Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Kromě toho, že je to VW (lidové vozítko), tak je to přece ošklivý...s tím bys snad nejezdil , ne? 

v tej vete mas dve hrube chyby - lidove vozitko a ošklive!

:-)))

 

myslim,ze by som netrpel.... asi....

post-1887-0-03327600-1433782041_thumb.jpg

 

 

lidove vozitko?! no neviem.....

 

post-1887-0-54862000-1433782114_thumb.jpgpost-1887-0-36905800-1433782148_thumb.jpg

Odesláno

Tak ten řadič převodovky je tada ohavnost, připomíná mi to bidýlko z klece. Navíc to musí dost překážet při mačkání čudlíků v pozadí.

 

Spíš by měl zajímal důvod, proč koupit Phaeton namísto sesterské A8 nebo A6.

Odesláno (upraveno)

Věřím, že se s tím jezdí pohodlně, Passat z mého pohledu je prostě malý auto. Když se dá lepší obrázek, tak to nevypadá špatně a ta páka za jízdy tlačítka neblokuje, je posunutá dozadu.

 

VOLKSWAGENPhaeton-4283_34.jpg

post-11110-0-31394800-1433785399_thumb.png

Upraveno uživatelem Josef01
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Liqid:

 

no ja ani som nevedel, co ti odpisat, ked v jednom riadku spominas tak dve rozdielne auta ako je A8 a A 6

to su uplne ine vozy, rozna platforma a ina kategoria a aj ina cena.

takze s cim vlastne ten Phaeton chces zrovnavat?

 

ako som uz dnes pisal hore:

 

 

 

Volkswagen Phaeton patří mezi nejztrátovější projekty koncernu Volkswagen. Podle informací, které jsme uvedli na podzim roku 2013, ztratila automobilka na každém prodaném kusu více než 710.000 Kč!

http://www.auto.cz/v...-facelift-87639

coze?

oni dotuju ten Phaeton s viac ako 700.000 korun?!

tak to chcem!

super zlava - vystavali najkrajsiu manufakturu zo skla, Piech im dal neuveritelne tazke zadania na kvalitu a pohodlie, podvozok totozny s Bentley, motor ako v Audi A8, Porsche Cayenne a nalepili tam znak z Golfa a tak to samozrejme nikto nechce a este to dotuju?!?

super ponuka!

 

 

dalej:

 

Phaeton bol koncipovaný podľa Fredinanda Piëcha, vtedajšieho predsedu Volkswagen Group. Piëch chcel od inžinierov Volkswagenu, aby vytvorili automobil, ktorý by predstihol lídrov nemeckého automobilového trhu Mercedes-Benz a BMW.

 

Počiatočný vývoj Phaetonu so zreteľom na interný kód projektu VW611 začal s Piëchom dávať inžinierom zoznam desiatich parametrov vozidla, ktoré sa mali splniť. Väčšina týchto špecifikácii nebola oznámená verejnosti, ale mnoho z nich bolo povedané automobilovým novinárom. Jedným z nich bolo, že Phaeton by mal dokázať ísť celý deň rýchlosťou 300 km/h pri vonkajšej teplote 50 °C pri zachovaní vnútornej teploty 22 °C.[3] Piëch ale žiadal aby maximálna rýchlosť bola obmedzená na 250 km/h.[4] Ďalšou požiadavkou bolo, aby vozidlo malo torznú tuhosť 37000 Nm/°. Platforma Phaetonu a Volkswagen Group D1 platforma je zdieľaná s Bentley Continental GT a Bentley Continental Flying Spur. Niektoré systémy ako je napríklad prevodovka a niektoré motory sú spoločné s Audi A8. D1 je samostatná oceľová platforma, ktorá bola špeciálne vyvinutá pre Phaeton a Bentley Continental. D1 platforma je často zamieňaná za D3 platformu A8

Odesláno

maxigabrielg:

 

Jde mi o to, v jaké situaci by kupec musel být, aby sáhl po Phaetonu.

 

Když chci dálniční koráb, tak A8, pokud na ni nemám, tak A6. Phaeton je cenově tak nějak mezi.

 

Ale líbí se mi argument Josefa, nad WV soused tolik slintat nebude jako nad kroužkama.

Odesláno (upraveno)

Kupci Phaetonu budou mít asi podobnou motivaci jako kupci Genesis, ovšem Phaeton má diesel s rozumnou spotřebou (na tu váhu). Auto kolem 100 tis. km stojí jako nová Octávka, 2-3 roky staré auto jsem ani u nás v inzerci prodávat neviděl, v německu se dá 2 roky staré auto s rozumným nájezdem koupit i pod 28 tis. EUR, nebo s malým nájezdem za 35 tis. EUR.

Upraveno uživatelem Josef01
Odesláno (upraveno)

 

oni dotuju ten Phaeton s viac ako 700.000 korun?!

tak to chcem!

 

Ono to s tim dotovanim neni takovy uplne jednoduchy, jako kdo to vlastne dotuje, pokud si dobre pamatuju, cely to vzniklo na konci devadesatych let ze snahy bundesvlady nejak ozivit prumysl v te lokalite... jinymi slovy, dat praci nezamestnanym delnikum z Wartburgu a Trabantu a pritom je nechat na vychode, aby neprisli vsechno sezrat na zapad a zaroven aby tam proste vubec aspon nekdo zbyl. Takze tam nekde lezel na stole obrovskej balik penez s cedulkou 'zamestnanost v Sasku' no a pan Piech sel zrovna nahodou kolem a dostal uzasnej napad, ze si za to vymysli/postavi hracku, takovou jako jeste nikdo nikdy nemel..... akorat pak ta vlada nejak prekvapive po nem chtela, ze kdyz uz mu tu hracku teda zaplatili, ze to bude muset zamestnat xxxxxx lidi minimalne na xx let....

Takze ted je to spis ve stavu, ze proste musej v ty fabrice jet pasy za kazdou cenu, at uz to vydelava nebo ne, a VW to v tiche spolupraci s nastvanym nemeckym ministrem financi udrzujou do ty doby, nez uplyne tech xx domluvenejch let a pak zas vymyslej nejakou jinou kulisarnu. Akorat Piech uz v tom asi zadnou roli nedostane.... :cool02:

Upraveno uživatelem Pirx
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

to rozumiem.... ale moj pohlad je jednoduchsi a prizemnejsi:

 

Phaeton je fakt luxusny pokus, kde narvali brutalne prachy do vyvoja a vyroby ( nastastie pre nas sa to nechytilo a tak je uzasne dostupny!)

 

mas velke auto, stvorkolka, cize celorocne jazdis, voda, sneh ci namraza....  vzduchovy lux podvozok, uzasna hudba ( Dynaudio), krasna vybava ( vyhrievane elektricke sedadla s memory, 4 zonova klima, masazne funkcie,a super motor V6 a 3 litre diesel s automatom.... ...  cojaviemcoeste.....

a ako Josef pisal, das za to ako za 1.6 Octaviu diesel s 5 rychlostnou prevodovkou so zadnou napravou z Roomstra ( Octavia 3) v handre, takmer ziadna vybava - ok, Phaeton bude mat 80-90 tisic km a skodovka bude nova.

ked budes chciet uz silnejsi 2 liter oktavku, tak si riadne priplatis, tam uz s trochu vybavy si cez 700 az 800 tisic, a vzdy len 4 valec a ziadne veci ako vzduch ci 4x4 alebo dvojite skla ci vazne sedadla s klimou a Dynaudio.... a ten Phaeton bude mat vazne jazdne vlastnosti, ten podvozok ala Bentley a kopec luxusneho priestoru a jemnej kozicky...

je to samozrejme vec vyberu

nastastie!

Odesláno

Ráno u školy vyhazuju syna a potkávám tam obden Phaeton osmiválec benzin.... dlouho jsem si ho nevšímal ...zase další passat, ale tento je nějakej divnej ... až pak mi to trklo. Má to - co mohu soudit - v téměř plné výbavě a určitě za to dal méně než stálo moje Mondeo :-)

Odesláno

Občas je potkám na dálnici a většinou v černý barvě bez označení, jenom obří znak VW. Svezení to bude parádní, to jistě!

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

dnes som nejake pozeral v nemeckom mobile.de

zajtra tam poslem zamestnantca nech mi prinesie jeden z tych, co som vybral a uvidime....

ked je to naozaj taka bomba, tak to rad skusim a otestujem

som zvedavy na to High End audio a ten jazdny prejav 

Odesláno

to rozumiem.... ale moj pohlad je jednoduchsi a prizemnejsi:

 

Phaeton je fakt luxusny pokus, kde narvali brutalne prachy do vyvoja a vyroby ( nastastie pre nas sa to nechytilo a tak je uzasne dostupny!)

 

mas velke auto, stvorkolka, cize celorocne jazdis, voda, sneh ci namraza....  vzduchovy lux podvozok, uzasna hudba ( Dynaudio), krasna vybava ( vyhrievane elektricke sedadla s memory, 4 zonova klima, masazne funkcie,a super motor V6 a 3 litre diesel s automatom.... ...  cojaviemcoeste.....

a ako Josef pisal, das za to ako za 1.6 Octaviu diesel s 5 rychlostnou prevodovkou so zadnou napravou z Roomstra ( Octavia 3) v handre, takmer ziadna vybava - ok, Phaeton bude mat 80-90 tisic km a skodovka bude nova.

ked budes chciet uz silnejsi 2 liter oktavku, tak si riadne priplatis, tam uz s trochu vybavy si cez 700 az 800 tisic, a vzdy len 4 valec a ziadne veci ako vzduch ci 4x4 alebo dvojite skla ci vazne sedadla s klimou a Dynaudio.... a ten Phaeton bude mat vazne jazdne vlastnosti, ten podvozok ala Bentley a kopec luxusneho priestoru a jemnej kozicky...

je to samozrejme vec vyberu

nastastie!

Roomster má zadní nápravu z Jedničkové octavie

Odesláno (upraveno)

Našel jsem konečně auto, co by se mi líbilo. Máte k tomu, petrolheadi, nějaké komentáře?

 

Audi A8 d2, poslední rok výroby, tedy 2002, vše, co šlo, v tom je, poslední bez vzduchového podvozku, v srpnu 2002 se začala dělat další generace, 100k km, nikdy nejeté v soli, servisovane pouze v Audi, norské auto ze severu Norska, 4,2 benzin, quattro samozřejmě, stříbrná, vevnitř černá kůže, jako novy interier. Chujovina? Fajne auto? Viděl jsem tu se kusy se 600k na tachometru, na Audi fórech ceněný typ, popisovaný, jako kvalitní, nekazící se, pohodlný, rychlý, bezpečný, spolehlivý. Jak to vidí případní minulí majitelé?

Upraveno uživatelem Hasňa
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno (upraveno)

Našel jsem konečně auto, co by se mi líbilo. Máte k tomu, petrolheadi, nějaké komentáře?

 

Audi A8 d2, poslední rok výroby, tedy 2002, vše, co šlo, v tom je, poslední bez vzduchového podvozku, v srpnu 2002 se začala dělat další generace, 100k km, nikdy nejeté v soli, servisovane pouze v Audi, norské auto ze severu Norska, 4,2 benzin, quattro samozřejmě, stříbrná, vevnitř černá kůže, jako novy interier. Chujovina? Fajne auto? Viděl jsem tu se kusy se 600k na tachometru, na Audi fórech ceněný typ, popisovaný, jako kvalitní, nekazící se, pohodlný, rychlý, bezpečný, spolehlivý. Jak to vidí případní minulí majitelé

 

v tych rokoch ho mal moj dobry kamarat a tak som s nim najazdil dost km a mozem ti ho len doporucit!

nemam ziadnu skusenost so zivotnostou ci spolahlivostou, ale ako auto to bolo v tej dobe pre mna to naj v segmente a v porovnani s mojou S klasse alebo sedmickovym bavorakom to bol uplne iny svet - ten prenos vykonu quattro umoznoval cez jesen a zimne mesiace cestovat rychlo a bezpecne v tej triede dovtedy nevidane a dodnes mam na to vela spomienok. Ostatne velke auta sa chovali na mokru ako velky zigulak a pri kazdej snahe trochu akcelerovat blikali kadejake kontrolky - audina krasne zaberala, velmi bezpecne a bolo to vsetko tak navykove a jednoduche - az kym som si znova nesadol do mojho auta a zistil, ze ako musim bojovat s prenosom vykonu....

   Ked mas moznost kupit spominany pekny kusok, tak myslim, ze budes mat aj dnes vyborne auto.

( ale ako hovorim, o spolahlivosti nemam info, )

Upraveno uživatelem maxigabrielg
Odesláno

Našel jsem konečně auto, co by se mi líbilo. Máte k tomu, petrolheadi, nějaké komentáře?

 

Audi A8 d2, poslední rok výroby, tedy 2002, vše, co šlo, v tom je, poslední bez vzduchového podvozku, v srpnu 2002 se začala dělat další generace, 100k km, nikdy nejeté v soli, servisovane pouze v Audi, norské auto ze severu Norska, 4,2 benzin, quattro samozřejmě, stříbrná, vevnitř černá kůže, jako novy interier. Chujovina? Fajne auto? Viděl jsem tu se kusy se 600k na tachometru, na Audi fórech ceněný typ, popisovaný, jako kvalitní, nekazící se, pohodlný, rychlý, bezpečný, spolehlivý. Jak to vidí případní minulí majitelé?

 

Zní to trochu pohádkově, ale pokud je to pravda, tak bych neváhal.

Odesláno (upraveno)

Právě, ze to je pravda. Je to na severu Norska. Maly trh, bohati lidi, žádní ztáčeči tachometrů z Polska, papíry potvrzené Audi servisem, výměna oleje co 10-15 tisíc, prostě výjimečný kus. Trochu mě straší 13 roků stáří, ale možná zbytečně. Kámoš ho tu má, dokonce rok 95 a řídí se to výborně, všechno drží, nic nerezaví, nic neskřípe. Říkal jsem si, ze bych si ho pak vzal s sebou zpátky do Česka.

Upraveno uživatelem Hasňa

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...