TomcatCZ Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Accord uz se novy neprodava? na honda.cz neni v nabidce..
Pavelpu27 Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Už asi rok se neprodává a podle všeho už se prodávat nikdy nebude. Současná nabídka Hondy jsou jen Civicy, CRV, HRV a Jazz. Škoda.
Liqid Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Tak to je škoda, že náš trh Honda vynechala. V Kanadě už mají k dispozici nový model https://www.honda.ca/accord_sedan
Pavelpu27 Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 (upraveno) Ona ale US (a Can) verze Accordu byla vždycky úplně jiná. To, co mám já se v US prodávalo jako Acura TSX. Nová Evropská verze Accordu, myslím, neexistuje. EDIT: Tak podle všeho Honda zvažuje, že pokud by EU verze byla, tak to bude to, co se v Číně prodává jako Honda Spirior.EDIT2: Beru zpět, Honda už o návratu Accorda na EU trh neuvažuje. EU Accord je mrtvej. Upraveno 18. července 2016 uživatelem Pavelpu27
Lamiczka Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Honda stáhla accord komplet z evropskýho trhu, nejde jen o ČR. Jednoduše řečeno neexistuje 9g s homologací pro EU trh a žádná náhrada se neprodává, je to škoda, ale vzhledem k jejich prodejům to je asi pochopitelný
moco Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 (upraveno) Ja jsem zvědav na nový civic, někde na představení vypadal velmi uspokojivě, ale reálné tvary se možná ještě změní.Na obrazku ta krásnější ostřejší verze Upraveno 18. července 2016 uživatelem moco
spineshank Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Vypadá pěkně, ale prý už jen turbo benzín bude u nového modelu bohužel
Joe99 Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Jezdím autem, nekdy sockou, taxikem a cas od casu vlakem...
Lamiczka Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Vypadá pěkně, ale prý už jen turbo benzín bude u nového modelu bohužel Jj, když jsem se byl ptát v Hondě, tak mi bylo řečeno že v další generaci už i oni upustí od atmosferických motorů a bude to turbína. Holt doba se mění, zákazníci mají zájem o menší motory se stejným výkonem a vyšším krouťákem.
Josef01 Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 To že lze dělat úsporné armosférické motory ukazuje Mazda a nakonec i u některých modelů Mercedes.
utrejch Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 To s tim accordem je smoola, ja bych si mozna koupil.
Lamiczka Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Naprosto souhlas, původně jsem chtěl napsat, že zbyde už jen Mazda, ale nebyl jsem si jistl jestli v tom premiovějším segmentu taky někdo ještě nedrží atmosfery.... Mě osobně ta Honda dost překvapuje, spotřebou je na tom hodně podobně jako koncernová 1.8T, co jsem měl do teď a necháváme ji jako druhý auto v rodině...rozdíl bude dlohodobě do půl litru max...
Potkan Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Jj, když jsem se byl ptát v Hondě, tak mi bylo řečeno že v další generaci už i oni upustí od atmosferických motorů a bude to turbína. Holt doba se mění, zákazníci mají zájem o menší motory se stejným výkonem a vyšším krouťákem.To by me teda zajimalo kteri zakaznici to chteji. Prihlaste se nekdo prosim, kdo si zada maly oturbeny motory. Lidi to kupujou jenom proto, ze nemaji na vyber.
spineshank Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Jj, když jsem se byl ptát v Hondě, tak mi bylo řečeno že v další generaci už i oni upustí od atmosferických motorů a bude to turbína. Holt doba se mění, zákazníci mají zájem o menší motory se stejným výkonem a vyšším krouťákem.jenže na rozdíl od Mazdy si u Hondy z aktuálních modelů prostě nevyberu,to je prostě špatný
geometr Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Pravda je, že na výběr moc není, dost možná že v některých (nižších) cenových kategoriích už vůbec. Ale je to asi technologickej vývoj nebo trend, kterej zákazníci určitě masově nezpůsobili. Čas ukáže, jestli to je dobře nebo slepá ulice.
spineshank Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 řekl bych že to je ve všem,nahradit něco dobré a fungující něčím levným,složitým a s menší životností
Lamiczka Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 No ja bych rekl, ze prodejni cisla to celkem ukazuji. Kazdej kdo sedne do koncernovýho 1.2 TSI (nebo auta s podobným ) tak je paf, ze to jede lip jako jeho stara 1.6 atmo a papirove to nic nezere. Realita je holt jina, ale za to muzeme dekovat EU a jejim normam. Já chuť po turbu celkem chápu, 1.8T mám teď v OI a na ten motor taky nedám dopustit, je to nesmrtelný a jede pěkně...
geometr Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 Nevím, jestli levným při tý složitosti, každopádně životnost určitě není v kurzu. Trh se musí hejbat a prachy obíhat. Nedejbože, aby zákazníkovi vydrželo auto čtvrt století a ještě všechno fungovalo.
geometr Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 (upraveno) 1,2 turbo jede líp než předchozí 1,6 atmosféra, papírová spotřeba je ovšem z říše snů na hranici klamání zákazníka. A kdo na to nechce trochu šlápnout, když už mu to jede líp že jo ...Edit: Ale určitě byla v minulosti doba, kdy řidiči po turbu toužili, nebo ne? Pamatuju si, jak si někdy po vejšce jeden spolužák koupil Saaba turbo a chtěli jsme to všichni. Upraveno 18. července 2016 uživatelem geometr
geometr Odesláno 18. července 2016 Nahlásit Odesláno 18. července 2016 (upraveno) Sorry dneska mi to s mobilem nějak nejde. Upraveno 18. července 2016 uživatelem geometr
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se