Přejít na obsah

Dopravní zpravodajství


Doporučené příspěvky

před 6 minutami, eloga napsal:

Jestli takové poznatky nepatří spíše do sekce Humor. 🙂

Asi ano, ale ono se to tváří tak úředně, že jsem si humor nedovolil brát do úst. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 626
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

jasná zpráva, ono je to stejné všude po celé cz, nejen tramvaje/šaliny, ale i veškeré silnice.... , hele Martine třeba taková D0, /už jenom to značení mluví samo za sebe 😃/ úsek od Barrandova k Lochkovskému tunelu a to na obou směrech - takovou hrůzu na asfaltové silnice dovedou spáchat jen polévači asfaltu jen tady v cz, jinde takovou hrůzu nepotkáš. Na tom cca 4 km úseku jedeš stále nahoru dolu  propadlina-lívanec, stále to mlátí a mlátí, když je mokro nic moc. Běžně se v Evropě taková záplaty přebrousí, aby to bylo bez přechodu, ale my máme i z opravených silnic a dálnic tankodrom. D11, D5 atd.

A Praha to je také díra - samá díra, prostě humor. Když je ministrem novinář... 🤩, co jiného čekat.

🤠

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem technolog, jen nadšenec pro "silniční technologie", ale pokud bude jediným kritériem všech výběrových řízení na zhotovitele díla CENA nikoli kvalita, použité technologie, použitý materiál,....... tak se bude stávat totéž co např. u slavné Ostravské dálnice ( a její podloží "doplněné" o materiál z odpadu skládky ). Tak to bude stejné. Pak k tomu přidej nedodržení technologických postupů ( zjednodušeně - zaflikováno, za hoďku tam můžou jezdit vesele auta ) v kombinaci s přetěžováním kamionů ( s velkou slávou máme pár digitálních vah - jedna je ihned vyřazena a skoro dva roky nejsou schopni ji opravit a dalším vázne kalibrace a věčné zpochybňování měření ) a výsledek máš každej den pod kolama. Tebou zmiňovanej úsek znám a klidně si troufnu tvrdit, že je to naopak jeden z lepších úseků, bohužel. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, kuncák7 napsal:

Nejsem technolog, jen nadšenec pro "silniční technologie", ale pokud bude jediným kritériem všech výběrových řízení na zhotovitele díla CENA nikoli kvalita, použité technologie, použitý materiál,....... tak se bude stávat totéž co např. u slavné Ostravské dálnice ( a její podloží "doplněné" o materiál z odpadu skládky ). Tak to bude stejné. Pak k tomu přidej nedodržení technologických postupů ( zjednodušeně - zaflikováno, za hoďku tam můžou jezdit vesele auta ) v kombinaci s přetěžováním kamionů ( s velkou slávou máme pár digitálních vah - jedna je ihned vyřazena a skoro dva roky nejsou schopni ji opravit a dalším vázne kalibrace a věčné zpochybňování měření ) a výsledek máš každej den pod kolama. Tebou zmiňovanej úsek znám a klidně si troufnu tvrdit, že je to naopak jeden z lepších úseků, bohužel. 

S tím souhlasím... ta první věta hovoří za vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lepších? Vážně?

Pánové proberte se, takový tankodrom tam dřív nebyl, teď to jen jen horší a horší. To je prostě bída, já jsem sjezdil se starým autem západní i severní Evropu, i to Slovinsko/Chorvatsko, ale taková mizerie na silnicích je skutečně jen u nás. Nikde jinde.

Když už tedy lepší úsek  - ten je na D1 od Říčan na Velké Popovice, 5km když to není ucpané, dá se slušně a hladce jet.  Některé úseky na Vysočině ještě , ale zrovna tady před Lochkovem je to prostě něco otřesného. 🙄 Celkově to s našimi komunikacemi téměř padá pod úroveň z počátku 60 let, kdy táta tomu říkal roleta, prostě tam byla značka Kozy. Dnes tam mnohde nemáme ani tu značku... 😆

Co dodat, nic, vidím že zkušenost je nepřenosná. :cheers:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 47 minutami, geometr napsal:

Povrch na mostech mezi tunelama je taky parádně opravenej.

Tam je to dane tim, ze se jim most "roztahuje" více než je počítáno, oprava nejlevnější metodou v našich klimatických podmínkách je špatná volba. To se ale vi.

Eloga- myšleno pouze na D0, nikoli celkove. D1 se zlepšila opravou nepředstavitelne, bohužel pouze v krátkodobém horizontu ( počkej 5 let ). Lahůdka z mého pohledu je okruh- lanovy most smer krc a vlastně lanovej most celkove

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, geometr napsal:

Je to dáno hlavně tím, že u nás jsou všechny tyhle stavby parádně vodfláknutý. To je celý.

Tim se vracíme na zacatek- jedine kriterium pro výběr firmy je cena. Když jsem viděl "kvalitu" jak pracovních sil, tak použitého materiálu pri značení zon v Praze, tak mi bylo do breku ( obnova nutná po 14 dnech a napachana skoda pri prehmatech a poškození soukromého majetku která dosáhla bezmála 2 mil. Kč jen u nás). Odpovednost firem NULA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také myslím, zejména to, že někteří šmoulové z ŘSD už měli být dávno v jiném pracovním procesu. 😎

S tou D1 má Kuncák pravdu, ale jak se říká všeho do času, zkraje to bylo nadějné, teď už je znát, že naše silniční opravy mají své limity. Nejlépe je to poznat na D11 v oblasti kolem Poděbrad. Ovšem nejhrůznější zážitky z poslední doby mám já osobně z Podblanicka, okolí Vlašimi. Veškeré silnice pod psa a ještě hůř. 🤠

Pokud jde o konstrukce a výrobu mostních dilatací a příslušnou problematiku - vyrábělo se to kdysi v SSŽ, závod Třebestovice. Později tamtéž pod  hlavičkou nástupnické firmy se švýcarskými technologiemi. Býval to monopol..... 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://autobible.euro.cz/clanky/tuzemske-silnice-se-budou-opravovat-rychleji-a-efektivneji-ceska-firma-na-to-ma-novy-stroj/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=1298010&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

stále stejná písnička - už od 60.let, kdy se začala budovat D1, stále mají lepší a lepší stroje, ale jsou u toho stále stejní "pracovníci", tedy ti silničáři. 😆 Ale nejlepší jsou ŘSD na dostavbě D11 na Polsko a klasika - D35, kdy že to bude? 🤩

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten stroj jsem viděl v akci, vypadá to dobře, ale výsledek po pul roce nestojí za řeč ( asi nedodržení technologického postupu nebo přidávání nevhodných prisad ). Ohledně dálnice smer PL, D35 ci dokončení okruhu bych se koukl na sdružení typu Deti Země a jejich rozkladu ( nesmyslných průtahů). Tam RSD neobvinuju, mají ty projekty připravené ( uz I ja se o nich učil a to jsem z doby, kdy jsem u maturity počítal převodové poměry pro V3Sku :-)). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Na dopravní frontě klid...

Takže pro zajímavost, D5 exit 89. Jedu od Prahy na ten exit uhnu z důvodů jízdy na Plzeň, prostě tady sjedu z D5 a dám se na Plzeň. Takže jsem sjel na konce exitu je rozbočka Domažlice/Plzeň.

Levý pruh je na Plzeň, pravý na Domažlice. Jsem v levém a ouha - přede mnou je křížení dvouproudové komunikace ve stylu R silnice. Bezpečnostní zabezpečení žádné. 🧐

TVL - čumím jak trubka a zkoumám, jestli vidím správně. Ale jo, opravdu, tady prostě musím dát přednost nejprve  dvěma pruhům od Plzně, poté najet na střed, kde je hodně málo místa a stát se terčem pro odbočující pruh a nakonec ještě vjet do směru na Plzeň, také dvoupruh, dát všem přednost a doufat, že to do mně při rozjezdu na běžnou rychlost nikdo nenapálí v jednom ani ve druhém pruhu. 

Klid si říkám a jestli je toto vůbec možné? Prostě je, tady s ŘSD jsou jen ty "nejlepší" zkušenosti. Tak na tomto exitu 89 od Prahy chtít jet na Plzeň již nikdy, není třeba takových situací. Podobných zoufalých míst nájezdů, výjezdů na hlavní silnice je u nás až až. Třeba Čáslav od Chrudimi na I/38 na Kolín. 🙂

Upraveno uživatelem eloga
ed
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, tohodle najdeš mraky ( schválně se na to doma kouknu ). Musíme to opravit.

Já tu např. teď pěním nad odpovědí pro primátora Liberce, asi se tam něco chystá v systému zon placeného stání a tak sbíraj "moudra" v praze a městských částech 🤣. Ode mě to bude klasika - souhrn vycucaných čísel, které se tváří jako ucelený podklad, odborně sepsaný ( kde mám asi vzít podklady pro věci, ke kterým nemám přístup, program neumí a nebo mi je nikdo za tak krátkou dobu nedá či je rozhodně nikdo nesleduje? ).

Odvádí mě to od debaty s podnikatelem, co chce výjimku z vjezdu na cyklostezku a stezku pro pěší, to mě baví o dost víc :thumbsup_anim:. Ach jo, to jsou zase vypečený prázdniny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Muze mi nekdo rict, kdo mohl schvalit, ze prodlouzi uzavirku najezdu ze Strakonicke na Barrandak (ktera uz mela byt davno prujezdna a zbytek pristi rok), a nasledne uzavrit sjezd z prazskeho okruhu na Barrandov? Tohle uz by snad melo byt normalne zalovatelny, to jsou naprosty mimoni.  A TSK a RSD alibisticky pak napise, ze rekonstruovana cast prazskeho okruhu neni znacenou objizdnou trasu pro uzavirku najezdu ze strakonicke. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chapu ze zjistili horsi stav, ale ta posledni etapa se mela delat az pristi rok... Pokud se teda planovala rekonstrukce okruhu a zavreni sjezdu na Barrandov, tak to meli nechat rozdelene jak se planovalo puvodne, a neslucovat 3. a 4. etapu na Barrandaku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...