simon_magus Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 ba ne mladická nerozvážnost, to je lepší, závist je silné kafe, promiň... hele do toho se pouštět nebudu, zákulisí neznám, ale v rukavičkách se tam jednat nebude, ale to dnes se jedná kde? To neni o Jancurovo jednani s konkurenci, byt i tam se najde par veselych historek z nataceni. Zajimave je treba patrani o tom, co presne mu to jezdi za vagony(mala napoveda, natrit vagon a dat do nej slusne sedacky je ten nejmensi naklad). Ale jak se rika, cas vse ukaze .... a vyleci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 natřít vagon a dát tam slušné sedačky je nejmenší práce, ale kdyby to ČD udělali možná by lidi jezdili více a byli spokojeni Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 simon:magus: To je to poslední, co jsem chtěl zmínit, v čem Jančura vlastně jezdí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Já nevím, jestli píšu tak blbě, je to možné. Znovu a naposledy, není možné, ať všechny tratě na sebe vydělají a vždy to bylo tak, že se našly peníze na ty neziskové... Kdo z případných soukromých společností bude chtít jít na trh s vědomím, že ta trať prostě nemůže prosperovat. Chápeš to? jestli tomu dobře rozumím, ty prostě chceš, aby fungovalo něco, o čem si myslíš, že do příchodu jančury fungovalo - ale já jsem si poměrně jistý, že nikdy tomu tak nebylo a nebude. naopak tržní prostředí na dráze dává šanci tomu, aby fungovalo to co chceš a všechny nás to stálo méně peněz z našich kapes. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudykopalsson Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Já nevím, jestli píšu tak blbě, je to možné. Znovu a naposledy, není možné, ať všechny tratě na sebe vydělají a vždy to bylo tak, že se našly peníze na ty neziskové... Kdo z případných soukromých společností bude chtít jít na trh s vědomím, že ta trať prostě nemůže prosperovat. Chápeš to? já to chápu, ale já se Ti snažím vysvětlit, že máš chybu v rovnici... ano, existují výdělečné i prodělečné tratě... na oboje dostávají ČD dotace a přesto nejsou schopné generovat zisk - z toho plyne, že kdyby stát nemusel dotovat výdělečné traťě, tak jak dotuje ČD a nechal by je soukromníkům a dotoval jenom nevýdělečné tratě jsme na tom lépe... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simon_magus Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 natřít vagon a dát tam slušné sedačky je nejmenší práce, ale kdyby to ČD udělali možná by lidi jezdili více a byli spokojeni CD zrusit, o tom zadna. Platit za neco, co ma cenu X cenu 10krat X je vylozene rozmarilost. Tomuhle statu nepatri do rukou zadne penize ani majetek. Ted o statni kase a majetku rozhoduji 2 naprosti diletanti, vyzkumnik z Tesly Roznov (Necas) a profesinalni zlodej a ku**a (Kalousek) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 simon:magus: To je to poslední, co jsem chtěl zmínit, v čem Jančura vlastně jezdí. já v těch dobytčácích sedím několikrát do měsíce a nestěžuju si (místo v kupé pro 4 lidi je oproti pendolinu těžký luxus), teda stěžuju - jančurovi jsem mailem napsal, že obsluha neví co je ristretto a že přijel jiný ***ón, než kde jsem měl rezervaci - a světe div se, někdo se mými malichernými stížnostmi zabýval, hehe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 CD zrusit, o tom zadna. Platit za neco, co ma cenu X cenu 10krat X je vylozene rozmarilost. Tomuhle statu nepatri do rukou zadne penize ani majetek. Ted o statni kase a majetku rozhoduji 2 naprosti diletanti, vyzkumnik z Tesly Roznov (Necas) a profesinalni zlodej a ku**a (Kalousek) Já namem drážní vozidla v lásce vubec.. ale pokud půjde stát ČD na ruku nemají důvod nic měnit a stále dokola vykazovat ztrátu taky není žádný umění..ale to co pedvádí ČD a SŽDC je už síla i na kalouse s poločasem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 já v těch dobytčácích sedím několikrát do měsíce a nestěžuju si (místo v kupé pro 4 lidi je oproti pendolinu těžký luxus), teda stěžuju - jančurovi jsem mailem napsal, že obsluha neví co je ristretto a že přijel jiný ***ón, než kde jsem měl rezervaci - a světe div se, někdo se mými malichernými stížnostmi zabýval, hehe poslali ti nový kafe? :-))) já poslední kontakt s ČD zažil když jsem jel ranním vlakem z Prahy do ML, a asi tak po deseti minutách jízdy přiběhl udýchaný průvodčí s tím abych se zamknul a nikomu neotvíral protože už přepadli a okradli dva vagony, že se jde taky schovat.. od té doby cca pět let zpátky.... jsem odvahu nenašel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Kdyby se v ČD tak nekradlo, vůbec by se tohle nemuslo řešit a taky mi je jasné, že ztrátovost není neziskovými tratěmi. Já si myslím, že minimálně doprava a zdravotnictví by mělo být státní, právě kvůli tomu, že je to neziskové. Akorát v našem státě tohle nefunguje, protože se krade napříč vším a co je a není správné, není vidět. Ale jak říkám, nemyslím si, že Jančura je správné řešení. Upraveno 13. března 2012 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) pro upuštění páry: na fotce je 12 rozhněvaných mužů... který je Biker? odpověď je jasná, na fotce je těch mužů 11, takže Biker je ten 12, ten co fotí Upraveno 13. března 2012 uživatelem tombed Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Ty babičky Tě vychovaly, Tebe možná ne, ale dost lidí na to, aby díky nějakému cipovi se jednoho dne stalo to, že se nikam nedostanou. Ono taky firmy by každý rok chtěly zisk, za další rok ještě víc a takhle pořád... Jenže nejde to do nekonečna. Jim by nestačilo, kdyby se dařilo zhruba stejně a když bude o něco líp, blo by to fajn. Ne, aspoň o 20% větší zisk a každý rok. Proletáři všech zemí, spojte se !!! Já bych to podnikání úplně zakázal, protože proč by někdo měl mít zisk a růst, když ho jiný nemá? To není vůbec spravedlivé...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Pokud si velké firmy a především pak manažeři neuvědomí, že nejde, prostě nejde generovat zisk každý rok do nekonečna, skončíme tady všichni špatně. Včetně zmiňovaných podnikatelů, na ně musíme taky pracovat. Upraveno 13. března 2012 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Pokud si velké firmy a především pak manažeři, že nejde prostě nejde generovat zisk každý rok do nekonečna, skončíme tady všichni špatně. Včetně zmiňovaných podnikatelů, na ně musíme taky pracovat. Zisk = rozdíl mezi statky vytvořenými a statky spotřebovanými . Ty bys chtěl, abychom spotřebovávali víc, než vytváříme? Edit: A nepracuješ na podnikatele, maximálně prodáváš podnikateli službu (svou práci) za svobodně dojednanou cenu. Lumpárna je, že stát si z této ceny nemalý podíl odkrajuje. Upraveno 13. března 2012 uživatelem Foundryman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 bikere zijeme v cechach..dokud bude existovat zpusob jak.obrat nekoho jinyho a nakapsovat se tak to fungovat bude....a pak se vse znarodni a roztoci znova do kola... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Pokud si velké firmy a především pak manažeři neuvědomí, že nejde, prostě nejde generovat zisk každý rok do nekonečna, skončíme tady všichni špatně. Včetně zmiňovaných podnikatelů, na ně musíme taky pracovat. dík, že na mě pracuješ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Zisk = rozdíl mezi statky vytvořenými a statky spotřebovanými . Ty bys chtěl, abychom spotřebovávali víc, než vytváříme? Edit: A nepracuješ na podnikatele, maximálně prodáváš podnikateli službu (svou práci) za svobodně dojednanou cenu. Lumpárna je, že stát si z této ceny nemalý podíl odkrajuje. biker chtel rict ze by firmy meli investovat do sebe do zamestnancu atd atd a ne jen je poradne vydojit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Ne, jen bych si přál, když by velká společnost - jako je tady u nás třeba Mittal řekl, "Hele Karle, loni jsme vydělali x milliard , vyrobili x tun oceli a náš zisk byl oproti loňku větší o 15%, takže tento rok musíme o dalších 15% a další o dalších". Tohle nejde do nekonečna, ta čára někde v dáli zákonitě musí spadnout a pak je zle. Upraveno 13. března 2012 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukin_ova Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Mám pocit, že se to tady zvrhává do politické debaty a ta se tady tuším moc nenosí ..... Konkurence je to, co v principu funguje. Od zavedení Regiojetů do provozu najednou začali ve vlacích ČD rozdávat zdarma noviny, zavedli akční cenu na trasu Ostrava - Praha, začali rozdávat vodu zadarmo atd. atd. Ono to najednou šlo. A dostali speciální manuál jak se chovat k zákazníkům. Zavedli tzv. vlakušky, holky které vybrali v konkurzu, kde bylo kritérium VŠ a znalost jazyků a plus mínus rozumný vzhled a nasadili je do vlaků. Jo a všechny ***óny, které za něco stály, nasadili na trasu Ostrava Praha. Jo a navýšili i rychlosti. Prostě vivat ČD. Všechno je super. Je tady jen jedna otázka. Proč to nešlo i dříve ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 štve mě, že musím počkat, až v televizi doběhne nějaký ten neverending seriál, a teprve potom se budu moct koukat na fotbal místo čtení těhlech socialistickejch agitek. Vlastně to číst nemusím, ale štve mě, že si nenajdu něco smysluplnějšího. Třeba kuchyňské nože jsou tupé jak pr.del a jsem línej je nabrousit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky