Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 78
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Ja bych skoro rekl, jestli tu kompletaci nedela ceska posta. Taky to tak mivam bezne, zrovna vcera 3 zasilky v jednom baliku (sacku). Skoda ze uz jsem to vyhodil, ja ty obaly moc nestuduju 🙂

Odesláno

akurat vcera mi prisla jedna "skompletizovana" zasielka 3 objednavok z Aliexpressu. Ako odisielatel tam je uvedeny firma CAINIAO z Budapeste a doniesol mi to kurier (Slovak Parcel Service). Vsetky 3 objednavky boli za par evri.

  • po měsících...
Odesláno (upraveno)

Mám na cestě skoro 2 měsíce nějakou svítilnu, tak jsem se už podíval na Ali, kde to trčí a zboží je dle trackingu tři týdny ve stavu "Awaiting for transit to final delivery office", čili je v ČR, prošlo celnicí a někde hnije. Lze to někde popohnat? U pošty? Nebo prodejce (jeho vina to není)? Ne, že by mě to nějak až zas tak trápilo, čas ještě je a je to věc za cca 150 Kč, ale zdá se, že je tam nějaký zásek. Jde to přes AliExpress Saver Shipping.

ali - dodávka.jpg

Upraveno uživatelem odjinud
Odesláno

Číslo zásilky nejde dohledat. Mě se stalo, že zásilku mi odložila pošta na spádové poště a nikdo mi o tom neřekl, musel jsem si to obvolat. Jenže já si zásilky kontroluji a mám přehled. Objednávám pravidelně. Otevři spor a chtěj vrácení peněz a objednej si zboží znovu. 

Odesláno

Jediné co, tak se muzu jeste zeptat u nas na poste. Za vic namahy mi to nestoji. Spis to beru jako nacvik, kdyby se v budoucnu takhle ztratilo neco cenneho. Tracking pres web posty na tohle cislo zasilky nejde, nevim, jestli obecne zvladaji tracking zasilek z Ali.

Pokud se to tedy na poste nenajde, ta vec jde za prodejcem? Ja cekam, ze rekne neco jako "sorry, to je bordel ve vasi zemi, u vasi posty, musite si to tam nejak dohledat".

Jinak ten spor lze otevrit uz ted? Ali k tehle zasilce pise, ze za 39 dni se automaticky oznaci jako dodana a pak je nasledne 15 dni na pripadne stiznosti. Aby jako prodejce nerekl, az jeste tech 39 dni pockam.

 

Odesláno

Najprv mu napis, ze je to stratene. Mozno ti hned posle novu. Ak to nepomoze tak kludne otvor dispute. Riesil som mnozstvo stratenych zasielok, zlu kvalitu, zlu farbu a podobne a vzdy mi vyhoveli. Naposledy to snad schvalil daky "AI" lebo obratom to bolo akceptovane.

Odesláno

Vyhledej si jaká je pro tebe spádová pošta a tam zavolej jestli tam není balík na tvoje jméno. Některé typy balíku jdou dohledat a některé ne. 

Odesláno

Otazka je, ci to prijde postou.
Mne v poslednej dobe nosi zasielky z alika iba SPS kurier. Aspon teda tie s 15-day delivery, mozno tie normalne co cestuju aj mesiac idu cez slovensku postu do schranky.

  • Po roku...
Odesláno

Dorazil mi teď z Ali tah, no s poškrábanou sponu. Pakárna, ale štve mě to.

Jaký je teď postup reklamace? Asi budu navrhovat, ať pošlou novou sponu (sleva je mi k ničemu a posílat zpátky to rozhodně nebudu).

Čili asi nejdřív potvrdit příjem (confirm recieved) a pak jim napsat nejdřív zprávu přes ten jejich Ali messanger a kdyby to k ničemu nevedlo, tak dispute? Nebo rovnou dispute.

Odesláno

Díky za info. Dám tedy rovnou dispute a požádám o sponu. Otázka je, aby to nepřislíbili, a pak jsem nečekal na Godota... jak dlouho může být otevřený ten dispute?

Odesláno

Já byl vždy s Ali spokojený všechno vždy dorazilo v pohodě. Až do teď.

V lednu jsem kupoval věc za 57Eur. Nedorazila, tak jsem otevřel dispute, ať mi vrátí prachy. Prodejce psal, že to vidí, že je to v česku, ale z nějakého důvodu to tam trči a že mi dá slevu, když dispute stáhnu a oni pak dají pokyn, aby to na té naší poště prošťouchli. Já trval na svém, že zboží nedorazilo a chci prachy zpět. Takhle jsem si vyměnili tři zprávy, kdy pořád zvyšovali velikost slevy. No a teď to je od února ve stavu jak vidíte na obrázku. Tak jsem psal včera na podporu Ali, abych to prošťouchl. Tak uvidíme.

image.thumb.png.dec8ea940befd5a24365bef3406acfef.png

Odesláno

Tak nevím jestli pomohl můj výhružný :) email, ale dnes mi přišlo, že uznali mou reklamaci a vracejí mi peníze v plné výši. Tak snad dorazí.

Akorát mě tedy překvapilo, že to trvalo dost dlouho. Poslední komunikace s prodejcem 28.2., pak se to překlopilo na vyšší level Aliexpressu a až dnes tedy uzavření případu.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...