Honza.manta Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. prosince 2019 Měl jsem tisícovku i stovku i stodvacitku a nikdy jsem na sněhu neměl problém. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sonny919 Odesláno 1. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. prosince 2019 ja zas nemám problém na snehu so žigulom, žiaden pytel.. a je s ním celkom sranda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colommbo Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 Abych vyjel posledních asi třicet metrů k chalupě na Šumavě, posadil jsem kdysi do kufru áčkové Omegy svý dva kluky, tehdy 12 a 15. Auto pak vyfrčelo jak po suchu a kluci měli zážitek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelez Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 Prosím, z jakého modelu Prim je toto dýnko ?Průměr 31,8 mm.Díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodna Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 Přesné označení modelu nevím, ale je to ke zlaceným pozdrům vyráběným tuším ve francii z důvodu, že nebylo tehdy v silách primu zvládnout technologii výroby. Mám tento model primek po pradědovi někdy z konce šedesátých let s kal. 121 a mimosřednou vteřinovkou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 mantaproč to chceš vědět? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 to má skodna pravdu, je to v prim-bibli, tuhle jsem na to koukal, mám jeden kus francouze též, ale v lepším stavu manta - máš to v SZ. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta73 Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 Možná tyhle. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daftra Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 A nemívaly náklaďáky 24V elektroinstalaci (a tedy i aku)...?Nebyls náhodou esembák? Páč jedině esembáci mívali v náklaďákách 24 V aku, pilu na řezání zatáček a lopatu na házení kvaltů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daftra Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 To je zajimave, Daftro, pac ja s moji Skoda 100 mel velky problem na snehu. Diky motoru a nahonem na "zadku" byla predni cast tak lehka, ze po zatoceni volantem jsem jel vetsinou rovne. Takze se pytel cementu daval do predniho kufru. Nikdo, koho znam, nemel tendenci davat u stovarny nejakou zatez dozadu. Snad jenom ty. Ale pokud se ti zdalo, ze je to prima napad, tak ti to nechavam. Stejne to byl nezmar. Nedotáčivost hundrtky se dala řešit použitím ruční brzdy, stylem jízdy a pořádnýma galuskama. Ty neznáš nikoho a já zase znám všechny kamoše, co jsme jezdili v ČSAD a měli Š 100, s velkou baterkou za zadníma sicama. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gombo Odesláno 2. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2019 A já zas na hundrtku. Za zadníma sedačkama v tom úložným prostoru jsem měl nabastlenou baterku z náklaďáku 180 Ah, hmotnost cca 60 kilo olova a asfaltu. Nikdy se nestalo, že bych nenastartoval a na sněhu, na ledě jsem se nebál žádných kopců Presne tak som to mal aj ja,ale nemal som ju pripevnenu az sa mi + kontakt oprel o zadnu sedacku a zvaralo to tak,az v nej zacal horet ten molitan.Nebolo mi vsetko jedno. A nemívaly náklaďáky 24V elektroinstalaci (a tedy i aku)...?Ano nakladaky boli a su 24v,ale maju dve 12v baterky zapojene do serie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colommbo Odesláno 3. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. prosince 2019 Nebyls náhodou esembák? Páč jedině esembáci mívali v náklaďákách 24 V aku, pilu na řezání zatáček a lopatu na házení kvaltů. Tys nikdy v životě nenapsal nebo neřek žádnou blbost, viď...? Když to kolega skodna uvedl na pravou míru, uvědomil jsem si, že jsem se vlastně nikdy s žádným 24V akumulátorem nesetkal a s ohledem na konstrukci z cca 2V článků je to prostě hloupost. Stane se... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 3. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. prosince 2019 Jako zajímavost je první verze Pragy V3S. Ta má 12voltové dynamo, dvě paralelně zapojené 12voltové baterky a vše je na 12 voltů... kromě startéru, který je na 24. A v kabině je přepínač napětí, který při startu přepne baterky do série. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodna Odesláno 3. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. prosince 2019 Stejná skorohloupost je u Ávií z počátku výroby, kde byly dvě 6V baterie do série na 12V. Později se montovaly 12V větší kapacity. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 4. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2019 Možná tyhle.možná, ale ve skutečnosti to není tak jistý.Ty na obrázku od tebe - když sem dáš pořádnou fotku těch hodinek včetně korunky z pohledu ciferníku, bude se moci z toho usoudit více, mimochodem vše co napovídají nebo nenapovídají indicie, které jsou patrné z obou dýnek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 6. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince 2019 Dávám foto dýnka z komplet Prim hodinek koupených před 5 lety od běžného uživatele za pár stovek. Mám za to, že pouzdro i dýnko jsou origo. V některých detailech je to možné zkoumat a posuzovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klasik51 Odesláno 10. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2019 Nedotáčivost hundrtky se dala řešit použitím ruční brzdy, stylem jízdy a pořádnýma galuskama. Ty neznáš nikoho a já zase znám všechny kamoše, co jsme jezdili v ČSAD a měli Š 100, s velkou baterkou za zadníma sicama. Dávám za pravdu. Když sem měl Š 110L jezdil sem MHD Praha a vozil za sedačkama baterku z autobusu. Ne pro zátěž, ale že sem nastartoval i ve velkých mrazech. Potom, to už sem byl z velkoměsta pryč sem měl postupně LADA 2101, 2102, 2103 a 2104 a v těch sem vozil v zimě pytel pšenice = 60kg. A jízda? Tak bylo to o zvyku a o pneu, žádný problém. Docela rád na to vzpomínám, tak jako na řazení v RTO. https://knizka6.webnode.cz/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hardslimer Odesláno 10. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2019 Jo no........neni snih jako snih.Ja zapomnel, ze se tady bavim s prazakama. Kdyz jsem psal o jizde na snehu, tak me nenapadla prazska varianta zasnezene silnice. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maldaCZE Odesláno 10. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2019 a v Kanadě to museli stáhnout z prodeje https://refresher.cz/78284-Walmart-prodava-svetr-se-Santa-Clausem-a-s-carami-kokainu-Bizarne-zni-i-slogan-Let-It-Snow?gdpr-accept=1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 12. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. prosince 2019 (upraveno) Jo no........neni snih jako snih.Ja zapomnel, ze se tady bavim s prazakama. Kdyz jsem psal o jizde na snehu, tak me nenapadla prazska varianta zasnezene silnice. Upraveno 12. prosince 2019 uživatelem eloga Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se