FrantisekKlm Odesláno 15. října 2023 Nahlásit Odesláno 15. října 2023 Mě v Carollinu za zákazníka ani nepovažovali. U vchodu do rlx butiku mi týpek řekl, že jim mám napsat mail s poptávkou a že hodinky nemají ani na vyzkoušení (vč těch ve výloze) a konec debaty. Myslím, že ani v době hodinkového hype by se prodejce nemusel chovat pohrdavě, s tím že takhle skvělé časy pro ně nemusí trvat věčně. já osobně si v Carollinu nikdy nic nekoupím i kdyby v budoucnu byla příležitost. V HB je to o hodně jiném zážitku, kde se alespoň cítíš jako potenciální klient a nikdo na tebe nekouká shora.
xcmaniax Odesláno 16. října 2023 Nahlásit Odesláno 16. října 2023 V 15. 10. 2023 v 22:23, FrantisekKlm napsal: Mě v Carollinu za zákazníka ani nepovažovali. U vchodu do rlx butiku mi týpek řekl, že jim mám napsat mail s poptávkou a že hodinky nemají ani na vyzkoušení (vč těch ve výloze) a konec debaty. Myslím, že ani v době hodinkového hype by se prodejce nemusel chovat pohrdavě, s tím že takhle skvělé časy pro ně nemusí trvat věčně. já osobně si v Carollinu nikdy nic nekoupím i kdyby v budoucnu byla příležitost. V HB je to o hodně jiném zážitku, kde se alespoň cítíš jako potenciální klient a nikdo na tebe nekouká shora. Rozšířit Tohle už je fakt extrém. Nevím co tam pracuje za kokoty, ale nechápu proč pak vůbec utrácejí za drahej nájem a neudělají si výdejní okénko někde vedle Lidlu. Normálně bych to napsal k nim na management ať vidí koho tam zaměstnávají. Samozřejmě počítám, že jsi vypadal jako člověk
Murphy97 Odesláno 16. října 2023 Nahlásit Odesláno 16. října 2023 Navsteva butiku Rolex v Carollinu pro me byla ze stejneho duvodu take horsi nocni mura nez jezdit z letiste aaackama na firemni voucher. A kdo vi, tak musi uznat, ze to jsou take nervy..
FrantisekKlm Odesláno 16. října 2023 Nahlásit Odesláno 16. října 2023 Měl jsem na sobě klasickej kancelářskej úbor (oblek bez saka). Myslím, že jsem byl oblečený lépe, jak gro turistů, co se tam otočí. Když jsem si četl google recenze na Carollinum, tak rozhodně nejsem ojedinělý případ tohoto chování k zákazníkovi. Nemyslím, že bych udělal díru do světa, kdybych psal jejich managementu, ti o tom musí určitě vědět a tuším, že jim je to jedno. Carollinum má dobrou expozici zákazníků, tak se nemusí bát jich fůru ztratit, ale i tak mi to přijde trochu zvláštní (přeci jenom neprodávají jenom Rolex, ale fůru jiných brandů, na které můžou lákat zákazníky, na který se nedostanou rolexy...) O mě přišli, já nemám žádnou motivaci si si nimi dělat nákupní historii.
ragu Odesláno 16. října 2023 Nahlásit Odesláno 16. října 2023 Já bych teda dělal rozdíl mezi Rolex butikem a multibrandem Carollinum kterej je naproti. S tím multibrandem mám super zkušenosti, s Rolex butikem přesně naopak.
FrantisekKlm Odesláno 16. října 2023 Nahlásit Odesláno 16. října 2023 @ragu A přesně o to jde, že multibrand Carollinum může mít sebe lepší personál a servis, ale řada lidí se tam prostě nevydá, protože jsou hořký z návštěvy sesterského butiku. Alespoň teda já respekt k nakupujícímu bych očekával i na místě, kde se o tvoje peníze nemusí rvát (jako se o ně musí rvát multibrand Carollinum, kterej má na pařížský silnou konkurenci)
Jirka_C Odesláno 16. října 2023 Nahlásit Odesláno 16. října 2023 V 16. 10. 2023 v 5:47, ragu napsal: Já bych teda dělal rozdíl mezi Rolex butikem a multibrandem Carollinum kterej je naproti. S tím multibrandem mám super zkušenosti, s Rolex butikem přesně naopak. Rozšířit Souhlas. I přesto, že se v Rolexu na Pařížské obměnil minulý rok management, tak pro nového zákazníka se nic nezměnilo. Těží z toho, že mají kolem sebe skupinu historických zákazníků, které si udržují a různě vytěžují. Legendární věta od majitelky Carollina byla, že Rolex si musíte zasloužit. Myslím si, že nemusím. U HB si velmi cením přístupu a pokory a přesně o tom je zákaznický zážitek. Přitom je to zajímavé v tom, že obě jsou to rodinné firmy.
xcmaniax Odesláno 16. října 2023 Nahlásit Odesláno 16. října 2023 V 16. 10. 2023 v 11:37, Jirka_C napsal: Souhlas. I přesto, že se v Rolexu na Pařížské obměnil minulý rok management, tak pro nového zákazníka se nic nezměnilo. Těží z toho, že mají kolem sebe skupinu historických zákazníků, které si udržují a různě vytěžují. Legendární věta od majitelky Carollina byla, že Rolex si musíte zasloužit. Myslím si, že nemusím. U HB si velmi cením přístupu a pokory a přesně o tom je zákaznický zážitek. Přitom je to zajímavé v tom, že obě jsou to rodinné firmy. Rozšířit Myslím, že už si to každý zaslouží tím, že si na to vůbec dokázal vydělat a utratit to za takovou "blbost" jako hodinky Jinak potvrzuji, že v butiku vedle je vše v pořádku, nebo v podstatě jako v každým obchodě v té naší slavné ulici.
dwg Odesláno 21. října 2023 Nahlásit Odesláno 21. října 2023 Nezbyva nez souhlasit. Horsi zazitek nez z Parizske nepamatuju nikde a nikdy. No a vzhledem k tomu, ze se tvari, ze vas tam tak nejak nechteji, nemaji tam zadne hodinky a ani vas nezapisou, skutecne neni duvod tam chodit. Je to proste takova hospoda na mytince
krutor Odesláno 3. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 3. listopadu 2023 Mam stejnou zkusenost... Carollinum: nic neni na vyzkouseni, at napisu mail a podivat se mam pres sklo. U Bechyneho jsem si odskoušel asi 6 hodinek a v klidu se zapsal.
matrixhaj Odesláno 6. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 6. listopadu 2023 Stejná zkušenost. Myslíte, že ty maily vůbec otevírají?
KFL Odesláno 6. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 6. listopadu 2023 Mne teda z Carollina vzdycky odpovedeli na mail. I relativne rychle, behem par hodin. Ze zadanej model neni a nevi se, kdy bude .
Davis Odesláno 6. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 6. listopadu 2023 V 6. 11. 2023 v 20:04, matrixhaj napsal: Stejná zkušenost. Myslíte, že ty maily vůbec otevírají? Rozšířit Ne. Odpovedá nato automat “nic neni co bys chtel blbče “
Willie McBride Odesláno 6. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 6. listopadu 2023 @FrantisekKlm inak tomu nerozumiem. Vo všetkých predajniach sa ku mne správali slušne. Ešte aj u PP sa mi slušne povenovali, vlastne ma ukecali, aby som sa na niečo ako tak dostupné zapísal a v RLX ma nejaký fas(cikel) otočil už vo dverách ako posledného psa. Aj tak nič na pozretie nemajú, na nič ma nezapíšu a nemajú voľného človeka, ktorý by sa mi venoval (asi myslel, ktorý by mi ukázal to, čo nemajú a zoznam, kam ma nezapíše). Samozrejme, že v predajni nikto nebol. Je to banda čuramedánov. Majiteľka by ich mala poslať na školenie oproti do Bulgari, prípadne AP, nech zmrdi vidia, ako sa majú správať ku zákazníkovi.
ragu Odesláno 6. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 6. listopadu 2023 Mně v Carollinu dokonce jedny rolexky chtěli prodat. Bohužel rok po tom co jsem je dostal od Bechyněho.
Willie McBride Odesláno 6. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 6. listopadu 2023 V 6. 11. 2023 v 21:07, ragu napsal: Mně v Carollinu dokonce jedny rolexky chtěli prodat. Bohužel rok po tom co jsem je dostal od Bechyněho. Rozšířit VIP klient - nielenže ťa pustili do predajne, ešte ti niečo aj ponúkli Ja som sa nedostal ani cez bod 1.
Pekos Odesláno 7. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 7. listopadu 2023 V 6. 11. 2023 v 20:53, Willie McBride napsal: @FrantisekKlm inak tomu nerozumiem. Vo všetkých predajniach sa ku mne správali slušne. Ešte aj u PP sa mi slušne povenovali, vlastne ma ukecali, aby som sa na niečo ako tak dostupné zapísal a v RLX ma nejaký fas(cikel) otočil už vo dverách ako posledného psa. Aj tak nič na pozretie nemajú, na nič ma nezapíšu a nemajú voľného človeka, ktorý by sa mi venoval (asi myslel, ktorý by mi ukázal to, čo nemajú a zoznam, kam ma nezapíše). Samozrejme, že v predajni nikto nebol. Je to banda čuramedánov. Majiteľka by ich mala poslať na školenie oproti do Bulgari, prípadne AP, nech zmrdi vidia, ako sa majú správať ku zákazníkovi. Rozšířit Mně ani ten bezdomovec (vypadal tak ) ve služebním obleku dveře neotevřel, jen ukázal na cedulku na dveřích, kde stálo něco ve smyslu, že se věnují zákazníkovi přede mnou. Osobně si ale myslím, že zaměstnanci vždy dělají zhruba to, co po nich nadřízení chtějí.
FrantisekKlm Odesláno 7. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 7. listopadu 2023 Já stále věřím v sílu trhu pokud je nás více takových s otřesnou zkušeností z Carollina, tak tam prostě nepůjdu nakupovat. A ve velkých číslech už by to mohl být citelný rozdíl.
nickolas Odesláno 7. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 7. listopadu 2023 Rozdíl v čem? Že neprodají to co stejně nemají? Evidentně žijí z něčeho jiného, než z prodejů jednotlivcům z ulice
FrantisekKlm Odesláno 7. listopadu 2023 Nahlásit Odesláno 7. listopadu 2023 (upraveno) Viz můj příspěvek výše - Carollinum není jen Rolex, ale multibrand. Já třeba svoji spotřebitelskou volbu vyjádřím tak, že si nekoupím od Carollina nic jak v multibrandu, tak od Rolexu a když to takhle udělá víc lidí, tak to může (nemusí) Carollinum pocítit. JInak pochybuju, že období takového převisu poptávky nad nabídkou RLX potvrá navždy (vyjma vybraných sportovních modelů). Až se vytratí marže z flipování hodinek, tak klesne i chuť širší veřejnosti kupovat Rolexy (a pak zas uvidíš hodinky ve výloze volně k prodeji). Konec konců už teď se některé modely prodávají pod retail... Upraveno 7. listopadu 2023 uživatelem FrantisekKlm
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se