Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

---Georg

Je to jiný svět. Zrychlení z nuly na sto km/h za 3 sekundy je ve světě aut otázkou milionů eur. Za 150t Kč si koupíš ojeté motožihadlo, které to umí s prstem v nose (a auto na zadní taky nepostavíš :-) Jo to byly časy, když jsem ještě měl v garáži Ducatku nebo Suzanku ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukáš: Já právě v letech už jsem, pupek mi pomalu ale jistě roste, vousy, když se nějakou dobu neholím, mám šedivé, a než to kvílení už mému sluchu dělá dobře spíš to bublání. A džínovka nemusí být nová, naopak..., měla by mít patinu a pivní pach... A k tomu všemu Jack Daniels a je to super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ani jsem nečekal,že se tu najde tolik příznivců jedné stopy.Já myslel,že jsou hodinkoví maniaci kalibrama ekonomicky zničené existence houfně pronásledované a deptané příbuznými.Ale asi je to tak dobře

to Duke650....za 3sek.na 100 s prstem v nose??Zvu tě na stunding day do Slušovic u Zlína.Jestli to předvedeš tak budeš mít hned na krásný Hamiltonky nebo co máš rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslel jsem já osobně s prstem v noce. To byla odpověď na příspěvěk někoho s Passatem 1,8T / 150 koní. Básník tím chtěl říct, že moderní masově vyráběné litrové čtyřválce (R1, FireBlade, GSX-R atd) mají takovou výkonovou hmotnost, že zrychlení za 3 s. se považuje za normální parametr - to je ovšem pro masově vyráběná auta nedosažená dimenze dynamiky.

(schválně vynechávám dragstery, to je jinačí kafe... jen jsem chtěl autařům, co neochutnali dvě kola, naznačit, o jaké zážitky se připravují :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj... To bylo jen popíchnutí. Moje Jawa taky jede 100 :D . Ale na hodinky se koukat nemůžu (za kolik to udělá). Ani někam dávat prsty (prst v rukavici do nosu se dává blbě):D To víš, je třeba tento jemný, technickými finesami obdařený stroj skutečně pevně držet a ne koukat po hodinách...Ale mám ji rád :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak už jsem to přečetl a také něco přidám, passat který má 5 ventilů na válec je pochopitelně rozdělen na 3 pro sání a 2 pro výfuk - trochu rýpnu, tak se nezlobte, ale má oblíbená hondička civic z roku 98 1,6 vti dával z 4válce bez žedného dopingu v podobě turba a kompresoru 160 kobyl a točila kolem 8000 otáček. Jinak tady asi moc nepatřím fandím spíš 4kolům než 2 měl jsem kdysi mašinu a trošku se sní vyválel po zemi, a tak radši ty auta. Můj nej oblíbenec impreza wrx sti před 14 dny jsem ji trochu testoval a díky většímu objemu táhne už odspoda také diferák je teď neskutečná zábava. Minulý týden jsem měl zase wrx se kterým se dá v poho vyjít každý den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepleťte se tady autaři :)

 

to mnovace: jak si testoval tu Imprezu, pro jaký to bylo časák? Kde si mohu něco od tebe přečíst? No Hondy mají dost promakaný motory, vždyť 15 let staré CRX mělo okolo 130 koní. Yamaha FZR 1000 ze stejného roku 145 :)

to Onion: je těžké porovnávat motorky a auta, je to zcela jiný svět a oběma vyhovují jiné podmínky. Můj názor je takový, že na motorce musíš skutečně umět!!! Autem seš rychlejší i když nejsi zrovna profík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhla s Lukáš. Na moto (bez rozdílu obsahu/výkonu) je třeba se naučit, protože to je jiný svět. Už jen proto, že moto samo o sobě nestojí, působí tam více gyroskopické efekty kol, rozkmitaná řidítka automobilista si nevyzkouší... Ale my v jedné stopě dokážem projet Prahu rychleji než vládní kolona (když máme úrazovou pojistku, tak i HODNĚ rychle :D :D ) V Praze porazí obyčejná 125 ccm (i 50 ccm) i super rychlé auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, klikatá okreska, pod prdelí nic moc dělo ("jen" střední třída silniční dvouválec žaponec na echt talijánských gumách Pirelli Dragon EVO, přední v lepivé směsi Corsa :-))), ale pěkně jsem si pohrál se dvěma černými medvědy SLK nebo SL nebo kýho výra, přes vesnice jeli jak mafiáni, tož to já v obci fakt max. 60, ale za vesnicí jim nepomáhaly ani nápisy AMG ... jooo to byly časy ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nejlepší je to někde, kde to má člověk načtené. Pak i s Jawa 350 ujíždí nebo honí před sebou vozy věhlasných značek. A zejména si vychutnává takové ty "vytuzingované" vozy, faforitem super-edition počínaje a old béemvéé konče :D s rourou od kamen místo výfuku, černá skla, 54 spojlerů a uvnitř moula Adidos, kšiltovka dozadu, zvuky: tuc tuc tuc +jakozlatý řetěz :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Lukáš: souhlasím. Já jezdil na Jawa 350 v době kdy to byl vrchol ! Zbytek světa tenkrát jezdil na Simpsonech a fichtlech... dnešní HellsAngels se jmenovali Bohemia Choper Clan... a většina z nich měla právě ty 350 s vytaženými řídítky a pomalovanou nádrží :-) Pak jsem postupně zjišťoval, že všichni moji kamarádi jsou více či méně tělesně poškozeni a delší či kratší dobu tráví po nemocnicích díky výletům ze sedla... a tak jsem přešel nějak tak nenápadně a plíživě na auta :) Jinak co mně strašně rozčiluje je to, že motorkářům na silnici lidi neuhýbají ke kraji a nebo, že na ně pohlíží "z vrchu"... to nesnáším. Můžu si to drandit Corvetou, Porsche, nebo jakýmkoliv jiným autem, ale pokud jedu a za mnou se objeví motorkář tak mu prostě uhnu... ať letí s větrem o závod, mně nepomůže když ho v koloně budu mačkat a držet....

 

Pokud bych si dneska kupoval motorku tak by to byl leda tak Buell... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednu dobu jsem na deklu kufru nosil nálepku ve tvaru siluety motorkáře v krutém náklonu, to jako aby střelci viděli, že předjíždí stejně postiženého jedince. Pak se mi do kufru na dálnici podíval Němec s Daihatsu (vezl kaktusy, měli jste vidět jeho ruce po crashi) a nálepka je minulostí.

Taky autem někdy jedu jak prase, ale jen tam, kde to znám a je vidět do dálky. A bikery pouštím vždy a všude - sám vím, co to je potkat na dvou kolech ignoranta v plechovce. Auvajs

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám motorky moc rád, ale dnes už jen platonicky. Podobně jako Onion jsem skončil na Jawě 350-634. Dnes si občas půjčím enduro od kamaráda a víc než na silnicích si zablbnu na polňačkách. To mě opravdu baví. Jinak ten věčně antagonistickej rozpor mezi autařema a motorkářema je přenesen i do oblasti ultralehkého létání a to na ty, co lítaj v klasických letadlech a pak na motorový rogalisty. A to máte vidět večer u ohně (a ohňové vody), jak lítají vzduchem argumenty!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím plechovkou pomalu, mám staré Volvo 480 ES, které čeká na kompletní GO, takže snad potom to bude to, co si představuju. Jinak těžko říct, měl jsem možnost testnout M3 a trošku se bojím, že bych si na motorce někde nestačil. Je to pekelně rychlé auto a hodně jisté. Na motorce musíš dávat bacha na díry, stěrk atd. A nemůžeš brzdit v zatáčce a pokud nemáš najetou trasu, tak to někdy nemile překvapí.

Bikery samozřejmě pouštím :)

 

to Onion: Buell je Ok, ale zklamalo mě zpracování, je to jak hračka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...