Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 31. 8. 2016 v 12:05, olga.polka napsal:

Ja jsem dostala elektrokolo na narozeniny od znacky kentoya a jsem spokojena :-) kolo je krasny a ma fakt hodne vyhod

dej sem fotku jak na něm sedíš,ať vidíme jak ti to sluší :clap:

Návštěvník Chilliluk
Odesláno

Elektrokolo je také ideálním řešením pro toho, kdo propil řidičský průkaz a nemá fyzičku na to, aby dále do hospody nebo na nákupy jezdil na normálním kole, dokud průkaz zase nezíská :-D   ..naštěstí to není můj případ...ale myslím, že pro lidi bez řidičáku je to super věc, pro starší lidi, co se chtějí hýbat, taky...a nakonec i pro třicátníky, co nechtějí vážit 150 kilo a začít rovnou na normálním kole by byla čistá sebevražda. Já sice jezdím radši autem nebo na motorce, ale za mě elektrokolo má určitě pro hodně lidí smysl :-)

Odesláno

Soused to koupil manželce, která už nestíhala a musel na ni pořád čekat, tak jí tím vyrovnal handicap a je spokojenej :)

Odesláno (upraveno)

Rodice v pokrocilem veku si to koupili, nejaky dost drahy, Bosh a Siemens tusim, a jsou nadseny. Myslel jsem, ze s tim moc dlouho jezdit nebudou a nekam to strci ale ne, ze zacatku jim to fakt pomohlo a ze 120km dojezdu se ted po 50km vraceji s dojezdem 100km a jezdi minimalne 5x za tyden.

Upraveno uživatelem Trojan
Odesláno

Já mám už spoustu let tohle https://ekolo.cz/agogs-silver-go, teda tehdejší podobu tohodle, a do kopcovitého města jako je Praha, je to skvělé, pokud člověk nerad chodí spocený:-). Akorát jsem si po pár letech nechal vyměnit talíř za větší protože mi občas kmitaly nohy jak v němé grotesce.

Už jsem to sem dával kdysi, ale reakce hysterických ortodoxních pumpičkářu to smetly jako naprostou zhůvěřilost:-). 

Mimochodem, včera jsem měl možnost si vyzkoušet jedno, co si koupil kamarád cca za 60 litrů, taky s 20", vypadalo skvěle, ale že bych pozoroval rozdíl ve výkonu a ovladatelnosti, to ne. Ale vypadalo fakt dobře, taková motorčička.  A teď si další známý koupil něco na ježdění po Jizerkách a nemůže si to vynachválit, ale ten má něco s motorem ve středu rámu, ne v náboji. 

Odesláno
  V 31. 8. 2016 v 20:06, decebal napsal:

Už jsem to sem dával kdysi, ale reakce hysterických ortodoxních pumpičkářu to smetly jako naprostou zhůvěřilost:-). 

 

Nojo já taky v 28 letech vážil 75kg i s kolem. Dej jim 40kg batoh na záda a hned budou mluvit jinak :)

Odesláno
  V 31. 8. 2016 v 20:17, Josef01 napsal:

Nojo já taky v 28 letech vážil 75kg i s kolem. Dej jim 40kg batoh na záda a hned budou mluvit jinak :)

:-), troufám si říct, že 40kilový batoh netahám ale i tak je to do města skvělý dopravní prostředek.

Odesláno

Já bych poladil převody.  Stačí vyměnit kazetu,  a ne hned elektriku.  Navíc když ti dojde šťáva tak o to víc táhneš kila navíc.

Kolo co jede samo se zove motorka.

Stačí trochu jezdit a ono to povolí.

Sám vím o čem mluvím,  po sedmi letech jsem oprášil silničku.  Závodní klasika,  jen ten borec má o 22 kilo víc než kdysi.  Bolí to,  ale ono se to podá.

Apropo Praha rozhodně není kopcovitá,  jen není na rovince.

To v Beskydech jsou jen dvě silnice.  Ta nahoru a ta dolů.

Odesláno
  V 1. 9. 2016 v 13:16, Marhi napsal:

Já bych poladil převody.  Stačí vyměnit kazetu,  a ne hned elektriku.  Navíc když ti dojde šťáva tak o to víc táhneš kila navíc.

Kolo co jede samo se zove motorka.

Stačí trochu jezdit a ono to povolí.

Sám vím o čem mluvím,  po sedmi letech jsem oprášil silničku.  Závodní klasika,  jen ten borec má o 22 kilo víc než kdysi.  Bolí to,  ale ono se to podá.

Apropo Praha rozhodně není kopcovitá,  jen není na rovince.

To v Beskydech jsou jen dvě silnice.  Ta nahoru a ta dolů.

Tohle kolo nejezdí samo, jen pomáhá v kopcích. Ovšem tahle reakce je typická. Já mám i normální trek Mongoose, ale mám dojem, že někteří stále nechápou, že možností je více:-). Kluci, jezděte si jak chcete, šlapejte si na Strahov dle libosti, já prostě nerad chodím na schůzky spocený a smradlavý:-). 

Odesláno

Tak uznávám že to mám trochu jinak.  Jsem bečka,  ale pár let jsem jezdil amatérskou ligu.

Nicméně,  to první platí.  Kolo je stroj, kdy při relativně,  a to je důležité zdůraznit ,malé námaze,  se dopravíte tam,  kam byste těžko došli či doběhli.

A ta krása spočívá právě v té jednoduchosti.

Tak jako se mi nelíbí quartz,  tak se mi ....

Doplňte si sami.

Myšlenka je stejná,  nemá to duši.

Odesláno

Že by strojová výroba milionů hodinek měla duši? Celý svět měří čas elektronicky a většina ho neměří vůbec a přiznejme si, pár nadšenců ho měří mechanicky. Elektrokolo je pro spoustu lidí řešení, jak se projet i se zdravotním handicapem, já bych to neshazoval jenom proto, že jiní jsou zdraví a mladí.

Odesláno
  V 1. 9. 2016 v 20:16, Marhi napsal:

Tak uznávám že to mám trochu jinak.  Jsem bečka,  ale pár let jsem jezdil amatérskou ligu.

Nicméně,  to první platí.  Kolo je stroj, kdy při relativně,  a to je důležité zdůraznit ,malé námaze,  se dopravíte tam,  kam byste těžko došli či doběhli.

A ta krása spočívá právě v té jednoduchosti.

Tak jako se mi nelíbí quartz,  tak se mi ....

Doplňte si sami.

Myšlenka je stejná,  nemá to duši.

Moje kolo má duši, dokonce dvě!

Odesláno
  V 1. 9. 2016 v 20:28, Josef01 napsal:

Že by strojová výroba milionů hodinek měla duši? Celý svět měří čas elektronicky a většina ho neměří vůbec a přiznejme si, pár nadšenců ho měří mechanicky. Elektrokolo je pro spoustu lidí řešení, jak se projet i se zdravotním handicapem, já bych to neshazoval jenom proto, že jiní jsou zdraví a mladí.

Pozor,  já to nezatracuji.  Jen tvrdím že je to takový výkřik do tmy.  Za pár let to zmizí.

Sám se raději budu plácat dvacítkou a trpět,  než dopomoc.   To popírá totiž myšlenku cyklistiky.   Vlastní silou.

Na ostatní je motorka, auto ,  letadlo.

Odesláno

Hlavně ta miniaturizace těch motorů se tak rychle vyvíjí, že za chvíli budou prakticky na kole neviditelné, navíc budou v předním i zadním kole (2x2 :) ) a baterie bude v rámu. Nakonec se začnou konat na elektrokolech i závody. Člověk s váhou 100kg si nastaví na kole třeba mód, že chce vážit 65kg a kolo 8kg a podle toho pojede, takže to nebude flákání, ale ne zase dřina, aby z toho byl totálka.

Odesláno
  V 2. 9. 2016 v 6:10, Josef01 napsal:

Hlavně ta miniaturizace . . .  na kole neviditelné . . . a baterie bude v rámu. Nakonec se začnou konat na elektrokolech i závody. . . .

 

To co popisuješ je snad už v profi teamech běžná praxe mám pocit :D nikoliv budoucnost. Není to dlouho:

 

mistrovství světa v cyklokrosu: http://sport.idnes.cz/mechanicky-doping-zolder-ms-dpo-/cyklistika.aspx?c=A160131_112503_cyklistika_mt2

 

a pár podrobností: http://cykl.cz/item/testovali-jsme-kolo-se-skrytym-elektromotorem

která jsou zveřejněny, ten vývoj bude opět docela napřed :)

Odesláno

Až v tomto vlákně jsem přišel na to, kolik využití bych měl pro elektrolokolo. Bydlím na vesnici bez pošty do které se dojíždí 6km do práce dojíždím 12km a do Znojma to mám 15km na Vranov 26km, tady všude by se mi elektrokolo hodně líbilo a měl bych využití. Je to myslím lepší než koupě skůtra. Co jsem ráno potkával člověka, který dojížděl do práce na kole, pak na kole s motorem, tak skončil u elektrokola a byl spokojen. Za mě je elektrokolo super vynález. Nesnáším kopce a proto raději ani nejezdím, to raději chodím pěšky.

Odesláno

Člověk si hlavně může předělat stávající kolo na elektrokolo a zvolit i výkon, dle svých potřeb. Kolem Znojma se jezdí celkem dobře, hlavně můžeš i vyrazit na krásné cyklostezky do Rakouska. Mě se asi nejvíc zamlouvá TAHLE sada, která je programovatelná a uživatel si může naprogramovat motor jak potřebuje.

Odesláno
  V 2. 9. 2016 v 5:49, Marhi napsal:

Pozor,  já to nezatracuji.  Jen tvrdím že je to takový výkřik do tmy.  Za pár let to zmizí.

Sám se raději budu plácat dvacítkou a trpět,  než dopomoc.   To popírá totiž myšlenku cyklistiky.   Vlastní silou.

Na ostatní je motorka, auto ,  letadlo.

Dej mi vědět, až budu moct jezdit na motorce nebo autem třeba skrz Stromovku:-). Ty pořád mluvíš (z mně neznámých pohnutek) o cyklistice, já mluvím o osobní přepravě. 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...