Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Heeezkýýýý!!!! Triple v tomto případě neznamená škaredou nemoc, ale tříválec... ta musí mít nádherný zvuk. Takový téměř už youngtimer z konce 70. let, ale pořád parádní svezeníčko

 

 

Zatím jsem měl vidlicové dvouválce (Ducati Monster a Suzuki SV), do čtyřválců se zvukem vzteklého vysavače se mi nechce, ale takový SpeedTriple od Triumphu, to by bylo masíčko..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten dvoutakt byl v té době naprosto masakrózní nářez. Motor s ostrou charaketeristikou (dole nic, ve středních otáčkách nic, a ve vyšších najednou bum zážeh forsáž) a makaronový podvozek. To bylo případů tváření ocelových trubek zastudena :-)

Dělali myslm verze Mach 1 až Mach 3, než se na to vykašlali. Jooo, Kawasaki .... tu nikdy mít nebudu (čtyři z pěti majitelů Kawa mají tetování - vždy to byla značka pro drsňáky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to georg: Jo má dvojitou kotoučovou brzdu na předním kole, ale bóhužel má jednopístky třmeny, takže brzdný účinek nic moc, ale vylepším ho GO brzd a pancéřovými hadicemi.

Zvuk má XS opravdu krásný (jeden z důvodů proč jí mít), bohužel někdo přeprasil výfuk, takže budu nechávat dělat nový tady: http://www.vyfukytenax.cz/

BTW: měl jsem také XJ 900, řadový 4válec, 98HP, kardan, r.v.86, taková novodobá klasica, ale zvuk měla taky krásný, ona měla hlavně zátah od nižších otáček (8ventil), takže to moc vysavač nebyl.

Jojo dvoutakty jsou stejně nej, ale ta Kawa Mach 3 byla prý opravdu neovladatelná, další pěkný stroj je Suzuki GT 750, dvoutakt vodník nebo RG 500.

Já třeba zbožňuju tenhle styl........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všechny 3 jsou XS 650, je to pěkný dvouváleček, krásný zvuk, příjemný výkon, co víc si přát na sluné odpoledne.

 

to mechano: nic si z toho nedělej, já taky nemůžu mít všechno, ale zatím odkládám maličkosti jako výstavbu domu :) a kupuju křápy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, XJ900 jsem do souhrnného hanlivého pojmu vysavače nezahrnul, to byl ještě vzducháč. Soudobá šestikila co točí 14.000 vůbec nemusím a ani ty litry mi nic neříkají, na okresce člověk nezažije ten pocit, že fakt vzal za plyn (resp. zažije to pouze jednou, než se vymázne). Tříválec s krásným zvukem, ideální výkonovou charakteristikou a stabilním a zároveň ovladatelným podvozkem - do toho jednou skočím (až přestanu cpát prachy do hodinek a bytu).... Triumph SpeedTriple 1050 ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to tak nemyslel s tím XJ, souhlasím, že moderní sportovní 4válce jsou jen o tom výkonu. Kámoš projížděl novou R6 a nestačil se divit!!! Ale už jsem asi moc starej (24 let) na takovýhle rakety. Jo ten Speed Triple je dost dobrý, ale já bych zabrousil sem.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...