotek, aby to mohli prověřit a tak. Přidal jsem dalších asi 10 fotek šrotu ze všech stran.
V tu chvíli se do komunikace zamíchal nějakej pán, že prej to je naprosto neskutečný, co se jako stalo. Že evidentně někdo v DHL ten balík rozmlátil na maděru a bez hnutí brvou to akorát přendal do DHL krabice a poslal dál.
A že prej po týhle série divnejch náhod/nehod že chápe, že jsem z toho krapet rozladěnej. Tak jsem mu slušně odepsal, že na dárečky sere pes, ale že mi jde hlavně o to, aby ty hodinky byly v cajku, aby měly v cajku papíry a hlavně aby k nim byla origo krabice. Protože pro mě, jako sběratele hodinek, maj všechny ty věci hodnotu.
Pán evidentně pochopil, vo co tady běží, že asi nebudu nějakej nazdárek, co si hodinky koupil náhodou během výletu do Drážďan, a pohotově navrhnul, že samozřejmě krabici pošle novou a že k tomu přidá jinej dárek, kterej prej sběratel ocení mnohem víc.
Zavěr? Po nějakejch dvou měsících čekání, handrkování, strachování a psaní e-mailů mám prakticky nový hodinky, k nim úplně novou krabici a asi se ze mě stal ambasador. :D Protože předpokládám, že víc krámů s touhle východoněmeckou značkou na sobě tu asi nikdo mít nebude. :)
 
Touto cestou děkuji Stefanii a Florianovi z Nomosu za ochotu tohle všechno se mnou řešit. Za spoustu pěknejch dárků a hlavně za to, že to všechno dobře dopadlo. Zároveň zdravím nějaký PR oddělení, který, jak doufám, se k tomuhle výlevu dostane. :)
 

 

Kupujte německé hodinky, jsou dobré. 

post-14836-0-01421400-1443642676_thumb.jpg

post-14836-0-36499100-1443642679_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mu gratulujte, hajzlíkovi. Rozhodí ručku, rozmlátí krabici a chudáci východní Němci aby posílali dárečky.

 Pěknej penál, to zas jako jo:)

 

Tos mě naučil ty. :)

 

Jako fakt začínám přemejšlet, o jakej další kus doplním domácnost. Slečna se zamilovala do malejch Orionů. Ale zase ji nemůžu moc rozmazlovat, brzo by toho měla víc než já. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...