Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

Jojo, vyraz/rohlik potvrzuju. Skoda, ze neumi vyfotit ostrou fotku. :) 

S NDckem srovnani prirozene mam. Mel jsem ji na par dni pujcenou z Carstaru a hodne ji zvazoval. Zkusebni vuz za docela dobrou cenu, kor dnesni optikou, kdy ceny jdou nahoru jak u bytu. 

Ale do srovnani je tezky se poustet, protoze neni miata, jako miata. Pokud rekneme srovnam Abarth se ND 2,0 (tz oboji samosvor, tak je to rekneme temer apple to apple), tak bych to za sebe videl takhle: 

Vzhled Abarth vitez na plne care, vcetne pocitu ze "signovanych" sedacek. 

Miata pusobi vyvazenejc, Abarth je zase takova svine syrova/surova. Oboji ma svoje a zalezi na momentalni nalade. Nekdy je lepsi miata, i ty drifty jsou s ni lehci a je celkove ridicsky nezaludnejsi. Abarth uz jen tou koncepci turba pusobi rychlejc, coz ve skutecnosti neni. Ale zase ho nemuzes zdimat na hrane cerveneho pole, jako miatu. U te si musis rychlost zaslouzit. Kdyby Abarth nemel misto vejfuku kavalerii, tak reknu, ze je Abarth lepsi daily (rozhodne z pohledu predjizdeni). Miata je vic track tool a uzasnej zaklad pro dalsi upravy. Podvozek oboji na Bilsteinech, tak asi podobne tvrde. Abarth ma vyhodu prevodovky z NCcka, ND minimalne v prvnich letech melo pruserovou prevodovku a vymena byla docela raketa a potkalo to snad kazdyho. 

Asi bych rekl, ze Abarth jsem si mel koupit pred patnacti lety (jenze, to se jeste nevyrabel), miatu spis takhle ke staru, kdy ocenim vic komornost a neokazalost. 

Miata ma navic uzasnej fanklub, Abarth zase auru vyjjimecnosti (jeste jsem zadnyho nepotkal, pouze 500ky). A ja dodavam, ze si myslim, ze nepujde cenou dolu a ze si ho necham naporad. Ale to si ostatne myslim vzdycky, nez se zase zamiluju do neceho novyho. :) 

Aktualne mam docela klid, upgrade max za Porsche, Jaguar. Lakalo by me i Maserati, ale tam neni zadny roadster, coz je pro me u funcaru no go. A co jsem slysel, tak servisovat Porsche nebo Zago je uz pro trosku jiny kabry nez jsem ja, kteryho sere utratit 8 litru za garancku Abarthu. A o porizovaci cene uz vubec nemluvim. 

Proste obe auta jsou za me super a kazdy ma neco. U me rozhodoval gut feel a design NDcka, ktery je za me z cele rady nejmin povedeny. Ale to je velice subjektivni zalezitost. Treba muj syn miluje dvojkovou Fabii a nenecha si to vymluvit. :D 

A jeste jeden postreh, za volantem miaty jsem se vic usmival. Tak jako nenucene, u Abarthu se taky smeju, ale tak nejak krecovitejc, protoze nevim, kdy me posle do hodin. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 4. 2021 v 20:19, vojta1 napsal:

Dával jsem si už poptávku do prodejního vlákna. Ale dám to i tady: 

 

Kdyby jste někdo měli zkušenosti nebo měli doma vhodnou ojetinu budu rád. Jo a taky mám pár kamarádu co už to jelo a všichni byli nadšení a obšas se objeví startovné na prodej, tak kdyby někdo toužil po dobrodružství :D 

 


Pětihvězdičkové obytování, ani tří, ani dvou. Žádné ubytování

Kamarád měl na tohle pořízenej Fiat Multipla. Jen jim do toho hodila vidle korona, a Multipla nakonec umřela po asipůlročním provozu na našich cestách 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle by me zrovna brutalne zajimalo, ale přes google jsem se k te informaci nedostal. 

Ja teda potkaval jednoho Abartha v Karline s SPZ BARBIE1 a ridila ho naka bloncka. Pak se jeden prodaval v CR s automatem (CZ puvod) a dalsi s AT se aktualne prodava u Berouna. Osobne to tipuju na minimalne 20 kusu. Jsme narod dovozcu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 4. 2021 v 18:11, Piplík napsal:

V nuceném lockdownu už jsem taky najezdil pár stovek kilometrů a to jen v rámci Prahy-Východ (-:) Po zimě jezdí zetko zase jako ďábel (-:

950BDCAC-3C98-4AE7-9240-B94D7B46A76B.jpeg

To je velka nadhera.

Pridam sa aj ja (tiez 84") aj ked momentalne caka na opravu, snad karbos . . .

 

desktop fox light.jpg

desktop UsFriday.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem se dneska jel o dovce trosku projet (300km) a premejslel jsem jaky to musi bejt mit fakt rychly auto. Abarth ma zrychleni pod 7s na 100, ale uprimne me to az vadi. Rad jezdim silnice horsich trid, kde jsou zatacky a technicke useky, ale uz s timhle kozim dechem mam na rovinkach problem, ze pokud jedu pilu, tak je tam hnedle 160 a brzdim uz na rovince. To u NC miaty tolik nebylo a v tomhle bylo famozni NBcko. Vsechno legalni rychlost a clovek se musel snazit, aby trosku jel.... Jak to probiha treba s 911kou turbo? To musi clovek furt brzdit a hlidat tachac. O meste ani nemluve...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, uff napsal:

Jsem se dneska jel o dovce trosku projet (300km) a premejslel jsem jaky to musi bejt mit fakt rychly auto. Abarth ma zrychleni pod 7s na 100, ale uprimne me to az vadi. Rad jezdim silnice horsich trid, kde jsou zatacky a technicke useky, ale uz s timhle kozim dechem mam na rovinkach problem, ze pokud jedu pilu, tak je tam hnedle 160 a brzdim uz na rovince. To u NC miaty tolik nebylo a v tomhle bylo famozni NBcko. Vsechno legalni rychlost a clovek se musel snazit, aby trosku jel.... Jak to probiha treba s 911kou turbo? To musi clovek furt brzdit a hlidat tachac. O meste ani nemluve...

Nie nadarmo sa hovori,ze Turbo je supersport na vsedny den,,je to dr.Jekyll a mr.Hyde...vie jazdit ,,komótne ale vsetko sa zmeni pridanim plynu,v tom je cele mysterium. Moje je na 100 za 3,2 a to uz je mazec.ale tak isto je fajn ked ides v meste pomaly a boxer si brble ten svoj hlboky barytón. Sialene je ze aj pri tachometrovych 330 mas pocit,ze to mas pod kontrolou,ale to je asi len zbožne prianie.

Upraveno uživatelem ewolucionar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 5. 2021 v 0:08, dawe009 napsal:

Problém není ta rychlost.. Průser jsou ti strejdové v Loganu, co najednou na těch okreskách couvaj :)

Problem jsou všichni, kdo si neuvědomují jak rychlej ses ty.

ty ses rychlej jako motorka...

palis to někde a najednou ses o 400metru dal a s tím oni nepocitaj...

nehlede na to, ze jsou 1)líný koukat do zrcátek 2) nasrany, ze mas lepší auto 3) připraveny ti dokázat/vychovat te/ ze chvatas zbytecne

kdyz jedes podle předpisu, tak te maj potřebu předjíždět, protože „kurva co ten kokot v Porsche” dela, proč nejede

za mne jsou experti závodníci v 17 let starých audi/bmw v dehtu a čipu, který si to musí dokázat a tlačit te a provokovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...