filo-boxer Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 Tak nejak to zapada do "konceptu". Ten inzerat/reklama je stejne spatny, nudny, amatersky jako jsou treba i stranky Primu. Nudne, amaterske, plne chyb, chybejici fotky, katastrofalni preklady (aspon teda do nemciny). Takze nechapu, ze te to tak prekvapuje 911. Spise by me prekvapilo, kdyby ta reklama mela myslenku a mela profesionalni uroven. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 (upraveno) Tak nejak to zapada do "konceptu". Ten inzerat/reklama je stejne spatny, nudny, amatersky jako jsou treba i stranky Primu. Nudne, amaterske, plne chyb, chybejici fotky, katastrofalni preklady (aspon teda do nemciny). Takze nechapu, ze te to tak prekvapuje 911. Spise by me prekvapilo, kdyby ta reklama mela myslenku a mela profesionalni uroven. ja nejak prim moc nesleduju. o jejich webu a chybach jsem radsi mlcel. vlastne bych se vubec neozval, nevidet tenhle inzerat. to me fakt namychlo. kdyz si vezmu jak se Prim vychlouba jedinecnosti, osobnim pristupem a snazi se hrat na premiovost a pak predvede tohle, to je jako flusnout zakaznikovi do obliceje a rict mu, ses proste jen hejl. pritom jen za par korun mohli mit neco, co by fakt cilovou skupinu presvedcilo alespon mrknout na stranky. tohle je ale proste uplne spatne. ale at si delaji co chtej. Upraveno 15. května 2009 uživatelem 911 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hciq Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 K remaku společenských hodinek ze šedesátých let reklama ve společenském stylu šedesátých let!! Je jasné, že každého to neosloví, ale ducha a půvab to má (coč tedy většina těch kdovíjak profi rafnovaných hogofogo reklam s počítačovejma animacema nemá vůbec). Chlape...chlape, buď si tady z nás děláš prču, nebo máš voko z Kašparovy krávy. Remejk grafickýho dyzajnu šedesátejch a sedmdesátejch let si představuju fakt trochu jinak. Jukni na ty plakáty (příklad), jak si s tím hrajou. Všechno todle ta Primí hrůza nemá, včetně toho tvýho prdu (ducha) z šedesátejch let. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cigi Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 Vy rozumbradi jste asi nikdy neviděli pana vajíčka, to se s váma pak těžko diskutuje. To se prostě z vylouhovaných učebnic nenasaje. Taky byste potřebovali přeložit, co jsem vlastně napsal - kdo píše o grafickým dyzajnu šedesátých let, nebo duchu šedesátých let ?? Je to prostě klasická škrobená reklama podobná klasické škrobené reklamě z šedesátejch let. A je v tom vtip, kterýmu nerozumíte, a za to ho kritizujete, jak typické. To, že v šedesátých letech taky dělali hezký filmový plakáty s tím přeci nesouvisí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 Vy rozumbradi jste asi nikdy neviděli pana vajíčka, to se s váma pak těžko diskutuje. To se prostě z vylouhovaných učebnic nenasaje. Taky byste potřebovali přeložit, co jsem vlastně napsal - kdo píše o grafickým dyzajnu šedesátých let, nebo duchu šedesátých let ?? Je to prostě klasická škrobená reklama podobná klasické škrobené reklamě z šedesátejch let. A je v tom vtip, kterýmu nerozumíte, a za to ho kritizujete, jak typické. To, že v šedesátých letech taky dělali hezký filmový plakáty s tím přeci nesouvisí. ja si furt myslim, ze si z nas delas prdel a jen delas dablova advokata u piva mluvis vzdycky jinak pana vajicka znam. mimochodem, staci se podivat na originalni reklamu na diplomaty. je to 100x lepsi nez tohle. ale predpoklamam, ze to stejne neuznas, tak nechme te diskuze. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hciq Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 s tebou je stejně prča cigi,...jasně uznávám psal jsi o společenským stylu, vyložil jsem si to trochu jinak bla bla.... Ok ..a teď to vo čem ty píšeš a co chceš aby v tý reklamě na Diplomaty bylo (ne že to tam je). Hale super nápad.. ta škrobenost šedesátek a taky docela vořech úkol, ale Prim a kol. vo tom nemaj ani páru. Hale cigi, nechceš jim dělat externího poradce. Pak by jsme se do nich už nemuseli tolik trefovat :lol: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filo-boxer Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 ...A je v tom vtip, kterýmu nerozumíte, a za to ho kritizujete, jak typické. ... Cigi, vzdej to pls!! Je to odflakly inzerat. Fotka z webu, slogan, adresa, hotovo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leclerc Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 co tohle? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
docent_tecka Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 (upraveno) hm... a kdyby ta novodoba reklama na PRIMky byla lepsi, koupili byste si je? edit: obrazek puvodni reklamy Upraveno 15. května 2009 uživatelem docent_tecka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
utrejch Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 hm... a kdyby ta novodoba reklama na PRIMky byla lepsi, koupili byste si je? edit: obrazek puvodni reklamy ne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hciq Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 (upraveno) No a když už jsme v tom řiťomytí, tak toto považuju za ještě větší průser a to neřeším výtvarnou stránku věci, jen její provedení a materiál. Něco podobnýho má například na baráku soused co půjčuje těžkou mechanizaci. Jako výroční pamětní desku bych si představoval opravdu něco jinýho. Co si pak někdo neznalý může představit pod tou jubilejní hodinkovou edicí Upraveno 15. května 2009 uživatelem hciq Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cigi Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 (upraveno) Mě hlavně irituje, proč na ceduli prdli paneraie ! K nějaký výtvarný kultuře to má tak daleko, že to ani nemá cenu komentovat, ale tohle je na štíru i s informační hodnotou a to nekomentuju sdělnost toho přerývaného textu. Ach jo, myslím, že tohle je obraz českého maloměsta dnešní doby. chlapi - já netvrdím, že ta reklama není odfláklá, ani nevím, jestli je to záměr, ale vtip to prostě má, třeba nechtěný, ale má, to mu prostě nemůžete upřít. Vám to pana vajíčka , klenoty, kuře z xaverova neevokuje ? Upraveno 15. května 2009 uživatelem cigi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hciq Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 ty mě cigi nutíš k takovejm blbostem......tak co ještě je tam ta škrobenost a ten tvůj pan vajíčko.....kapišto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 Ta reklama je slaba a ta pametni deska primo bidna. Zbytecne to pohrbiva fajnovy hodinkovy ucel. A pritom se toho da zhostit s mnohem lepsi eleganci a mit ten motiv hodinek jen na pozadi, ne je prdnout rovnou do prostredka (a jeste takovou hruzu). Jako konkretni protipriklad prikladam krabicku, kterou dava Junghans ke svym modelum Max Bill. Vetsina luxusnich superbaleni drahych znacek timto v mych ocich dostava na prdel... (mne se tohle proste libi). zdroj/source: www.relojes-especiales.com Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 hm... a kdyby ta novodoba reklama na PRIMky byla lepsi, koupili byste si je? edit: obrazek puvodni reklamy minimalne by me to upoutalo. a ne ze udelam reklamu z kauflandu na hodinky za 100k. navic, me se ty hodinky libi a proto mi to taky moza tak vadi, ze to odflakli. to bylo hotovy za 20min.a takhle se zakaznici neoslovuji. to je jako by BMW hodilo hnusnou fotku z dalky a cely layout by delal manageruv syn v Microsoft Kresleni nebo jak se to jmenuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 Hnusna, nebo spise impotentni, reklama na, dle meho, velmi pekne hodinky. Skoda. Necisi z toho snaha a zajem o vec. Cisi z toho nezajem a odflaknuti. IMHO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaem Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 Na tej pouzitej fotke vyzeraju tie hodinky ako ocucany bonbon. Pouzit na reklamu na hodinky v cene 3000+ ? fotku horsiu, ako z mobilu za korunu sa neda nazvat inak, ako diletantizmus... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decebal Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 Já myslím, že ten inzerát odpovídá všemu ostatnímu, o co se Prim pokusil na poli designu. Kromě retro edicí, kde za ně udělal práci někdo jiný, jsem od nich neviděl nic, co by odpovídalo současnému letopočtu. Včetně webu. Hrůza, hrůza, hrůza. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 hm... a kdyby ta novodoba reklama na PRIMky byla lepsi, koupili byste si je? edit: obrazek puvodni reklamy Ještě přeci byla jedna reklama, kdysi ji sem dával Accutron. A ta byla fakt luxusní. S panáčkem (diplomatem) v buřince. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2009 hm... a kdyby ta novodoba reklama na PRIMky byla lepsi, koupili byste si je? edit: obrazek puvodni reklamy Po nějaké době by se jejich jméno, hodnota, povědomí o značce začlo šířit mezi lidi a mít hodinky kde je v názvu nějaká forma slova PRIM by nebylo ostuda :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se