Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Zpomalil jsi na 90, nechal ho poodjet a pak si dál jel klidně kilem?:D Mě trvalo pár let než mi došlo, že tohle je jediné dobré řešení. Alternativa je dát za tři, koně moje hyjé a zmizet v dálce, ale kdo by chtěl riskovat pokutu nebo delší závod... Už na to nemám ani koně, ani náladu.

 

 

ja ty koně moc nemám takže jsem se na něj vykašlal, stejně jsem odbočoval za nějaky kilometr, ale samozřejmě nepotěšilo mě to že i když jsme byly na silnici dva musel mít navrch... samozřejmě neříkám že jsem se takhle zachoval vždy, ale právě bylo to u aut na která jsem měl jak výkonem tak schopnostma navrch a taky o tom že se mě nechce sponzorovat pokladnu pokutou ktera by mohla padnout třeba na část hodinek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě včera malém sfoukl idiot s malou bílou dodávkou. Z pravého připojováku to šoupl přes prostřední rovnou do levého, kde jsem jel já. Kdybych nestál na brzdě byl by ve mně. Na včasný troubení vůbec nezareagoval. Když jsem ho pak dojel, upřeně čuměl na logo na volantu. Když jsem toho blbečka viděl,

najednou mi ho bylo líto, protože tohle bylo jeho nepochybně jediný "vítězství" ten den. Možná pak ještě večer, kdy to šoupne u Lidlu na invalidy.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu sa jazdi jak v silverstone snad aj v autoskole. pruhy sa beru tri naraz jedno ktorym smerom, klaksony, piskajuce gumy, neda sa to opisat. faktom je ze tu nie somprvykrat, presuvam sa dost intenzivne a nehodu som este nevidel a hlavne, vsetci su pri tom vysmiati jak lečo. Ayrton Senna tu zije v kazdom len co sadnu za volant.

 

borcov na dvojkolesovych prskoletoch ani nekomentujem.

 

vidim ze sa bavite o nemeckych autach tak prispejem momentkou z taxika :).. je to dealer hned vedla Cirkusu Stankovič.. :)

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I když jezdím denně a tajk nějak to znám, stejně se divím, kolik je v tom seznamu záměrných ohrožení.

http://pirati.xf.cz/prehled.php?part=

 

Bavili jsme se s bráchou o vlivu typu, značky a ceny vlastního auta na chování okolních řidičů a připoměl mi test, kde na červenou se nerozjela auta různých značek a testovaly se reakce řidičů za nimi. Stručně řečeno, zatimco na starou škodárnu začali ostatní troubit sotva vteřinu po rozsvícení zelený, poršák si tam celou zelenou prostál bez jediný reakce. Neumím to najít, byl to nějaký český web.

 

edit: No a trocha "humoru"

1. objeví-li se na semaforu červená, musí na ní velkou rychlosti projet ještě 3 vozy, které mají v křižovatce absolutní přednost před těmi, kteří jedou už na zelenou.

2. dojede-li několik aut překážku či odstavené vozidlo, jako první začne předjíždět ten zadní.

3. při přejíždění z pruhu do pruhu je zakázáno používat směrová světla.

4. 2 jízdní pruhy ve stejném směru byly zřízeny proto, aby mohly kamiony jezdit vedle sebe.

5. pro motocyklisty neplatí žádná omezení rychlosti.

6. pro cyklisty a motocyklisty neplatí jízdní pruhy ani pravidla pro odbočování, jediným kritériem je to, kam se s odřenýma ušima vejde.

7. dodávka skládající náklad smí zastavit kdekoli, na jakkoli dlouhou dobu, čím více jiných aut zablokuje, tím lépe.

8. ve městě je přísně zakázáno jezdit méně, než 60 km/h, mimo město pod 100 km/h, na dálnici pod 130 km/h.

9. pravidlo 8. smím porušit pouze mimo obec na rovné silnici se zákazem předjíždění, v takovém případě musím jet 55 km/h a mít na hlavě klobouk.

10. pokud automobil na dálnici předjíždí v levém pruhu rychlosti 145 km/h kolonu kamionů v pruhu právem, nejbližší řidič následujícího automobilů musí zrychlit, přilepit se 30 cm za něj, blikat, troubit a křičet neslušné nadávky.

11. nemohu-li předjet automobil vlevo, jsem povinen předjet ho vpravo a nesmím při tom blikat.

12. na ulici v obcí parkuji zásadně tak, aby pro jízdu ostatních nezbylo dostatečně místo a v takovém rozestupu od sousedního stojícího automobilů, aby se mezi nás jiné auto už nevešlo. Čím více při parkování ztížím výhled do křižovatky, tím lépe.

13. dávání přednosti v jízdě / neohrožení účastníka s.p. známé z dřívějších pravidel chápeme tak, že tomu, komu dáváme přednost v jízdě naznačíme, že zpomalíme a pak na poslední chvíli před něj vjedeme, abychom pečovali o jeho bdělost a rychlé reakce.

14. pokud předjíždíme v protisměru a jede proti nám automobil, výstražnými světly mu dáme najevo, aby se klidil do příkopu

15. Cyklisté jsou povinni jet nejméně 3 vedle sebe

16. Cyklista smí odbočovat doleva pouze těsně před kapotou automobilů nic netušícího řidiče

17. Řidič dražšího vozů musí za každou cenu předjet řidiče vozů levnějšího

18. Řidič levnějšího vozů si to nesmí nechat líbit, i kdyby se mu ta jeho popelnice měla na místě rozsypat.

19. Pokud řidič před námi jede podle starých pravidel, jsme povinni mu sprostě nadávat

20. Na křižovatce neodbočuji doleva až poté, co dám přednost protijedoucím vozidlům, nýbrž předtím.

21. Předjíždí se zásadně přes plnou, přes dvě nebo přes zebru.

22. Debily na kolech je třeba vytlačit ze silnice.

23. Debily s LPG je třeba vytlačit ze silnice.

24. Když vidím cyklistu bez světel, sejmu ho.

25. Když vidím cyklistu se světlem, sejmu ho a ukradnu mu světlo.

26. Nejlepší masáž mozku je čelním nárazem do protijedoucí Tatry.

27. Když se tvoří kolona tak zásadně předjížděj a snaž se vecpat do volného místa. Řidiči ostatních vozidel totiž schválně drží místo pro takové talenty a ne proto, aby měli bezpečnostní odstup.

28. Mlhová světla jsou proto mlhová,aby se s nimi svítilo pořád.

29. Korektor potkávacích světel je v autě proto,aby se nepoužíval - zejména u naložených kombíku.

30. Pokud mám malé autíčko a chci zaparkovat, najdu 2 volná místa vedle sebe a zaparkuji uprostřed.

31. Při průjezdu kolem psychiatrické léčebny netrubte, nemáme to rádi.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera me na D8 cestou z Phy vysiral nejakej dodavkar (mel jsem tempomat na 130, zadnej spech, prijemna muzika), dojel jsem ho, blik do levyho... A kdyz jsem byl vedle nej, tak zrychlil a trapil to auto neskutecne, abych se nedostal pred nej. No, tak jsem sjel na pumpe, dal si kafe, cigarko, precetl tri clanky ve sportu a jel dal. Uz jsem ho nepotkal :)

 

A jinak zavodeni - situaci, kdy si nekdo musi zrovna na me neco dokazovat, jsem nekolik zazil - treba tuhle s dodavkou - ale nebylo jich moc. A regulerni zavodeni vpodstate jednou, kdyz jsme se se sefem potkali pozde vecer na silnici Litomerice - Lovosice a parkrat jsme na sebe blikli a pak se rozjeli. Akorat jsem zjistil, ze megane s 1.5 naftou neni souper pro 911 turbo 4S :D Jako mozna kdybych mel oktavku s kridlem a v metle... Navic toho megana nemam ani na hlinach :D

Upraveno uživatelem boo-beek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K "závodění" jsem byl vybídnut většinou někde na západě, na táhlých nočních trasách. A vlastně ani nešlo o závodění ve smyslu "jedu co to de", ale spíš o střídavé předjíždění v mezích rychlostního limitu pro udržení pozornosti, ukončené rozlučkovým probliknutím, když jeden z nás sjížděl jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K "závodění" jsem byl vybídnut většinou někde na západě, na táhlých nočních trasách. A vlastně ani nešlo o závodění ve smyslu "jedu co to de", ale spíš o střídavé předjíždění v mezích rychlostního limitu pro udržení pozornosti, ukončené rozlučkovým probliknutím, když jeden z nás sjížděl jinam.

 

No to je ono, co má na mysli (tedy až na rychlostní limity:-)) .. nicméně v mezích ovladatelnosti a zastavitelnosti auta (což je samozřejmě spekulativní v jakékoli rychlosti)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow

Nestačím se divit vašim divokým zkušenostem. Nepamatuji se, že by se s námi někdy někdo pokoušel závodit. Přičítám to vzhledu a značce našeho vozu, navíc automobil vždy řídila manžela, zřejmě by nebyla důstojný soupeř.

 

Edit - náš bývalý tank.

 

 

 

 

Upraveno uživatelem Snow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vole :D. Kde koho by žena ujezdila k smrti. Měli jsme 3.0 V6 přes 200k a manželka má najeto přes 300000km.

 

ne ne ne to mi nemuzes delat takove veci! Thesise jsem vzdycky chtel :) A ve sve AR 166 mam uplne stejny motor :) dnes uz pomalu legendarni Busso 3.0 V6 225k

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow

Lancie byla dobré auto s kontroverzním designem. Na italská auta jsem si vždycky potrpěl, měli jsme ještě Lancii Lybru a kdysi dávno v mládí jsem vlastnil kouzelnou Alfu Romeo GTA 1600. Byla krásná, perfektní detaily jako třeba dřevěný volant, otevřená kulisa řazení a vyplétaná kola se středovou maticí, dnes by to už asi neprošla.

 

Ilustrační obrázek

 

 

 

 

Edit - v součastnosti jsem však italské vozy zradil, vlastníme Peugeot. Nyní zvažujeme nákup nového automobilu a bude to zase ze země galského kohouta, buďto Peugeot 508 nebo Citroen DS5. Citroen mě hodně táhne, jsem trochu na exotiku.

Upraveno uživatelem Snow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...