giptrick Odesláno 21. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. března 2010 Jawa Sport Mě doma zahálí moje Kikina. Dvakrát do roka ji vytáhnu, nastartuju a projedu se u nás po vidlákově... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiřina Odesláno 21. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. března 2010 Tak u mne taky došlo k upgradu. Bandit mne opustil a přišla tato krásla. Zatím nebyl čas ji dodělat, ale lamináty už jsou dole, přijdou opravit, nalakovat. Motorka do Suzuki na kontrolu rámu a výztuhu atd. atd., atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luidis Odesláno 22. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března 2010 Tak včera jsem se byl poprvé projet. Zatím ještě ne na mojí, má značku v depozitu, ale kámoš si garážuje přes zimu svoji krásku u mě, tož jsem si troufl ji s jeho svolením prohnat. Sám mám guzzinku 940ccm, takže co je skorolitrový dvouvál vím. Ovšem co prožiju na KTM SuperDuke, to jsem nečekal. MASAKR! Když jsem z ní slezl, třepal jsem se vyplaveným adrenalinem a asi minutu jsem pištěl. Teprv teď jsem pochopil, co je to pojem výkon. Nevím, jestli je 88kW moc nebo málo, na supersportech jsem ještě nejel a ani mě to neláká, ale tohle byl zážitek nade vše! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiřina Odesláno 22. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března 2010 Tak včera jsem se byl poprvé projet. Zatím ještě ne na mojí, má značku v depozitu, ale kámoš si garážuje přes zimu svoji krásku u mě, tož jsem si troufl ji s jeho svolením prohnat. Sám mám guzzinku 940ccm, takže co je skorolitrový dvouvál vím. Ovšem co prožiju na KTM SuperDuke, to jsem nečekal. MASAKR! Když jsem z ní slezl, třepal jsem se vyplaveným adrenalinem a asi minutu jsem pištěl. Teprv teď jsem pochopil, co je to pojem výkon. Nevím, jestli je 88kW moc nebo málo, na supersportech jsem ještě nejel a ani mě to neláká, ale tohle byl zážitek nade vše! Jooo, tak tudle krásku jsem párkrát vodil na okruhu a je to mazeeeeeec. Podle mne perfektní motorka, se kterou z každé vyjížďky přijíéždí majitel s rohlíkem. Kdyby se jezdil nějaký Naked cup, byla by to jasná volba. Jen na normální cestu, má konkurenci ve vlastní stáji. KTM 950/990 SM je snad ještě větší a zábavnější mazeeeeeec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
volfda Odesláno 25. března 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. března 2010 Tak jsme si s mým otcem pořídili městská vozítka... Dva skůtry 50ccm, otec si vzal nějakou malou Yamahu a já Peugot Speed Fight WRC. Je to legrace, nechali jsme je otevřít, takže jedou k 80km/h a po městě jsou k nezaplacení. Týdně tankuji za 130kč, jednou ročně prohlídka a povinné ručení stojí pár kaček. Nesmírná výhoda je to, že zaparkuji kdekoliv chci a v případě, že ho tlačím, jsem chodec, takže mohu překonat i pěší zonu. Vždy je to rozdíl, když přeskočím z 50tky na svou 650tku, ale tu 650 zase neuzvednu a neodnesu. Pokud někdo řešíte městské pojíždění, vřele doporučuji ony prskolety Tady ilustrační video toho Peugotu, je k sežrání (jen já jsem ho už dál netunil, narozdíl od majitele toho na videu). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
volfda Odesláno 7. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. dubna 2010 Tak jsem dnes venku udělal pár foteček svého hlavního miláčka na dvou kolech- Suzuki Burgman 650 Jsem burgmanista se vším všudy, začal jsem na 125ccm, poté 400 a nyní 650. Burgman je dle mého nej maxiskutr na trhu. Co se týče 650, je to cesťák se vším všudy. Původně jsem měl 125 do města a na okolí, poté jsem se svezl na 400 a vyměnil to, tu jsem nechal upravit (spojka, variator, laďák...), jezdil opravdu krutě, ale byla to stále jen 400, která ovšem žrala 10l/100km, což je při nádrži 11l na delší cesty jak tank. Jednou jsem byl na garanci a můj AD mi ukázal, že mu tam stojí 650, která má najeto 2000km od jeho zákazníka. Cena byla nádherná, neváhal jsem a vzal jsem ho, ještě mi vzal 400 na protiúčet za slušný peníz... Měl rovnou origo boudu na 2 helmy v barvě a laďák Malossi. Není to executive, ale co... Elektronicky výsuvný štít a sklopná zrcátka nepotřebuji, jediné, co mi mrzí je ABS, třeba to časem vymění... Původně jsem chtěl Cruisera (Intruder 1800R), ale inklinuji také k cesťákům a tato motorka mi opravdu sedla. Je to cesťák, se kterým se mohu vydat kamkoliv po evropě, pod sedaldem má přes 50l prostoru (se světýlkem, což se v noci hodí), k tomu bouda a spousta protoru vpředu. Je to automat, ale lze přepnout na sekvenční řazení, motorka má 5 rycholstí, či lze využít power mode, který funguje stejně, jako u aut v automatu. Abych ale pravdu řekl, tu sekvenci používám málokdy. Co se týče jízdních vlastností, narozdíl od 400 není 650 tak nízká, výkon je pro mě optimální, řekl bych až velký, akcelerace je nádherná, nejvíc jsem s ním jel 206km/h, ale optimum na cestu je do 160km/h, jednoduše se schovám za štít a jsem takto schopen projet Německo za pár hodin. Mám zde hodně místa na nohy a pro řidiče lze posunouvat opěrka, takže si to nastaví každý jak potřebuje a spolujezdec má opěrku na boudě. Co je u těchto maxiskutrů vychytávka je ruční brzda, má jí i ta 125, ale u ní jsem jí moc nepoužíval, zde díky váze (269kg) celkem často. Tahle mašinka je použitelná jak na delší cesty, tak i do města, jediná nevýhoda ve městě je ona značná hmostnost a velké rozměry, proto mám do města ještě skutr 50ccm Technické info od Suzuki zde. Přidávám pár fotek. Další fotky oněch hodinek tady. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 8. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2010 Volfdo, zajímá mě, jak je na tom Burgoš se spotřebou, když se teda dejme tomu pádí po dálnici 130 - 150km/h? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
volfda Odesláno 8. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2010 Volfdo, zajímá mě, jak je na tom Burgoš se spotřebou, když se teda dejme tomu pádí po dálnici 130 - 150km/h? Nádrž 15l mi vydrží na cca. 250km kombinované cesty (i když ho nešetřím), na dálnici bych to dohadnul na 5-6l/100km, záleží jestli pojedeš těch 130, nebo 150km/h. Pokud ho budu rvát, myslím, že to nepůjde přes 7l. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 8. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2010 To pokládám za celkem reálné a přitom příznivé hodnoty. Protože, když se to vezme kolem a kolem, ta čelní plocha je dost velká na to, aby to při té rychlosti byla "pořádná brzda". Já měl tedy tu čest udělat prvních pár km (20?) na Burgošovi 400 přímo z showroomu zde přítomného člena fóra a musím říci, že jsem byl velmi překvapen Burgmanem. A to byla prosím cesta v 100% dešti. 1) je to hbité, žádný skůtrový nedochůdče 2) je to pohodlné, až návykově 3) na svoje rozměry je to snadno protáhnutelné pražským provozem 4) předvídatelné a nezáludné chování. Já si dokážu velmi jasně představit pohodlnou dovolenou na Burg. 400-600 s plnou bagáží. Plná nádrž, zaklapnout helmu, natáhnout nohy dopředu a: Evropo, třes se! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Neckar Odesláno 8. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2010 ... ze by se v Burgmanovi rodil nastupce motocyklu dalkovych cestovatelu - misto dnesnich BMW a KTM? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
volfda Odesláno 8. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2010 ... ze by se v Burgmanovi rodil nastupce motocyklu dalkovych cestovatelu - misto dnesnich BMW a KTM? Musím říct, že skro ano, ale nerodí, nýbrž je zrozen. Je to o tom, co ti sedne a vyhovuje. Poměr cena, kvalita a osobní zkušenost nahrává pro Burgmana, pochopitelně že BMW má nádherné a dokonalé storje, v testu by to bylo asi neporovnatelné, už jen co se třídy a typu týče. Ake jak jsem psal, prošel jsem celou modelovou řadu Burgmanů a i 125ccm je velmi přjemný, až luxusní stroj. Ta 650 je vychytaný cesťák a mně vyhovuje automatická převodovka, mám ještě Yamahu XT, s řezním a ovládání stroje nemám problém, ale na tom cestáku si to člověk stejně neužije a Burgman je díky automatu pohodlně použitelný i do provozu. Když na něj připneš ještě bočáky, odvezeš si celý dům s sebou... Executive má i vyhřívaná řidítka a sedadla, takže skoro až konlurence BMW LT? Nový executive s boudou, bočákama a ladákem bych viděl někde na 220-260k (taky záleží jaké doplňky by to byly, resp. za kolik), záleží také na případné slevě, myslím, že bych ho uměl cca. 210-230k u mého AD, plus si můžete odepsat DPH. Já vzal toho co mám, protože jsem doplatil 30k od té 400ccm a byl i s výbavou. Jediná nevýhoda tohoto stroje by snad mohl být rozměr kol a tedy i výška. 650 je už v poho, zatím jsem neměl problém, ale ze 400 jsem musel sundat hlavní stojan, neustále jsem někde škrtal Jiné výhrady nemám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 Burgmana 650 mám v hledáčku pro přítelkyni. 13 let jezdím turistiku na BMW GS, protože jezdím východ a off-road, kde se Burgman nechytá. zkusil jsem K1200LT i jiné koráby a tam určité srovnání s Burgmanem udělat lze. Myslím, že jeho handicap je ve velikosti kol, nevím jak je na tom podvozek (odpružení + stabilita, hlavně v sérii zatáček a vyšších rychlostech a na nerovném povrchu) a servis, resp. životnost, BMW najezdí s relativně běžnou údržbou řádově stovky tisíc km. Na druhou stranu je Burgman relativně lehký, nízké těžiště, pro někoho je výhodou řazení a úžasný je komfort, i když nemám na dlouhých trasách dobrou zkušenost s "chopper" posazem, tj. s nohama vpředu a vzpřímenou polohou těla. Budu si ho muset někde půjčit... Na druhou stranu jsem předloni postavil repliku Honda Gorilla v designu BMW R1150 GS Adventure, které jsem taky měl, a tahle motorka je moje životní překvapení - pohodlná, dá se na ní krásně cestovat o čemž svědčí např. mých 1500 km za prodloužený víkend nebo 1000 km za jediný den... A proti tomu je Burgman jistě komfortní cesťák.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pribina Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 Na zacatek musim rict, ze nejsem motorkar, ale kdyz mam misto tak motorkare poustim, holt stroje maji vykonnejsi a ani s 3.0 V6 se proti motorce proste nechytnu Co mne ale nezkutecne, a proc to nerict na plnou hubu, na motorkarich s.e.r.e je to, ze 90% z nich ma pustena dalkova svetla! Podle mne je to bezohlednost a nevidim v tom zadny vyznam. Nebo mi to muze nekdo vysvetlit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXfazerXXX Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 Jasny,kdyz te dojizdim,nebo pri prijezdu na krizovatku s mou prednosti,tak sem mnohem lip a z vetsi vzdalenosti videt..............................ale divim se,tohle sem este neslysel,ze by to nekomu vadilo,naopak to je vetsinou vitano.Uznej,ze jedno tlumeny se mnohem snadnejc prehlidne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 Na zacatek musim rict, ze nejsem motorkar, ale kdyz mam misto tak motorkare poustim, holt stroje maji vykonnejsi a ani s 3.0 V6 se proti motorce proste nechytnu Co mne ale nezkutecne, a proc to nerict na plnou hubu, na motorkarich s.e.r.e je to, ze 90% z nich ma pustena dalkova svetla! Podle mne je to bezohlednost a nevidim v tom zadny vyznam. Nebo mi to muze nekdo vysvetlit? Zeptám se: skutečně tě to oslňuje, nebo tě to prostě jen s..e? Otázka není míněna jako záludnost nebo provokace. Sám mám totiž problémy s oslňováním (většinou ale spíš auty). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
volfda Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 Zeptám se: skutečně tě to oslňuje, nebo tě to prostě jen s..e? Otázka není míněna jako záludnost nebo provokace. Sám mám totiž problémy s oslňováním (většinou ale spíš auty). Já osobně tedy mam zapnuté jen potkávačky na motorce, ale je pravda, že Burgman svítí jak kráva (to mi říkají kluci, co jezdí kolem mě), kamarád na Guzzi jezdil taky neustále s dálkovkama. Já spíš nesnáším neoriginální xenony na autech, to je humus... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
volfda Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 Burgmana 650 mám v hledáčku pro přítelkyni. 13 let jezdím turistiku na BMW GS, protože jezdím východ a off-road, kde se Burgman nechytá. zkusil jsem K1200LT i jiné koráby a tam určité srovnání s Burgmanem udělat lze. Myslím, že jeho handicap je ve velikosti kol, nevím jak je na tom podvozek (odpružení + stabilita, hlavně v sérii zatáček a vyšších rychlostech a na nerovném povrchu) a servis, resp. životnost, BMW najezdí s relativně běžnou údržbou řádově stovky tisíc km. Na druhou stranu je Burgman relativně lehký, nízké těžiště, pro někoho je výhodou řazení a úžasný je komfort, i když nemám na dlouhých trasách dobrou zkušenost s "chopper" posazem, tj. s nohama vpředu a vzpřímenou polohou těla. Budu si ho muset někde půjčit... Na druhou stranu jsem předloni postavil repliku Honda Gorilla v designu BMW R1150 GS Adventure, které jsem taky měl, a tahle motorka je moje životní překvapení - pohodlná, dá se na ní krásně cestovat o čemž svědčí např. mých 1500 km za prodloužený víkend nebo 1000 km za jediný den... A proti tomu je Burgman jistě komfortní cesťák.. Co se týče posezu, Burgman je pohodlný, nohy můžeš mít jak před sebou, tak i pod sebou, máš tam na ně dlouhé nášlapy a na sedalde je taky hodně místa, takže se můžeš uvelebit jak potřebuješ... Určitěje Burgman lehčí, než BMW LT, či podobné lodě, ale upřímně s ním mám občas co dělat, a to jsem kus chlapa. Nevím, jestli by přítelkyni vyhovoval. Známá jezdila na kamarádově 400 a bylo to na ní už dost. Ale pokud jezdí a je na to zvyklá, pak to bude v pohodě. Co se týče podvozku, odpružení si můžeš nastavit, není to motorka na sportovní jízdu v serpentýnách, ale v zatáčce není problém. Jediný problém, který nastává je špatný povrch, či teren, a to kvůli malým kolům. Lesní cesta když jedu na chatu je v pohodě, ale jakmile prší a je rozblácená, hezky po ní plavu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 Já nevím, dálkáčema nesvítím. Na motorce jsem nahopsal 160 tisíc km a případy, že mne někdo přehlédl, bych spočítal na prstech jedné ruky a to včetně malého pitbiku. Je fakt, že se musí předvídat, myslet za řidiče aut a očekávat od nich přehlédnutí a upravit tomu styl jízdy. Takže dálkáče mám na noc a volnou silnici a nepotřebuju ani rándálový výfuk, což je další argument "abych byl slyšet".. Mimochodem, v oblasti motorek jsem i nějaký čas pacoval a viděl hodně potlučených lidí, kterým "nějakej idiot na vedlejší (popř. jiný idiot v protisměru odbočující vlevo) nedal přednost". U dost z nich se ale ukázalo, že se řítili rychlostí 150 a víc a v téhle rychlosti se z malé tečky v dáli stane v mžiku střela, jejíž "řidič" má jen malou možnost na poslední chvíli zareagovat, pokud si řidič auta myslí, že ta tečka jede 90 a že v pohodě dokončí manévr. Jak řidiči aut, tak motorkáři, umí být bezohlední a agresivní a dal bych na h... motorkáři, který nerespektuje skoro nic ale když mu do cesty někdo strčí čumák, jde mu ukopnout zrcátko. Na druhou stranu myslím, že drtivá většina z nás jsou slušný řidiči, nejezdíme vždy podle předpisů, ale bezpečně a nikoho neohrožujeme. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pribina Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 at nepisu nekolik prispevku fazer: jeste se mi nestalo ze jsem motorku, ktera nesvitila dalkovyma prehledl mechano: jasne, ja taky nechci tady zadny flame, je to opravdu o oslnovani, jsem celkem nekonfliktni clovek, takze kdyby to neoslnovalo tak to neresim volfda: neoriginalni xenony, zalezi zas na jakem aute s jakymi svetly, jasny je ze Favorit co ma dobastlene 8000k je maras, ale ja mam treba Alfu 166 , ktera ma cocky a do stejnych svetel se davaly original xenony a s 4300k (stejne jako original na tomhle aute) se mi jeste nestalo ze by nekdo blikal nebo mi rikal ze oslnuju Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 9. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. dubna 2010 No pokud si na tu Alfu pridas i ostrikovace svetel, pokud tam nebyly, a dynamickou nivelaci a projde to estekackem, proc ne. nikdo ani nespitne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se