Přejít na obsah

Josef01

Členové_50
  • Příspěvky

    10 418
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    2

Josef01 naposledy vyhrál 6. března

Josef01 má nejvíce líbivý obsah

O uživateli Josef01

Profile Information

  • Pohlaví
    Neuvedeno
  • Fanoušek značky
    Audemars Piguet, Rolex, Omega, Blancpain, Panerai

Návštěvy profilu

19 891 zobrazení profilu

Josef01's Achievements

MegaXXLzávislák

MegaXXLzávislák (8/8)

316

Popularita

  1. Paráda. Každý má někdy štěstí sice asi ne nejpoptávanější v oceli, ale i tak je to posun!
  2. Já po mnoho let jezdím do Café Landtmann a nic lepšího jsem si nikde nedal, včetně zákusků, kávy atd. Mě se líbí i to prostředí, bohužel tam bývá nacvaknuto.
  3. Koukám, že v Praze se objevují billboardy s Prim Orlík. Jsem zvědav, jak dlouho bude MPM ten Prim táhnout, vůbec jim ty náklady nezávidím, zvláště v době, kdy se z prodejů začínají všichni trochu drbat na hlavě....
  4. Nadupaný kompakt SONY Cybershot DSC-RX1R III, ale že bych dal 125000 Kč, to teda ne.
  5. Já jsem vážil svoje auto bez vody v nádržích, palivo 30%, já (90kg), dvě ženský (2x 65 kg), dítě (12kg) - na váze 3,6 tuny celkem. Nevozíme nic zásadního ultralehký nábytek, venkovní kobereček, pitnou vodu 20 litrů, něco v lednici. Nevozíme žádné konzervy, basy piv apod. pouze 14 kg malou koloběžku, plyn 1 bomba v kompozitu. Jenže auto má 3090 kg v základu. Připočítat tedy musím dva malé solární panely na střeše, satelit, klima, pergola, TV 22". Ono se to fakt nezdá v autě je spousta pitominek na údržbu, nářadí, kosmetika, sekyrka apod. taky to klidně dá 20 kg. Obecně nejsme schopni se do 3,5 tuny vejít, jedině jezdit úplně prázdný jenom s oblečením. Takže vozím 200 EUR na pokutu.
  6. Pokud se bavíme o ČR nebo o střední Evropě, tak EV rozumím. Nikdo netvrdí, že musí například Afrika jezdit v EV. Věřím tomu, co říkají historici o Evropě a tedy, že máme dobře našlápnuto zmizet z povrchu zemského a nahradí nás jiná civilizace. Civilizace vždy zanikaly a zanikají díky úpadku infrastruktury a správy, kvůli nedostatku klíčových zdrojů (palivo, jídlo, peníze, loajalita obyvatelstva, armáda). Jakýkoli budoucí konflikt v EU znamená jediné, nebude ropa ani plyn, co z toho vyplývá si domyslí každý. Já jsem jezdil denně ve spalovacích od roku 1986, dodnes mám benzínovou ameriku a naftový karavan, které už nenahradím ničím. EV na denní ježdění mi dává smysl už jen tím, že mám s auty minimální servis a neřeším cenu paliva. Někomu EV smysl nedává, to je v pořádku, ale nemusí sem každý týden psát " já to nechci, tak jen abyste věděli". Ať si každý jezdí v čem uzná za vhodné, pokud je technicky auto v pořádku a splňuje normy.
  7. Ne, auta, která to navýšení nosnosti umožňují, se budou muset znovu homologovat. Například moje auto má tzv. heavy chassis, což umožňuje homologaci na 4250 kg. Většina toto nemá. Výrobci ale budou moci nově vyrábět auta 4,2 tuny a řídit je mohou všichni se standardním řidičákem bez placení mýtného. Současný problém je v tom, že současná auta mají doložnost 200-300 kg, tedy musí se do té váhy vejít rodina, 100 kg vody, jídlo, vybavení a venkovní sezení apod., což je nesmysl. V době, kdy 3,5 tunový karavan vážil 2800 kg nebyl žádný problém. Většina to řeší tak, že koupí karavan 4,5 tuny, udělá si řidičák na náklaďák, platí mýtné, jezdí mimo dálnice 80 km/h (90 na dálnici) a má všechna omezení, co nákladní auta.
  8. Bohužel dnešní obytné auta >7 metrů mají hmotnost s vybavením (satelit, solár, TV, markýza...) bez vody a s trochou nafty klidně 3200 kg, už je na čase, aby to zvedli na ty 4,25 tuny, je to neúnosné. Jak takové auto policajti zváží, tak pravděpodobně dostane pokutu, není šance dodržet 3,5 tuny.
  9. Kdysi mi jeden Ital, který se celý život zabýval kávou včetně pražení říkal, že u nás v restauraci umi ristretto jen někdo, protože na to má málokdo správnou mašinu, aby za poloviční čas dostal z kávy vše, co je potřeba. V místnosti měl hodně různých mašin a předváděl, jak se to dělá. Nevím, třeba za těch 15 let už je to jinak. Já znám jen dva druhy kávy, chutná - nechutná
  10. Já to vyřešil jinak, obytné auto a takové Portugalsko není špatně
  11. Mám takový podivný pocit, že se relativně brzo obejdeme bez spousty věcí, auto bude to nejmenší, ale nechci strašit. Užívejme si všeho, dokud můžeme.
  12. Naopak, potřebuje mít dosah k zákazníkům, protože ti už dnes ani nejsou ochotní se sejít dál než 10 km od své společnosti.
  13. Rozumím, ale to se bavíme o prodavačích a ne obchodnících. Můžeme to každý chápat jinak, v mém vidění je obchodník člověk, který buduje vztahy, plánuje a připravuje byznys někdy i několik let předem.
  14. Nemyslím si, že u obchodníka, který jezdí s EV jsou horší výkony. Honit lidi v autě 12 hodin ve spocených tričkách a na bagetách není o výkonu, to jen dělají drahého řidiče. U obchodníka nemá rozhodovat čas na cestě či v práci, ale efektivita.
  15. Nevypadá to špatně, Renault celkem zapracoval na technologii a jejich auta mají slušnou spotřebu a dobré dojezdy i s menší baterií. AC nabíjení 11 kW a DC 100 kW je OK, 150 koní na takového prcka je v pohodě u verze s větší baterií. Klidně se s tím může vydat na delší cestu. Dal bych pozor na to, aby tam bylo tepelné čerpadlo. Kufr malinký není a ve finále v tom odveze i velkou lednici Dá se k tomu koupit i V2L adaptér 3,5 kW pro napájení externích přístrojů, lednic, mrazáků a dalších věcí v případě výpadku elektřiny doma.
×
×
  • Vytvořit...