Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

add DavidLC a M3maniac: jj to byly skutecne motory (Mercedesy) co byly delany poradne a pocitalo se s tim, ze kdyz za ne majitel zaplatil nemalou castku, tak musí fungovat vic jak 5 let (problem pro dnesni auta celkove a ne jen auta).  

Piano je pro me symbol skutecneho Mercedesu (ne ze by dneska auta ve Stuttgartu neumeli :) ) a Bony a Klid to celkove jen podtrhuji :) A to podotykam, ze jsem priznivec bavorských plnokrevniku :)

 

add moco: souhlas s KFL, v zadnem pripade. Je to o stesti.

A samozrejme s urcitymi vyrobci se ti zvysuje sance, ze se to bude s**t i kdyz nebudes jezdit, natoz jestli to bylo delane v pondelí nebo v patek :). Nektere znacky proste musís kupovat srdcem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

zkusim dotaz zde.

Máte někdo dobrou osobní (nebo jinou) zkušenost a firmou, která dělá opravy vyžraných motorových hlav, případně bloku motoru?

Autorizák mi nabídl novou hlavu za 66k + 190k za blok a to je pro mne nesmysl. V nejhorším to jisti nový motor (jetý), ale chci zkusit srazit náklady na minimum.

 

Děkuji všem za odpověď k věci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vic budu vědět v pondělí, to se tam na to jedu podívat. Dali mi info jen po telefonu, že je vyžraná hlava a asi kus bloku mezi 3. a 4. válcem a možná něco s vložkou, jak to bralo vodu,, alespoň tak jsem to pochopil. Jinak jsem až z Kérkonoš, kousek od Liberce, ale asi neni problém to v dnešní době kamkoliv poslat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jezdilo úplně normálně, jen se mi začala ztrácet voda a než se dojelo na servis stihlo to nadělat tuhle paseku. Kdyby sis v pondělí vzpomněl, tak by potěšilo. Když tak si dovolim se připomenout přes sz. Jaká je konstrukce bloku netušim, mé možnosti jsou v tomto ohledu omezené, ale předpokládám, že vložky byly zalité při výrobě. Každopádně než to odvezu na smeťak a budu shánět nový motor, chci mít pocit, že jsem pro záchranu starého udělal maximum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na servise bylo auto před pár dny a mimo jiné se dělal olej. Fachman nic neřikal. Pod víčko mrknu.

Najeto 219tkm. Jezdim mix krátkých tras (do 10km) a v průměru jednou za týden 120km tam a 120 zpátky.

 

Na hadice jsem koukal, ale nic zjevnýho (laicky) nenašel. Pod autem jsem si louže nikdy nevšim.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mrkni na to vicko a uvidíš. Nejhorsi je smrt z vydeseni :) Pokud tam nic nebude, tak mrkni na hladinu vody po te 120 km jizde. Pravidlo císlo jedna je, ze se studenym autem, nez se ohreje, volne, netocit, v klidu. Blok a hlava je z jiného materialu a hlava se samozrejme ohreje driv. Ty rozdily v roztaznosti vychytava tesneni. 219 neni uz uplne malo a to tesneni muze mit sva nejlepší leta za sebou. Pravdou je, ze ja nedolivam nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

počkej, počkej. Vymena tesneni pod hlavou není uplne easy. Ne, ze by to byl slozity ukon. Ale, ta hlava kdyz ji sundas, uz si nikdy nesedne na ten blok tak jak tam byla. Musel by si zbrousit ten blok. A uprimne, jakmile to jednou sundas, tak mas proste hodne velkou sanci, ze se to uz bude sr*t a potece to zase nekde. Bazary jsou plny pak takovych aut. To je presne zavada na kterou laik neprijde (nekdy ani clovek z oboru) a následky jsou fatalni. Mrkni na to nejdriv, klid jo  :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...