Jocker Odesláno 15. srpna Nahlásit Odesláno 15. srpna (upraveno) Jasně, já jen prostě někdy žasnu, co dokážou lidi kvůli pocitu, že s tím vyj.bali vymyslet. u nás se řešilo ESG ve vztahu na vozový park a první co se udělalo byla analýza tras co ty auta jezdí, jestli se vyplatí BEV a nabíjet jen na FVE instalovaných na firmě. A tady vyplavalo, jak ty trasy vykazané jako služební jsou zkreslené, aby pak vyšly soukromé km . To zděšení některých, že víkendové projížďky by ukázaly, kde musí nabíjet byl k nezaplacení. Já prostě odmítám nutit podřízené prodlužovat si čas strávený na cestách dalšíma x hodinama nabíjením. Takže ano BEV jedině tam, kde ko auto nenajede víc jak 300 za den. Wallboc jsem koupil přenosný, https://m.alza.cz/immax-cestovni-nabijeci-stanice-pro-elektromobily-ev-phev-ac-type-2-22-kw-d10806037.htm?gad_campaignid=22433253332&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD2xsm7aewR9eYfFL9llRwKFXgK1V&gclid=CjwKCAjwtfvEBhAmEiwA-DsKjs-PWmAOgVsmkAmYIvAqpiA19nIzZtKz86nBH9vPhJ7WTxUJFZ6LoBoCeWQQAvD_BwE Upraveno 15. srpna uživatelem Jocker 1
Qwuiddo Odesláno 17. srpna Nahlásit Odesláno 17. srpna (upraveno) Dnesni vecerni prejezd Kolin -> Bratislava. VW ID7. Vyjizdel jsem s 99% a zastavoval jsem v Ladne na curpauzu, behem ktere mi tam Ionity nandalo 36% -> 49% baterie. Jinak jsem nabijet nepotreboval, dojel bych i s rezervou bez Ionity. Ted nabijim AC 11kW v ramci ubytovani. Upraveno 17. srpna uživatelem Qwuiddo
Pozorovatel Odesláno 19. srpna Nahlásit Odesláno 19. srpna (upraveno) Čistě fakta: Ostrava 95% - Bratislava 15% Na ÖMV mi nefungovala WV karta. Skvělá stanice v Bratislavě přímo na ekektroauta DriveX Upraveno 19. srpna uživatelem Pozorovatel
Pozorovatel Odesláno 20. srpna Nahlásit Odesláno 20. srpna Tak to, jak jsem nějakým záhadným způsobem nabil v Brně u Futura bílé Porsche, jsem úspěšně vyreklamoval. To docela čumím a dávám VW palec nahoru
Qwuiddo Odesláno 20. srpna Nahlásit Odesláno 20. srpna Tady jeste pondelni cesta z Blavy zpatky do Kolina v hustejsim provozu. Jinak DriveX v Blave je velmi pohodova stanice, souhlasim. Zkouseli jste nekdo merit ztraty mezi nabijeckou a autem? Ja ted porovnaval elektromer s logem z auta a je to celkem mazec.
Josef01 Odesláno 21. srpna Nahlásit Odesláno 21. srpna Bohužel často auta u nabíjení s AC 11 kW vytápí i baterii v chladu, takže ty ztráty jsou tímto zkreslené.
Pozorovatel Odesláno 4. září Nahlásit Odesláno 4. září Fakt to nesnáším Důvěřuji autu a jedu na stanici dle jeho doporučení. Když dojedu, mám jen 8%, což už samo o sobě je pro mě dost stresující. Ale tím to nekončí. Ta blbá nabíječka nefunguje ani jedna!!!! https://maps.app.goo.gl/MXMRKWcRbToGbhCk7 Tak teď stojím na nejbližší ve Svitavách na neskutečných 50kw kus Dorazil jsem tam s 6%.... Ten ČEZ fakt nesnáším, jsou to nejvíce problémové nabíječky Doplním jen tolik, abych dojel k nějaké lepší. Takže jdu hledat, ale tady v té prdeli světa nic není
Pozorovatel Odesláno 4. září Nahlásit Odesláno 4. září Tak jsem to tam nakonec nechal něco přes hodinu a nabil na 82%. To jsem tak akorát stihl dojít od Kauflandu do historického centra, kde je to sice hezké, ale nikde žádná normální restaurace, jenom čína nebo kebab... Tak jsem si dal nějaké nudle a šel zpátky (obědovečeře) Z Prahy jsem vyjížděl v 14:30 a do Ostravy dorazil v 19:30. Teď to ještě trochu přikrmím na IONITY a jedu domů....
shaggy Odesláno 4. září Nahlásit Odesláno 4. září 29 minutes ago, Pozorovatel said: Jinak tohle vůbec neznám. Asi nějaká Čína? https://en.wikipedia.org/wiki/Rivian 1 1
safi Odesláno 12. září Autor Nahlásit Odesláno 12. září Ahoj, mám asi poškozený nabíjecí kabel pro Outlandera. NA jednom konci konektor TYPE 2 a n a druhém TYPE 1. Má smysl ho nechat opravit, nebo rovnou koupit nový? Evidentně je tam po 4 letech ukroucená žíla nebo špatný kontakt.
DavidLC Odesláno 12. září Nahlásit Odesláno 12. září Nevím ceny, ale koupil bych nový, než se nervovat že to nefunguje.... pokud to někdo udělá za pár korun, možná ná pokus, nebo nechat v zásobě (kdybych nové zasel, můj možný případ). 1
Josef01 Odesláno 13. září Nahlásit Odesláno 13. září Záleží jak jsou konektory dělané, ale často bývají tyhle věci špatně opravitelné a někdy i dražší než nový kabel. 1
Josef01 Odesláno 13. září Nahlásit Odesláno 13. září Záleží na tom, zda řeším kvalitu nebo cenu. Kabel 3,7 kW se dá koupit i za 1700 a nebo taky za 4000. Střed je asi tento. https://www.autonabijeni.cz/mennekes-16a-1-faze-do-3-7kw/autonabijeni-charge-typ-2-max--3-7-kw/ 1
African Odesláno 13. září Nahlásit Odesláno 13. září Budoucnost....aneb jak se říká, vždycky může být hůř
Radek124 Odesláno 13. září Nahlásit Odesláno 13. září Koukám že Uršula už má z "kázání vody a pití vína" zase "flashback" - vždyť po uvědomnělém přesedání z "velkých němců" do "malých francouzů" se v europarlamentu kázalo už v 90. letech. Výsledek toho co lobysti protlačili přes EK jsou vykutálené hmotnostní kategorie odpustků, perverzně zvýhodňující produkci stále větších obludností na úkor menších aut (míň materiálu, lehčí kola, menší odpor vzduchu, menší potřebný výkon, menší spotřeba, prostor na parkování i opotřebení silnic) - no a když už se regulovčíkům podařilo rozvrátit trh spalováků, další na řadě budou elektromobily
Josef01 Odesláno 14. září Nahlásit Odesláno 14. září Já jí trochu rozumím. Není na trhu EV auto pod 600 tis. Kč. polovina národa jezdí ve 20-letých šunkách, které Němci dali před 5 lety do šrotu a nemohou si koupit EV auto. VW a Škoda teprve nyní začne vyrábět malé měststké auto s rozumným dojezdem, plány má i Hyundai a Cupra. Může dojít k záplavě malých aut z Číny, chudším lidem je jedno, zda jejich auto někdo sleduje, pořizuje fotografie okolí a stahuje z mobilů data, nebo jej dálkově může zastavit, důležité jsou pro ně peníze. Ovšem governmentu to jedno není, co tady bude jezdit. 2
African Odesláno 14. září Nahlásit Odesláno 14. září 2 hours ago, Josef01 said: Já jí trochu rozumím. Není na trhu EV auto pod 600 tis. Kč. polovina národa jezdí ve 20-letých šunkách, které Němci dali před 5 lety do šrotu a nemohou si koupit EV auto. VW a Škoda teprve nyní začne vyrábět malé měststké auto s rozumným dojezdem, plány má i Hyundai a Cupra. Může dojít k záplavě malých aut z Číny, chudším lidem je jedno, zda jejich auto někdo sleduje, pořizuje fotografie okolí a stahuje z mobilů data, nebo jej dálkově může zastavit, důležité jsou pro ně peníze. Ovšem governmentu to jedno není, co tady bude jezdit. Chudší lidé dají 300, 400, 500 tisíc za auto? Jo, já vlastně zapomněl že jim dá Uršula půlku formou dotací 1 1
Josef01 Odesláno 14. září Nahlásit Odesláno 14. září (upraveno) Možná moje chyba, koho jsem tím vyjádřením myslel. Tedy myslel jsem ty, kteří berou průměrnou mzdu, tedy cca 40 tis. měsíčně. To znamená, že spousta lidí je na tom výrazně hůře, nebo i lépe. Upraveno 14. září uživatelem Josef01
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se