gandalf Odesláno 8. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. září 2007 Tak se taky připojím. Sauce v květnu u Hanáka nechával v rámci záruky vyměnit vadný měnič u Hamiltonů /Valjoux 7750/. V srpnu v hodinkách začalo chrastit a samonátah přestal fungovat. Při kontrole v servisu v Hibernii byli zděšeni jak oprava /výměna/ byla provedena a hodinky putovaly do Brna. Prý to tam opraví v rámci uznané reklamace. Jsem zvědav, na jak dlouho. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 8. září 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 8. září 2007 Tak se taky připojím. Sauce v květnu u Hanáka nechával v rámci záruky vyměnit vadný měnič u Hamiltonů /Valjoux 7750/. V srpnu v hodinkách začalo chrastit a samonátah přestal fungovat. Při kontrole v servisu v Hibernii byli zděšeni jak oprava /výměna/ byla provedena a hodinky putovaly do Brna. Prý to tam opraví v rámci uznané reklamace. Jsem zvědav, na jak dlouho. Doporučuji dát do jiného autorizovaného servisu, nechat sepsat zprávu a u Hanáka uplatnit náklady. Toto mi poradil právník během peripetií s Omegami. Jinak nebudou Hamiltony v životě v pořádku. Ten hodinář u Hanáka (tuším se jmenuje Václav Loužil) má ruce volšový, i když certifikátů plno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gandalf Odesláno 8. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. září 2007 No jo, ale v tý Hibernii to po Hanákovi odmítli dělat, poslali to tam jako reklamaci. Asi vědí proč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 9. září 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2007 No jo, ale v tý Hibernii to po Hanákovi odmítli dělat, poslali to tam jako reklamaci. Asi vědí proč. No potěš pámbu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gandalf Odesláno 9. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2007 K Hanákovi jsem telefonoval a bylo mi suše sděleno, že to byly "jen" uvolněné šroubky. Hodinky mi do bydliště nepošlou, protože nekvalitní opravu reklamovala Hibernia, tak to pošlou do Prahy. Se mnou nemají nic společného /nekvalitně opravené hodinky se nepočítají/. To je služba. Nejhorší na tom je to, že jsem vlastně v pasti. V případě, že to budu muset zase reklamovat musím znovu k Hanákovi. Nebo si to zaplatit jinde. To bude asi nekonečný příběh. Nejhorší na tom je, že tahle firma může dál klidně mrzačit poměrně kvalitní hodinky a není síly, který by s tím pohnula. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 9. září 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2007 Já tam šel nakonec s právníkem, to fungovalo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 9. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2007 K Hanákovi jsem telefonoval a bylo mi suše sděleno, že to byly "jen" uvolněné šroubky. Hodinky mi do bydliště nepošlou, protože nekvalitní opravu reklamovala Hibernia, tak to pošlou do Prahy. Se mnou nemají nic společného /nekvalitně opravené hodinky se nepočítají/. To je služba. Nejhorší na tom je to, že jsem vlastně v pasti. V případě, že to budu muset zase reklamovat musím znovu k Hanákovi. Nebo si to zaplatit jinde. To bude asi nekonečný příběh. Nejhorší na tom je, že tahle firma může dál klidně mrzačit poměrně kvalitní hodinky a není síly, který by s tím pohnula. Pánové, pošlete panu Hanákovi či paní Hanákové mailem link na tuhle diskuzi. Myslím, že se chytnou za nos. Takhle negativní reklamu si mezi tolika potenciálními zákazníky líbit určitě nenechají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 9. září 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2007 Paní šéfová debatu ohledně mých Omeg četla a přesvědčovala mě, jak je u nich všechno perfektní a jak jsou skvělí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mnovace Odesláno 9. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2007 Myslím, že se firma Hanák už dost předvedla, takže pochybuju, že se zde najde racionálně uvažující člověk, který jim své hodinky svěří do péče. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 10. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září 2007 (upraveno) Tak se taky připojím. Sauce v květnu u Hanáka nechával v rámci záruky vyměnit vadný měnič u Hamiltonů /Valjoux 7750/. V srpnu v hodinkách začalo chrastit a samonátah přestal fungovat. Při kontrole v servisu v Hibernii byli zděšeni jak oprava /výměna/ byla provedena a hodinky putovaly do Brna. Prý to tam opraví v rámci uznané reklamace. Jsem zvědav, na jak dlouho. Panu Loužilovi patří do ruky spíš krumpáč než pinzeta Další nemilá zkušenost s tímto certifikovaným hodinářem Omega: Při zkracování tahu na zcela nových Omegách Seamaster kamarádovi poškrábal sponu tahu. Upraveno 10. září 2007 uživatelem sauce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Odesláno 11. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. září 2007 Tak už mi to připadá že je to tam samej řezník největšího kalibru, horšího k pohledání... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 11. září 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. září 2007 Tam je řezník jeden, certifikovanej. Bohatě to stačí. Hrabal se v mých Omegách, i když jsem do zakázkového listu výslovně uvedl, že si nepřeji, aby se k hodinkám pan Loužil přibližoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Odesláno 11. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. září 2007 Tam je řezník jeden, certifikovanej. Bohatě to stačí. Hrabal se v mých Omegách, i když jsem do zakázkového listu výslovně uvedl, že si nepřeji, aby se k hodinkám pan Loužil přibližoval.No jo, já ten vývoj situace pozorně sledoval... Psal jsi že pomohla návštěva s právníkem, bylo nějaké odškodnění za ty peripetie? A co dopis do Omegy, nějaká odezva? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 11. září 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. září 2007 (upraveno) Ani jedno, ani druhý. Prý tam mají v září technika od Omegy a můžu to s ním probrat. Ani nějak nemám chuť Každopádně u Hanáka v životě nic nekoupím už z toho důvodu, že bych se klepal hrůzou při představě vyřizování případné reklamace. Než jsem poznal Mechana, měl jsem u Hanáka dvoje hodinky, oboje běžná ETA, ani jedna akce se neobešla bez reklamace. Ty Omegy byly třetí a vyléčily mě definitivně. To není náhodná chyba hodináře, která se může přihodit vždy a všude, to je do nebe volající neschopnost a systematické prznění hodinek. Upraveno 11. září 2007 uživatelem Foundryman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 12. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2007 (upraveno) Sága pokračuje. Dnes jsem byj u Hanáka s Hamiltonama, na kterých mi nesedí vteřinovka na stopkách. Šel jsem tam proto, že jinam než do Brna se dostávám jen zřídka. Sice si hodinky vzali na reklamaci, ale v zápětí mi povědeli, že mají na opravu měsíc. Asi je nad jejich síly odšroubovat spodek, vytánout strojek a domáčknout rafičku. Řekl bych, práce tak na hodinu. Upraveno 12. září 2007 uživatelem B.F.G. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 12. září 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2007 Za hodinu by nestihli napáchat tolik škod, jako zvládnou za měsíc, to bude ten důvod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AUDEMARS Odesláno 13. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2007 ano uznávám že tolikrát je dost divný ale já osobně bych to řešil v klidu a jestli si někdo myslí že nemají školení tak se mílí a neví o čem mluví to že je tam papír od člověka který tam nedělá nechápu ale vašek který je tam ted nejlepší jich má taky dost teda těch školení musím se jich zastat protože se tu na ně hazí janom špína a pomluvi K tomuto názoru se musím přidat , znám toho Vaška osobně dělal mě několik hodinek a naprosto perfektní práce dokonce mě zprovoznil jedny staré Universal Geneve, kde bylo nutné sehnat i nový ciferník . Myslím že je dobré vyslechnout obě strany a poté dělat závěry , vždycky se najdou ti kteří jsou nespokojeni a ti kteří jsou spokojeni . Myslím že by se určitě našlo velké množství lidí kteří jsou zase naopak velmi spokojeni . A někteří měli prostě jenom smůlu . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 13. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2007 ehm, Příspěvků: 1 Registrován: Dnes, 10:48 kapku nedůvěryhodné.. není problém udělat 100 spokojených zákazníků, kteří se registrují náhodou právě dnes. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaem Odesláno 13. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2007 Ak mi niekto dodrbe hodinky za niekolko 10K, a povie, ze mam jednoducho smolu, tak mu nasrat do ruk a nepustit k vode. Moze mat plnu rit certifikatov, ked maju hodnotu toaletaku. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Odesláno 13. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2007 Za hodinu by nestihli napáchat tolik škod, jako zvládnou za měsíc, to bude ten důvod. :lol2: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se