azeppelin Odesláno 1. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2012 A taky telefon. Nejdřív se začaly samy od sebe přenastavovat hodiny. Stylem jednu chvíli o tři hodiny méně za chvíli o pár minut později atd. Z jednoduchého přeinstalování se stalo čtyři hodiny vrtání v instalaci. Výsledek podělané vše co šlo, všechno rozhozené, programy nefunkční, samovolné připojení k internetu, jazyková mutace rozhozená. Za chvíli to hodím z okna... zlaté telefony co umí jen volat a smskovat.
Andrew Odesláno 2. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2012 (upraveno) Jsem právě kvůli debilní restrikci adresy prohrál úžasnou aukci na eBay. Kdysi se dalo dražit a nechat si to poslat ke známým, teď mě to vyhodilo Edit: Kruci to mě naštvalo, hlavně že jsme v EU a z debilního Německa mi to nechtěj poslat Upraveno 2. prosince 2012 uživatelem Andrew
Marfael Odesláno 2. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2012 Jsem právě kvůli debilní restrikci adresy prohrál úžasnou aukci na eBay. Kdysi se dalo dražit a nechat si to poslat ke známým, teď mě to vyhodilo Edit: Kruci to mě naštvalo, hlavně že jsme v EU a z debilního Německa mi to nechtěj poslat No já to tak občas dělám a není problém.To se mi nezdá,by to nějak zrušili.Jediné,kdy mě to nepustilo,tak protože jsem tu adresu (v mím případě do anglie) neměl danou jako hlavní,Pokud ji mám jako hlavní,tak mi to vždy šlo.
Andrew Odesláno 2. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2012 (upraveno) No já to tak občas dělám a není problém.To se mi nezdá,by to nějak zrušili.Jediné,kdy mě to nepustilo,tak protože jsem tu adresu (v mím případě do anglie) neměl danou jako hlavní,Pokud ji mám jako hlavní,tak mi to vždy šlo. AUCTION RESTRICTED: SHIPPING ADDRESS COUNTRY RESTRICTED Samozřejmě jsem to už nestihl změnit, vydražilo se to asi za 35% normální ceny a o 30 procent míň, než jsem byl ochoten dát. Upraveno 2. prosince 2012 uživatelem Andrew
petpel Odesláno 2. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2012 (upraveno) naštval mně šmejd co mi nabořil auto a ujela že jsem lama a nejde mi vložit foto (v galerii) Upraveno 2. prosince 2012 uživatelem petpel
Ejabejaroz Odesláno 4. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 4. prosince 2012 Moje Geemtecka Pepsiny najednou zacaly rachtat - jakoby povolenej rotor neboco Budu hledat servis
sibirnaya Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 to mi udelaly LVcka, respektive tak jsem je koupil, uvolnenej rotor soupal o dynko, servis 320E
African Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 to mi udelaly LVcka, respektive tak jsem je koupil, uvolnenej rotor soupal o dynko, servis 320E Já vím, je to Rolex, ale třistadvacet éček za dotáhnutí rotoru? To je dobrá prda, tam byl spíš asi nějákej vážnější problém, nebo nevíš co na nich udělali za servis?
montemar Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 vracel jsem sluchátka zpět eshopu. měl jsem je doma jeden den a na uších 30 min, max. výpočet vratné částky : - 600 (silikonové nástavce - ode mě nepoužité, neporušený obal. prý z hygienických důvodů)- 200 papírový obal (který jsem samozřejmě zničil, jinak bych je těžko vybalil)-120 poštovný jsem poučen. sluchátka už jen z kamenného krámu.
JimmyTulip Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 vracel jsem sluchátka zpět eshopu. měl jsem je doma jeden den a na uších 30 min, max. výpočet vratné částky : - 600 (silikonové nástavce - ode mě nepoužité, neporušený obal. prý z hygienických důvodů)- 200 papírový obal (který jsem samozřejmě zničil, jinak bych je těžko vybalil)-120 poštovný jsem poučen. sluchátka už jen z kamenného krámu. Tak to ses nechal napalit, je ze zakona dany (a je uplne jedno co maj v obchodnich podminkach) ze zbozi koupene na internetu muzes vratit do 14 dnu (I sluchatka a je jedno ze nosene) obchodnik nema ze zakona zadne pravo po tobe vyzadovat originalni obal a jeste ti ho nvic uctovat ... a s tim postovnym nevim jk to je ...
Ejabejaroz Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 to mi udelaly LVcka, respektive tak jsem je koupil, uvolnenej rotor soupal o dynko, servis 320ENojo, holt se tomu nevyhnu. Radsi je nenosim a pujdou do servisu.
Marfael Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 a je jedno ze nosene Tohle není až tak úplně pravda.Abys to mohl vrátit,nesmí být vidět,že věc byla užívaná,nebo má nějaké známky užívání.Náklady na obal atd. je samozřejmě nesmysl.Poštovné si platíš sám,to je tvůj jediný výdaj.Takže pokud sluchátka nemají známky užívání,platíš jen poštovné.Pokud mají známky užívání,máš smůlu.
JimmyTulip Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 Mas pravdu, koukal jsem n to, kdyz jsou nosene tak ti je nauctuji (alespon u pecek a tech druhych do ucha).... ale tak jako tak tu psal, ze mu nauctovali zataveny pytlik, z ktereho v uchu nic nemel.... no kazdopadne je to dost neseriozni obchod.
FrantisekH Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 tohle dela napr. alza bezne jako samozrejmost...bohuzel vetsina zakazniku bez reci zaplati...
African Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 vracel jsem sluchátka zpět eshopu. měl jsem je doma jeden den a na uších 30 min, max. výpočet vratné částky : - 600 (silikonové nástavce - ode mě nepoužité, neporušený obal. prý z hygienických důvodů)- 200 papírový obal (který jsem samozřejmě zničil, jinak bych je těžko vybalil)-120 poštovný jsem poučen. sluchátka už jen z kamenného krámu. Kde jsi je kupoval, abych věděl, komu se vyhnout? Žádnej papírovej obal a podobné ti neměli právo účtovat" Já už párkrát kupoval i vracel (a to i špunty) na www.headphones.cz a vždy bez problémů. Peníze vrátily do koruny a jednali velmi seriózně. Koukal jsem, že mají v podmínkách ovšem také podobné upozornění" Účtovány Vám naopak náklady budou, pokud zboží vrátíte:- neúplné- poškozené- opotřebované nad rámec "vyzkoušení"- znečistěné- s poškozeným obalem, i když lze tento otevřít bez jakéhokoliv poškození Speciálním případem jsou intraaurální modely (nebo-li špunty), které se zasunují přímo do sluchovodu. Důvodem jsou snadno pochopitelné požadavky na hygienu. Jelikož (podle zákona) nemůžeme jakkoliv omezit Váš zákonný požadavek na vrácení i tohoto zboží, musíme Vás současně upozornit, že v momentě, kdy tyto modely zasunete do uší (či jiných tělesných otvorů), ztrácejí svou hodnotu. Vynaložené náklady spojené s vrácením zboží jsou tak prakticky na úrovni ceny zboží! (Pokud je to možné použijeme nekontaminované části jako náhradní díly a tyto náklady o tyto díly snížíme.) Důrazně proto předem upozorňujeme, že po započtení výše uvedených nákladů, může být výsledkem částka velmi blízká nule.
Filip.J Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 Naštvali mě kulturně žijící lidé. Konkrétně ti, co se před 3/4 hodinou tlačili před vchodem do baráku, který má ve sklepě hudební klub, a nedokázali pochopit, že ten barák má místnosti i nad zemí a že já se potřebuju dostat do jedné z nich a vůbec nemám zájem předbíhat je na vstupu do té škaredé smradlavé díry. Prostě mě nepustili. Tolik vypnutých, nevnímajících, tupých pohledů naráz jsem ještě neviděl
Lion Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 vracel jsem sluchátka zpět eshopu. měl jsem je doma jeden den a na uších 30 min, max. výpočet vratné částky : - 600 (silikonové nástavce - ode mě nepoužité, neporušený obal. prý z hygienických důvodů)- 200 papírový obal (který jsem samozřejmě zničil, jinak bych je těžko vybalil)-120 poštovný jsem poučen. sluchátka už jen z kamenného krámu. http://www.lupa.cz/clanky/vite-kdy-a-jak-vratit-zbozi-zakoupene-v-e-shopu/ 1) silikonové špunty naúčtovat může, mohl by max. odečíst ty zabalené pokud není dodáváno jako sada... ty co už jsi měl v uších nesmí dál pustit do prodeje... jsou prostě věci, které se vracet ani vyměnovat nemůžou2) obchodník může účtovat náklady, které vznikly zalisováním zboží atd... nadávej výrobci 3) i poštu uplatnit může... není to "půjčovna" věcí na 14 dní... i když si to ty ak neudělal s tímhle souhlasím poslední věta... kamennej obchod žádnej nárok na vrácení neposkytuje... poslali by tě k šípku, jak si to koupíš na pultě je to tvoje...
montemar Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 Tak to ses nechal napalit, je ze zakona dany (a je uplne jedno co maj v obchodnich podminkach) ze zbozi koupene na internetu muzes vratit do 14 dnu (I sluchatka a je jedno ze nosene) obchodnik nema ze zakona zadne pravo po tobe vyzadovat originalni obal a jeste ti ho nvic uctovat ... a s tim postovnym nevim jk to je ...jo. souhlas. jsem blbej. sem jsem to dal jen pro varovani. samozrejme vim, ze spousta lidi tady treba obchod s tímto shopem mela uzasnej. nic proti. sluchatka.net
SCIFI Odesláno 5. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 5. prosince 2012 (upraveno) Tak to ses nechal napalit, je ze zakona dany (a je uplne jedno co maj v obchodnich podminkach) ze zbozi koupene na internetu muzes vratit do 14 dnu (I sluchatka a je jedno ze nosene) obchodnik nema ze zakona zadne pravo po tobe vyzadovat originalni obal a jeste ti ho nvic uctovat ... a s tim postovnym nevim jk to je ... moc toho o zákonech nevíš co? napálit se nenechal a měli na to právo. pravda je jen to že ne každý eshop toho striktně využije http://www.lupa.cz/c...pene-v-e-shopu/ 1) silikonové špunty .....poslední věta... kamennej obchod žádnej nárok na vrácení neposkytuje... poslali by tě k šípku, jak si to koupíš na pultě je to tvoje... souhlas s každým slovem a docela nechápu to rozčílení Upraveno 5. prosince 2012 uživatelem SCIFI
Doporučené příspěvky