sibirnaya Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 ja myslel tu 911 nad kajmanem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 Vidím to v barvách: já, malý pívo (181 cm) který nepotřebuje na GT40 bublinu, moderní replika s plnou palbou pod kůží, a většina aut už jen ve zpětném zrcátku .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 miestne embecky erky, kazda poriadne potunena: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 V 25. 3. 2016 v 21:05, sibirnaya napsal: ja myslel tu 911 nad kajmanem ano GT3, ten bol sucast tohto: http://www.imsa.com/series/gt3-challenge-usa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 fcul zvysok pelotonu. sedive ferrari malo papierove prevozne znacky a pilotovala ho teta vo veku mojej mamy. rozhodne netrpela nizkym sebavedomim, evidentne pro driver. co tam robila s tym milionarskym vozitkom, to netusim. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 To vypadá na super akci, protáhnul jsi osobně něco? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 ja som dal len dve kola s instruktorom. mal to cele zaplatene kolega (riadi moju firmu v USA) a pozval ma tam na poslednu chvilu /neplanovali sme ze budem v Austine/, ale nesplnal som kriteria aby som mohol ist sam na trat. Sucasne on potreboval odjazdit isty pocet kol aby sa mohol kvalifikovat na instruktorske papiere, takze som mu nechcel obetovat prilezitost. Nabuduce ma odjazdi sam lebo je uz instruktor, takze v pohode, do jesene vydrzim. COTA je neustale vybookovany a pre verejnost to robia tak 3-4x rocne. Ja s tym obcas jazdim na verejnych cestach, teda ked som v statoch, ale zapinam si zredukovany rezim (500k) a navyse ja som motorkar, mna viac beru vintazne sportaky a stare F1, nez tieto plastaky (dam nizsie) a aktualne ma viac zaujima, ci tam stihnem v aprili moto GP Dodge Charger Hellcat. 707 koni, tazke jak slon, pohon nespravnej napravy, slabe brzdy.. proste muscle car Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 Parádní kočka. 2,1 tuny musí být v zatáčkách hodně znát Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 to turbo ma velkost bezneho tdi motora, akym denne jazdime v EU.. aj v mojej Kia Carens je nieco podobnej velkosti. Ja sa tam radsej nepozeram Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 V 25. 3. 2016 v 21:47, Liqid napsal: Parádní kočka. 2,1 tuny musí být v zatáčkách hodně znát to ti poviem ze je.. no na okruhove jazdenie toto nie je.. mne sa viac paci Challenger, je omnoho hnusnejsi a to tomu autu viac pristane Kolega ma deti, tak volba bola jasna, 4 dvere.. som si neodpustil: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 posledne dva prispevky. moje NAJ. najnudnejsie a najpomalsie auta boli bmw a merc. neviem ci to nebolo sofermi, zdalo sa mi ze sa s tym celkom trapia aj auta aj soferi. mclaren jazdil solidne casy, svistal ticho ako tesla. okrem modelu F1 neviem o mclarene nic, ale prislo mi to ako poctivy hi-tech sportak, ziadne siditko pre zbohatlicke deti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 a na zaver - godzilla. GTR bolo po corvette najviac zastupene auto. Nikdy sa mi dizajnovo nepacilo, ale zmestim sa donho a technicky je to sperk, takze gut. Proste typicky japonsky high end produkt. Niekolko zaberov na chladiacu sa GTR - kazda je podpisana malajskym robotom ktory ju zostavil.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 hviezda dna - sused z paddocku. vyzeral pomerne nevrlo, ako z jakuzackych filmov, ale ked sme sa dali do reci, vyklul sa z neho skvely chlapik. Pravy fanda, obrazky povedia svoje. To auto bolo kompletne prerobene na okruh, neviem ci z povodneho gtr nieco zostalo alebo to boli len mimikri karbon coho sa len chytis, napchate kopou elektroniky, interier kompletne vykuchany, vyfuky, brzdy, podvozok atd. Ohromne sa mi pacilo karbonove nasavanie, jednoducho pravy a nefalsovany magor. k tomu japonska vlajka a evidencne cislo - nuz, mile deti, aj takto priroda hovori "neser-sa-do-mna". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 (upraveno) a to je vsetko - zas niekedy nabuduce Upraveno 25. března 2016 uživatelem instant Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 Moc pekna akce a fotky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tondaa73 Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 Supr fotky i koment...díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 instant: donutil jsi mě snít https://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2016 to je ku*varychle video Horacio Pagani je pan konstrukter, no.. jeden z mala ludi, o ktorych by som povedal, ze ma k niecomu inspiruju Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 26. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. března 2016 (upraveno) V 25. 3. 2016 v 22:13, instant napsal: a to je vsetko - zas niekedy nabuduce diky pane Upraveno 26. března 2016 uživatelem ewolucionar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza71 Odesláno 26. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. března 2016 V 25. 3. 2016 v 22:13, instant napsal: a to je vsetko - zas niekedy nabuduce Peknej report, musel to byt paradni zazitek ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se