Duke650 Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Výdrž zadní gumy průměrně 6.000-10.000 km (přední o dost více) podle stylu jízdy a výkonu stroje - což je hodně drsné pro peněženku, jedna dobrá zadní motoguma stojí zhruba tolik, co slušné dvě autogumy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 ---Georg Je to jiný svět. Zrychlení z nuly na sto km/h za 3 sekundy je ve světě aut otázkou milionů eur. Za 150t Kč si koupíš ojeté motožihadlo, které to umí s prstem v nose (a auto na zadní taky nepostavíš :-) Jo to byly časy, když jsem ještě měl v garáži Ducatku nebo Suzanku ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Šula Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Lukáš: Já právě v letech už jsem, pupek mi pomalu ale jistě roste, vousy, když se nějakou dobu neholím, mám šedivé, a než to kvílení už mému sluchu dělá dobře spíš to bublání. A džínovka nemusí být nová, naopak..., měla by mít patinu a pivní pach... A k tomu všemu Jack Daniels a je to super. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honda Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 No ani jsem nečekal,že se tu najde tolik příznivců jedné stopy.Já myslel,že jsou hodinkoví maniaci kalibrama ekonomicky zničené existence houfně pronásledované a deptané příbuznými.Ale asi je to tak dobře to Duke650....za 3sek.na 100 s prstem v nose??Zvu tě na stunding day do Slušovic u Zlína.Jestli to předvedeš tak budeš mít hned na krásný Hamiltonky nebo co máš rád. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 Nemyslel jsem já osobně s prstem v noce. To byla odpověď na příspěvěk někoho s Passatem 1,8T / 150 koní. Básník tím chtěl říct, že moderní masově vyráběné litrové čtyřválce (R1, FireBlade, GSX-R atd) mají takovou výkonovou hmotnost, že zrychlení za 3 s. se považuje za normální parametr - to je ovšem pro masově vyráběná auta nedosažená dimenze dynamiky. (schválně vynechávám dragstery, to je jinačí kafe... jen jsem chtěl autařům, co neochutnali dvě kola, naznačit, o jaké zážitky se připravují :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 X-Bob viz můj předchozí příspěvek - pro "sérijofky" opravdu není problém 3 sek. (samozřejmě musí na tom sedět někdo, kdo to umí, má podmínky, nebojí se atd...) Speciály s NOSem jsou opět někde jinde, na silnici je nepotkáš, na dragstripu joooo, to je pak masakr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 jj... To bylo jen popíchnutí. Moje Jawa taky jede 100 . Ale na hodinky se koukat nemůžu (za kolik to udělá). Ani někam dávat prsty (prst v rukavici do nosu se dává blbě) To víš, je třeba tento jemný, technickými finesami obdařený stroj skutečně pevně držet a ne koukat po hodinách...Ale mám ji rád :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mnovace Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 No tak už jsem to přečetl a také něco přidám, passat který má 5 ventilů na válec je pochopitelně rozdělen na 3 pro sání a 2 pro výfuk - trochu rýpnu, tak se nezlobte, ale má oblíbená hondička civic z roku 98 1,6 vti dával z 4válce bez žedného dopingu v podobě turba a kompresoru 160 kobyl a točila kolem 8000 otáček. Jinak tady asi moc nepatřím fandím spíš 4kolům než 2 měl jsem kdysi mašinu a trošku se sní vyválel po zemi, a tak radši ty auta. Můj nej oblíbenec impreza wrx sti před 14 dny jsem ji trochu testoval a díky většímu objemu táhne už odspoda také diferák je teď neskutečná zábava. Minulý týden jsem měl zase wrx se kterým se dá v poho vyjít každý den. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 3. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 Drysdale taky plánuje vstup do moto GP, ale myslím si, že to bude něco podobného jako s českou Blatou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 já jsem také příznivce, raději 4 kol. Měl jsem BMW Z3M a i málo motorek mělo šanci... 321 koní v maličké plechovce dělalo svoje :-) Teď jezdím v Nissanu 350Z a jsem absolutně spokojen... motorky jsem opustil ze sedla Jawa 350 :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 3. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 Nepleťte se tady autaři to mnovace: jak si testoval tu Imprezu, pro jaký to bylo časák? Kde si mohu něco od tebe přečíst? No Hondy mají dost promakaný motory, vždyť 15 let staré CRX mělo okolo 130 koní. Yamaha FZR 1000 ze stejného roku 145 to Onion: je těžké porovnávat motorky a auta, je to zcela jiný svět a oběma vyhovují jiné podmínky. Můj názor je takový, že na motorce musíš skutečně umět!!! Autem seš rychlejší i když nejsi zrovna profík. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 Souhla s Lukáš. Na moto (bez rozdílu obsahu/výkonu) je třeba se naučit, protože to je jiný svět. Už jen proto, že moto samo o sobě nestojí, působí tam více gyroskopické efekty kol, rozkmitaná řidítka automobilista si nevyzkouší... Ale my v jedné stopě dokážem projet Prahu rychleji než vládní kolona (když máme úrazovou pojistku, tak i HODNĚ rychle :D ) V Praze porazí obyčejná 125 ccm (i 50 ccm) i super rychlé auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 Pánové, klikatá okreska, pod prdelí nic moc dělo ("jen" střední třída silniční dvouválec žaponec na echt talijánských gumách Pirelli Dragon EVO, přední v lepivé směsi Corsa :-))), ale pěkně jsem si pohrál se dvěma černými medvědy SLK nebo SL nebo kýho výra, přes vesnice jeli jak mafiáni, tož to já v obci fakt max. 60, ale za vesnicí jim nepomáhaly ani nápisy AMG ... jooo to byly časy ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 A nejlepší je to někde, kde to má člověk načtené. Pak i s Jawa 350 ujíždí nebo honí před sebou vozy věhlasných značek. A zejména si vychutnává takové ty "vytuzingované" vozy, faforitem super-edition počínaje a old béemvéé konče s rourou od kamen místo výfuku, černá skla, 54 spojlerů a uvnitř moula Adidos, kšiltovka dozadu, zvuky: tuc tuc tuc +jakozlatý řetěz :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 3. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 je třeba si dávat pozor, v autech jezdí hrozní střelci, třeba MNOVACE, pozor na něj - je nebezpečně rychlej!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 to Lukáš: souhlasím. Já jezdil na Jawa 350 v době kdy to byl vrchol ! Zbytek světa tenkrát jezdil na Simpsonech a fichtlech... dnešní HellsAngels se jmenovali Bohemia Choper Clan... a většina z nich měla právě ty 350 s vytaženými řídítky a pomalovanou nádrží :-) Pak jsem postupně zjišťoval, že všichni moji kamarádi jsou více či méně tělesně poškozeni a delší či kratší dobu tráví po nemocnicích díky výletům ze sedla... a tak jsem přešel nějak tak nenápadně a plíživě na auta Jinak co mně strašně rozčiluje je to, že motorkářům na silnici lidi neuhýbají ke kraji a nebo, že na ně pohlíží "z vrchu"... to nesnáším. Můžu si to drandit Corvetou, Porsche, nebo jakýmkoliv jiným autem, ale pokud jedu a za mnou se objeví motorkář tak mu prostě uhnu... ať letí s větrem o závod, mně nepomůže když ho v koloně budu mačkat a držet.... Pokud bych si dneska kupoval motorku tak by to byl leda tak Buell... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 Jednu dobu jsem na deklu kufru nosil nálepku ve tvaru siluety motorkáře v krutém náklonu, to jako aby střelci viděli, že předjíždí stejně postiženého jedince. Pak se mi do kufru na dálnici podíval Němec s Daihatsu (vezl kaktusy, měli jste vidět jeho ruce po crashi) a nálepka je minulostí. Taky autem někdy jedu jak prase, ale jen tam, kde to znám a je vidět do dálky. A bikery pouštím vždy a všude - sám vím, co to je potkat na dvou kolech ignoranta v plechovce. Auvajs Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 3. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 Já mám motorky moc rád, ale dnes už jen platonicky. Podobně jako Onion jsem skončil na Jawě 350-634. Dnes si občas půjčím enduro od kamaráda a víc než na silnicích si zablbnu na polňačkách. To mě opravdu baví. Jinak ten věčně antagonistickej rozpor mezi autařema a motorkářema je přenesen i do oblasti ultralehkého létání a to na ty, co lítaj v klasických letadlech a pak na motorový rogalisty. A to máte vidět večer u ohně (a ohňové vody), jak lítají vzduchem argumenty! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 3. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 Já jezdím plechovkou pomalu, mám staré Volvo 480 ES, které čeká na kompletní GO, takže snad potom to bude to, co si představuju. Jinak těžko říct, měl jsem možnost testnout M3 a trošku se bojím, že bych si na motorce někde nestačil. Je to pekelně rychlé auto a hodně jisté. Na motorce musíš dávat bacha na díry, stěrk atd. A nemůžeš brzdit v zatáčce a pokud nemáš najetou trasu, tak to někdy nemile překvapí. Bikery samozřejmě pouštím to Onion: Buell je Ok, ale zklamalo mě zpracování, je to jak hračka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 3. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2006 to georg: Já mám letadýlka taky moc rád, letiště mám v Táboře co by kamenen dohodil. Je to tu klasika Zlíny, Morava,AN-2, kluzáky atd. Ultralighty staví známý, letadýlka se mi líbí, ale ty rogala to ne, to je o strach a život! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se