Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Já tady nic nepsal o tom, jak je to s ČD - to, že jsou kurvy, mají tam bordel a vlaky jsou hrozné, je to jedna věc, ale vše je spojeno s nenažraností vedení. Nic to nemění na tom, že Jančura je z... a za tím si stojím, protože záměrně má zájem pouze o výdělečné tratě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Takže jsem měl ne finále pravdu a díky tombedovi, sectovi a Lukinovi, že měli potřebu ze mě udělat kokota. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosh Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Vančura? Není to jeden z Plavců? Zpíval hezky. Promovaní Ingeneuři a tak. P.S. A přidávám se, Tvoje vzteklost je tady na foru obsedantní a začínáš být ostatním pro smích, uvědom si to.Tys Petře asi nikdy nepodnikal, co? Bo jinak bys takové soudy o tom Vančurovi nevynášel. Má dobrý podnikatelský záměr a že existují šyny do Osoblahy není jeho starost. Upraveno 13. března 2012 uživatelem marosh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Nic to nemění na tom, že Jančura je z... a za tím si stojím, protože záměrně má zájem pouze o výdělečné tratě. Já si nemyslím, že to, že se někdo snaží dělat byznys výdělečně musí nutně znamenat, že je z... . Zkus se vžít do jeho role, šel bys podnikat s vlastním kapitálem s tím, že každý rok budeš víc víc ve ztrátě, jenom aby nějaké babičky mohly jezdit vláčkem z vesnice do vesnice? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maama Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Takže jsem měl ne finále pravdu a díky tombedovi, sectovi a Lukinovi, že měli potřebu ze mě udělat kokota. aha, tak já jsem se splet. jsem myslel, že šlo o debatu:( avatar ti sluší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Já si nemyslím, že to, že se někdo snaží dělat byznys výdělečně musí nutně znamenat, že je z... . Zkus se vžít do jeho role, šel bys podnikat s vlastním kapitálem s tím, že každý rok budeš víc víc ve ztrátě, jenom aby nějaké babičky mohly jezdit vláčkem z vesnice do vesnice? Ty babičky Tě vychovaly, Tebe možná ne, ale dost lidí na to, aby díky nějakému cipovi se jednoho dne stalo to, že se nikam nedostanou. Ono taky firmy by každý rok chtěly zisk, za další rok ještě víc a takhle pořád... Jenže nejde to do nekonečna. Jim by nestačilo, kdyby se dařilo zhruba stejně a když bude o něco líp, blo by to fajn. Ne, aspoň o 20% větší zisk a každý rok. Upraveno 13. března 2012 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Ty babičky Tě vychovaly, Tebe možná ne, ale dost lidí na to, aby díky nějakému cipovi se jednoho dne stalo to, že se nikam nedostanou. Oono taky firmy by každý rok chtěly zisk, za další rok ještě víc a takhle pořád... Jenže nejde to do nekočna. Jak k tomu kapitálu přišel, to snad ani nebudu zmiňovat. Takže ty navrhuješ, že dráhy měly zůstat monopolní a neumožnit tam vstup konkurenci? Víš ale jaké byly a jsou stížnosti na kvalitu služeb ČD - tohle konkurence přecejen zlepší. Mimochodem, to jak ke kapitálu přišel určitě zmiň. Já vím jenom tu všeobecně známou povídku o založení Student Agency pro studenty a au-pair, v návaznosti na to spolupráci s ISIC a prodej jízdenek, pak letenek a nakonec i dělal autobusovou dopravu. Ale třeba znáš nějakou pravdivější story, tak sem s ní Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
railmaster Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 jsem lama, ale není to tak, že ČD má howno co dotovat, protože ji horem dolem dotujeme my daňoví poplatníci, a to dokonce 2x, jednou samotné ČD a podruhé prostřednictvím krajů na právě prodelečné tratě, kde právě oranžová většina zabránila vstupu soukromníku a naopak podepsala smlouvu na dalších tuším 10 let se ztrátovou ČD? U nás sa dotuje len infraštruktúra, podobne, ako cesty a diaľnice. Prepravcovia si musia na seba zarobiť, ale ľudia žijú všade a obyčajne po zrušení tratí to išlo s konkrétnymi regiónmi dolu vodou. Žiadna železnica v Európe, mimo vysokorýchlostných kde sa však platí cestovné natvrdo, nie je zisková a je odkázaná na dotácie, ale zainteresovaní dobre vedia, prečo to má význam prevádzkovať. Keď sa vyčíslia vplyvy iných druhov dopravy na životné prostredie, nič lacnejšie ako železnica neexistuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
railmaster Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 jsem lama, ale není to tak, že ČD má howno co dotovat, protože ji horem dolem dotujeme my daňoví poplatníci, a to dokonce 2x, jednou samotné ČD a podruhé prostřednictvím krajů na právě prodelečné tratě, kde právě oranžová většina zabránila vstupu soukromníku a naopak podepsala smlouvu na dalších tuším 10 let se ztrátovou ČD? U nás sa dotuje len infraštruktúra, podobne, ako cesty a diaľnice. Prepravcovia si musia na seba zarobiť, ale ľudia žijú všade a obyčajne po zrušení tratí to išlo s konkrétnymi regiónmi dolu vodou. Žiadna železnica v Európe, mimo vysokorýchlostných kde sa však platí cestovné natvrdo, nie je zisková a je odkázaná na dotácie, ale zainteresovaní dobre vedia, prečo to má význam prevádzkovať. Keď sa vyčíslia vplyvy iných druhov dopravy na životné prostredie, nič lacnejšie ako železnica neexistuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Takže jsem měl ne finále pravdu a díky tombedovi, sectovi a Lukinovi, že měli potřebu ze mě udělat kokota. Pravdu v čem? šlápl ti Jančura na kuří oko? Ojel jsi mu hostesku a on tě nevzal jako průvodčího? Promiň děláš ho ze sebe sám... Jančura do Rychlebek nepůjde, není sebevrah, ale o jiné tratě, třeba OV-OP-Krnov-OL zájem měl, prot nemusí být z..., ČD nás taky tahali s cenou než na OV-PHA nastopil Jančura, ale zm.dy bych je nenazýval, neměli konkurenci. Nejsem obhájcem ani jedné strany podotýkám... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Já tady nic nepsal o tom, jak je to s ČD - to, že jsou kurvy, mají tam bordel a vlaky jsou hrozné, je to jedna věc, ale vše je spojeno s nenažraností vedení. Nic to nemění na tom, že Jančura je z... a za tím si stojím, protože záměrně má zájem pouze o výdělečné tratě. ale tak snad funguje každá obchodní společnost - pro své přežití musí generovat zisk. představa, že stát zajistí dopravní obsluhu osoblahy díky provozu pendolína (které je samo osobě v hlubokém mínusu) je mylná. troufnu si tvrdit, že zpravidla je provoz státních podniků nákladnější, než kdyby službu poskytoval soukromý subjekt. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 U nás sa dotuje len infraštruktúra, podobne, ako cesty a diaľnice. Prepravcovia si musia na seba zarobiť, ale ľudia žijú všade a obyčajne po zrušení tratí to išlo s konkrétnymi regiónmi dolu vodou. Žiadna železnica v Európe, mimo vysokorýchlostných kde sa však platí cestovné natvrdo, nie je zisková a je odkázaná na dotácie, ale zainteresovaní dobre vedia, prečo to má význam prevádzkovať. Keď sa vyčíslia vplyvy iných druhov dopravy na životné prostredie, nič lacnejšie ako železnica neexistuje. to je pravda, ale jsem pro veřejnou soutěž a vítěz dostane dotace, podle mně by se zjistilo, že to vyjde na míň, než když budeš živit monopolního molocha typu ČD a přihrávat mu dotace jako se to děje teď. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Ohledně dotací bych ocitoval nesmrtelného sira Humphreyho Applebyho: "Ale pane ministře, my přece musíme subvencovat to, co lidé nechtějí. To, co chtějí, si zaplatí sami". Každá dotace jen křiví trh a zkresluje kalkulaci. Kdyby se všichni vykašlali na dotace a nechali prachy lidem, každý by si mohl dopravu dle libosti zaplatit. Sebrat prachy, 70% z nich prošustrovat a zbytek milostivě rozdělit poddaným ve formě milodarů, to je sen každého socialisty. Hodně regionálních tratí je tak "vytížených", že by se vyplatilo vozit ty ubohé babičky (a matky samoživitelky a sociálně vyloučené a..a...a.....) taxíkem. Edit: A zaplaťpámbu za lidi jako Jančura, kteří prachy nevyhazují oknem, ale vydělávají. Jen díky takovým ještě může Dluhová Unie jakž takž fungovat. Upraveno 13. března 2012 uživatelem Foundryman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 sem dlouze premyslel cim bych Petovi zlepsil naladu, kdyz ho furt neco se.re, jdu pohledat svou fotku s nazvem 69 kg v nocni kosili Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 sice problematice o který mluvíte vubec nerozumim, ale pokaždý když musím zcela vyjímečně vlakem zvažuju jestli tohle dobrodružství hodné cestou do podsvětí risknu nebo ne..ČD možná dotuje tratě z horní dolní do dolní horní ale cestovat v dobytčkázu za cenu luxusní limuzíny??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudykopalsson Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Jinak to řeknu, je možné, že díky Jančurovi nebudou prachy na malé tratě, jelikož ČD je přestane dotovat? Může se to stát? Jinak se vším souhlasím a jaká je situace u vás, jsem věděl. Kamarád právě se o železnici dost zajímá, proto jsem napsal to, co jsem napsal. není to tak úplně pravda, ČD dostává od státu peníze na zajištění dálkové dopravy za rok 2011 cca 4mld. korun, regionální dopravu dotují kraje - v roce 2011 částkou asi 2,65 miliardy. Takže argument, že když ČD nevydělají na "výnosných" drahách, nebude na malé není úplně košer... pak se nezbyde než ptát, jakto, že je Vančura schopen vydělat i bez dotací a ČD ne? A to, že mu vyčítáš, že jde jen na tratě, kde vydělá, to už mi přijde absolutně zcestné - to je snad cílem podnikání, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Takže Ti přijde fér koupit si 3 vlaky, 3 soupravy a jezdit trasu A a B a jen generovat zisk. Podílel se snad na nějaké výstavbě tratí? Většina, která tady odpovídá a souhlasí, podniká. Jo, pak to chápu. Já neříkám, že na ty tratě nebude, ale že ČD se jednoho dne nasere a udělá to, že řekne, že prachy na ty menší trasy nejsou a lidi budou bez spojů. Upraveno 13. března 2012 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 není to tak úplně pravda, ČD dostává od státu peníze na zajištění dálkové dopravy za rok 2011 cca 4mld. korun, regionální dopravu dotují kraje - v roce 2011 částkou asi 2,65 miliardy. Takže argument, že když ČD nevydělají na "výnosných" drahách, nebude na malé není úplně košer... pak se nezbyde než ptát, jakto, že je Vančura schopen vydělat i bez dotací a ČD ne? A to, že mu vyčítáš, že jde jen na tratě, kde vydělá, to už mi přijde absolutně zcestné - to je snad cílem podnikání, ne? Takže každý v ČR včetně kojenců zaplatí zastydlým odborářům z ajznbónu 660 Kč ročně. Proč, proboha? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Takže Ti přijde fér koupit si 3 vlaky, 3 soupravy a jezdit trasu A a B a jen generovat zisk. Podílel se snad na nějaké výstavbě tratí? Většina, která tady odpovídáa souhlasí, podniká. Jo, pak to chápu. za provoz na trati ale snad platí správě železniční tratě normální komerční cenu, ne? mícháš víc věcí dohromady imo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky