Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Odesláno

"4kolku" mam v Rku, ktere jede jen nepatrne hur. Ale Rko je az prilis dokonale, IS-F je klasicky muscle car postaru, atmosfera, nahon na zadek a bude s tim legrace, jaka s Rkem byt nemuze. Taky zeru cely ten pribeh vzniku IS-F - jak to auto vzniklo ze zapalu, nadseni zamestnancu v jejich volnem case, kteri pak predstavili IS-F vedeni a ti to posvetili ;-) Navic, to auto je rarita, jezdi jich u nas par ks. Podobne, jako ta Giulia, akorat tohle je za pulku a tipnul bych, ze to bude i spolehlivejsi.

 

 

  V 1. 12. 2016 v 11:33, Trojan napsal:

Moc pekny auto. Ja bych s timhle vykonem chtel ctryrkolku ale to je dle chuti kazdeho soudruha. Tak hodne stastnych km a budu se tesit ze jeste pridas nejake fotky :)

Odesláno
  V 1. 12. 2016 v 9:42, Mechac napsal:

Predcasny jezisek :-) Nevim jak to vydrzim do jara :-D

 

Velká gratulace, krásný povoz, koukám, že k Rku ti to bude i ladit barvou :)

Odesláno

V tomhle IsF jsem před lety jezdil a fantastický byl ten štěkot při podřazování. Jen mě štvala spotřeba, která byla neskutečná. Cesta z Prahy do Plzně a nádrž ze dvou třetin prázdná. Kamarád to měl na týden půjčený a furt stál na pumpě. Nakonec koupil předchozí M6, čímž si v tomhle ohledu rozhodně nepolepšil :D

Odesláno

To musela být teda celkem jízda, ne? :-) Vždyť ten osmikvalt točí cca 2000 otáček ve 160kmh, a dá se s tím dálka touhle rychlostí jet kolem 10, podle provozu. 

Odesláno
  V 2. 12. 2016 v 15:26, Mechac napsal:

To musela být teda celkem jízda, ne? :-) Vždyť ten osmikvalt točí cca 2000 otáček ve 160kmh, a dá se s tím dálka touhle rychlostí jet kolem 10, podle provozu.

No my jezdili celý týden za 17, ale je fakt, že jsme se s tím nemazali.
Odesláno
  V 2. 12. 2016 v 15:26, Mechac napsal:

To musela být teda celkem jízda, ne? :-) Vždyť ten osmikvalt točí cca 2000 otáček ve 160kmh, a dá se s tím dálka touhle rychlostí jet kolem 10, podle provozu. 

Miluju dlouhy prevody na dalnici...

 

A 17 mam se Saabem tak jedine ve meste :D

Odesláno

17? Ty vole kluci, ja se tady vztekam ze mam misto 7.0 posledni nadrz za 7.6 protoze jsem cely dva tydny poskakoval v prazskych a dalnicnich zacpach :lol2:  holt jiny svet tyhle benzinovy auta... ale ne, ve skutecnosti se mi po benzinu trosku styska, miluju otacky, miluju zvuk vysoko vytoceneho motoru. Nastesti ty R6 diesely od BMW jsou taky docela user friendly, tak to nejak dokazu prezit.

Odesláno

Ono totiz existuje urcita hranice - pod tou hranici si furt nastvany ze ta spotreba by mohla byt nizsi atd.
Kdyz se ale dostanes nad tu hranici, ses rad, ze spotreba neni vyssi.

 

Takze sice jezdim za 11-12 ale rikam si ze by to mohlo bejt i 14, takze dobry :)

Odesláno (upraveno)

Tak tohle vysvetleni je skvely :lol2:  v dusledku to znamena ze at mas jakkoliv vysokou spotrebu, vzdycky si muzes rict jeste o kus vyssi cislo a rikat si ze je dobre ze ses k nemu ani zdaleka nedostal takze tvoje spotreba je vlastne fajn. Pobavilo, dik!

 

Zajimalo by me - kolik lidi ve skutecnosti VUBEC neresi spotrebu v beznem aute v beznem provozu? Me to prijde prirozene, ze at clovek jezdi s jakymkoliv autem, stejne tak nejak podvedome nebo i vedome nekde ubira, snazi se nekam doplachtit - proste ze nejede furt pilu s plynem na podlaze, a pak prudka brzda do smyku pred kruhacem... Kolik je tady tech co jen liji palivo do nadrze a nikdy se nekouknou kolik vlastne to auto zere, a nesnazi se to pak trochu zkrouhnout treba jen tak jako vyzvu?

Upraveno uživatelem MadButcher
Odesláno

Tak mě tohle postižení - koukat na spotřebu - potkalo až s příchodem jednak těch palubních počítačů a pak s podnikáním (potřebuju zhruba vědět kolik to žere na km a pak odhad kolik km s tím za dobu, co to budu mít najedu, abych to promítl do cen, u nás jsou náklady na dopravu (včetně ceny auta a servisů) významnou položkou tvořící ceny). Ale jinak, že bych zkoušel jezdit za co nejmíň to pujde, tak to jsem ještě nezkoušel nikdy, ani nevim, jestli by to tomu autu a tomu za mnou dělalo dobře :-)  Občas koukám na okamžitou, jak se to chová, ale to je tak všechno.

Odesláno

Já se vždy snažím jezdit tak nějak "na spotřebu". Až do chvíle, než mě nase.. první pako. To pak na to šlápnu a spotřeba je zase někde v háji :D

Odesláno

Večná téma spotreba.. Rozmanitá ako ľudia alebo auta.ked chcem byť za šetrilka viem ísť za osem, pričom som není brzda, len dodržiavam pravidlá, proste 2nasobok tdi. Potom faktor zábavy keď idem do kopcov alebo okruhy za 30l.tam aj keď náhodou stretnem tdi tak zavadzia. Daily car, hračka,kompromis.

Odesláno

Ona ta spotřeba nejde takhle úplně brát. Pokud někdo má pro běžné ježdění auto s benzínem a jezdí za 12, tak kdyby měl kvůli úspoře naftu, beztak by měl nějaký 3.0 TDI a jezdil za 8-9l/100 km. Takhle jezdí prostě s benzinem vlastně jen o trochu dráž. Komu vadí spotřeba, koupí si 2,0 TDi nebo naftový třílitr BMW. BMW mají ty motory vůbec vychytané z hlediska efektivity, to se musí nechat. Rozdíl mezi naftou a benzínem 2l na 100 km je super.

Odesláno

Vubec mi nejde o srovnavani spotreb, nebo rozhodovani jestli benzin nebo nafta, jen ciste o ten navyk sledovani okamzite nebo cekove prumerne spotreby v jakemkoliv aute.

 

Me to nikdy neda, snazim se u kazdeho auta pochopit co umi a neumi, ale i co mu opravdu vyhovuje. Treba u commonrail nafty mam vysledovane ze jezdit pri 1000 otackach (tahne to vocpodu pico...) neni na spotrebu setrnejsi nez jet svizne pri 2500 otackach v idealnim rezimu spalovani, a pak treba o kousek driv sundat nohu z plynu nez musim brzdit.

Odesláno

Ja si taky myslim ze se da jet hodne dynamicky a pritom nepalit zbytecne libovolnou pohonnou hmotu treba tim, ze clovek neustale rychle nedojizdi auta pred sebou a neceka za nima se 4k otacek az bude moct predjet :D Coz vidam dost casto, vetsinou u mladejch kluku nebo naopak u zralych muzu v drahem 5dv nebo suv aute ktery uz cejtej, ze starnou :)

Odesláno

Mě spotřeba nervovala u Priuse, jestli jedu do 4 nebo nad, a o kolik, při 4,3 jsem byl už naštvanej (kolikrát mě děti nadávaly že přijdou pozdě do školy :)). Teď co mám "normální" auta cca 10 až 13 tak to neprožívám. Když jsem měl něco co žralo ke 20 tak to mě už teda vadilo.

Odesláno
  V 2. 12. 2016 v 15:26, Mechac napsal:

To musela být teda celkem jízda, ne? :-) Vždyť ten osmikvalt točí cca 2000 otáček ve 160kmh, a dá se s tím dálka touhle rychlostí jet kolem 10, podle provozu. 

Dobre hovoris ja jazdim aj pod 10 litrov. Dlhodoby priemer mam 11.5 ... pokial budes jazdit dlhsie trasy tak to stlacis aj na 11l ...

A gratulujem dobra volba!

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...