Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Kluci, moc mne tesi vase podpora. Vazim si toho. Budu se snazit sem neco hodit. A pokud nekde v pousti nezahynu, pristi rok si udelam trip po CR s navstevou mistniho osazenstva. V oklestene verzi pouziji Bertovu myslenku.

Jinak mate ty stroje krasne nacancane, to by mi bylo lito na nich jezdit ;-).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kokos, tak jsem dneska málem rozstřelil mazlika i sebe... jedu po cestě ve městě, jamparampam, žádná střelba.  V protisměru stojí v zatácce nakládní auto zaplé čtverky a skládá zboží. Jsem před úrovni kabiny řidiče a z poza náklaďáku se vynořila paní v Golfu. Šel jsem po brzdách, zadek ve smyku brzdím i očima a zůstal jsem stát těsně před Golfem.  Nezmohl jsem se na to ani začít nadávat. Jdu na škopek to vydýchat.. 

  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar plantaznici!

Prave se probouzim pod Alpami, mestecko Mori kousek pod Trentem. Neco pres 1000km za nami, do Janova zbyva asi 300. Vypada to, ze konecne neprsi. Vcera a predevcerem scalo fest, takze cely den v nepromokach a to je jeden zevnitr jen o trochu mene mokry, nez kdyby jel bez nich. Jinak se klasicky "sere", uz ve ctvrtek mi odesla pametovka v mobilu, takze pryc sou komplet offline mapy a fotky, kdyz sem se stavoval u Rudy v Onyxu mu tam nechat hodinky na servis. Pak jeden rychly defekt (i pres ujistovani v pneuservise, ze stare duse jsou OK) se zrejme "strihnul" ventilek. Prelozenou masinu v 60-ti honit po silnici s prazdnou zadni gumou byl intenzivni zazitek. Takze tri hodky ztrata. Vzhledem k stalemu desti a navic casovemu diskomfortu jsme to vzali vetsinou po dalnici, bo stejnak bylo z Alp videt prd. Teda krome mlhy. Navic dalsi hodku jsme zapikali pres Brenner, kolony jak na D1. 

Dnes snad slunci vstric. Uvidime.

Resizer_17287069070755.jpg

Resizer_17287068990343.jpg

Resizer_17287068917301.jpg

  • Like 3
  • Díky 3
  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sme na trajektu. 

Cesta vetsinou ve slunci, krasa, teplo. V pristavu lehky chaos s listkama, ale nakonec vse dobre  dopadlo. Mista na spani sme zabrali, tak snad nas nikdo v noci neobere. Vcil pivo a 48h plavby se zastavkou v Barcelone.

Resizer_17287455219547.jpg

Resizer_17287455150435.jpg

Resizer_17287455063233.jpg

Resizer_17287455001531.jpg

  • Dát hlas 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, farkyostrava napsal:

proc Indiana a ne Haryka? Srovnavals a ?

Dlouhodobě mě stáj Indiana osovovala víc, ty stroje jsou za mě elegantnější, vymazlené - Chief byl vždycky ten pomyslný trůn.

Nedávno jsem byl nalomený zkusit právě HD tábor - konkrétně Fat Boba 114, nic jiného se mi u nich z aktuální tvorby nelíbí (možná ještě Street bob, nic víc)...ale testovací jízda se ukázala v blbou chvíli, čili jsem to zrušil a už tomu nedal druhou šanci...pak jsem si uvědomil, že zatímco Fat bob mě momentálně draždil a lákal tou sprostou brutalitou, dlouhodobě jsem byl spíš na klasiku, kterou už snad vyjma toho Street boba u HD nevidím🤷‍♀️.

Takže nemám přímé srovnání, co se týče jízdních vlastností, ale z pohledu srdíčka a estetického dojmu jsem se rozhodl jít tohle cestou 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako ja som Indian positive, ale ten vzduchac v Chiefovi ma aspon 70 koni..?

Chief je taky az moc usedeny cruiser, vsetko len krutak ale ziadny vykon. To keby som chcel anemicky cruiser tak bez milosti radsej kupim HD. Do toho Indian Thunderstroke motora musis nasypat este kopec penazi aby to bolo k niecomu inemu ako ku kochacke v nedelu doobeda. To mi pride trochu ulet pri tom kolko to stoji , a specialne v porovnani s HD. Ale to je len moj nazor. Niekomu moze ten usedeny charakter naopak vyhovovat.

Za mna skus Scouta, ak si este neskusal. Scout 101 alebo nieco take. Ten motor je radost, zivy, moderny, je to trochu viac muscle bike co nemusi sediet kazdemu ale inac je to po vsetkych strankach zaujimavejsia motorka, aspon z mojho pohladu.

Ale zase, keby do Chiefa dali motor z Challengera.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, instant napsal:

jako ja som Indian positive, ale ten vzduchac v Chiefovi ma aspon 70 koni..?

Chief je taky az moc usedeny cruiser, vsetko len krutak ale ziadny vykon. To keby som chcel anemicky cruiser tak bez milosti radsej kupim HD. Do toho Indian Thunderstroke motora musis nasypat este kopec penazi aby to bolo k niecomu inemu ako ku kochacke v nedelu doobeda. To mi pride trochu ulet pri tom kolko to stoji , a specialne v porovnani s HD. Ale to je len moj nazor. Niekomu moze ten usedeny charakter naopak vyhovovat.

Za mna skus Scouta, ak si este neskusal. Scout 101 alebo nieco take. Ten motor je radost, zivy, moderny, je to trochu viac muscle bike co nemusi sediet kazdemu ale inac je to po vsetkych strankach zaujimavejsia motorka, aspon z mojho pohladu.

Ale zase, keby do Chiefa dali motor z Challengera.. :)

Co vím, Chief má cca 122 koní.

Srovnání se scoutem jsem řešil a právě že mně sedí více ten usedlý styl ježdění a obrovský krouťák :) Scout je na mě malý, musí se víc točit, je to víc muscle bike, jak říkáš...to není pro mě.

Ale zajímá mě tvůj názor, proč tedy raději HD? Samozřejmě jsem se ptal, ve srovnání se scoutem mi to bylo také doporučeno, Chief naopak winner...ale sto lidí - sto chutí 🤷‍♀️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chief nema ani 80 koni.. v USA ma 72 a v EU ktovie kolko https://www.indianmotorcycleforum.com.au/post/hp-and-torque-confusion-on-116ci-big-bore-kit-10109264 Asi si to mylis s Challengerom. Ale ten ma uplne iny motor.

HD ma dealersku siet, servisy, diely a obrovske moznosti customizacie, v tom sa im nic nevyrovna. A cruiser je bez moznosti si ho prisposobit casto celkom naprd - ale to zistis az casom. Podvozok, sedlo ergonomia - to bud mas na mieru alebo sa na tom neda jazdit. V sedle sa nedokazes posuvat, nevies ist do stupaciek, podvozok ti vsetko posiela do chrbtice atd. Naopak, ked si to vies prisposobit, tak je to najpohodlnejsi styl jazdy.

Ja mam napr Guzzi Eldorado, jazdi to uzasne, ale cokolvek na to chces zohnat je bud nemozne, alebo to stoji majetok, alebo vyrabas sam. Indian je v mnohom na tom podobne. Potrebujes nieco na Harley? Kua co len chces kolko len chces, od zrkadielka po turbokompresor.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, instant napsal:

Chief nema ani 80 koni.. v USA ma 72 a v EU ktovie kolko https://www.indianmotorcycleforum.com.au/post/hp-and-torque-confusion-on-116ci-big-bore-kit-10109264 Asi si to mylis s Challengerom. Ale ten ma uplne iny motor.

HD ma dealersku siet, servisy, diely a obrovske moznosti customizacie, v tom sa im nic nevyrovna. A cruiser je bez moznosti si ho prisposobit casto celkom naprd - ale to zistis az casom. Podvozok, sedlo ergonomia - to bud mas na mieru alebo sa na tom neda jazdit. V sedle sa nedokazes posuvat, nevies ist do stupaciek, podvozok ti vsetko posiela do chrbtice atd. Naopak, ked si to vies prisposobit, tak je to najpohodlnejsi styl jazdy.

Ja mam napr Guzzi Eldorado, jazdi to uzasne, ale cokolvek na to chces zohnat je bud nemozne, alebo to stoji majetok, alebo vyrabas sam. Indian je v mnohom na tom podobne. Potrebujes nieco na Harley? Kua co len chces kolko len chces, od zrkadielka po turbokompresor.  

Procházel jsem informace, nemá 122 koní, nýbrž 90...

Co se týče customizace - zcela upřímně na tom nechci nic měnit, ta motorka je pro mě úžasná tak, jak je teď...časem můžu přijít na to, že by to chtělo jinak sedlo anebo výš řídítka, to jsou však řešitelné parametry. Pokud jde o chování motoru - já jsem nevyježděné játro, potrvá hodně let, než možná budu mít pocit, že bych to chtěl trochu jinak a proč ;)

Nezpochybňuji, že už nejspíš skrze zkušenosti chceš něco jiného a víš i proč. Já jsem opravdu hodně na začátku cesty a chtěl bych jít tímhle směrem...když budu mít štěstí, třeba nepřijdu na to, že bych to chtěl jinak :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli můžu k tomu něco říct, jako bývalý majitel Fat Boba.

Byla to moje první motorka a hlavní důvod si udělat papíry na velkou motorku.

a po roce ježdění jsem ji prodal.

Motorka je to krásná, naživo má hrozný koule a ještě jak ji nastartuješ, tak to je bomba.

Chvíli so užíváš výkon, krout´ák a pak přijdou zatáčky a zjistíš, že to není žádná prdel tam složit těch 310 kilo. Musíš pořád myslet na to to držet nd 2000 otáček, protože níž to fakt nemá tád a dá ti to znát.

A pak jízda ustálenou rychlostí nad 110 nemá smysl, páč to je boj se udržet řídítek.

Zkrátka ta motorka je takovej schizofrenik😀

Ale co se mu musí nechat, tak tam šel dát krásně neutrál😎

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, marty87 napsal:

Tak jestli můžu k tomu něco říct, jako bývalý majitel Fat Boba.

Byla to moje první motorka a hlavní důvod si udělat papíry na velkou motorku.

a po roce ježdění jsem ji prodal.

Motorka je to krásná, naživo má hrozný koule a ještě jak ji nastartuješ, tak to je bomba.

Chvíli so užíváš výkon, krout´ák a pak přijdou zatáčky a zjistíš, že to není žádná prdel tam složit těch 310 kilo. Musíš pořád myslet na to to držet nd 2000 otáček, protože níž to fakt nemá tád a dá ti to znát.

A pak jízda ustálenou rychlostí nad 110 nemá smysl, páč to je boj se udržet řídítek.

Zkrátka ta motorka je takovej schizofrenik😀

Ale co se mu musí nechat, tak tam šel dát krásně neutrál😎

Děkuju,

To jsou přesně ty malé podněty k věci, které mi pomáhají dokreslit si celkovou představu ;)

Já nejsem fyzicky asi ještě úplná troska, přesto i na Rebelu 1100, když to valím delší dobu po dálnici, si to úplně neužívám - věřím, že na to jsou jiné mašiny...

Větší radost mi dělá pomalu se kutálet krajinou, dělat u toho bordel, rychlostí, která je hodně na pohodu, s vědomím, že za to můžu vzít a předjedu kdykoliv cokoliv. Takhle jsem jezdil s Rebelem a větší ambice nemám - jen to samé chci dělat s krásnější motorkou a větším motorem a větším kraválem 🙂 Když mi to v Praze půjčili, já na to sedl, párkrát brnkl za plyn a uslyšel ten zvuk, málem jsem zasvinil trenky....bylo rozhodnuto.

Upraveno uživatelem Bukoowsky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 9. 2024 v 13:45, eloga napsal:

Nestálo by za to, tady toto vlákno vybavit podvláknem Nehody a jak to  vidím? ...

Že se k tomuhle ještě vracím... Co si od toho konkrétně slibuješ resp. jak by sis to představoval? Neptám se teď jako motorkář (v tomhle jsem teď, s ohledem na věk dětí, řekněme ve stand-by režimu), ale jako člověk co se s tím profesně setkává pravidelně. Asi bych k tomu občas uměl něco napsat, ale většinou jde o nedání přednosti motorce 🤷‍♂️ A Bert asi správně poznamenal, že není na místě dělat tu z toho černou kroniku...

 

EDIT: @Xenomorfus Šťastnou cestu, Máro... úžasný, jste borci..!

Upraveno uživatelem M.K.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se ptal prave proto, jestli si srovnaval a jezdil i modely z obou znacek. Za Indiana jsem moc rad ze je, protože začal nakopávat HD stáji pěkně na prdel a tak se v HD museli vytasit s pořádným upgradem.. člil sláva komkurenci neb těží z toho pak všichni uživatělé a v tomto případě jezdci. Mám projeté poctivě komplet všechny modely od HD a Indiány jsem krom jednoho dopledne nezkoušel. Hanit je nechci a ani nemůžu a jak jsem psal výše, super jen ať se snaží obě značky překonávat  - překvapovat 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...