Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Špatná bota může způsobit i bolest hlavy. Tady jsou triky, jak vybrat správně

 

A zajímavý rozhovor se ševcem Benem Hrubešem, který dokonce pořádá i kurzy šití obuvi, jako bonus: Nekvalitní boty se poznají, zapáchají z nich nohy, říká švec

 

LN Jaké boty šijete nejčastěji?
Snažím se to mít pestré. Mám široké spektrum zákazníků a člověku se to tak nezají. Nebavilo by mě skončit u jednoho typu bot. Baví mě udělat lodičky, polobotky, pak nějakou hrubou práci, tenisky, repliku bot a teď jsem vytížený ?barefootky?, což jsou v současnosti moderní takzvané bosé boty. To je můj nový projekt.

LN Co si o tomto trendu myslíte?
Vystudoval jsem biomechaniku, protetiku a ortopedii. Zakončoval jsem státní zkouškou a obhajobou práce Dopad bipedální lokomoce (chůze pěšky - pozn. red.) na pohybový aparát dolních končetin. A ještě nějakou dobu šiji boty. Takže můj názor na bosé chození není s tímto trendem úplně totožný. Stejně jako většina ortopedů si myslím, že to není úplně prospěšné. Ale ať si každý nosí, co chce. Podle mě si ale lidé na površích, jako je asfalt nebo beton, akorát odrovnávají klouby. A popravdě řečeno, bosé boty se mi nelíbí ani vzhledově.

 

  • po 2 týdnech...
  • po 2 týdnech...
Odesláno (upraveno)

Kluci jak to je kdyz se reklamuji boty a prodejce to neuzna? Zaplatim si soudniho znalce a kdyz to vyhraju tak veskere naklady jdou za prodejcem?

 

Jedna se o boty Geox za 4 tisice.

Dnes mi to vzali na reklamaci ale nevyplatili penize ale u Ecco bot vzdy kdyz reklamuju tak me vrátili penize hned ten den. Zvlastni to pravidla.

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odesláno

Prodejce, který hned u pokladny nechává prodavače vyplácet peníze za reklamovaný výrobek bez posouzení ?technikem v reklamačním oddělení? je buď pojištěný nebo debil.

Jestli tohle děla Ecco u svých bot, tak od teď nosím jenom ecco a budu mít každý rok nové

Odesláno

30 dnů je prekluzní lhůta do kdy musí být v případě, že se jedná o spotřebitele, celá reklamace vyřízena, jinak o reklamaci musí rozhodnout prodávající ihned a zákon mu dává tři způsoby,jak ji vyřídit. Reklamaci zamítnout, reklamaci uznat a nebo převzít zboží k odbornému posouzení. Důležité je taky, jaký reklamační nárok kupující zvolí, je to výměna věci za bezvadnou, oprava věci, sleva z kupní ceny, v určitých, zákonem stanovených případech, to může být odstoupení od smlouvy. 

Odesláno

Co na nich chces posuzovat kdyz do nich tece nebo je viditelna zavada materialu?

 

To nejsou boty za litr.

 

Třeba to proč do nich teče, nebo jestli je to opravdu otazka materiálu nebo užívání. Každopádně ze zákona má 30 dní , to že ti někdy vysolí prachy hned je jeho dobrá vůle. 

Odesláno

JR_2010 : presne to jsem si myslel. Dekuju. Naprosto perfektni odpoved :)

A co se týče soudniho znalce v pripade neshody?

Ještě před tím nepřevezmi reklamované boty a napiš vyjádření že s reklamací nesouhlasíš. Je to jednodušší než ten soudní znalec a většinou ti vyjdou vstříc.
Odesláno

JR_2010 : presne to jsem si myslel. Dekuju. Naprosto perfektni odpoved :)

 

A co se týče soudniho znalce v pripade neshody?

No samozřejmě, pokud se neshodnete, tak jiná cesta není, v případě, že se prokáže, že je vada výrobku tebou nezaviněná, tak v případě sporu máš právo na náhradu všech nákladů. Jaký reklamační nárok jsi zvolil a vůbec, jak dlouho ty boty máš a v čem tu vadu spatřuješ?

 

Ještě před tím nepřevezmi reklamované boty a napiš vyjádření že s reklamací nesouhlasíš. Je to jednodušší než ten soudní znalec a většinou ti vyjdou vstříc.

Jestli má v potvrzení o reklamaci napsaný zvolený reklamační nárok a podepsal to, tak by byl v prodlení on, to bych nedoporučoval, zásadní je vždycky nenechat se vmanipulovat do řešení prodávajícím, sám musí vždy uvést co chce.

Odesláno

No samozřejmě, pokud se neshodnete, tak jiná cesta není, v případě, že se prokáže, že je vada výrobku tebou nezaviněná, tak v případě sporu máš právo na náhradu všech nákladů. Jaký reklamační nárok jsi zvolil a vůbec, jak dlouho ty boty máš a v čem tu vadu spatřuješ?

 

 

Jestli má v potvrzení o reklamaci napsaný zvolený reklamační nárok a podepsal to, tak by byl v prodlení on, to bych nedoporučoval, zásadní je vždycky nenechat se vmanipulovat do řešení prodávajícím, sám musí vždy uvést co chce.

Já ve dvou případech napsal nesouhlas (v jednom případě jsem napsal novou reklamaci, kde jsem ten nesouhlas napsal) a poté mi vyhověli.

Odesláno

No tak Ti to vyšlo, ale reklamační nárok nemůžeš jen tak měnit, když jej tedy vzneseš, což by mělo být zachyceno v tom potvrzení, a oni jej splní, tak reklamaci vyřídili řádně a to že nechceš prokazatelně a bezdůvodně věc přijmout, protože jsi změnil názor, je Tvůj problém.

Odesláno (upraveno)

Tak jsem si pořídil takovou univerzálnější obuv na podzim,zimu,jaro Salomon X ALP MID LTR GTX? FORCES. Měli poslední kus v této barevné variantě, která mi vyhovuje, protože ji můžu použít i normální chození.

salomon_l39472500_xalp_mid_gtx_forces.jp

Upraveno uživatelem rolas

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...