Mikefux Odesláno 12. července 2015 Nahlásit Odesláno 12. července 2015 Ahoj odborníci, potřebuju trochu poradit a popohnat výběr mých budoucích hodinek, abych až budou peníze z první výplaty na účtě mohlo rovnou objednávat/nakupovat. Vybírám už celkem dlouho a mám hodně načteno, takže se nepovažuji za úplného začátečníka, navíc už vlastním jedny automaty Citizenu Eagle 7 z 90. let A jaké mám požadavky? - na 100% mechaniky a víceméně automaty (ve výběru mám i výjimku, tak proto) - Cena cca do 10 tisíc +/- tisíc k diskuzi (jsem student a je mi 20, nerad bych doma a okolí provokoval příliš drahým rozmarem) - velikost 36-42mm, mám opravdu malé zápěstí cca 15,5cm. Ještě před chronomagem jsem dostal k narozeninám quartzové chrono Festiny 45mm a je to fakt kolotoč, takže velké ne-e - pokud možno safír - průhledné dýnko výhodou (klidně minerální)výhodou, ale jen pokud to vypadá opravdu dobře, jinak klidně plné. - spíše univerzální styl, ne vyloženě oblekovky, ale něco co se dá nosit v létě k tričku, ke košili s polobotkami, ale i k tomu obleku Co se mi líbí a je mimo rozpočet? - Líbí se mi Hamiltony Khaki a Jazzmaster, nádherné hodinky a mně velice sympatická značka, ale bohužel mimo rozpočet, ale jen těsně. - Levnější varianty Orient Star s širšími nožkami, ale také mimo rozpočet. - hodně mě zaujaly ty o trochu lepší automaty Seiko neoznačené jako Seiko 5, ale moc jsem jich nenašel a byly spíše mimo rozpočet. - Obdivuji také například Omegy Seamaster Pro nebo Rolex Submariner či daydate/datejust, Oris Big Crown ProPilot (to jen pro inspiraci) No a co mám v merku? - Jako první hodinky, které jsem uvažoval, byly Vostok Europe (Gaz Limousine), ale postupně jsem je zavrhl, protože ten je jejich původ je takový pochybný a nevěřím jim. - Pak jsem přešl s výběrem do oblasti Seiko 5, tady je zhruba výčet: Ale působí na mě dost low-endově, což asi přesně jsou (tím nemíním, že jsou špatné, naopak si myslím, že jsou slušné) a hlavně mají některé dost malé korunky. Chtělo by to asi ně