Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Ona ale US (a Can) verze Accordu byla vždycky úplně jiná. To, co mám já se v US prodávalo jako Acura TSX. Nová Evropská verze Accordu, myslím, neexistuje.

 

EDIT: Tak podle všeho Honda zvažuje, že pokud by EU verze byla, tak to bude to, co se v Číně prodává jako Honda Spirior.

EDIT2: Beru zpět, Honda už o návratu Accorda na EU trh neuvažuje. EU Accord je mrtvej.

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odesláno

Honda stáhla accord komplet z evropskýho trhu, nejde jen o ČR. Jednoduše řečeno neexistuje 9g s homologací pro EU trh a žádná náhrada se neprodává, je to škoda, ale vzhledem k jejich prodejům to je asi pochopitelný :(

Odesláno (upraveno)

Ja jsem zvědav na nový civic, někde na představení vypadal velmi uspokojivě, ale reálné tvary se možná ještě změní.

Na obrazku ta krásnější ostřejší verze

post-23865-0-84664700-1468833699_thumb.jpeg

Upraveno uživatelem moco
Odesláno

Vypadá pěkně, ale prý už jen turbo benzín bude u nového modelu bohužel

 

Jj, když jsem se byl ptát v Hondě, tak mi bylo řečeno že v další generaci už i oni upustí od atmosferických motorů a bude to turbína. Holt doba se mění, zákazníci mají zájem o menší motory se stejným výkonem a vyšším krouťákem.

Odesláno

Naprosto souhlas, původně jsem chtěl napsat, že zbyde už jen Mazda, ale nebyl jsem si jistl jestli v tom premiovějším segmentu taky někdo ještě nedrží atmosfery....

 

Mě osobně ta Honda dost překvapuje, spotřebou je na tom hodně podobně jako koncernová 1.8T, co jsem měl do teď  a necháváme ji jako druhý auto v rodině...rozdíl bude dlohodobě do půl litru max...

Odesláno

Jj, když jsem se byl ptát v Hondě, tak mi bylo řečeno že v další generaci už i oni upustí od atmosferických motorů a bude to turbína. Holt doba se mění, zákazníci mají zájem o menší motory se stejným výkonem a vyšším krouťákem.

To by me teda zajimalo kteri zakaznici to chteji. Prihlaste se nekdo prosim, kdo si zada maly oturbeny motory. Lidi to kupujou jenom proto, ze nemaji na vyber.

Odesláno

Jj, když jsem se byl ptát v Hondě, tak mi bylo řečeno že v další generaci už i oni upustí od atmosferických motorů a bude to turbína. Holt doba se mění, zákazníci mají zájem o menší motory se stejným výkonem a vyšším krouťákem.

jenže na rozdíl od Mazdy si u Hondy z aktuálních modelů prostě nevyberu,to je prostě špatný 

Odesláno

Pravda je, že na výběr moc není, dost možná že v některých (nižších) cenových kategoriích už vůbec. Ale je to asi technologickej vývoj nebo trend, kterej zákazníci určitě masově nezpůsobili. Čas ukáže, jestli to je dobře nebo slepá ulice.

Odesláno

No ja bych rekl, ze prodejni cisla to celkem ukazuji. Kazdej kdo sedne do koncernovýho 1.2 TSI (nebo auta s podobným ) tak je paf, ze to jede lip jako jeho stara 1.6 atmo a papirove to nic nezere. Realita je holt jina, ale za to muzeme dekovat EU a jejim normam.

 

Já chuť po turbu celkem chápu, 1.8T mám teď v OI a na ten motor taky nedám dopustit, je to nesmrtelný a jede pěkně...

Odesláno

Nevím, jestli levným při tý složitosti, každopádně životnost určitě není v kurzu. Trh se musí hejbat a prachy obíhat. Nedejbože, aby zákazníkovi vydrželo auto čtvrt století a ještě všechno fungovalo.

Odesláno (upraveno)

1,2 turbo jede líp než předchozí 1,6 atmosféra, papírová spotřeba je ovšem z říše snů na hranici klamání zákazníka. A kdo na to nechce trochu šlápnout, když už mu to jede líp že jo ...

Edit: Ale určitě byla v minulosti doba, kdy řidiči po turbu toužili, nebo ne? Pamatuju si, jak si někdy po vejšce jeden spolužák koupil Saaba turbo a chtěli jsme to všichni.

Upraveno uživatelem geometr

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...