Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Akce kulový blesk. V pondělí jsem prodal Forester do Košic, v úterý testnul Levorga a dnes ho dovezl domů. Jsem magor, ale pořád vzpomínám na Lego GT, takže zvítězilo srdce před rozumem. Rohlík ve tváři to vytváří a o tom to je.

BTW Já věděl, že mám nakoupit chronologa do foroty. Lepit se bude zítra.

 

06d498b2ff232fa3caca87d7595861ae.jpg

236e23b0e6d97655916b5f1b081d3ee2.jpg

bb0e971e49653a14c9ee597e18a8fb8f.jpg

Za kolik jezdíš?
Odesláno

Za kolik jezdíš?

Podle PP pod devět, ale dle tankování necelých 10. Nicméně zatím jsem nejel nic delšího kromě převozu z Prahy. Očekávám posun pod 8 i díky letňákům, co jsem včera přezul.

Odesláno

A jak si spokojenej oproti forestru? Furt tajně čekám na nějakou minirecenzi :)

 

Nejsem nějakej recenzet, mám najeto teprve tak 1500 km, ale spokojenej jsem moc. Porovnávat s Foresterem to moc nejde. Jsou to dvě úplně odlišný auta, který dělí 10 let. Forestera jsem měl navíc ve výbavě holobyt + winterpacket, i když tenkrát stál novej skoro stejně jak dnes rok jetej Levorg.

Když jsem se rozmýšlel nad novým autem tak Levorga jsem vyřadil hned na počátku, v podstatě jsem o něm ani neuvažoval. Měl jsem v hledáčku zase Froestera, pak Scouta, Outback a trochu mě škádlila hybridní RAV4.

No a nakonec jsemu Levorga skončil  a zatím nelituju. Jsou tam samozřejmě věci kvůli kterým jsem ho nechtěl. Malá světlá výška, tvrdej podvozek a hlavně turbína. Světlá výška a podvozek jsou na houby hlavně kvůli posledním sedmi km domů a z domu, kde je cesta totálně na kaši. Tam trpím s každou ránou od podvozku. Na Foresteru i na Tribece je to prostě o každoroční výměně kostí a občas i jejich pouzder, takže tady to bude nejspíš taky. Od včera mám 18" letňáky, místo 17" zimáků tak to bude ještě větší kostitřas.

Turbína bude trpět krátkýma cestama do civilizace kdy prvních 7 km jedem z kopce a auto se pořádně zahřeje až těsně před parkováním po skoro dvaceti km.

Jinak mě kromě standartních věcí co jsou dnes všude jako start-stop,TPSM, downsizingovej motor se zvukem splašenýho vysavače, zase tak nic moc nevadí. Teda ještě elektrická sedačka bez paměti u nejvyšší výbavy, s iphonem blbě komunikující systém Starlink a plasty náchylný k poškození. Motor by pár koní navíc taky snesl, ale proti foresteru je to výrazně svižnější. Tohle auto mít japonskej dvoulitr co se tu nesmí prodávat, tak je to pecka.

Co se mi líbí tak je design celýho auta, uvnitř je víc prostoru než by člověk čekal, dobře se mi sedí v sedačce, CVT jsem nikdy neměl, ale jsem s ním spokojený taktéž. ANi nemám potřebu k řazení používat pádla. Uvnitř je i docela tichý až na nějaký občasný lupnutí, na který nemůžu zaboha přijít z čeho je. Co je pecka tak Eye-sight systém (kromě hlídání pruhů, který jde vypnout a je vypnutý i při dalším nastartování). Vždycky jsem tyhle věci ulehčující řízení vnímal jako ponižující, ale je to hodně návykové. Zatím jsem neměl příležitost jet delší cestu po dálnici, ale i na poskakování na světlech, třeba v Olomouci je to super. Nikdy jsem neměl LED světla a musím říct, že proti xenonům je to zase o fous dál. Dokonce i automatický přepínání dálkových funguje slušně, bliklo na mě za celou dobu snad jen jedno auto.

Co se týče jízdních vlastností tak na lepších cestách je to pecka. Auto drží jako přibitý, jen na nějakou víc sportovnější jízdu tam nejsou koně. Legacy GT co jsem měl, bylo jiný kafe. Tam ale zase byla strašně pomalá převodovka. Když jsem odmáčkl dvakrát dolů, tak jsem se ještě stihnul napít než přeřadila. ;-) Sníh jsem zkusil bohužel jen jednou a to jen v pár zatáčkách, ale auto drží a je docela problém ho do kopce utrhnout i s vypnutou elektronikou, protože ta se stejně při větším smyku znovu zapne.

Říká se, že Subaru je diagnóza a asi je to pravda. Ale jsem rád, že jsem nešel třeba do Scouta, kterej byl asi nejvážnější konkurent ke všem Subaru. On pohled na oktávku by mě asi tak netěšil. I když v zásadě proti nim nic nemám a ze Scoutem jsem v práci najezdil přes 200k km za mnohem nižších provozních nákladů, než mám se subarama s mnohem menším nájezdem.

Odesláno

Nemá někdo ponětí co je to za ikonu? Manželka se půjčila auto na víkend, omylem zavolala na SOS linku (naštěvovala zrcatko) a nějak rozvsvitila tuto ikonu o který nevim co signalizuje.

 

Díky

4608690cfe4008eadb624c8695b97bc6.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Je to ikona Mercedes ME. Majitel vozidla má zapnuté sledování vozidla, online vidí kde auto jezdí, parkuje a vidí ujetou vzdálenost, spotřebu atp. Může auto na dálku odemknout, zapnout nezávislé topení, pokud má ve výbavě. To, že zavolala nevadí. Ikona už svítila stejně  před tím. 

Návštěvník Zmizík
Odesláno

no jasné

To auto jede 120, nikdo ho neřídí a není tam nafta. Hezká fotka.

Odesláno

Podle PP pod devět, ale dle tankování necelých 10. Nicméně zatím jsem nejel nic delšího kromě převozu z Prahy. Očekávám posun pod 8 i díky letňákům, co jsem včera přezul.

Jo, to je to, co říkají ostatní. Na osm zapomeň. Levorg jezdí za těch menších 10. Ale je to nádherné auto s parádním interiérem. To bych si nechal líbit.
Odesláno

Jo, to je to, co říkají ostatní. Na osm zapomeň. Levorg jezdí za těch menších 10. Ale je to nádherné auto s parádním interiérem. To bych si nechal líbit.

Jj od kluků ze subarufanklubu vím že ta spotřeba je o dost vyšší než Subaru píše. Ale vzhledem k tomu, že najedu max 20k ročně je mi to celkem jedno. No a v porovnání s manželčinou Tribecou, je Levorg skoro hybrid. :-)

Odesláno

Jj od kluků ze subarufanklubu vím že ta spotřeba je o dost vyšší než Subaru píše. Ale vzhledem k tomu, že najedu max 20k ročně je mi to celkem jedno. No a v porovnání s manželčinou Tribecou, je Levorg skoro hybrid. :-)

JJ, kámoš měl Tribecu 3,6, jezdil ostře a uváděl cca 18 l/100...

Odesláno

JJ, kámoš měl Tribecu 3,6, jezdil ostře a uváděl cca 18 l/100...

Jezdí s ní paňmáma asi 45 km za den. Podle PP je tam teď 14,6 l, takže realita bude tak 15,5. Ale vozí děti a takovej dvoutunovej tank je pro bezpečnost k nezaplacení.

Odesláno

Jezdí s ní paňmáma asi 45 km za den. Podle PP je tam teď 14,6 l, takže realita bude tak 15,5. Ale vozí děti a takovej dvoutunovej tank je pro bezpečnost k nezaplacení.

O tom žádná. 

Odesláno

 Ale vozí děti a takovej dvoutunovej tank je pro bezpečnost k nezaplacení.

Naprosto souhlas. Měli jsme Focus. Přišla nehoda, auto KO. Nikdo ani škrábnutí, díky bohu. Měli jsme půjčených několik osobáků, ale moje drahá polovička měla docela problém jezdit a to i jako spolujezdec. Hrozně se lekala a vůbec se bála. Pak se podařilo a nyní máme MB R, W251, 3,0 V6. Má to tuším 2,2t a ten pocit bezpečí je k nezaplacení. Když jsme jeli první jízdu a já viděl že se ani nehne, pohodlně si sedí a povídá mi jakoby nic, i když přišly "krizové" situace, jako shluk aut ve více pruzích, kamiony apod. u kterých se bála, bylo vymalováno. A co mě se týče, to auto je fakt super. Takže nebylo co řešit.

post-39848-0-82804100-1522278319_thumb.jpg

post-39848-0-29923800-1522278328_thumb.jpg

Odesláno

Pocit bezpeci je k nezaplaceni. Ale hmotnost muze byt trosku dvousecna. Kdyz dojde ke srazce s mensim autem, tak jsi ve vyhode. Pokud narazis do pevne stojici prekazky, tak je vetsi hmotnost spis na skodu. Kazdopadne preju, aby se nic takoveho nestalo ;)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...