Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

ten okruh me laka, ale se sluzebnim TDI bych vam tam smrdel a s Miatou bych zdrzoval a navic bych sel nerad pres platenou strechu, tak snad nekdy priste, az nasetrim na neco rychlejsiho

 

KFL: Hele jak ses spokojenej s tou naftovou trojkou? Znamej me onehda v hospode presvedcoval, ze to ma bawo nak super vosefovany a ze prej vubec nepoznas, ze je to diesel. Coz se mi teda vubec nezda, ale mozna to hraje z repraku V8 a ma to nak poresenou vykonovou spicku. Fakt by me to zajimalo...

Odesláno

ten okruh me laka, ale se sluzebnim TDI bych vam tam smrdel a s Miatou bych zdrzoval a navic bych sel nerad pres platenou strechu, tak snad nekdy priste, az nasetrim na neco rychlejsiho

 

KFL: Hele jak ses spokojenej s tou naftovou trojkou? Znamej me onehda v hospode presvedcoval, ze to ma bawo nak super vosefovany a ze prej vubec nepoznas, ze je to diesel. Coz se mi teda vubec nezda, ale mozna to hraje z repraku V8 a ma to nak poresenou vykonovou spicku. Fakt by me to zajimalo...

Naopak, Miata je super nástroj. Nikdo z nás asi nebude jezdit žádnou brutální kudlu. Na to máme svoje auta moc rádi.

Odesláno (upraveno)

Keramicka ochrana laku - zkouseli jste nekdo? Pokukuju po artdetailing v Brne, jen nevim, jestli to co jsem se docetl tak skutecne je, nebo je to jen marketing.

Mám na 2 autech doma a spokojenost. Teď jsem to jedno měl 3 týdny nemyté, prosolené...ve středu na wapce jsem to vzal jen demineralizovanou vodou a za 4min auto jak nové. Jsem s tím happy.

 

Mimochodem mi tu ochranu dělal místní člen.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem Vjace
Odesláno (upraveno)

Moje auto to sice v Mostě umi pod 2 minuty, ale nechci jit pres budku, tak radsi vynecham.... :lol2:

 

Njn, jezdi precizni stopu :)

Upraveno uživatelem franus
Odesláno

DSG mi u koncernu vždycky couvlo, na rozdíl od klasickýho automatu.

Co říká návod do auta? Podle mě prostě stojíš na brzdě a pak se rozjedeš. Nic víc není třeba řešit.

 

aha ok, tak to asi nebudu resit. navod jsem jeste necet, teprve se na to chystam.. 

Odesláno

ten okruh me laka, ale se sluzebnim TDI bych vam tam smrdel a s Miatou bych zdrzoval a navic bych sel nerad pres platenou strechu, tak snad nekdy priste, az nasetrim na neco rychlejsiho

 

KFL: Hele jak ses spokojenej s tou naftovou trojkou? Znamej me onehda v hospode presvedcoval, ze to ma bawo nak super vosefovany a ze prej vubec nepoznas, ze je to diesel. Coz se mi teda vubec nezda, ale mozna to hraje z repraku V8 a ma to nak poresenou vykonovou spicku. Fakt by me to zajimalo...

Ale kdez, miata je vyborna pro Most. A rychlejsi pilot si s pomalejsim vzdy poradi, zadny strachy.

 

A nejsem teda KFL, ale myslim ze tvuj znamej je pod vlivem BMW aury ;) ten jejich 3litr, je normalni naftak - zadnej zazrak.

Odesláno

No tak já si třeba myslím, že 3litr v naftě od bmw je  to nejlepší, co můžeš v dané kategorii dostat  ;) když s ním vyjeli v roce 1998 moc konkurence neměl.....řekl bych žádnou. Jede to nádherně za 7-10 litrů podle modelu a stylu jízdy.

Odesláno

Me se libi prave Ceramic Pro 9H, dela to autoatelier.cz v Liberci, artdetailing.cz v Brne, a nebo Royal Garage v Bratislave. Nikdo z mistnich je nezkousel? Kdo z mistnich clenu dela detailing? :-)

 

Mám na 2 autech doma a spokojenost. Teď jsem to jedno měl 3 týdny nemyté, prosolené...ve středu na wapce jsem to vzal jen demineralizovanou vodou a za 4min auto jak nové. Jsem s tím happy.

Mimochodem mi tu ochranu dělal místní člen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

No tak já si třeba myslím, že 3litr v naftě od bmw je  to nejlepší, co můžeš v dané kategorii dostat  ;) když s ním vyjeli v roce 1998 moc konkurence neměl.....řekl bych žádnou. Jede to nádherně za 7-10 litrů podle modelu a stylu jízdy.

Jo v roce 98 to bylo asi supr - na naftu. Ale do chovani benzinovyho motoru to ma prece jen "trosku" daleko ne?

Odesláno

Me se libi prave Ceramic Pro 9H, dela to autoatelier.cz v Liberci, artdetailing.cz v Brne, a nebo Royal Garage v Bratislave. Nikdo z mistnich je nezkousel? Kdo z mistnich clenu dela detailing? :-)

Jo, ten Liberec patří místnímu členovi - Michal83. Napiš mu nebo mu dám vědět, ať se Ti ozve.

Kdybych neměl skvělou zkušenost, tak nedoporučím, ale jsem max spokojen. Můžu případně poslat fota, jak vypadá auto po pár měsících s keramikou po pouhém opláchnutí vodou na wapce. Paráda. A to bylo skoro 3 týdny zaje*ané jako blázen...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Hele miata je papirove fakt dobrej nastroj, ale kdyz ja se v ni bojim, jak je malicka. Uz jsem jel po dvou kolech a neni to vubec nic prijemnyho, kdyz nemam zadnou ochranu hlavy. Myslel jsem, ze by pomohl hardtop, ale ten prej taky nic nevydrzi.<br />S tim naftakem od bawa me prave zajima nazor kofoly. Prosel jsem si kdysi jeho blog a myslim, ze do aut docela vidi. Ja kdysi ridil 525D v kombiku a nejak me to nechytlo, ale to se jeste nefejkoval zvuk pres repraky (coz mi sice prijde jako desny, ale nechci bejt predem zaujatej, treba to fakt nebude tak spatny).

Odesláno

KFL: Hele jak ses spokojenej s tou naftovou trojkou? Znamej me onehda v hospode presvedcoval, ze to ma bawo nak super vosefovany a ze prej vubec nepoznas, ze je to diesel. Coz se mi teda vubec nezda, ale mozna to hraje z repraku V8 a ma to nak poresenou vykonovou spicku. Fakt by me to zajimalo...

 

Mám dvoulitr (už druhej) a diesel poznat je v každým případě. Táhne ale slušně až někam k 5 tisícům a obecně mi přijde dost povedenej. Víc asi neřeknu, prostě dobrý.

Repro nic neřeší, to je možná u vyšších motorizací.

Odesláno (upraveno)

Jinak jeste k novymu autu:

- Podvozek je pevnejsi nez na 320d, min houpe.

- Motor je tichounkej a takovej "jemnej". Brzdy super.

- Kratsi zprevodovani.

- 165 kw, 6kvalt, manual, RWD

- Ma spoustu sily a tahne vyrazne vic nez predchozi model (rozdil 40 koni ve vykonu).

- LED svetlomety super, poFL interier hezci v detailech..moc hezky.

 

- Jenze...pocitove je to hrozne gumovy, odtazity. Rizeni ultra preposilovany, reakce na plyn ve vsech rezimech jalovy, auto pusobi dojmem, ze ho nekdo tahne na gume. Hrozne zvlastni, navic v primym srovnani s predchozim autem. Mozna je to zabehem...nevim.

- Pri prerazeni nahoru auto nejde hned za plynem, ale projevuje cca pul vteriny prodlevy, nez se pusti dopredu. Prirovnal bych to k tomu, ze system ceka na zamceni spojky a pak teprve dovoli motoru zrychlovat. Anebo ke strasny turbodire. Je to hrozne divny, dela to ve vsech rezimech (comfort, sport atd). Takze rychly razeni pri predjizdeni nebo akceleraci, nebo razeni pres plyn proste nejde.

- Dalsi vec - auto samo dorovnava otacky pri razeni. Pri podrazovani dela cosi jako meziplyn, smerem nahoru to zase "ceka na kvalt", tj. drzi otacky v mistech, kam spadne dalsi rychlost. A nejde to vypnout. Strasne, ale strasne me to rozciluje, protoze tyhle veci si resim sam. Navic to dela nesmysly - kdyz dojizdim nekam, seslapnu spojku, vyradim, drzim spojku a ze zvyku zakvedlam pakou na neutralu. Jenze jakmile se paka dotkne levy uvrati kulisy razeni, dojde system k nazoru, ze tam chci dat dvojku a vytoci motor treba na 3000 otacek, protoze jedu 40. Uplne zbytecne. Jsem z toho na prasky. Pri meziplynech se s tim peru jak amater, ja chci motor "vykopnout" rychle do otacek, system to dela pomalu a je z toho citelnej konflikt zajmu. Nikdo to neumi vypnout, koderi taky ne...napsal jsem feedback do BMW :). Kdybych to bejval vedel, tak jsem si snad koupil automat.

- Abych byl fer - kdyz se vypne DSC, tj. stabilizace, tak to prestane. Ale jezdi zase denne takhle...

 

Tolik cerstvy dojmy za prvnich 500 km pianko jizdy. Zacinam mit dojem, ze i BMW uz dela auta pro ridice-uzivatele, kterym usnadnuje zivot tak, aby jizda byla co nejplynulejsi bez ohledu na zasah cloveka za volantem.

Upraveno uživatelem KFL
Odesláno

Jo v roce 98 to bylo asi supr - na naftu. Ale do chovani benzinovyho motoru to ma prece jen "trosku" daleko ne?

Ale tady snad nesrovnáváme naftu vs benzín né?  ;) já jsem reagoval na tvou hlášku, že je to normální diesel...žádnej zázrak  ;)  podle mě je bmw jedno z mála aut, které tě baví řídit i v naftě.....  a pokud člověk nahltá hodně km a diesel se mu vyplatí tak vřele doporučuji. Jasně že má své mouchy jako je řetěz u některých dvoulitrů atd, ale to má každá značka nějakýho kostlivce ve skříni...

Odesláno

Tak jsme ji trochu opláchli  :) novej majitel přijel a slintal. Musím říct, že narozdíl od KFL tady mě vše nadchlo, auto funguje moc pěkně a moc mě překvapila i stabilita ve 200+ čuměl na fakturu 75.000 DEM, málokdy se vidí auto od 1.majitele co chodí od novoty až do konce pouze a jen do bmw, frajer vyměnil i olej ve 3tkm jako u emka. A když tu tak probíráme zhodnocení, před 5ti lety se dala koupit kolem 7-10tis dnes 20-25tis EUR.

post-7459-0-39232100-1485539474_thumb.jpg

post-7459-0-16778900-1485539503_thumb.jpg

Odesláno (upraveno)

Me se libi prave Ceramic Pro 9H, dela to autoatelier.cz v Liberci, artdetailing.cz v Brne, a nebo Royal Garage v Bratislave. Nikdo z mistnich je nezkousel? Kdo z mistnich clenu dela detailing? :-)

Ahoj,

S RoyalGarage mam skusenost, opakovanu. Praca dobra, alebo povedal by som - adekvatna autu. Proste sa nedalo ubranit dojmu ze sa podstatne viac vyhraju s Ferarri aby sa tym mohli na stranke chvalit nez s obycajnym Eckom, A6kou ci 5kou. Pritom platis rovnako.

Skoncil som s nimi ked som im dal robit nejaku lakernicku pracu a nasledne som v batozinovom priestore nasiel nejake diely ktore im "zvysili" (proste rozobrali no uz nezlozili rovnako). Okrem toho na 2 veci zo 4 dohodnutych zabudli. Pisal som im asi 4x a volal asi 2x a stale to boli same sluby, jasne, ozveme sa, stratili sme cislo (nasledne poslane na ziadost mailom) atd. Zahrali to do autu a ja som sa na to vykaslal, ale prisli uz o dalsich par kseftov. Pracu urcite robia spickovu ale komunikacia ma strasne nastvala. Jednal som s majitelmi.

Auto s 9H vyzera naozaj vyborne, neviem kolko slubuju zivotnost no nerob si moc nadeje. Na 2 roky to mozno je, dlhsie asi tazko.

Upraveno uživatelem eskimak
Odesláno

Pro info jak auto vypadá v běžném provozu po opláchnutí na wapce (a otření detailingovým ručníkem, aby nezaschly i ty kapky, co nestekly). Uvidíme jak dlouho to vydrží. Neměřil bych to na roky, ale kilometry. S Passatem najedu 40.000km ročně, tak jsem zvědav. S druhým autem jsem poslední rok ujel 700km, tak tam očekávám, že ta keramika vydrží dlouhé roky.

34a76feb96fe56cadd15af3dad4fcb3d.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno (upraveno)

Kamarad si v cervnu 2016 koupil BMW 335d kombi v xdrive.

S full vybavou auto za 2 mega.

Jede to na naftu fakt dobre a diky biturbu neni hluchyho mista.

Pri klidny jizde to zere 7l . Vsechno dobry jen to je moc korektni. Diky xdrive to proste jede, bez smyku, driftu a revu motoru.

Pro me moc korektni a nudny auto.

On je spokojenej jezdi na eko a kdyz potrebuje tak hned predjede.

A souhlas s tim ze to je docela gumovy a preposilovany.

A na me i s adapt. Tlumicema tvrdy.

Druhej kamos ma 530i predposledni generace a to je jina pisnicka :)

Upraveno uživatelem batoo
Odesláno

Jsem rad, ze ty dojmy z rizeni bmw 335 vystihl stejne i nekdo jiny ;-) kdyz jsem tu pred casem napsal, ze mi rizeni u Golfu R prislo vyrazne lepsi, vlastne tak, jak bych cekal prave od novych BMW, spousta tu tvrdila, ze to neni mozny. Obecne mi Golf R prijde vyrazne "syrovejsi" a zabavnejsi nez treba 435i (ktere jsem mel moznost primo srovnat), uz jsem to tu psal...pritom bych cekal pravy opak, kdyz si ma clovek 0,5m priplatit.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...