Vikio Odesláno 29. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2009 (upraveno) Ahoj, chci si koupit hodinky s širokym koženym černym páskem, hranatym ciferníkem a s ručičkama. Cenový strop maximálně do 5 000kč - spíš méně, kolem 3tis. by to bylo ideální, ovšem pokud se budou líbit, těch 5k jsem ochotný dát. (To by byl tak základní popis, jsem laik). Při výběru jsem zatím narazil na hodinky Diezel http://www.hodinky.cz/diesel-dz-1253.html . Ty se mi fakt líbí, ale přijde mi škoda vyhazovat tolik peněz za značku u obyčejných hodinek. Nepotrpím si na to. Takže otázka je, nevíte někdo o jiné značce, která by produkovala hodinky stejného designu? Nároky na funkci mám skoro nulové, chci jen, aby ukazovaly čas . Díky za pomoc. Upraveno 29. prosince 2009 uživatelem Vikio Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klaucz Odesláno 29. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2009 Diesel není u hodinek žádná značka. Podobných cetek koupíš za pár šupů v shoping rájích spoustu. Tady ti lidé rádi poradí jen pokud budeš chtít nějaké hodinky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hommer1 Odesláno 29. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2009 Hranatý na koženým tahu nekoupíš jedině kulaty seika nebo orientky. Jinak tyhle designový hodinky se v téhle cenové kategorii nedělají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 29. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2009 Hugo Boss nebo Prim .. a podobný "hodinky" ? Ale nevím zda se vejdeš do limitu ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Donuts Odesláno 29. prosince 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2009 Jet Set dela jeden model hodne inspirovany Bell&Ross. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...