Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Stepino: kolik to váží? Nějakých 700kilo?

 

 

V papirech to ma napsano 850 kg ,kdyz do toho sednu tak je to 945 kg :-)

 

je to fakt legrace, sice to neni takovy narez jako R5 GTT (1.4 turbo) ale vzhledem k zivotnosti turba tohle byla super volba. je to vicebodova strikacka a fakt jsem z toho auta nadsen.

v podstate je to srovnatelne s 1.6 GTI Peugeot 205

Na dnesni dobu mi prijde modernejsi prave R5.

Je pravda ze na svoji dobu velice pekne svizne ale byly i lepsi auta (Lancia Delta integrale, R5 Turbo 2 atp...) ale v seriove vyrobe bez pouziti turba jedno z tech lepsich v kategorii male vozy.

 

no proste je to druhy konicek vedle hodinek. Verte mi ze sehnat nepolamanou masku je horsi nez shanet odlucovac samonatahu na Heuer cal.12

 

 

S.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

každý jsme nějak začínali :-)

 

No nevim... Moc tohle vlakno nesleduju, co tady vetsinou vidim me nechava uplne chladnym. Po 4 lete nedobrovolne praci v tomhle oboru mam Renaulta, VW a pobobnych kraksem plne zuby.

 

Zato kolegovo Skodovenka se mi libi moc a urcite za me :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAk pro mně je škodovka prostě škoda peněz :) Ale jako se vším... každý i všímá argumentů které chce slyšet a i u auta rozhoduje subjektivní pocit ....

Souhlas, Škodovka je silně předražená na to že je to Česká výroba bohužel pod Německými křídly. Na Rovery i americké stroje jsou levnější ND, i na Volvo, takže spoléhají na náš patriotismus a oblíbenost z dob totality, kdy téměř nic jiného nebylo. Nicméně Superb II je neskutečný a chystá se i verze 4x4, to bude bomba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to trošku jako se značkou PRIM a Prim manufactured 1949 :) Ale hlavně je to o neznalosti a nějakých setrvačnostch v přesvědčení ... Dodnes mi kamarád tvrdí, že kouppit i japonce znamená vyhořet v náhradních dílech .. marně mu opakuju, že např. garančka a výměna brzd na Fabii RS stála o měíc dříve to samé + - 1OO Kč, na Nissan 350Z ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj táta nedávno při svém stařeckém záchvěvu (snad si to nepřečte) prohlásil: Synku jedině BMW, to je šperk..všechno ostatní je bižuterie.. Tak nějak s ním souhlasím. A nemyslím že jde o nějakou nepoužitelnou snobárnu, Mám 530d rv02, má suprovej podvozek, řízení u bavoráků je precizní..a pro ekonomy: mimo město 6l ...8,5l ve městě což na dost těžké auto s 193ps a automatem je celkem slušné ne? A za ty peníze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bavorák mi subjektivně nesedí... nevím, ale je to tak :) Není nás mnoho, ale prostě já BMW nemůžu... Teď uvažuju o Infinity a nebo o Mercedes :)

 

Důvod toho "nesezení"? :-) No z mercedesí produkce je technologicky zajímavé snad jen nové éčko..jinak slabota... a s Infinity nějak nemám zkušenosti..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Důvod toho "nesezení"? :-) No z mercedesí produkce je technologicky zajímavé snad jen nové éčko..jinak slabota... a s Infinity nějak nemám zkušenosti..

 

 

Prostě se s BMW neumím sžít, nesedí mi, nedochází tam k tomu "jedno tělo jedna duše" :D jediné co produkuje BMW a jsem s tím, naopak dokonce perfektně sžitej, je Mini Cooper S :thumbsup_anim:

 

Mercedes a jeho éčko, to je pravda... a potom jeho G-čko :gun_bandana:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
Protože mi bude za chvilku padesát a navíc jsem důchodu, držím se hesla, že nejlepším šperkem muže středních nebo důchodových let je třícípá hvězda 29938245.gif29938245.gif29938245.gif .

 

Nojo, musím ti někdy ukázat ten svůj Mercedes, když jsme to na minulém srazu nestihli :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj táta nedávno při svém stařeckém záchvěvu (snad si to nepřečte) prohlásil: Synku jedině BMW, to je šperk..všechno ostatní je bižuterie.. Tak nějak s ním souhlasím. A nemyslím že jde o nějakou nepoužitelnou snobárnu, Mám 530d rv02, má suprovej podvozek, řízení u bavoráků je precizní..a pro ekonomy: mimo město 6l ...8,5l ve městě což na dost těžké auto s 193ps a automatem je celkem slušné ne? A za ty peníze...

 

Přispěju zde taky svojí troškou do mlýna.

 

No dneska už to není bohužel pravda, že BMW je šperk. Osobně mám taky jednu z řady 5 (E39), tj. 525iA r.v. 2003 a podvozky dělá BMW rychlejší než motory jak říkají, čímž nemůžeme říct, že motory mají špatní. Ba naopak, výborné. Ale "nové" BMW řady 5 (E60) je prostě průser. A nemyslím teď onen diskutabilní design. Už to nejsou poctivé kusy železa, ale elektronikou (čidlama) přecpané stroje a pořád se to kazí. Můj nadřízený ho zhnusen po roce prodával a s A6 má bohužel podobné problémy. Asi má i chudák trochu pech.

 

Občas si vozím zadek Fordem Expolorerem 4,0i a co se motoru týče, tak nádhera. Atmosférický velkoobjemový benzín osobně považuju za nejlepší možnou volbu. Plynulej krouťák, kultivovanost sama, žádný problémy s turbama a vstřiky...to taky stojí balík. Protože pořád sedím u compu, tak jsem si koupil minibagr a vozím ho za Explorerem když si jedu vyčistit hlavu u tahání za páky (když budete někdo chtít vykopat bazén, přípojky, základy pro barák apod. - dejte vědět). :D Snad mi zde přítomní duševně pracující gentlemani porozumí! :)

 

post-9590-1262018310.jpg

 

V létě pak velmi rád vyměním plechovky (v motorkářském slangu rozuměj auta) za motorku. Na fotce ta v popředí, Suzuki V-strom 1000 a jezdím-li po Praze, pak rád osedlávám svůj poslední stroj a to skůtr Aprilia Atlantic 500.

 

post-9590-1262018509.jpg

 

Každá strojovna má ale něco do sebe a jde o to, k čemu ji převážně používáme a jak se k ní chováme ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, musím ti někdy ukázat ten svůj Mercedes, když jsme to na minulém srazu nestihli :)

Ále my jsme to stihli, tys to nestihnul :-)))

No, už jsem se nechal Tadou vyprovokovat, dobrá, i moje troška do mlýna: když si dobře vybereš, stačí ti jedno na celý život...

post-2687-1262020670.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když si dobře vybereš, stačí ti jedno na celý život...

 

Že je Jirka král Zenithů, o tom není sporu. Ale jak tak koukám, tak i v automobilovém průmyslu jsi si vyhlídnul pěkný vintage kousek! :) Je to o čem jsem psal na závěr, každý si kupujeme strojovnu takovou, aby vyhovovala našim potřebám. Kromě vození niveláku po poli jsi byl už s tímhle klasikem i někde za čárou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že je Jirka král Zenithů, o tom není sporu. Ale jak tak koukám, tak i v automobilovém průmyslu jsi si vyhlídnul pěkný vintage kousek! :) Je to o čem jsem psal na závěr, každý si kupujeme strojovnu takovou, aby vyhovovala našim potřebám. Kromě vození niveláku po poli jsi byl už s tímhle klasikem i někde za čárou?

Jsem italofil, takže Sardinie, Kalabrie a tak... upozorňuji, že s dvěma dcerkama, věk 13/18. Milujou tatínka a jejich největší radostí je udělat mu radost a milovat na dlouhých cestách Defender...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...