Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím všechny,

jsem tu nový, ale už dávno vaše fórum se zájmem sleduji. Kvalitní hodinky mne zajímají a přitahují již několik desítek let, prakticky od dětství, kdy jsem obdivoval dědovy kapesní Omegy a na plovárně záviděl plavčíkovi, že má hodinky, ve kterých se může koupat. Ty Omegy jsem později zdědil, ale dnes už je bohužel nemám. Ale zato mám nové automaty Oris TT1 Divers, jako záložní jsem si k tomu pořídil mechanické hodinky Adriatica a ještě se chystám na nějaké pilotní, nejspíš Junkers, Azimuth nebo něco podobného. Jsem prostě podobně postižený asi jako většina přítomných. A proto jsem se rozhodl zapojit do diskuse této komunity, na které se mi líbí její fundovanost, kultivovanost a humor.

 

Bohužel musím konstatovat, že tyto věci, hlavně tedy tu fundovanost, často postrádají prodejci hodinek a to někdy i v renomovaných obchodech. Také se vám stává, že prodejce toho ví o hodinkách, které prodává, méně než vy? Mně se to stalo již mnohokrát. Nejen že jsem zažil, že prodavač ani nezná obsah katalogu své pilotní značky, ale často se v něm nedokáže ani orientovat. Již několikrát jsem musel prodavačovi či prodavačce v katalogu sám vyhledat model, o který jsem měl zájem, a nejednou jsem musel vyvracet úplné nesmysly, které se mi snažili o určitém modelu namluvit (automat/quartz, safír/minerál, vodotěsnost apod.). Máte podobné zkušenosti? Nebo naopak, máte nějakou výrazně dobrou zkušenost s profesionalitou a fundovaností prodejce? Máte svou oblíbenou prodejnu, kam se rádi zajdete podívat na pár modelů, a víte, že se setkáte se vstřícností a odborností a dozvíte se něco opravdu nového?

  • Odpovědi 81
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Návštěvník Kamil
Odesláno

Když o tom tak přemýšlím, mám stejné zkušenosti. Taky už se mi párkrát někde snažili namluvit nějaké nesmysly. A úplně nejhorší je, když prodejci vyvrátím jeho mylný názor a on nebo ona začnou být nepříjemní, místo aby uznali omyl nebo chybu. Zrovna dnes se mě snažila v Plzni prodavačka přesvědčit o nějakém bludu ohledně Seamasterů.

 

Snad jedině u Dušáka je taková příjemná starší paní, která se opravdu vyzná a orientuje v hodinkách.

Odesláno

Bohužel je to tak. Ještě jakž-takž slušné informace člověk dostane v obchodě, kde prodavač=majitel, ještě lépe, když je to zároveň hodinář. Nemusí být zrovna autorizovaný k příslušné značce, stačí když tomu bude alespoň částečně rozumět.

Bohužel dnes hodinky spíš prodávají "prsa" než znalosti :-) a do značné míry taky slevy. Ono se nelze divit, dost často to dopadne tak, že zákazník se přijde do malého krámku "poradit" a pak si to koupí přes Internet se slevou. Ale to platí nejen u hodinek, ale vlastně u jakéhokoliv zboží. V Electroworldu vám taky k ledničce nebo pračce řeknou maximálně to, kolik stojí.

Ta paní u Dušáka se jmenuje Cajthamlová a je fakt moc příjemná.

Odesláno

Hodinky většinou kupuji po internetu, ale dobrou osobní zkušenost mám přímo s provozovatelem tohoto serveru, od kterého jsem jednou koupil Azimuth Bombardier III přímo u něho v kuchyni. Tomu se říká osobní přístup k zákazníkovi :-)

Odesláno
  Kocour napsal:
Hodinky většinou kupuji po internetu, ale dobrou osobní zkušenost mám přímo s provozovatelem tohoto serveru, od kterého jsem jednou koupil Azimuth Bombardier III přímo u něho v kuchyni. Tomu se říká osobní přístup k zákazníkovi :-)

Podobny pristup k zakaznikum ma i pan Prokop.:):):)

Odesláno

Já jsem zažil určité zklamání z prodejny v Pařížské ulici, kam jsme šli s kamarádem vybírat nějaké společenské automaty. Prodavačka se nám sice věnovala, nicméně neustálé vybíhání a zabíhání před prodejnu ukazovat do výlohy, které hodinky se nám líbí mi na dojmu exkluzivity obchodu ubralo. I když jsme jí jasně řekli, že chceme automaty spustila naučenou pohádku proč automat a ne quartz. Také nám neustále doporučovala co-axial, aniž by vlastně věděla co to je. To nám osvětlil až na její kolega, takže výsledný dojem nic moc. K tomu si připočtěte přísný pohled dveřníka/securiťáka a už jsme mašírovali na Příkopy k Dušákovi, takže konec dobrý, všechno dobré :)

Odesláno
  watch napsal:
  Kocour napsal:
Hodinky většinou kupuji po internetu, ale dobrou osobní zkušenost mám přímo s provozovatelem tohoto serveru, od kterého jsem jednou koupil Azimuth Bombardier III přímo u něho v kuchyni. Tomu se říká osobní přístup k zákazníkovi :-)

Podobny pristup k zakaznikum ma i pan Prokop.:):):)

jj, taky má kuchyň ;)

Odesláno

Včera jsem byl na Flóře v prodejně Klenoty Aurum, kde prodávají Omega a na dotaz jestli Speedmaster Profi mají ve verzi s Hesalitovým sklem nebo safírem mě první proda...spíš podavačka odkázala na druhou, podle věku zřejmě mnohem zkušenější, ta mi vysvětlila že všechny hodinky značky Omega mají výhradně safírové sklo (a to tak že jsem si připadal jak žák 1. třídy na stupínku u učitelky)... Trochu jsem se jí to snažil rozmluvit, vložila se do toho třetí a začala zkoumat piktogramy na cenovce, přý to na nich je (což je pravda) a zděšení které v nich nepřítomnost piktogramu vyvolala se nedá popsat, nicméně "ten safír tam zaručeně je". Měl jsem v ruce Spedmastery 3570.50.00, u kterých na webu omega tvrdí že mají hesalit. Když paní vedoucí pochopila že o tom asi něco vím, prohlédla si jaké to vlastně mám hodinky tak mě odeslal k Dušákovy (poznala že moje Omegy by chtěli do servisu, asi nějaká nová funkce prodavaček, něco jako když v autě začne blikat ta kontrolka s klíčem)... Asi chápu proč ty Speedmastery mají úplně olezlou samolepku, starou cenovku a poškrábané "safírové" sklo. Leží tam dlouho a ještě hodně dlouho budou :-).

Odesláno

Chápejte lidíí, v krásným, osvětleným, naleštěným, třpytícím se........ obchodě s hodinkama musí přeci prodávat slečna, nejlépe blondýna s velkejma kozama a výstřihem, ale že je úplně vymetená a o hodinkách neví ani "fň", tak to ty majitele těch navoněnejch a předraženejch kšeftů, asi vůbec nezajímá!!!

V některých obchodech, jsou alespoň ochotný, ukázat, vyhledat, najít, ale někde koukaj, jako pane co vůbec chcete, buď si to kupte, nebo jděte.

Odesláno

Já se v Ústí n. L. u Provazníka při jedné návštěvě dočkal toho, jak prodavačka zákazníkovi, který chtěl nějaké automaty (pokukoval tam na Omegy a Breitlingy) nutila Quartz RADO (měla jedny na ruce), že jsou nejlepší protože jsou nejpřesnější. Že prý nemá smysl investovat tolik peněz do nepřesných mechanických hodinek. Malinko jsem mu ty RADO rozmluvil. :) Paní u Dušáka je fakt fajn, také ji mám rád.

Odesláno

Cca před měsícem jsem byl kouknout v Pařížské v Carollinum a byl jsem příjemně překvapen ochotou. Věnoval se mi mladý prodavač (jmenoval se Martin - jak dál si už nevzpomínám).

Když jsem si tam prohlížel ty nádherné kousky tak se sám zeptal zda se chci podívat blíž na vystavené Pateky bratru za cca 1MM. To jsem nemohl odmítnout. No a potom jsem jsem se již snesl do mých cenových relací a prohlídnul a vyzkoušel jsem si IWC a Breitlingy. Vyzkoušel jsem si celkem dost modelů IWC i Breitling a a k potěšení mé drahé polovičky mám už asi celkem jasno co si budu kupovat.

S prodavačem jsme si ještě nějakou dobu povídali ohledně Breitling Emergency jejichž funkci beru jako zajímavou, ale pro mou maličkost nepoužitelnou (nejsem pilot a ani se nevydávám do daleké divočiny). Dozvěděl jsem se hodně zajímavých informací.

 

Nakonec jsem ještě obdržel kontakt na starožitnosti, kde by bylo možné koupit zajímavé kousky s tím, že mi samozřejmě před koupí jejich hodinář zjistí stav hodinek. Na vizitce je i razítko Carollinum, aby p. starožitník věděl odkud přicházím.

 

Takže na závěr:

Profesionální přístup i když prodavači muselo být jasné, že asi hned neudělá obchod (přece jenom kvalitní hodinky se nekupují na první pocit), ale pokud se budu rozhodovat o koupi tak asi u nich. (jen ta cena by mohla být trochu nižší - u p. Provazníka jsou Breitlingy levnější).

Prostě odcházel jsem s příjemným pocitem. U Dušáka se mi toto ještě nestalo - tam mi jenom ukázali hodinky a nic víc, žádná informace navíc, žádná "nad ochota", prostě serioznost ale bez ničeho dalšího co by mě přesvědčilo abych své peníze utratil právě tam.

Odesláno
  ladičpian napsal:
Chápejte lidíí, v krásným, osvětleným, naleštěným, třpytícím se........ obchodě s hodinkama musí přeci prodávat slečna, nejlépe blondýna s velkejma kozama a výstřihem, ale že je úplně vymetená a o hodinkách neví ani  "fň", tak to  ty majitele těch navoněnejch a předraženejch kšeftů, asi vůbec nezajímá!!!

Protože to často nezajímá ani ty blbce co tam nakupují.

  • po měsících...
Odesláno

Myslíte, že může být něco jednoduššího, než přidělat dírku do pásku? Přesto to na Mendláku nezvládli:( Říkám jim úplně jasně ve stejné vzdálenosti jako jsou ty původní. Výsledek? Naprosto od oka, takže jsu teď docela uškrcené. Navíc mi je zpátky na pult ten maník de facto hodil, na sklíčko k tomu! Co to jako má být za služby?

Odesláno

strilel bych na potkani damy ze servisniho oddeleni hodinarstvi Hanak v Brne.

 

a)vsechno strasne trva

b)nevi co prodavaji - napr chci li kozeny pasek, netusi jake rozmery maji a nemaji

c)jejich pristup je opravdu vzdy na ranu, at servisuju hodinky za 10 nebo 40 tis.

d)rozumi tomu jako koza petrzeli

 

na zaklade teto zkusenosti jsem do prodejni casti jeste nepachl...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...