Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

Pardubický Friends fest. Nejhezčí auto a nejhezčí moto...

Keď som GT videl prvýkrát v živote v Calgary asi 9 rokov dozadu, okamžite som sa do neho zamiloval...! Našla by sa aj fotka, kde mi je asi po pás :D jedno z TOP áut vôbec! :notworthy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cegy: to neni sporster ne to bude ten Street750 mam pocit ze je to motorka ze souteze HD custom

Je to možný, má to nějakej novej motor. Už hd scenu nesleduju, šak víš. Nicméně splácanina to je. Ještě jim tam chybí opěrka, zadní brašny a střapce na páčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Od kedy to auto existuje, vždy som hovoril jedno... Že uznávam tú technológiu, no nekúpil by som ho nikdy! Dnes už po pár minútach v ňom, po prvých pár zrychlení a informácii o tom aute od kamaráta (zároveň aj majiteľa samozrejme) som poriadne zmenil názor...   :eek:  A to má pritom tú najpomalejšiu verziu (stovka za 6s). Kopec priestoru v predu, aj v zadu, obrovský kufor vzadu (v predu tiež mensí), panoramatická strecha, no a proste veľa veľa ďalšieho celkovo o spoločnosti Tesla a ich vzťahu k zákazníkom...Najviac nezvyk bol pri tej akcelerácii, no nie to prvotné zatlačenie do sedala! Ale to neustále tlačenie do sedadla! wow... Som unesený a veeeľmi milo prekvapený... Čo mi z toho nakoniec vyplýva? Mať naozaj kopec peňazí, tak aj tak idem do benzínových motorov, sen také C 63 AMG, CLA 45 AMG, prípadne víkendové WRX STI... No na niečo takéto by som rád našiel priestor aj možnosti :D Vo viedni robia skúšobnú jazdu zadarmo, taká pol hodinka v tej najsilnejšej verzii by celkom potešila...

post-38180-0-83330600-1471271653_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem v té nejsilnější verzi jezdil půl dne a musím uznat, že to mají celkem dobře. Půjčil jsem si na Teslu P85D a po prvních kilometrech mi to auto opravdu sedlo. Líbí se mi ten tichý chod a ovládání auta. Je velmi podobné jako má Mercedes (jasná inspirace vývojářů). Veškeré funkcionality páček včetně vzduchových tlumičů (používá mercedesí) jsou stejné jako v E klasse. Pěkné je propojení s internetem, tak jak si to představuju. Pro hudební fandy je k dispozici veškerá internetová hudba (radio, streamy, integrované spotify), navigace mapy online Google s dopravou (objíždí dopravní zácpy), standardní internet atd. Auto lze částečně vzdáleně (přes internet) ovládat přes telefon, tzn. rozsvítit, zatroubit (kdy se kolem někdo motá), zatopit apod., je vidět okamžitý dojezd, kde přesně auto stojí (fajn pro cestování po velkých cizích městech) atd.. Co je strašně svůdné je to neskutečné zrychlení (stovka za 3s), nicméně pro mě je fajn, že se s tím dá jezdit na pohodu, je to 4x4 a funkce autopilot je neskutečná - auto řídí opravdu samo i na složitých úsecích ve městě.


Zatím jsem s tím jezdil po městě, spotřeba kolem 240Wh/km, dnes vyrazím na dálnici tak uvidím. Nechápu, proč by někdo měl s nabitým autem šetřit topení a sedět v něm v bundě. Včera bylo kolem 3°C, v autě bylo příjemně vytopeno (i všechny sedačky jsou vytápěné). Pokud bych takové auto měl, tak bych si nechal udělat nabíječku doma, alespoň 3x16A a neřešil bych nějakou cenu 2,50 Kč/1kW (moje nizká sazba). Ano, je lákavé si to nabíjet zadarmo (ČEZ jich má v Praze několik), v případě Superchargeru to bude i rychlé nabíjení ) 20 minut na 50% kapacity). Jezdím denně v průměru 70km, takže auto na jedno nabití zvládne 4 dny ježděni v tomhle počasí. Co se mi líbí je minimální údržba (ono není vyjma update firmware vlastně co udržovat), záruka 8 let bez omezení km. Co jsem si nikdy neuvědomil je, jak to auto si drží cenu. Jezdíte rok, chcete auto prodat a najednou zjistíte, že přijdete o 5-10% ceny, sranda, u podobných běžných aut je to klidně 30%. Pokud to porovnám s Mercedesem S, je v Tesle o něco menší pohodlí cca na úrovni E-klasse, což se dalo přepokládat (je to supersport), funkcionality +/- podobné, něco chybí a něco navíc. Pěkné je i nastavení profilu pro každého řidiče včetně všech možných nastavení auta, tedy ne jenom sedaček a zrcátek, jak tomu je u klasických aut. První supercharger je již otevřen v Humpolci, další se staví, v zásadě se tím autem dá dojet Praha-Ostrava na jedno nabití. Ano umím si představit nějaká vylepšení, ale v zásadě je to dobré auto se skvělým pohonem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Použil jsem starý zápis jízdy, tak jsem to zapomněl upravit ;). Tesla S P85D byla s výkonem 539k a kroutákem 967Nm, musím říci, že je to opravdu zážitek. Ve městě při rozumné pomalé jízdě je spotřeba kolem 180Wh/km, na dálnici při 130km/h to je 220Wh/km, vše jsem měřil při teplotě 2°C převážně v dešti. Reálně je možné zajet Praha-Brno-Praha s 15 minutovou přestávkou na kávu v Humpolci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde i o ten pocit z možnosti dojet dál - i když pump je dost a ČR je malá.

 

U pracovního auta mám dojezd cca 850km, u soukromého 550km. A přestože pracovní koncern je nuda (a místy i nepohodlí ), ten pocit větší svobody/dojezdu je fajn.

Upraveno uživatelem Mareka01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník qoyi

Kolik by mělo auto mít dojezd? 500km je evidentně hrozně málo, jak všude čtu, evidentně celý náš národ sedí celé dny v autě.

 

 

500km ve chvíli kdy máš nabíječku doma je pro "běžný provoz" celkem ok ... stejně jako je ok mít v autě 30l nádrž na benzín (je to ok, dokud nenajedeš na dálnici), ale ve chvíli kdy potřebuješ jezdit po republice, do zahraničí a např. já opravdu nemám problém jezdit 2 dny v kuse (ač velice nerad), kdy najedu přes 1.000km .. za ty dva dny by pro mě hledání nabíječky 2x za noc znamenalo (když vezmu v potaz cenu toho auta) nemyslitelnou překážku. V tu chvíli je pro mě pohodlnější jezdit 20 let starym vrakem a neřešit tyhle věci. Už tak mě 3 minuty u benzínky často dost štvou, teď si představit že musím "tankovat" 2x častěji a doba zastávky je 20 minut + (na 50%) ... nevím no ... až bude litr nafty stát 70,- tak budu určitě mluvit jnak, to je pravda ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro dojíždění do práce a zpět, odskočit na nákup, zajet 60km na chatu, přes noc si to dobít ....mi to dává smysl.

Ale na cestu na týdenní lyžování, na delší služebku...asi ne. Asi by se mi nelíbilo, že mi baterie říká, kde si mám dát ne kafe, ale spíš oběd.

V tomto ohledu mám pocit, že v dalších létech má budoucnost spíš hybrid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže když je řeč o Tesla S, tak to je prakticky supersport, to znamená, jedu na dovolenou vezmu si rodinné auto, jedu si zablbnout vezmu si Teslu. To je stejný jako se tady bavíme o Ferrari nebo podobných autech, takže člověk má více aut dle svých potřeb. Taky lidi nejezdí na rodinou dovolenou v Z4 apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto presne keď som si uvedomil (a toho bolo ozaj viac), že na aké vzdialenosti používam auto, ako niet o čom... A na dlhšie trasy sa len pozrieš na net kde presne máš stanice, aký presný dojazd, teda aj ktorá je najbližšia stanica, kúpiš si bagetku, dáš cigaretku-dve s kávičkou a ideš. Prídeš domov a dáš nabíjať ako mobil pred spaním. Akurát ľudia v panelákoch na šiestom poschodí môžu mať problém no... skade natiahneš?? :D  Navyše mi spomínal že priamo Tesla nabíjacie stanice sú zdarma, na mape som ich videl už naozaj stovky po celej Európe, na SR ukázalo jednu niekde na strednom Slovensku, u vás ukázalo jednu existujúcu tiež niekde v strede krajiny a jednu v Prahe vo výstavbe. Nabíjajú aj oveľa rýchlejšie ako iné... To je ale jedno, dostaneš sa proste kde potrebuješ, akurát s prestávkami no. Myslím si, že za tie ušetrené peniaze to stojí za to, a to naozaj stále neverím že obhajujem baterky a celkovo tento nový smer... Uznať ho ale treba to bezpochýb! Akcelerácia, priestor, technika, financie, praktickosť a tak ďalej.. Koľkokrát zrýchľujeme zo 100-200 km/h..?? a koľkokrát z 0-100... ? :) Navyše to nové SUV od nich je famózne!! Keď mi ukázal zábery toho systému otvárania zadných dverí, presne takto by to mohlo byť napríklad v tom Forde GT... lebo nastúpiť ak sú blízko autá nie je šanca :D Nie ako vážne.. som v šoku, chcem o ňom vedieť viac, chcem ho zažiť viac a navyše vôbec nie je až také drahé... 120,000e verzia je vo veľa veciach lepšia ako taká 200,000e verzia a aj oveľa viac iného auta v danej kategórii.. Video toho P-éčka versus Aventador a iných supersportov ma dostali, pritom Tesla je stále priestrané v podstate rodiné auto... A kľudne aj tá najpomalšia verzia bohato stačí... Zvedavý na to SUV hlavne.. stovka zrýchlenie lepšie ako niektoré supersporty, sorry ale... :frusty:

Upraveno uživatelem petik16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...