Cool as Ice Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 add DavidLC a M3maniac: jj to byly skutecne motory (Mercedesy) co byly delany poradne a pocitalo se s tim, ze kdyz za ne majitel zaplatil nemalou castku, tak musí fungovat vic jak 5 let (problem pro dnesni auta celkove a ne jen auta). Piano je pro me symbol skutecneho Mercedesu (ne ze by dneska auta ve Stuttgartu neumeli ) a Bony a Klid to celkove jen podtrhuji A to podotykam, ze jsem priznivec bavorských plnokrevniku add moco: souhlas s KFL, v zadnem pripade. Je to o stesti.A samozrejme s urcitymi vyrobci se ti zvysuje sance, ze se to bude s**t i kdyz nebudes jezdit, natoz jestli to bylo delane v pondelí nebo v patek . Nektere znacky proste musís kupovat srdcem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxipesfik Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Značka, která nemá v portfoliu atmosféru asi za srdce nechytne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cool as Ice Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 tech uz moc není Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Mercedesí biturba z poslední dekády jsou taky fajn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cool as Ice Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 BMW sice taky zadnou atmosféru nemá, ale ze by M3 nechytla za srdce... no Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papaya Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Ahoj, zkusim dotaz zde.Máte někdo dobrou osobní (nebo jinou) zkušenost a firmou, která dělá opravy vyžraných motorových hlav, případně bloku motoru?Autorizák mi nabídl novou hlavu za 66k + 190k za blok a to je pro mne nesmysl. V nejhorším to jisti nový motor (jetý), ale chci zkusit srazit náklady na minimum. Děkuji všem za odpověď k věci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 nevím co je to za auto, ale pri těchto částkách bych se zeptal někde na celej motor.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papaya Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Volvo 2,4 D5 158kw, kód motoru D5244T15, rv 2012. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 co mas s tim blokem? a vodkad ses? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papaya Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Vic budu vědět v pondělí, to se tam na to jedu podívat. Dali mi info jen po telefonu, že je vyžraná hlava a asi kus bloku mezi 3. a 4. válcem a možná něco s vložkou, jak to bralo vodu,, alespoň tak jsem to pochopil. Jinak jsem až z Kérkonoš, kousek od Liberce, ale asi neni problém to v dnešní době kamkoliv poslat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 u hradca sou dobry motorari, mrknu v pondeli v praci. zalezi ale na konstrukci bloku a co mu je. neco se da sesit, vyvarit, vyvlozkovat, ale neco taky ne. pak de taky vo to, co se prihodilo. zadrel se pist, kously se lagry, potkal se motor... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papaya Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Auto jezdilo úplně normálně, jen se mi začala ztrácet voda a než se dojelo na servis stihlo to nadělat tuhle paseku. Kdyby sis v pondělí vzpomněl, tak by potěšilo. Když tak si dovolim se připomenout přes sz. Jaká je konstrukce bloku netušim, mé možnosti jsou v tomto ohledu omezené, ale předpokládám, že vložky byly zalité při výrobě. Každopádně než to odvezu na smeťak a budu shánět nový motor, chci mít pocit, že jsem pro záchranu starého udělal maximum. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 http://www.ahra.cz http://www.brusirna.estranky.cz a v brne mame http://www.pavlicekmotordily.cz . a pak jeste jezdim k velkymu mezirici do http://www.renova.cz . ale pocitej s tim, ze vsude to bude na dlouhy lokte. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Volvo 2,4 D5 158kw, kód motoru D5244T15, rv 2012.Kuakua... mam V60 2011 D3 120kW, tzn. skoro stejnej motor, a za rok co mam auto jsem dolil cca litr a půl destilky. Ozve se to tak jednou za kvartál, když voda klesne pod minimum. Mam se bát? :/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cool as Ice Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 odsroubuj vicko oleje a poznáš jestli to zere vodu nebo ne. Pokud jo, tak tam bude takovy bily povlak (jako sperma ) Kolik to ma najeto? A nechavas to ohrat kdyz jedes nebo to neresis? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cool as Ice Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 pokud by jsi mel prasklou hlavu, tesneni (predpokladam, ze na chladic a hadice jsi se dival) a neslo to do motoru (tj sperma na vicku oleje), tak by ti mela voda zmizet po delší jizde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 (upraveno) Na servise bylo auto před pár dny a mimo jiné se dělal olej. Fachman nic neřikal. Pod víčko mrknu. Najeto 219tkm. Jezdim mix krátkých tras (do 10km) a v průměru jednou za týden 120km tam a 120 zpátky. Na hadice jsem koukal, ale nic zjevnýho (laicky) nenašel. Pod autem jsem si louže nikdy nevšim. Upraveno 8. července 2017 uživatelem Maxel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cool as Ice Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Mrkni na to vicko a uvidíš. Nejhorsi je smrt z vydeseni Pokud tam nic nebude, tak mrkni na hladinu vody po te 120 km jizde. Pravidlo císlo jedna je, ze se studenym autem, nez se ohreje, volne, netocit, v klidu. Blok a hlava je z jiného materialu a hlava se samozrejme ohreje driv. Ty rozdily v roztaznosti vychytava tesneni. 219 neni uz uplne malo a to tesneni muze mit sva nejlepší leta za sebou. Pravdou je, ze ja nedolivam nic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 Yop, vyděšení je sviňa Ráno na to mrknu, ale asi to (těsnění) necham preventivně skouknout/vyměnit. Jedu do servisu ještě za 14 dní kvůli klima kompresoru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cool as Ice Odesláno 8. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2017 počkej, počkej. Vymena tesneni pod hlavou není uplne easy. Ne, ze by to byl slozity ukon. Ale, ta hlava kdyz ji sundas, uz si nikdy nesedne na ten blok tak jak tam byla. Musel by si zbrousit ten blok. A uprimne, jakmile to jednou sundas, tak mas proste hodne velkou sanci, ze se to uz bude sr*t a potece to zase nekde. Bazary jsou plny pak takovych aut. To je presne zavada na kterou laik neprijde (nekdy ani clovek z oboru) a následky jsou fatalni. Mrkni na to nejdriv, klid jo ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se