Xenomorfus Odesláno 28. února 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 28. února 2017 pebe: Az si to precte Frostie, tak napise, ze Tvoje zkusenost je stejna, jako moje bezproblemova Ronda v Traserech, cili vyjimka ...a timto sem pochopil Frostieho rozpolozeni nad Rondou, kdz se mu tolikrat pos..la. Vsem chodi posta na ho*no a nekdo si tady prijde a zacne psat, jak je to v pohode. To je fakt na facku .Promin, Frostie, uz to vnimam jinak (sranda, kluci) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 28. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. února 2017 (upraveno) Woe neser, nebo půjdeš pracovat do Rondy a s povinným úsměvem budeš tvrdit, že to je nejlepší strojek na světě a že komu se náhodou posere, dáš 1000 CHF. Do týdne je po Rondě... Upraveno 28. února 2017 uživatelem Frostie Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 28. února 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. února 2017 (upraveno) Jinak, pokud bychom šli na začátek tohoto vlákna, tak jsem psal, že zrovna u nás pošta zatím ok... Upraveno 28. února 2017 uživatelem Frostie Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 2. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2017 Jak to tak sleduju, tak USPS bude taky super postovni zalezitost. Hodinky jsou na ceste od 21.2. z Deerfield Beach - Florida a 26.2. dorazily do New Yorku. Chapu, ze je to trochu dal, nez z Prahy do Ostravy, ale i tak. No, uvidime, kdy dorazi ke mne. Tak podle USPS trackingu byly vcera vecer hodinky v New Yorku a dneska rano mi prislo oznameni z proclivaci posty Praha.Tedy ten tracking nic moc, kazdopadne fyzicky hodinky za 8 dnu v Praze (tedy pocitam, ze dorazily vcera, kdyz dnes rano prislo oznameni. Je mozne, ze uz jsou tady i vic dnu).U mne dobry. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 2. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2017 DHL Express má tracking fakt výbornej, každý dotek balíku přepravcem je zaznamenán. Včera ve 12.01 hod. balík předán DHL v UK, prošel přes 3 místa a je ráno v 6.15 v Praze. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 2. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2017 Tak další dobré body, tentokrát pro Česko-Slovenskou poštovní službu Včera na Slovensku podáno jako cenný balík a dnes se mi bude doručovat. Hezký výkon... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 2. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2017 Tak celkově 23hod 40 minut dodání až do ruky z UK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mornix Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 Měl bych se pomalu začít bát? Ze Singapuru do Prahy během tří dnů a pak to trčí v Malešicích už čtvrtej den. No kde to jsme? Letos už mi pošta jednu zásilku ztratila a čirou náhodou to byla také zásilka, která byla zaplacená předem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrycz Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 6.3 odeslán balík ze slovenskačekám doma na balík jako de....l21.3. volám odesilateli posílá číslo balíkukontrola podle čísla zásilky7.3 vstup do země adresáta8.3 pokus o doručení neúspěšný 11:308.3 pokus o doručení neúspěšný 13:308.3 pokus o doručení neúspěšný 14.25volám na poštu ano máte ho tadyna poště vy už nemusíte oznamovat uložení zásilky?odpověď: musímea proč to neděláte?odpověď: se prostě stanejestli si chcete stěžovat, tak nám tady nechte telefon a on se někdo ozve. toliko pošta u nás prostě super služba, nejlepší si balík dovézt sám, a cestou na poštu jim dát peníze podle tarifu ČP. je to drahý ale bez nervů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 (upraveno) No jo no, občas se stane...V poslední době pravidelně, že není ve schránce žádný lístek a kdybych si to všechno nesledoval v aplikaci, tak by to bylo v perd... Já momentálně zase bojuji s reklamací. 2.12. 2016 podána doporučená zásilka do Austrálie3.12. 2016 Odeslání do země určení od té doby ticho. V lednu jsem podal reklamaci a zase ticho...Tak jsem napsal na infolinku, ať se mi laskavě ozvou, že bych se něco nového rád dozvěděl.Včera mi konečně někdo volal, že mají podle mezinárodních úmluv na reklamaci 3 měsíce (!) a zatím se jim neozvala protistrana z Austrálie, že mám počkat, že se to řeší...A že i když mi náhradu po 3 měsících přiznají a zásilka by se později našla, tak jsem povinen jim poskytnutou náhradu vrátit Kua, mezinárodní poštovní úmluvy mají větší váhu, než zákony v této republice? Já nenakoupil službu u žádné zahraniční společnosti, ale u české firmy. Tak by se snad měli řídit zákony této republiky? Nevíte, jak to je? Upraveno 23. března 2017 uživatelem JaRooN Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrycz Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 dej stížnost na ČTU´, oni ti odpoví Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 Už jsem to našel - řídí se to podle Zákon č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a je v něm v podstatě napsáno, že reklamace se řídí podle Poštovních podmínek České Pošta - Poštovní podmínky České pošty, s.p. - Zahraniční podmínky Takže je to na České Poště - co si uvedou do Poštovních podmínek, to by měli splnit. Ale uvést si tam můžou de facto téměř cokoliv. Takže pro všechny platí zákony ČR, jen Česká pošta má vlastní zákon a basta... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laurin Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 Aku nahradu by priznali za stratu doporucenej zasielky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 (upraveno) Doporučená zásilka do zahraničí - cituji: Odpovědnost - Za škodu vzniklou ztrátou zásilky pošta odpovídá a v případě ztráty uhradí náhradu v paušální výši 1 021 Kč. Za škodu vzniklou poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky pošta odpovídá až do výše 1 021 Kč. Upraveno 23. března 2017 uživatelem JaRooN Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laurin Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 Tak to mate dobre, na svk myslim by zaplatili len vysku postovneho. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 Tak to mate dobre, na svk myslim by zaplatili len vysku postovneho. Je to staršia informácia, ale myslím, že sa to moc nezmenilo - citujem: Zo zákona však platí, že za nedodanie, zničenie alebo poškodenie doporučenej zásielky sa odosielateľovi vyplatí 20-násobok poštovej sadzby za službu Doporučene, teda v súčasnosti v tuzemskom styku 9,96 ?/300 Sk, v medzinárodnom styku 37,61?/1 133 Sk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laurin Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 To bude starsie, lebo teraz je sadzba doporucenu zasielku do 500g cca. 5,5e (do usa 8,3e) x 20 by bolo o dost viac ako 37e. Ale je pekne od nich zeby nieco zaplatili Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 (upraveno) To bude starsie, lebo teraz je sadzba doporucenu zasielku do 500g cca. 5,5e (do usa 8,3e) x 20 by bolo o dost viac ako37e.Ale je pekne od nich zeby nieco zaplatili Tak som našiel v podmienkach Slovenskej Pošty, že náhrada je stále 20 násobok zaplatenej sadzby... Tak je to inak - citujem: Za stratu, úbytok, poškodenie alebo zničenie časti, resp. celého obsahu doporučenej zásielky adresovanej do cudziny, je poskytovaná náhrada škody odosielateľovi v požadovanej výške, najviac však vo výške 37,72 EUR Upraveno 23. března 2017 uživatelem JaRooN Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 Nechci rýpat, ale předpokládám, že těch 1.021 CZK / 37,72 ? se týká pouze obecně nepojištěných zásilek bez udané ceny. Nebo je to prosím jinak? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laurin Odesláno 23. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2017 Predpokladam ze poistena zasielka je nieco ine, a tam by nahradili necelu vysku poistenia. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se