Vůbec, ale vůbec mi k tomu kultovnímu tool cifru nepasuje to las vegas dýnko včetně průhledu. Necítím nadhled, nepřijde mi to vtipný ani nápaditý. Jinak bomba, to určitě....
Vždyť oni v CSG tu hrdou československou značku vlastně tím prodejem zachránili a k až k samým nebesům posíli !! Jsem v šoku, že jim ten podnikatelský debakl vůbec stál za tiskové prohlášení, jeho kvalita mi naznačuje, že vlastně ani nestál ....
neporadí, prostě ho sníží a sníží ...... až nebude , co taky jiného ?
Toto vlákno by se mělo jmenovat " A co dál, EMPÉEMELTONE ? " Protože na to téma jsou tu daleko nejzajímavější příspěvky na foru toho času Ještě tu mezi těmi bláhovostmi myslím nezazněla tahle pohádka : MPM sjednotí značky, oseká na podstatu náklady, vyčistí případné kostlivce kdo ví kde a celý svůj hodinkový byzz pak prodá nějakému ušlechtilému nadanému nutně naivnímu hodináři, synovi velmi bohatých rodičů (vítězství v loterii je také možné). Ten po letech odříkání reinkarnuje značku do blyštivého lesku...... A MPM se bude s úspěchem věnovat hoteliérství a cestovnímu ruhu v moravskoslezku.
Co vy na to ?
no Berte, popravdě netvrdím, že to nějak vychytralý nebo originální plán , a ze srdce doufám, že je toliko záložní ..... jen mudruju, že MPM je k mé lítosti jediný subjekt, o kom si myslím, že by tou operací získal něco, co chce ......., k ďasu.
... mám doma několk cetifikátů eltonu na " celoživotní asistenci " takže už rozumím: "pošli je k nám a už je v životě neuvidíš" ...
Tohle jako akcionář nechceš o své firmě slyšet, ten prodej čím dál tím víc vypadá na panickej úprk. MPM myslím jako jediný subjekt může mít alspoň užitek z toho, že to v nmnm zlikviduje do zapomnění .......
Tak jo, prim rathouský s drsňáckou pilotní šipčičkou místo vyměklé byznys dvanáctky, na dýnku pradávný deltakřídlý mig pruhovaný jak hlavně invazních tanků, to vše v quartzu za cenu iphonu. MPM začli ve svém vlastním stylu, jen co je pravda.
Vždycky mě fascinuje, že argument pro tohle pálení peněz může být to, že je levnější.
Elton je podle mne bohužel nyní bez budoucnosti, každá nová info navádí tím směrem. Předchozí majitel musel být z nmnm k zblití frustrován, když to prodal soupeři za cenu té zablácené trademarky. Vždyť to prý kupoval pro radost a tohle zavání kapitulací a útěkem a to kapitáni zdejšího průmyslu tuším nemusí ..... čistě psychologicky
Jde globální hodinařina fakt do hajzlu ? Jakkoli s tím elton fakt myslím nesouvisí .
Tak když už to propaguju ilustrovanou paží kočky v koženejch kamaších s hořkým šklebem, tak k tomu ála lotus JPS necpu bílý potisk s rudou třešničkou na dortu (60 na subcifru).