Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník mikroshop
Odesláno

Cyril: operační sál jak má být:-)

Svezení to musí být opravdu zajímavé a věřím, že se mi to podaří. Bohužel s rozumnou hlavou ... tento stroj by u nás nenašel využití.
Možná až dcera trochu doroste. Pořád lepší než, aby seděla za nějakým blbečkem v žabkách, tílku a kraťasech na "motorové pile".

V jakých cenových relacích se C1 pohybuje?

 

  V 27. 11. 2013 v 19:48, Cyril napsal:

Díky za pochvalu, Ivane, moc si jí cením. Na C1 jsem opravdu nějakej ten kilometr najel, ale ze zahraničního C1 fóra znám případ, kdy jeden správně postiženěj pacient najel za rok i přes 50 tisíc! 

Já nemám víc jak 5 na všech C1 dohromady.... Rozdíl mězi dvoukilem a 125 je hlavně v krouťáku. Jinak maxilmálka není až tak rozdílná. Ivan jel na obou. Na podzimní vyjížďce jsme si je asi na 40 km vyměnili. Tak může porovnat. Já C1 na ježdění v zimě nikdy neměl, protože je to pro mě vzácná věc na to, abych to odepsal v soli. Ale to je samozřejmě otázka vztahu ke stroji. Do sraček jsme používali R1100RT nebo GéeSa. Nebo R100RT se sajdou, která je ale teď po renovaci a do toho hnusu v zimě bych ji už nikdy nevytáhl. Naposledy jsem s ní byl v zimě na Elefanten treffen v Bavorském lese před pár lety. Takže na zimu už jedině Land Rover. :wheelchair: . Hodně jsem zpohodlněl. Přikládám pár fotek Ivanovy C1 na operačním stole.  :whistle:    

Návštěvník mikroshop
Odesláno

Isetta je také radost.
Proč mi to evokuje svým způsobem starou Multiplu.
Svezl jsi se v tom?

 

  V 27. 11. 2013 v 16:48, Bedjasson napsal:

...ta C1 je úplně skvělá. K tomu Isettu a je doma hodně radosti, no.

Odesláno

Cyrile, až pojedu okolo Prostějova, dám vědět, tenhle stroj mě furt láká. Rozebrané to vypadá ještě zajímavěji, než komplet. No a pak si musím přebrat o co bude lepší a lacinější svezení než na Jawě s plexi a revmaplechama.  :lol2:  No minimálně, na tomhle se dá jet v kravatě a v polobotkách...

Odesláno

Cyril - a jéje, to jsou fotky, kdybych Tě neznal a nevěděl, že kočka je už zase pojízdná, trochu bych se obával...:-)

Návštěvník swanieck
Odesláno
  V 28. 11. 2013 v 14:29, Horhe napsal:

Hele kluci Bavoráci, není blbost kupovat tohle?

 

Krásný jednohrncový bubladlo se skvělou průchodností terénem...outdoor bez kompromisu. Představ si, jak se vlníš po polních a lesních cestách.Cena asi OK, ale chtělo by to vidět a projet se na tom.

 

Držím palce.

Odesláno

Blbost to není, je to dobrý stroj, ale...Tržní cena tohoto stroje je trochu jinde, čuchám tady nějakou levotu, že se toho potřebuje někdo rychle zbavit. Dobře všechno prověř, protože případný servis není zrovna nejlevnější.

Odesláno

Určitě bych se na to šel podívat s kamarádem, aby si to poslechl.

Chci něco jen tak na projížďky po jizerkách, žádný dlouhý štreky. Preferuji teda choppera, ale za tyhle peníze bych skousnul i tohle endurko. Nejsem žádnej obr, ani tloušť, takže by mě to snad uvýzt mohlo.

No mám ale docela obavu z ceny případnýho servisu..

Odesláno

Případně bych uvítal radu, na co se zaměřit. Jaký zvuky jsou žádoucí, nežádoucí a různý triky. Na jawě mi zvoní a klepe všechno, takže bych si dle zvyku mohl pěkně naběhnout.

Odesláno

K servisu se může vyjádřit Cyril, ale nebál bych se, pár lidí co znám ji mělo a motorku v pohodě uživili. Cena je nízká, aspoň na to jak slušně na fotkách vypadá, na druhou stranu je to už předminulý model a i novější F650GS jsou už za dobré peníze, tak musí jít logicky tohle eFko ještě níž. Nepopsal bych ho slovy "outdoor bez kompromisů", ona je to taková silničně terénní motorka, ale určitě potulování cestou necestou, pokud to nebude extra drsňárna, zvládne. Se stejným motorem Rotax ale pěti ventily byla myslím Aprilia Pegaso, tohle by měl být 4-ventil.

Návštěvník swanieck
Odesláno (upraveno)

Tyto motorky jsou neuvěřitelný držáky, takže servis asi moc potřebovat nebude, pokud zvládneš vyměnit síčku. To víš, jednoduchý, skvěle chlazený jednoválec.... A to, že BMW motorky dělat fakt umí dokázal i Wehrmacht, který s nima projel celou Evropu a severní Afriku a nakonec dojel skoro až do Moskvy I tradiční rusko-sovětská poválečná licence ocenila kvalitu vzoru s logem vrtule a vyrábí je dodnes.

 

A outdoor to fakt je, i když jak správně naznačil Lelák, na Paris -Dakar asi ne. Na asfaltovou silnici by sis asi pořídil jinou.

Upraveno uživatelem swanieck
Odesláno

Já do terénu stejně nepojedu, jde mi jenom o okresky kolem Liberce.

 

Doteď jsem vybíral mezi choppery - Intruder 800, Shadow 600 a teď tohle. Po čem tedy šáhnout? Nechci od motorky, aby mě sváděla k vylomeninám, prostě poklidná jízda kolem komína.

Odesláno

Pokud to chceš jen na to kochání krajinou, tak bych ještě zvážil jednoválec a kouknul bych se spíše po dvouválci. Léty prověřená Honda TA 650 nabízí moc pěkné svezení. Vyloženě do terénu není ani jeden z těchto strojů, ale po šotolině se povozíš taky.

Odesláno (upraveno)

Abych pravdu řekl, tak mezi jinými endury hledat nechci. Táhne mě to na choppera a tady jsem se pozastavil jenom proto, že to je BMW a za pěkný peníze, tak se ptám, jestli tohle má smysl. Když někdo řekne bacha, ráda na tom odchází klika, oprava stojí 20k, tak od toho dám ruce pryč a nechám v hledáčku jenom uvedený choppery.

Upraveno uživatelem Horhe
Odesláno (upraveno)

Motorka pekna, motor Rotax. Na servis v pohode, retezovka stoji to co na ostatni japonske motorky. Ac je to jednohrnec, ma to dve svicky a dva karbce. Pod 3000 otacek je to ale docela mrtvola. Kdo chce pohodove jezdit, bude mu tech 48 koniku ale stacit. U nekterych kusu nekdy trochu zlobi studene starty, hlavni nemoc je ale prehrivajici se dobijeni, ktere casto vyvari baterku. Dokonce se pod sedadlo k regulaci dobijeni obcas daval ventilator z PC, pro lepsi uchlazeni. Cena u tohohle kusu se zda docela v pohode.

Novejsi moďel uz je strikacka a za priplatek byl s ABS. A jede vic od spodku. Ma 50 PS. Jestli chces zkusit endurko, tak za tyhle penize je tohle stary efko docela dobra volba.

Upraveno uživatelem Cyril
Odesláno
  V 28. 11. 2013 v 20:28, Cyril napsal:

Motorka pekna, motor Rotax. Na servis v pohode, retezovka stoji to co na ostatni japonske motorky. Ac je to jednohrnec, ma to dve svicky a dva karbce. Pod 3000 otacek je to ale docela mrtvola. Kdo chce pohodove jezdit, bude mu tech 48 koniku ale stacit. U nekterych kusu nekdy trochu zlobi studene starty, hlavni nemoc je ale prehrivajici se dobijeni, ktere casto vyvari baterku. Dokonce se pod sedadlo k regulaci dobijeni obcas daval ventilator z PC, pro lepsi uchlazeni. Cena u tohohle kusu se zda docela v pohode.

Novejsi moďel uz je strikacka a za priplatek byl s ABS. A jede vic od spodku. Ma 50 PS. Jestli chces zkusit endurko, tak za tyhle penize je tohle stary efko docela dobra volba.

Díky Cyrile
Návštěvník swanieck
Odesláno
  V 28. 11. 2013 v 20:28, Cyril napsal:

Motorka pekna, motor Rotax. Na servis v pohode, retezovka stoji to co na ostatni japonske motorky. Ac je to jednohrnec, ma to dve svicky a dva karbce. Pod 3000 otacek je to ale docela mrtvola. Kdo chce pohodove jezdit, bude mu tech 48 koniku ale stacit. U nekterych kusu nekdy trochu zlobi studene starty, hlavni nemoc je ale prehrivajici se dobijeni, ktere casto vyvari baterku. Dokonce se pod sedadlo k regulaci dobijeni obcas daval ventilator z PC, pro lepsi uchlazeni. Cena u tohohle kusu se zda docela v pohode.

Novejsi moďel uz je strikacka a za priplatek byl s ABS. A jede vic od spodku. Ma 50 PS. Jestli chces zkusit endurko, tak za tyhle penize je tohle stary efko docela dobra volba.

 

Ano, ano......skvělé zhodnocení, tak pravil člověk ......nejpovolanější z povolaných :notworthy:

Návštěvník mikroshop
Odesláno

Horhe: Pokud by jsi se vracel z endura na choppera či cruisera. 
Koukni třeba na Drakouše. Yamaha XVS 650 Dragstar Classic, nebo Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic. 

Na obou modelech jsem něco málo najel a pár zkušeností našel. Zjistil jsem, že 650 na kochačku za humny to bohatě stačí (rychlost 70-80km, pětka pobere skoro vše, krásně od spoda....), ale pokud budeš jezdit dál (za pár týdnů, měsíců) a nebo začneš jezdit ve dvou, zjistíš, už to nebude ono. (prodáš a budeš kupovat větší). 
Pak jsem sedl na 1100. Nebyl to zas takový rozdíl, ale jiný styl jízdy a "větší pohoda" (rychlost 80-90km, bere také odspodu, lépe se vodí do zatáčky, horší manipulace na místě, ale když se roztočí kolečka, nevíš o váze). Na začátku jsme si říkal, že 1100 je moc, že nepotřebuji nic velkého (jezdit budu za barákem, kochačka). 
Nicméně teď jsme ve stavu, že hledám "dobrý kousek Suzuki VL 1500 Intruder. To je trochu větší motorka a lépe poskládám nohy.
Na Drakouších si připadám jak zmáčknutá žížala (nemám rád kolena u brady a předkopy to nevyřeší). Pokud měříš do 180cm, budeš v pohodě.

Na trhu je pochopitelně spousty motorek v různých cenách, záleží kam tě srdíčko táhne, zda do "kusu železa" a nebo do plastu:-)
Pochopitelně nemám zkušenosti jako Cyril, ale věřím, že by víceméně souhlasil.

 

 

  V 28. 11. 2013 v 15:41, Horhe napsal:

Určitě bych se na to šel podívat s kamarádem, aby si to poslechl.

Chci něco jen tak na projížďky po jizerkách, žádný dlouhý štreky. Preferuji teda choppera, ale za tyhle peníze bych skousnul i tohle endurko. Nejsem žádnej obr, ani tloušť, takže by mě to snad uvýzt mohlo.

No mám ale docela obavu z ceny případnýho servisu..

Odesláno

Nechci kecat Cyrilovi do řemesla, ale když chopper/cruiser, tak na kochání, prostě některý lidi to maj tak nastavený a nejlépe se cítí v černé kůži, obklopeni chromem a retro doplňky ala H&D a tak je to v pořádku, také jsem měl takové období, naštěstí pro můj další motovývoj poměrně krátké. Turistika na chopperu/cruiseru určitě možná je, přijde mi to sice jako masochismus, ale i lidí tohohle typu je hodně. Všechno je to o individuálních pocitech, motorka je srdeční záležitost a rozum do koupi kecá často jen okrajově...:-). 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...